Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.02.03. 18:45:59
Nem irtam olyat, hogy a 35% kihivás miatt tettük be, hanem azért, hogy egy érdekes csavar legyen - ami megtöri a monotonitást, ugyanannak a küldinek az ismétlését. Most lehet, hogy más ismételhető küldit lesz érdemesebb csinálni.

A lélekszivásos korlátozás szükségességének okát egy korábbi postban részletesen elmagyaráztam. Remélem a végleges verzió nem túlzottan korlátozó, továbbra is tág teret hagy a taktikázásra.
Dátum: 2010.02.03. 18:39:51
topicnyitó frissitve.
Dátum: 2010.02.03. 15:55:54
Nem szoktam a játékban hasraütésszerű változásokat csinálni. Általában minden egyes nagyobb változásról hosszadalmas vita folyik a fórumokon, de apróbb változások történnek úgy is, hogy több, tapasztalt játékossal való konzultáció után döntünk valamiről. Én is játszom a játékkal a középmezőnyben, az élmezőnyben nyilván nem lehet karakterem, ez inkorrekt lenne, de épp elég visszajelzést kapok erről is tőletek ill. az adatbázisból, logokból, amely a döntéseket megalapozottá teszi.

A +35% kábitás védelemről, a programban nem történt semmiféle változás, a kristály hordát próbáljuk érdekessé és izgalmassá tenni néha egy-egy csavarral. Lehet, hogy egy hónap múlva 35% kábitás védelmet kicseréljük +20 intelligenciára, vagy +20 rezisztenciára. Lehet, hogy a kHsok idővel megtanulnak tüzet lehelni, vagy hatalmas füleket növesztenek. Ezek célja nem a korlátozás, hanem a folyamatos kihívás, az izgalom biztosítása.

Magával a KHval nincs semmi gond, tökéletesen betölti a funkcióját, ellenfelet ad a topnak. Probléma legfeljebb a lélekszívás és a KH együttes működésével volt, ezt korrigálta a legutóbbi patch.

A változások célja minden esetben a játék és a játékélmény jobbá tétele, a játék élvezhetőségének hosszútávú megőrzése. Minden emberben megvan az ismeretlentől való félelem, a változásokkal szembeni bizonytalanság. A változásoktól való idegenkedés természetes dolog, mint ahogy a változások szükségessége is. Én annyit ígérhetek, hogy a továbbiakban is a vélemények maximális figyelembevételével, a játék érdekében, és csak a lehető legminimálisabb mértékben fognak dolgok módosulni.
Dátum: 2010.02.02. 23:21:58
Idézet: Kocos - 2010.02.02. 15:13:39
Mas: szamomra nem egyertelmu, hogy a LE szivas felfele utve no, tehat +5 szintre utve 50% is lehet?


Igy van.

Idézet: Butchman - 2010.02.02. 16:50:31
Miklós,
Köszönjük szépen, hogy szóra sem méltattad a hozzászólások 90%-át.


Még mindig inkább ez, mint hogy mindre egyenként válaszoljak.. a fórumban cirka 130ezer hozzászólás van, ha csak a felére válaszolok, és ezzel egyenként 10 percet eltöltök, akkor az 650ezer perc, 677 nap, ha feltesszük, hogy naponta 8 órát töltök evéssel és alvással, és a maradék 16 órában nonstop válaszolok a postokra. Namármost a VU összesen nem megy 677 napja... Szerintem már az is szép teljesitmény hogy a fontosabb topicocat végigolvasom, az ÉRTELMES hozzászólásokat átgondolom summázom és ezek alapján ha kell változtatok...
Dátum: 2010.02.02. 13:05:15
Bekerült egy változás, amely a Kristály Horda és a lélekszívás kapcsolatát érinti. A KH tagjai ellen a lélekszívás kapott egy limitet, ami 40%-2%*szintkülönbség. Tehát a játékos lélekszívásából levonjuk a KH tag lélekszívás védelmét, és ha a különbség nagyobb, mint 40%-2%*szintkülönbség, akkor csak ennyi lesz a lélekszívás. Példa. A 90. szintű játékosnak 80% LE szívása van, a 88. szintű KH tagnak 20% védelme. Ekkor a lélekszívás 80-20 > 40-2*(90-88)=36, tehát 36% lesz a lélekszívás. Ezzel párhuzamosan, a KHsok csizmáján a lélekszívás védelem 20%-ról 10%-ra csökkent, viszont a kábitás védelem 35%-ra nőtt.
Dátum: 2010.02.01. 08:54:06
Idézet: Cyron - 2010.01.31. 13:53:12
Opcionálisan üthető NPC - bárki számára elérhető, de nem támad vissza (ezért opcionális).
3 féle random ellenfel közül lehetne választani (+3 gomb a portyaablakban).
Az értékeiket a támadó karakterhez lőné be a gép: könnyebb, kb. azonos, erősebb (tulajdonság, felszerelés, szakértelmek).

Feltaláltad a térkaput

Idézet: Grelnar - 2010.01.31. 18:28:27
Az egesz strategiamat (karakteremet?) tonkre vagnad ezzel! SOS valaszt kerek, hogy lesz-e KH ellen 20%-ban maximalizalas vagy nem...

Lesz korlátozás, ebben egészen biztos lehetsz. A fix 20% talán túl nyers, valószínűleg beiktatjuk a szintet is, veled egyforma szintű 30%, utána amennyivel alacsonyabb szintű, annyiszor -1%, tehát 8-cal alacsonyabb szintűért 22%.

Köszönöm, itt közben elhangzott még egy érv is a korlátozás mellett: nemcsak arról van szó, hogy a LE szívó karakterek széttápolják magukat a KH-ból, hanem arról is, hogy a többieknek nem marad semmi. Ergó ha minden igy marad, akkor hamarosan jön ugyanaz a siráshullám, mint korábban volt a Rubin Triásznál és Zafit csillagnál, hogy mindenkinek elérhető legyen a szuper LE szivó cucc. Méghozzá ne 45-60 entitás leölése után, hanem most azonnal, különben mindenki óriási hátrányba kerül. Sőt, a KH-nál legyen még több LE, hogy jusson belőle mindenkinek...
Dátum: 2010.01.31. 13:44:22
Cyron: a KH portyázás NPC ellenfelekkel. Ezt nem nagyon lehet másképp ragozni Az a gond, hogy visszaütnek? Vagy hogy néha eltűnnek? A vita jelenleg is azon megy, hogy a KH túl nagy táp, tehát nem hiszem, hogy még táposabbá kellene tennünk...
Dátum: 2010.01.31. 13:41:51
Idézet: Ariel - 2010.01.31. 12:16:46
Nem csak a KH támad engem, de én is támadom őket. Nem csak akkor számít a LE szívásuk, amikor ők támadnak.


A választ szerintem te is tudod. Te lényegesen alacsonyabb szintű KH-sokat ütsz, nem pedig a saját 80%-kos klónodat. Akik ráadásul minimális sebzést okoznak, így a lélekszívás is minimális lesz. Ha pedig bevezetjük, hogy max. 20% LE szivás érvényesül, és a KH-snak van 20% LE védelme, akkor úgyis csak 40%-kost fogsz te is hordani, és felveszel a helyére valami hasznosabbat.
Dátum: 2010.01.31. 13:38:02
Ebben sajnos tévedsz, KH nem lesz alacsonyabb szinten, amikor szavazást tettünk fel róla, a nagy többség nem kért belőle. Tehát épphogy arról van most szó, hogy a KH nem azért lett berakva, hogy egy jelentős plusz tápot adjon néhány kiváltságosnak, hanem azért, hogy az élmezőnynek is legyen elég portyacélpontja. A kisebb karik nem maradnak le semmiről ezzel a változással.
Dátum: 2010.01.31. 11:58:06
Idézet: Ariel - 2010.01.31. 10:56:21

Még egy érv ez ellen:
1.A KH a lélekszívást is másolja. Tehát ha nekem van 80%-om, az lemásolódik. A KH ezután tőlem 80%-ot fog szívni én pedig csak 20-at.

Van egy nagy különbség közted és a KH között. Te a nap kis részében vadászol, és a LE-t utána rögtön el is költöd. A KH viszont egész nap folyamatosan feltölti magát LE-vel. (lásd 2-es pont).

Idézet: Kocos - 2010.01.31. 11:32:01
Kiveve ha mondjuk tegnap vette meg a fele eve gyujtogetett eroforrasbol a nagy LE szivo targyat.

Biztos vagyok benne, hogy órási tömegek vannak, akik fél éven keresztül gyűjtögették a KP-t a lélekszívű tárgyra, és ÉPPEN MOST sikerült végre megvenniük, DE e változtatás miatt a lélekszivásuk teljesen értelmét veszti...
Az iróniát félretéve:
- Ha a te logikádat követjük, a játékon semmit nem lett volna szabad fejleszteni és változtatni az indulás óta.
- Aki annyira elöl van az epikussokkal, hogy ilyen tárgyak esnek neki, ott hatalmas tömegben esett már minden, ami szem-szájnak ingere, senkinek sem kellett fél évi KP-t tárgyra költenie. Ráadásul akár az entitásból is kivehetett egy ilyen tárgyat.
- Ez egy teljesen elméleti felvetés, statisztikailag valószinűleg 0,001 játékost érint, tehát értelmetlen rajta vitázni is...
Dátum: 2010.01.31. 10:37:45
Egy gyors összefoglaló részemről a LE szívással kapcsolatban:

1.) A LE szívás egy magasabb szinteken felbukkanó effekt, épp ezért a béta során nem tudtuk úgy kitesztelni, mint sokminden mást. Valamennyit foltozgattunk már rajta, ha további változás szükséges,akkor én mindenképpen a lehető legminimálisabbat, legszükségesebbet szeretném.

2.) Tudnotok kell, hogy az én agyam sem egy komputer, néha követek el hibákat. Ezek egyike volt, amikor csináltam a magasabb szintű epikus tárgyakat. Akkor még nemigen volt senkinek LE szivása a játékban, senki sem nagyon tudta mi ez, viszont ez már jópár hónappal a játék kezdete után volt, én sem emlékeztem hirtelen a képletre, és bizony összekevertem valamit, úgy gondoltam a LE szivás egyszerűen annyi LE-t ad, mint ahányas ütésenként. Ezért történhetett meg az, hogy a szándékosnál sokkal erősebb LE szivást kapott némelyik epikus tárgy.

3.) A játékos vs játékos elleni csatákban a játékosoknak megvan a lehetősége, hogy a lélekenergiájukat védjék. Amit LE szívással elveszel, azt a csata végén is el tudod rabolni. Persze itt van egyfajta egyensúlytalanság, normál portyánál lefelé ütve csökken a jutalom, mig LE szivásnál nem. Ráadásul míg a portya jutalom az ellenfél LE-je alapján van, a LE szivás alapja az okozott sebzés. Viszont ez ellen szól, hogy ahhoz, hogy ily módon egy jóval alacsonyabb szintűt leszívj, az szükséges, hogy épp vadászik, sok LE-je van, ÉS 40-50%-on virul anélkül, hogy bárki más rátalált volna! Ez egy annyira valószínűtlen esemény, hogy ettől szerintem nem kell annyira tartani, hogy ezzel bárki sok LE-t fog szerezni.

4.) Marad tehát a KH-s probléma, épp ezért szerintem a kérdést mindenképp a KH szintjén kell rendezni. Ez már korábban felmerült, akkor adtunk is a KH-nak valamekkora lélekszivás védelmet, ami nem volt igazán jó megoldás, mivel akinek 20-as lélekszivása volt, annak elfeleződött igy a szerezhető LE, akinek meg 70-es, az meg sem érezte a limitálást.

Az én javaslatom az, hogy a KH sajátítson el egy speciális képességet, aminek a lényege, hogy ellenük max. 20%-kos lélekszívás érvényesül. Ez ellen csak 1 érvet lehet felhozni, hogy igen, de én pont ezért gyűjtöttem össze a nagy massziv lélekszívást. Csakhogy:
- ebből már eddig is épp eleget lehetett tápolni, tehát a cucc elég jól behozta az árát
- a KH-hoz mindig csak az élmezőny fér hozzá, tehát a magas lélekszívást más úgysem tudná kihasználni
- a KH a lélekszívás védelmeket is másolja a karakterektől, tehát akinek magas LE szivása van, az még mindig előnyben lesz ahhoz képest, akinek alacsony.
Dátum: 2010.01.31. 10:19:14
Ahogy Endyr írta, ez már fejlesztési listán van, de még nem tudom megmondani, mikor fog megvalósulni.
Dátum: 2010.01.28. 15:26:37
Elkészült egy nagyobb új fejlesztés, a kihívás (munkaneve baráti portyázás volt). A portya ablakban 30. szinttől most már választhatsz, hogy támadsz valakit, vagy kihívod. Kihívás során nem harcoltok, hanem 3 szakértelemben vetélkedtek (olyanokban, ami különböző szintű mindkettőtöknél). A győztes kristálypontot és állata TP-t kap. Mindkét játékos állatainak morálja nő, és a vesztes 10% eséllyel támadás italát szerezhet. A kihívható ellenfelek feltétele ugyanaz, mint normál portyánál (15% fölött stb). Aki akarja, letilthatja, hogy kihívhassák, a portyázáspontok beállításánál (de ekkor persze ő sem hívhat ki senkit).
Dátum: 2010.01.26. 12:25:28
A problémát értem, viszont kezdünk veszélyes vizekre evezni. Sorban valósítjuk meg az általatok kért kényelmi funkciókat, de mindig mindegyik újabb problémát szül. Az egész egy paradoxonhoz vezet vissza.
1.) Mindenki azt szeretné, ha tőle nem lehetne LE-t rabolni.
2.) Mindenki azt szeretné, ha portya során ő tudna LE-t rabolni.
Mindkét dologért számos dolgot megtettünk, de magát a paradoxont soha nem fogjuk tudni - és nem is akarjuk - feloldani. Ezért paradoxon.

Tegnap bevezettük, hogy a prémiumosok vadászat közben lassan regenerálódnak. Holnap bevezetjük, hogy 15% alatt lassan regenerálódnak. Holnapután bevezetjük, hogy a játékosok ÉP-je nem regenerálhat 15% fölé, ha nem akarják?

Lassan kezd úgy kinézni, mintha ép-t regenerálni a játékban egy csúnya rossz dolog lenne. Holott az ÉP mindenhez fontos, epikusok, entitás, kalandok, portyák. A felvetett problémára a megoldást máshol kell keresni.

A vadászat hamarabb megáll mert elfogod a maximális számú állatot?
1.) Lehet, hogy túl kevés üres slotod van. Nyírj ki egy pár állatot, hogy több helyed, és több szabadságod legyen. Ha a szintlépős / sajtolós ismétlős küldikkel zsonglőrködsz, nos, akkor ez az ára a dolognak.
2.) Mérlegeld, hogy mivel buksz több LE-t: ha leáll a vadászat mert elfogod a maximális számú állatot és ezért lerabolnak, vagy ha nem áll le, és lemaradsz pár elfogásról. Dönts és használd a beállításokat ez alapján.
3.) A legfontosabb: a fejlesztési listán, a szövetségi városnál a jutalmak között szerepel egy olyan jutalom beállítási lehetőség, amelynek köszönhetően a vadászat során elejtett állatot azonnal, automatikusan lesajtolod. Ha ez megvalósul, az nemcsak megspórol egy csomó monoton kattintgatást, de a fenti problémára is megoldást jelent majd. Amíg megvalósul, a türelmeteket kérjük. (manapság már sosem vagyok benne biztos, mi az, aminek örülnétek és mi az, aminek nem, szóval ha örülnétek egy ilyen fejlesztésnek, jelezzétek vagy erre a postra adott pontszámmal vagy postjaitokban)
Dátum: 2010.01.26. 08:58:31
Ennek a következő okai lehetnek:
- Valaki másnak is megadtad a jelszavad, és ő is ugyanekkor lépkedett be a karaktereddel.
- Két karakterrel játszol, de más usernevet használsz hozzájuk, és egyszerre próbáltál mindkettővel belépni ugyanabban a böngészőben.
- A számítógéped órája nincs jól beállítva.
Dátum: 2010.01.25. 11:47:10
Igyekeztem végigolvasni a hozzászólásokat. Látom, hogy sikerült megint követ dobni egy állóvízbe. Hihetetlenül sok egymástól különböző vélemény és ötlet van, én csak kapkodtam a fejem. A helyzet ugyanaz, mint minden hasonló esetben: esélytelen, hogy 100 ember 100 teljesen különböző javaslatát megvalósítsuk egyetlen problémára. Az egyetlen lehetőség, hogy a felvetett javaslatban észlelsz hibákat, és azokat korrigálva tökéletesítsük azt.
Azonban maga a szavazás eredménye magáért beszél, a többség nem akarja, hogy a jelenlegi harcrendszert egy ilyenre lecseréljük, tehát ez az ötlet el lett vetve. Amit úgy látom, a játékosok egy része még elfogadna, hogy a régi rendszer mellett ez belépjen mint egyfajta új vetélkedési forma. Viszont a jelenlegi káosz mellett erre is csak akkor látok lehetőséget, ha valaki (Kócos? Jerikó?) a topicban átveszi az irányítást, és a használható postok alapján összefoglalja, hogy szerintetek milyen változások szükségesek az eredeti javaslathoz képest, hogy az minden játékos számára egy szimpatikus új fejlesztés legyen, és elküldi nekem emailben.
Annak a lehetőségét sem vetettem el, hogy egy teljesen eltérő rendszer kerüljön kidolgozásra, de akkor ez is 1.) leirás, 2.) szavazás 3.) módositások útján előről végig kell rágni.
Dátum: 2010.01.22. 23:07:46
Az 50-es EH nem fogja a többi szakértelmet drágitani (de erre alapban nem gondoltunk, kösz, hogy felhivtad a figyelmet)

Az EH nem fog 3x LE-t adni (mint ahogy pl. a vadászat sem ad).

Az epikusok számával, a fórumon ez a 3 lehetőség hangzott el, ezért ezeket raktuk be a szavazásra, az eredmény elég egyértelmű volt. De az érveket megértem, a megosztottságot látva szeretnék kompromisszumra törekedni, ezért 80 epikust javaslok (az erősség ugyanaz lesz az utolsóra, mintha a 30.tól lenne 50 epikus, csak hosszabb játékidővel, kalandokkal stb).

HKK-s relikviákról, az álláspont ugyanaz, mint az előző V4nél volt.

A szerver 10 órakor szokott nyitni.

Hétvégi felügyelet alatt mit értesz? A szerver működését hétvégén is felügyeljük, szövetségeket hagyunk jóvá, de az élő segitség hétvégén nem üzemel.
Dátum: 2010.01.19. 11:31:41
Köszönöm a postokat. Természetesen ez még nem végleges verzió, ha az lenne, már programoznánk, vannak még tisztázatlan pontok. Felvetéseitek:

1.) "Inkább a régi rendszert foltozzuk." NEM: Gyakorlatilag a játék kezdete óta megy erről ötletelés, egyetlen értelmes, valóban megvalósítható, többségnek tetsző ötlet nem volt erre. Az ok nagyon egyszerű: a háború rendszerében a következő dolgokat kifogásolták a legtöbben:
- géphez kötöttség
- nem tud részt venni benne minden tag
- a lehetséges taktikázási elemek, hogy állandóan a gép előtt ülsz, és 15% alá vereted magad, vagy elbújsz a katakombában ill. kilépsz
- azonnali kapituláció lehetősége
- folyamatosan, óráként üt ugyanaz az ember
- háború alatt a gyenge karakterek nem tudnak játszani mert katakombázniuk kell
Pont ezekkel kisebb változtatásokkal nem igen lehetett mit kezdeni, az új javaslat mindezeket orvosolja. Más kérdés, hogy mint látszik, sok embernek a régi rendszer is tetszik, nincs vele semmi baja.

2.) Az új rendszerben mindig az erősebb szövetség fog nyerni. Ez nézőpont kérdése. Az esélyeket lehet javítani az ellenfél függvényében megfelelően választott felszereléssel, védelem itallal és azzal, hogy ki aktiv, és ki ad segitő kezet (ez utóbbi nagyon erős taktikázási elem). A régi rendszerben is az erősebb szövetség győzött - ha nem, akkor pedig általában anyázták a rendszert, ami lehetővé tette, hogy az 1 db 50. szintű karakter leverje a 4 db 45. szintű tagját az egyébként csupa 80. szintűből álló szövetségnek.

3.) Gyenge karakterek, katakomba, láthatatlanság stb. Látom, ezt a részét nem mindenkinek sikerült megérteni. Irok egy szemléletes példát. Tegyük fel, hogy van 2 szövetség. Ugyanannyi, tökéletesen egyforma taggal. Tegyük fel, hogy az egyik szövetséghez hozzácsapunk 1 harmatgyenge karaktert, akitől annyira telik, hogy sebez 100-at egy varázslattal. Ettől erősödött vagy gyengült a szövetség? Aki bizonytalan azzal kapcsolatban, hogy mi a helyes válasz, konzultáljon a matektanárával, vagy logikában járatos barátaival, de kérem, ne a fórumon adjon hangot kétségeinek.

(A csatában egyébként MINDENKI részt vesz, kivéve a katakombások. A hadüzenet megkapásakor lementésre kerül az egész szövetség, aki akarja, az a jelentkezésével módosíthatja ezt az alapértelmezést).

4.) A háború mint extra, transzc. mentes portya lehetőség megszűnik. Ezt az érvet megértem, mint ahogy a Kristály Hordásat is - ezért volt olyan javaslatom, hogy maradjon meg a jelenlegi rendszer is.

5.) Nagyon erős szövetség ne üsse a nagyon gyengét. Ha megnézitek, ezt a rendszer elég jól kizárja. Mivel egy ilyen háborút tudsz indítani valamivel több, mint 48 óránként (ez lehet kevesebb is, ha szükséges) senki sem fogja elpocsékolni ezt arra, hogy egy kis szövetéget támadjon. Kapni gyakorlatilag semmit nem kap érte, és azt a szövetséget ezért semmilyen hátrány nem fogja érni. De egy elméleti támadhatósági limitet persze beállithatunk, ha szükségesnek érzitek.

6.) További (random) taktikai elemek. Ezzel csak annyi problémám van, hogy ezt már sokszor eljátszottuk a múltban, és pontosan tudom, mi lenne a reakció rá legalább a játékosok (másik) felétől. Hogy lehet, hogy sokkal erősebb vagyok/vagyunk és mégis veszítettünk??? Rossz a rendszer!!! Az, hogy előre meghatározom, milyen algoritmus szerint támadok: és mi van, ha az ellenfél másfajta algoritmust határozott meg? Mindig csak 1 pár harcol, nem egyszerre zajlik a csata! TÖ vagy más szempont szerint sorba rakni a tagokat, és úgy ütni, lehet, de ez viszont tényleg teljesen kiszámíthatóvá teszi az egészet.

7.) Magánvéleményem: a javaslatot nem saját szórakoztatásunkra találtuk ki (van épp elég munkánk enélkül is), hanem a ti igényeitek alapján. Leírtátok, hogy mit szeretnétek, és ez az a javaslat, ami a felvetett problémák mindegyikére megoldást jelent. Más kérdés, hogy kiderül, sok embernek tulajdonképpen a régi rendszerrel sem volt baja. Egyébként én is ebbe a kategóriába tartozok, számomra a legegyszerűbb az lenne, ha a szavazás eredménye "maradjon a régi rendszer" lenne. De ugye van egy olyan alternatíva is, hogy marad a régi rendszer, ez pedig bekerül egy új fejlesztésként.
Dátum: 2010.01.18. 22:40:53
Szövetségi háborúk reform

Ezzel a témával tartozom még a VU találkozóról, most itt az ígért dokumentáció, megvitatás végett.

Az új szövetségi háború a következőképp nézne ki:
Hadüzenet ugyanúgy, mint a jelenlegi háború.
Egy szövetség egyszerre csak egy hadüzenetet küldhet.
Maga a háború egyetlen nagy csata formájában zajlik le, a hadüzenet elfogadásától számított 48 óra múlva.
A hadüzenet és a háború között a tagok "nevezhetnek" a csatára, hasonlóképpen, mint az olimpián. Tehát direkt felkészülhetnek a legjobb felszereléssel, állatokkal stb. A jelentkezés során meg lehet adni, hogy aktív harcolóként vesz valaki részt, vagy segítőként. Utóbbi esetben meg kell adnia, hogy melyik szövetségi társának ad segjtő kezet.
A csatában a szövetség MINDEN tagja részt vesz, azok is, akik nem neveztek külön, ők abban a felszerelésben, amit a hadüzenet megkapásakor viseltek.
A csata kezdetén minden résztvevő max ép-ről és vp-ről indul. A gép választ mindkét csapatból 1-1 véletlenszerű harcolót. Ezek a normál szabályok szerint megküzdenek. (LE rablás és egyéb változás nem történik az eredeti karakternél, az olimpiához hasonlóan). Aki 1 ÉP-re került, az kiesett (elesett a harcmezőn). Azonban a győztes sem nyeri vissza életpontját! Ezután a gép 2 újabb harcolót választ. Ez addig megy, amíg az egyik fél katonái el nem fogynak, ekkor a másikat győztesnek nyilvánítja a rendszer.

Előnyök:
1.) Nincs géphez kötöttség. A jelenlegi rendszerben sok játékos kénytelen katakombába bújni, láthatatlanná válni vagy akár a szövetségből kilépni a háború miatt. Ráadásul sokkal többet kell háború idején a gép előtt tölteni, mint egyébként.
2.) Stressz helyett szórakozás. A jelenlegi rendszerben a háború velejárója, hogy szétverik az embert, napokon keresztül szivatják. Ehelyett egy izgalmas, érdekes esemény lesz belőle.
3.) Taktikázási lehetőség. A jelenlegi rendszerben az egyfős 60-s karakter legyőzi az 20 50. szintűből álló szövetséget. A gyengébb, kis karakterek sokszor gyengítik a csapatot, nem erősítik. Itt egyetlen tag sem tudja gyengíteni a szövetséget, ha csak 1 sebzést bevitt, már használt valamit, de a segítségnyújtások és az aktív tagok variálásával egészen meglepő eredmények jöhetnek létre.
4.) Azért csak 1 hadüzenet egyszerre, mert a jelenlegi rendszerben az elhúzódó/befagyó háborúk miatt adtunk többre lehetőséget, itt erre nincs szükség, és ha folyamatosan több háború zajlik, az elég nehezen átlátható, és könnyen "farmolás" effekté válhat. így viszont mindenki igyekszik a legérdekesebb kihívást jelentő szövetséget támadni.

Díjazás:
1.) Lélekkút töltődés attól függően, hogy mennyivel volt erősebb az erős szövetség (szintösszeg és lélekkút alapján).
Esetleg1: a vesztes lélekkútja nem csökken.
Esetleg2: a jutalom csak a támadónak jár, a megtámadotté csak a dicsőség győzelemnél ("tömés" elkerülése).
2.) A győztes szövetség minden tagja kap egy pozitív buffot, azaz plusz tulajdonságot (erőssége a legyőzött ellenség erősségétől függ) a portyákra, valahány napra.

Egyéb:
1.) Megszűnik a háború utáni automatikus békekötés.
2.) A háború és béke csarnokának funkciója teljesen megváltozik. (különböző bónuszt adhatnak a háborúban, további taktikai lehetőséget biztosítva)
Dátum: 2010.01.18. 21:23:00
Srácok csak szólok, hogyha linket raktok be, lehetőség van arra, hogy kijelölöd a linket, és utána rákattintasz az url gombra, akkor rögtön rákattintható link lesz belőle. Vagy egyszerüen csak elé és mögé irod szögletes zárójelben az url és /url tagokat.