A nyitó topicot updateltem. Egy jelentősebb dolog, amit gyakorlatilag a játékos lobbinak sikerült elérni (a VU tali alatt az egyik leggyakrabban kért dolog volt) a névváltoztatás. A szövetségi névváltoztatást már korábban megígértük, eljött az ideje a megvalósításnak. A névváltoztatást csak egy min. 5 szavazattal bíró tag teheti meg, 25 őskő árán. A névváltoztatáshoz a játékvezető jóváhagyása lesz szükséges, amire a szövetségek jóváhagyásához hasonlóan 1 munkanapot kell várni (elutasítás esetén természetesen az őskő visszajár).
A karakter névváltoztatást tudjátok, hogy én mindig is elleneztem, mivel ha egy karakternek megváltozik a neve, hogyan találják meg a régi ismerősei és ellenségei? De végül ahogy írtam győzött a játékos lobbi, valóban elképzelhető, hogy néhány extrém esetben a nevét valaki tényleg indokoltan meg akarja változtatni. Ezért erre is lehetőséget akarunk adni, de azt akarjuk, hogy ez tényleg csak nagyon indokolt esetben történjen, és senki ne cserélgesse a nevét, mint a ruháját, ezért ennek igen borsos ára lesz, 50 őskő.
A szövetségi háború reformjáról is fel fog kerülni egy topic, de ez egy hosszabb menet lesz, előtte szeretnénk lezárni a futó projektek többségét.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2009.12.08. 21:30:14
Dátum: 2009.12.08. 16:34:28
Idézet: Mortimer - 2009.12.08. 12:54:55
A észrevétel helytálló, valószínűleg nemcsak a szintkülönbséget, hanem a TÖ különbséget is figyelembe kéne venni - a védelem italához hasonlóan - amikor a bónusz mértékét megállapítjuk. Dobjuk be a megvizsgálandó átbeszélendő dolgok sorába...
A harag itala a köv. harag italának a használatáig tart. Mivel a lélekgyémántokat elég sok dologra lehet már költeni, nem sok értelme lett volna egy egyetlen ember ellen egy korlátozott védelmet adó tárgyat csinálni, ami ráadásul csak néhány támadásig véd.
A láthatatlansággal nem adódik össze.
Az ital akkor fejti ki a hatását, ha max szint-15 alatt vagy. Ha a karakter, akire kiadtad, vagy akár te magad jobban megközelíted az élmezőnyt, és ezáltal a szint-15 hatósugárba érsz, akkor működésképtelenné válik, amíg mindketten újra hatósugáron kívül nem lesztek.
Miklós, arra a felvetésre nem írtál semmit, hogy a láthatatlanság manapság finoman szólva is erodálódott. Ugyan felülről még csak-csak hatásos lehet (de inkább nem), szintben vagy alulról viszont szó szerint mint ha ott se lenne.
A észrevétel helytálló, valószínűleg nemcsak a szintkülönbséget, hanem a TÖ különbséget is figyelembe kéne venni - a védelem italához hasonlóan - amikor a bónusz mértékét megállapítjuk. Dobjuk be a megvizsgálandó átbeszélendő dolgok sorába...
A harag itala a köv. harag italának a használatáig tart. Mivel a lélekgyémántokat elég sok dologra lehet már költeni, nem sok értelme lett volna egy egyetlen ember ellen egy korlátozott védelmet adó tárgyat csinálni, ami ráadásul csak néhány támadásig véd.
A láthatatlansággal nem adódik össze.
Az ital akkor fejti ki a hatását, ha max szint-15 alatt vagy. Ha a karakter, akire kiadtad, vagy akár te magad jobban megközelíted az élmezőnyt, és ezáltal a szint-15 hatósugárba érsz, akkor működésképtelenné válik, amíg mindketten újra hatósugáron kívül nem lesztek.
Dátum: 2009.12.08. 11:36:07
A lélekgyémántért megvásárolható relikviák közé bekerült a harag itala.
Dátum: 2009.12.06. 20:21:54
vicceltem csak, természetesen de ez tényleg nagyműtét lesz, hd, raid csere, a szerver stabilitást és biztonságot hivatott növelni.
Dátum: 2009.12.06. 20:14:41
A rendszergazda megkezdte a szerver karbantartást, de egyenlőre csak a fájlokat másolja, a szervert csak utána fogja lelőni, tehát a szerver még megy valameddig, de mindenkinek javaslom hogy küldje el az állataid kennelbe és költse el az LE-t.
Ja, és írja fel a karaktere adatait (tulajdonságok, szakértelmek stb) egy papírra, hogyha esetleg valami nem jól megy, akkor legyen honnan visszaállítani az adatokat
Ja, és írja fel a karaktere adatait (tulajdonságok, szakértelmek stb) egy papírra, hogyha esetleg valami nem jól megy, akkor legyen honnan visszaállítani az adatokat
Dátum: 2009.12.06. 16:57:51
Kicsit elvesztem ebben a sok hozzászólásban, szóval akkor a fertőzötteknek melyik variáció is tetszett jobban?
A relikviák jövő héten be fognak kerülni.
A relikviák jövő héten be fognak kerülni.
Dátum: 2009.12.06. 14:14:54
Kócos, ennek akkor van értelme, ha az emberek folyamatosan váltogatják az állataikat, és az állatfelszereléseket... az előbbiről egészen biztosan nincs szó, az utóbbiról sem hiszem, az őskő költség miatt. A visszaváltható felszerelésekkel nem szivesen dobálódzok ok nélkül, mert egyrészt ezek elértéktelenitik az aukciós tárgyakat, másrészt értelmetlenné tesznek bármilyen egyéb állatfelszerelést. A normál felszerelésekhez képest ezek jóval táposabbak, remélhetőleg igy már meg fogják érni a plusz árat (jópár embernek már a korábbi verzió is megérte).
Nem felejtettem el az igényt arra, hogy a 100% fertőzötteknek is legyen tárgy, ha már a 0%osok kapnak valamit. A következő lehetőségeket tudom elképzelni:
vagy lehetővé tesszük a 100%-ról a fordítást:
1.) van már eleve egy aukciós tárgy, ami 50%-ra állitja a fertőzést, ezt elérhetővé tesszük 68. szint fölött, borsos LGY áron.
2.) emellett berakunk még egy relikviát, ami 68. felett nem 2, hanem 3 fertőzést vesz le szintenként (ez nem csak a 100-asoknak hasznos, hanem mindenkinek, aki később váltott / eszmélt).
vagy adunk valami tápot a 100 fertőzötteknek:
pl. egy relikvia, ami - persze komoly árért - tisztes támadás és IQ bónuszt ad a támadásra a 0% fertőzöttekre (de csak más hordába tartozók ellen)
vélemények - elsősorban 100% fertőzöttektől vagy affelé tendálóktól?
Nem felejtettem el az igényt arra, hogy a 100% fertőzötteknek is legyen tárgy, ha már a 0%osok kapnak valamit. A következő lehetőségeket tudom elképzelni:
vagy lehetővé tesszük a 100%-ról a fordítást:
1.) van már eleve egy aukciós tárgy, ami 50%-ra állitja a fertőzést, ezt elérhetővé tesszük 68. szint fölött, borsos LGY áron.
2.) emellett berakunk még egy relikviát, ami 68. felett nem 2, hanem 3 fertőzést vesz le szintenként (ez nem csak a 100-asoknak hasznos, hanem mindenkinek, aki később váltott / eszmélt).
vagy adunk valami tápot a 100 fertőzötteknek:
pl. egy relikvia, ami - persze komoly árért - tisztes támadás és IQ bónuszt ad a támadásra a 0% fertőzöttekre (de csak más hordába tartozók ellen)
vélemények - elsősorban 100% fertőzöttektől vagy affelé tendálóktól?
Dátum: 2009.12.06. 11:50:10
Solaris, nem cél, hogy a játék költségeit növeljük, sőt, a játék indulása óta folyamatosan csökkentünk minden költséget, a tárgyak őskő költsége csökkentve lett, a térkapu újrahasználatot harmadoltuk, lecsökkentettem az italok, állatfelszerelések árát stb. A Zarknodos eseményért nagy mennyiségű kiégett őskövet osztottunk szét, és a kaland írásért is folyamatosan lehet kapni, további kedvezményt adva. Nem beszélve arról, hogy a visszafogott fejlődés is egy nagymértékű költségcsökkentő fejlesztés volt Szóval szerintem nem fair a fejünkhöz vágni hogy a költséget növelni akarjuk. A támadás italának a paraméterei is változtathatók, nem kell feltétlenül őskőbe kerülnie.
Dátum: 2009.12.06. 11:41:47
A lélekgyémántért vásárolható állatfelszerelések mindegyike erősítve lett.
Dátum: 2009.12.06. 11:41:30
A lélekgyémántért vásárolható állatfelszerelések mindegyike erősítve lett.
Dátum: 2009.12.05. 22:13:35
Idézet: Blackjack - 2009.12.05. 18:00:55
Igen, félreértetted. Nem azt írtam, hogy ekkorák lesznek a küszöbök, hanem hogy ez a javasolt érték a szakértelmedre. Mivel ehhez hozzájön még egy random dobás, így elég jó eséllyel megdobod a próbákat, de legfeljebb néhány kp-t kell költeni szerencsétlen esetben, ha a szakértelmeid megfelelőek.
Idézet: Butchman - 2009.12.05. 18:04:32
Egy új játékmechanizmus, amelyhez fejleszteni kell valamit... már ezzel is probléma van? Máskor meg az a gond, hogy nincs mit fejleszteni, a fene se érti ezt.
Ezzel a szint-40-es képlettel tutira nem stimmel valami, 75-80as szinteken is 50+ próbák jönnek ezekből a szakikból átlagban. "És ezt így hogy? Random rápakolás vagy mi ez?
Igen, félreértetted. Nem azt írtam, hogy ekkorák lesznek a küszöbök, hanem hogy ez a javasolt érték a szakértelmedre. Mivel ehhez hozzájön még egy random dobás, így elég jó eséllyel megdobod a próbákat, de legfeljebb néhány kp-t kell költeni szerencsétlen esetben, ha a szakértelmeid megfelelőek.
Idézet: Butchman - 2009.12.05. 18:04:32
Megyek, gyorsan tolok is 100-150-et ezeken a szakikon, mert a gyenge epikusunk ellen most hónapokig nem kell fejlesztenem semmit.
Egy új játékmechanizmus, amelyhez fejleszteni kell valamit... már ezzel is probléma van? Máskor meg az a gond, hogy nincs mit fejleszteni, a fene se érti ezt.
Dátum: 2009.12.05. 22:07:52
A kvíz medált most már nem eladható az aukciós házban.
Dátum: 2009.12.05. 17:53:29
így van, a mászás, csapdaészlelés és zárnyitás nem a karakterek szakértelemátlagából, hanem egyszerűen a szinted átlagából számolódik. A program elvárja, hogy ezeket a szakértelmeket fejleszd, különben a kalandokkal problémáid lesznek. A kalandok bevezetésekor a javasolt érték (szint-40)/2 volt, jelenleg a javasolt érték ezekre a szakikra szint-40.
Dátum: 2009.12.05. 14:38:43
Jerikó: amit írsz, megvalósítható, semmi kivetni valót nem látok benne. A számokat kellene pontosítani, ha jól értem, amit írsz, 2 kvízolimpiánként szinte mindenki kapna egy medált, ez túlzás. 4-5 olimpiába kerüljön 1 medál megszerzése, tehát inkább 250 pont, nem pedig 100 legyen.
Dátum: 2009.12.05. 14:31:41
Az, hogy a +5% tovább tartson, megoldható, semmi gond.
Dátum: 2009.12.04. 16:01:26
Idézet: Cavalorn - 2009.12.04. 15:57:14
Nem, arra nem hat, nem a tulajdonságaidat módositja, hanem sebez.
A rezisztencia hat a visszacsatolásra is?
Nem, arra nem hat, nem a tulajdonságaidat módositja, hanem sebez.
Dátum: 2009.12.04. 15:44:54
Aki nem akarja az idomítást "több órán át nyomkodni", az növelje fel a szakértelmet - ez az egésznek a lényege. Felhúzod 20-asra, még ráturbózol 20-at, vannak tárgyak amik további bónuszt adnak idomításra, nem látom hol a probléma - ha csak ott nem, hogy valaki szeretne az idomítós ismételhetős küldiből naponta 5x teljesíthetőt csinálni. Mert ha csak arról van szó, hogy nagy ritkán be kell idomítanod az állatot, akkor annyi a dolgod, hogy mindig, amikor belépsz, idomítasz rajta egyet. lehet, hogy több napba telik, de előbb-utóbb meglesz...
Dátum: 2009.12.04. 15:41:18
Bekerültek a játékba lélekgyémántért vásárolható pajzsok (78. szinttől). Ezeknek a pajzsoknak van egy új képessége, a rezisztencia. A rezisztencia a varázslatoknak a nem sebző hatását enyhíti. Pl. ha egy varázslat csökkentené 20-szal a támadásodat, 20-as rezisztencia esetén csak 16-tal fogja csökkenteni.
Dátum: 2009.12.04. 15:37:31
Bekerültek a játékba lélekgyémántért vásárolható pajzsok (78. szinttől). Ezeknek a pajzsoknak van egy új képessége, a rezisztencia. A rezisztencia a varázslatoknak a nem sebző hatását enyhíti. Pl. ha egy varázslat csökkentené 20-szal a támadásodat, 20-as rezisztencia esetén csak 16-tal fogja csökkenteni.
Dátum: 2009.12.04. 08:33:04
A szövi háborúk reformjáról beszéltünk a VU talin. Hamarosan felrakok erről egy részletes topicot, de jelenleg túl sok megbeszélés fut egyszerre itt a fórumon, jó lenne először azokat lezárni, hogy ne oszoljon meg annyira a figyelem, utána jön ez is, nem felejtettem el.