Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.04.02. 12:06:19
A +30 mindenre rájön, tehát igy akár 210 lehet a kereskedelmed. A korlátozás arra vonatkozik, hogy 2. szinten ne lehessen valakinek 30-as kereskedelme.

Idézet: Kocos - 2010.04.02. 11:47:07
Errol lehet tudni valamit? Kovetok szama szorozva az esely modositoval konstans ertek? Vagy csillapito a hatas? Esetleg visszajara forditja az eroviszonyokat?


Alapvetően Két dolog számít: a követők számának aránya, és az, hogy mennyi inaktív van közötte (értelemszerűen, ha valaki benevez és utána nem játszik az nem fogja a többiek szorzóját rontani).
Dátum: 2010.04.02. 11:31:18
Hamarosan indul az új, időszakos esemény, "A térkép". Az eseményben 2. szinttől kezdve bárki részt vehet, a jelentkezés az Egyéb gombra kattintva, majd A térképet kiválasztva történik. Maga az esemény jövő héten szerdán indul, de jelentkezni már a mai naptól lehet. A dolog 30 napig fog tartani. Versenyjellegű lesz, 4 csoporthoz lehet csatlakozni, a legerősebb jutalmat a győztes csapat kapja, a második legerősebbet a 2., stb. A tervezés során átgondoltuk az esetleges visszaélési lehetőségeket, és megtettük az ezek kivédésére szükséges lépéseket. Az eseményt, ha sikeres lesz, bizonyos időközönként (pl. 6 havonta) megismételjük, tehát aki lemarad róla, vagy a másik jutalmat is szeretné megszerezni. Az esemény alatt részletes leírást találtok mindenről. Reméljük, elnyeri a tetszéseteket!

*** A Haladó fórumban létrehoztam 3 alfórumot, térkép1, térkép2, és térkép3, ott pedig minden csapatnak egy-egy topicot, taktikai megbeszéléshez. ***
Dátum: 2010.04.01. 21:16:35
Köszönjük még egyszer a sok pozitív, jókedvű kommentet, igazán jól esik!

A csapdakészítésre már sajnos nem volt energiánk, bízzon mindenki a szerencséjében

A "plüss-event" ma, április elsején van, ezenkívül húsvét vasárnap és hétfőn (de akkor már a "megszavazott" rózsaszín háttér nélkül). Tehát akinek ma nem sikerül esetleg befogni azt, amit szeretne, még húsvét alatt lehetősége lesz rá.

A befogott plüssállatok az esemény után is megmaradnak.

Az új esemény, amint ígértünk (cime: A térkép) reményeink szerint holnap lesz beélesítve.
Dátum: 2010.04.01. 08:30:42
Örülök, hogy tetszik a meglepi

A befogott és beidomított spéci dögök megmaradnak, bár ki tudja, lehet, hogy egy pár hónap múlva mutálódnak valami rádióaktív izévé...

Mindemellett készülünk egy rendes eventtel is, de nem akartuk ma beélesiteni, mert még megártana a jóból a sok, meg azt hinnétek, hogy az is vicc... Ha minden jól megy, holnap beüzemeljük.
Dátum: 2010.04.01. 08:25:34
Ígéretünkhöz híven néhány új fejlesztéssel rukkolunk elő kéréseitek alapján. Az új fejlesztések elsődleges célja, hogy kicsit "felkavarja az állóvizet", több izgalmat vigyen a játékosok közötti csatába. Lássuk tehát a listát: 1.) a karakterlapra kattintva, most már bármikor meg tudod nézni egy játékos aktuális LE-jét. 2.) a gyógyitalokkal és mágikus regenerációval gyógyítani tudsz akár egy másik hordába tartozó, 15% ÉP alatti játékost is. 3.) a lélekszívással az ellenfél lélekenergiája akár negatívba is csökkenthető. 4.) bekerült 2 új szövi épület, a Mélyfúróval ki lehet "tépni" játékosokat a katakombákból, a "Csillagkapuval" pedig lehet támadni másik világon levő játékosokat is, szintkülönbségtől függetlenül. Reméljük tetszeni fognak ezek az újdonságok! Jó szórakozást kívánunk.
Dátum: 2010.03.29. 18:32:35
Bekerültek a játékba a 115-160. szintű csizmák.
Dátum: 2010.03.26. 21:57:47
A ma reggelre ígért leállást végül ma éjfél és 1 között lesz, a pontos időpontot a rendszergazda nem tudta meghatározni, de nagyjából 20 percig fog tartani attól kezdve, hogy lelövi a szervert.
Dátum: 2010.03.26. 20:43:52
Idézet: Kaboka - 2010.03.26. 20:25:37
Szovetsegi tarsam vadaszthoz felcuccolt EP-t ado targyakbol es vadaszott, aztan levett mindent es igy kb. 40 percel hamarabb jott ki 15% alol, mint varhato volt. Abban minutumban le lett rabolva. Ha ez egyszer fordult volna elo, meg oke lehet veletlen. De tobbszor es mindig ugyanaz a karakter verte le, aham hat persze. Eljen a szabalyos jatek es a kitiltasok


Ez nem bug - gondolj bele, pontosan hogy is működik a regeneráció. A vadászat során az ÉP-d nem regenerálódik gyorsabban, ha olyan a beállításod. Ha azonban a vadászat véget ér, akkor az ÉP már gyorsabban nő. A számítást lehetne pontosítani azzal, hogy a holtidőt is előre megbecsüljük, (ezt majd meg is beszélem Barattyal), de tökéletessé tenni nem - mert azt nem tudja a program előre, hogy mikor fog azért megállni a vadászat, mert maximális számú állatot fogtál be.
Dátum: 2010.03.26. 16:25:33
Frissítettem a Legendákat.
Dátum: 2010.03.26. 11:19:42
Baalcain: megadható állat-felvidítás százalék: korrekt, felvettem a listára.

A scriptelésről: egyszerűen csak nem akarok ebbe belemenni, épp elégszer, elég helyen kifejtettem, hogy a scriptek használata illegális, és sérti a felhasználási feltételeket. Ezek figyelésére programjaink és log fájljaink vannak, aki pl. portyázásra scriptel, azt tökéletesen lehet ezzel a módszerrel észelni, és kíméletlenül le is tiltottuk az ilyeneket. Egy öltözködős makrót azonban már jóval nehezebb észlelni, és tény, hogy ezzel senki játékát nem rontja el, még előnyhöz sem jut - épp ezért az ilyenek elleni szélmalom harc helyett jobb, ha a programból elérhetővé tesszük ezt a többi játékos számára is. Mindenesetre, aki tutorialokat ír a fórumra arról, hogyan kell scriptelni, a legkevesebb, amire számíthat, a postjának törlése. A kényelmi funkciók bevezetése után pedig a scriptek tiltását még szigorúbbra vesszük, ha valaki ilyesmivel "dicsekszik" a fórumon, vagy a log fájlok alapján észrevesszük, az számítson tiltásra.
Dátum: 2010.03.26. 09:31:16
Persze (csak még nem tudom, attól függ, mikor végez a másolással).

Ennek a belépős problémának igyekszünk utánanézni, mindenképp kéne olyan infó, hogy pl. milyen böngészőt használ az illető, és próbált-e más böngészőből belépni.
Dátum: 2010.03.26. 09:20:02
A mára beígért leállás csúszik, mivel nem sikerült minden előkészíteni hozzá, a szervert végül nem lőttük le 9 és 9:30 között.
Dátum: 2010.03.25. 14:42:44
Farm v brutál karakter kérdés: a karakterek pontosan ugyanolyan szabályok szerint fognak fejlődni, mint más világokon, ezért a szintjükhöz képest az erősségük is hasonló lesz. Sőt, többet mondok: akár VFelni is lehet nyugodtan, attól még lehet első valaki a legtöbb megoldott kaland v legtöbb megoldott kvizkérdés kategóriában és más kategóriákban is... Ahogy írtam, semmiképp sem cél, hogy a világok jelenlegi top karaktereinek konkurrenciát teremtsünk, tehát a dolgot úgy akarjuk belőni, hogy ne kerüljön valaki a toplista első oldalára.
Illetve, ami még egy lehetőség, és írtam is, hogy a világ nem 3x sebességgel megy (ez úgyis problémát jelentene azoknak, akik nem tudnak eleget lenni a gép előtt), hanem normál, vagy legfeljebb kétszeres sebességgel.
Ez egy régi vita, egyfelől, senki sem akarja, hogy valaki odacsöppenjen mellé, aki kevesebbet tett a karaktere fejlesztéséért - de ez voltaképp nem különbözik attól, amikor valaki készen átvesz egy magas szintű karaktert, ami most is előfordul. Másrészről, folyton panasz van arról, hogy nincs értelme új karit indítani a régi világon, ill. a törlők miatt ritkul a játékosmezőny, ezen segíthetne ez a dolog.
Dátum: 2010.03.25. 14:33:40
Idézet: Craslorg - 2010.03.25. 13:17:24
Az öltözéshez a két öltözet alapban kevés.
Itt felmerül a kérdés is, hogy ha turbózza, akkor ezt kivételesen 5 percen belül visszaturbózza a spektrálisra a vadászat közben vagy nem turbózza csak megnézi a maximumot, levonja a VP-t és sajtolja?

Olvasd el, amit írtam: az alap 2 öltözet a későbbiekben bővülne, jutalomként új szövi épületekért.
Nem turbózza oda-vissza, tehát úgy érdemes vadászni, hogy maxos a sajtolásod.

Egyébként igen, a sajtolásnak 60 (esetleg 65, sőt 66 is lehet) a maximuma, de a funkciót már korábban is elérhetővé akartuk tenni (25-ös sajtolástól).

Makrókkal sok mindent meg lehet oldani, de az emberek többsége nem ért hozzá, hogyan kell ezeket használni; és amúgy is jobb, ha a program maga biztosítja ezeket a funkciókat, mintha külsős programot kell hozzá használni. Jandro, ugyanez a probléma a teljesen univerzális, felprogramozott makrókkal: sok játékos ezt túl komplikáltnak találná.

Az, hogy miért kell a kényelmi funkciókért fizetni: régebben ezzel kapcsolatban futottunk pár kört, és pont ti mondtátok, hogy semmi szükség nincs rá, hogy valaki további előnyöket vehessen a játékban pénzért (és ezzel egyet is értek), de ugyanakkor szívesen fizetnétek azért, hogy a játékot olyan kényelmi funkciókkal bővítsük, amelyek a monoton fukciókat leegyszerűsítik.

Kócos: a kereskedelem turbózás az italoknál természetesen elhagyható, csak szerettem volna minél univerzálisabbra tenni a dolgot. És igen, szerintem tudunk adni egy olyan extra funkciót, hogy a vásárláshoz mennyiséget is be tudj állítani. A gyakorlásról, 2 gomb lesz, összes állat elküldése gyakorolni, és összes nem harcoló állat elküldése. Ezzel (és az alap egyenkénti gyakorlással) ez a funkció már tökéletesen konfigurálható. Felveszem a listára a maximális számú kalandnál való leállást is.
Dátum: 2010.03.25. 13:23:55
Ne legyen felejtés szakértelem: korrekt meglátás, köszönöm!

Arról, hogy az átvitt karakter mennyire okoz problémát a másik világon: itt vannak prok és kontrák. Az induláskor kapott LE-nél az első 3. világon az átlagos össz-LE-t vesszük kiindulási alapul, 50. szint környékén. A V4-en viszont nem kell majd megvenned egy csomó tárgyat, amit egyébként megvennél, meg talán néhány szakértelmet sem, de tény, hogy VFezni se nagyon fogsz. Összességében, nem hiszem, hogy egy ilyen karakter nagyon el tudna "szállni" a normálisan fejlesztett karakterekhez képest úgy, hogy induláskor egyensúlyban lesz velük. A V3 kicsit más, azért irtam fel, hogy V3-ra is lehessen vinni, hogy minél több legyen a választási lehetőség. Jelenleg V3-mon a legmagasabb szintű karakter 90-es, 3 és fél hónap múlva 100+ lesz, a rendszert úgy kell majd belőni hogy ne lehessen 100. szintű karakter csinálni (vagy ha igen, akkor a 3. világra nem lehet átmenni).
Akinek mind a 3 világon van már karaktere, és nyer a V4-en, azzal kivételt kell tennünk - ez is a nyeremény része - és megengedjük, hogy 2 karaktere legyen, feltéve, hogy betartja a szabályokat (nem lép a 2 karakter azonos szövetségbe, nem támadják egymást v ugyanazt a karaktert).

Az karakterátvitel mint jutalom azért is érdekes, mert az első 3 világon egy most induló karakter már soha nem tudja utolérni az élmezőnyt, vagy legalábbis megközelíteni - ezen a módon viszont lehetősége nyílna erre.
Dátum: 2010.03.25. 13:08:44
Egy tervezett fejlesztésről szeretnélek tájékoztatni titeket.

Az egyéb/gyorsítások alatt megjelenik egy új gomb:
Kényelmi funkciók
Ez 50 őskőért megvásárolható.
Leírás: Ennek megvásárlásával a prémium játékosok 4 hasznos kényelmi funkciót kapnak: Öltözet váltás egy gombnyomással, a befogott állatok automatikus kisajtolása (csak 50-es léleksajtolással), egy gyors gomb a napi ősköves italok megvásárlására, és egy gyors gomb amivel egyszerre több állatot elküldhetünk a kennelbe gyakorolni.

Öltözet váltás
A karakterlapon megjelenik egy sor:
Öltözet mentése [ ] néven. [OK]
Ha beirsz egy nevet, és megnyomod az OK gombot, a gép elmenti hogy milyen tárgyakat viselsz. Ha már maximális számú öltözetet van, akkor hibaüzenet: "Már maximális számú öltözetet van, törölj egyet!"
Ha elmentettél már legalább egy öltözetet, megjelenik két másik gomb is:
Öltözet váltása [selector, felsorolva az öltözeteket] [OK]
Kiválaszthatsz egy elmentett öltözetet, és a karaktered felveszi ezeket a tárgyakat (ha valamelyik már nincs a birtokodban, akkor azon a sloton marad az előző tárgy).
Öltözet törlése [selector, felsorolva az öltözeteket] [OK]
Az utóbbi két gomb megnyomásakor "Biztos öltözetet akarsz váltani?" ill. "Biztos törölni akarod a %s öltözetet?" kérdések jönnek fel.
A kényelmi funkció megvásárlása után a játékos 2 öltözetet menthet el. A későbbiekben (szövetségi város jutalmaként) az elmentett öltözetek száma nőhet.

Automatikus sajtolás
Feltétele: 50-es léleksajtolás (akár tudatturbózva is).
A vadászatnál megjelenik egy radio button (a "max. befogott állatnál abbahagyom a vadászatot" gomb alatt), "Automatikusan kisajtolom a befogott állatokat".
Ha vadászat során befog egy állatot, azonnal kisajtolja, és a LE-t jóváírja. Az adott vadászat végén jelenik meg a sajtolásos szöveg.

Italvásárlás
A boltban megjelenik egy gomb, italvásárlás. Erre kattintva, a karakter megturbózza a kereskedelem szakértelmét, majd megveszi a lehető legmagasabb szintű, őskőért kapható gyógyitalt és varázsitalt.

Minden állat gyakoroljon
Minden nem harcoló állat gyakoroljon
Ez a két gomb fenti gomb alatt jelenik meg, ha már van kennel. Minden állatot elküld a gyakorlásnál megadott időre (kivéve, amelyik éppen gyógyul).
Dátum: 2010.03.25. 12:37:13
Tudom, hogy a szerver leállás a V4-et sújtja a leginkább. Mindent megteszünk, hogy a problémát azonositsuk és kiküszöböljük, pénzt és időt nem kimélve dolgozunk rajta. A holnapi napon átirányitjuk a szerver forgalmát egy másik gépre (emiatt lesz egy leállás 9-9:30-ig), és utána a szervert ízekre szedjük.

Más: A V4 díjazások között lesz még egy kategória, amiről ugyan volt szó, de a kiírásból kimaradt (ezt most pótoljuk): a legtöbb kalandot megoldó karakteré.
Dátum: 2010.03.25. 12:23:16
A 4. világ hamarosan véget ér, a következő újraindításra egy rendhagyó dolgot tervezünk, hogy kicsit "felkavarjuk az állóvizet". A 4. világ szabályrendszere az eddigiektől teljesen eltérő lenne:

1.) Minden játékos 50. szintűként indulna, több tízmillió LE-vel, amit tetszés szerint elkölthetne induláskor tulajdonságokra, szakértelmekre és tárgyakra. Amíg több, mint 5000 LE-je van, addig egy virtuális katakombákban ülne, nem regenerálna csp-t, pp-t, nem léphetne szövetségbe. Ha a LE-t elköltötte, akkor kikerülne ebből a katakombából, és elkezdhetne normálisan játszani.

2.) A világ fix ideig tartana (kb. 3 hónap). Ez idő leteltével megnéznénk, hogy adott kategóriákban kik voltak a legjobbak (a mostani V4-hez hasonló kategóriákra gondoltunk). A győztes karakterek jutalmul nem őskövet kapnának, hanem az így fejlesztett karakterüket átvihetnék az első 3 világ valamelyikére!

3.) Eldöntendő még, hogy ez a világ normál, vagy 3x (esetleg 2x) sebességgel fusson. Ha a normál sebességnél gyorsabban megy, természetesen úgy kell a dolgokat belőni, hogy ne lehessen bármely másik világ legerősebb karaktereinél magasabb szintű karaktert csinálni. Pl. lehet, hogy az induló szint nem 50 lenne, hanem eltérő, de ezt még kiszámoljuk.

4.) Az új világnak lenne rögtön több specialitása. Egyrészt, a karakterek 50-es fertőzéssel indulnának (de a fertőzést szintenként 2-vel csökkentenék ill. növelnék), 0-s szerencsével, és "szűz" szövetségekkel, ami kicsit megkavarja a dolgokat. Az aukciós ház csak 60. szinttől kerülne bevezetésre. Beraknánk a Gyorsításokhoz egy 4. funkciót, amivel egyszeri alkalommal lehetne venni 500 csp-t. A kristály hordát mindenki tudná támadni. Stb.

5.) A tetszési indextől függően, ezek után felváltva lenne "normál", epikus ölésre és szövetségi versenyre kihegyezett V4, és ilyen, 50. szinttől fejlesztett.

A rövid távú terveinkről:
Baraty most egy új időszakos eseményen dolgozik, amint szeretnénk a jövő héten beüzemelni, utána nekilátunk a fentiek megvalósításának. A mostani 4. világ hamarosan véget ér, utána lenne nagyjából másfél-két hét szünet, attól függően, hogy haladunk a programozással, aztán 1 hét előregisztráció, és indulhat ez a világ.
Dátum: 2010.03.24. 21:47:58
valakinek szintén volt egy ilyen problémája, hogy nem tudott belépni, mert azt írta ki neki, hogy rossz felhasználónév vagy jelszó.

A jelszót én nem tudom megnézni, ezért azt javasoltam az illetőnek, hogy
elfelejtett jelszóval
kérjen egy új jelszót, és a dolog működött.
Dátum: 2010.03.24. 21:06:22
Sajnos megint rendetlenkedett a szerver, a rendszerfrissítés ezek szerint nem jelentett megoldást. Próbálkozunk tovább, és a rövid leállásért elnézést kérünk!