Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.04.19. 11:58:47
A kényelmi funkciók bekerültek.

Az italvásárlást végül úgy oldottuk meg, hogyha turbóval tudnál táposabb italt venni, akkor levonja a VP-ből a turbó költségét, de a turbóhoz nem nyúl hozzá.

Az automata sajtolás akkor működik, ha az állat befogása pillanatában legalább 60-as sajtolásod van. Tehát vagy turbózott sajtolással vadászol,. vagy alapban megvan a 60.
Dátum: 2010.04.19. 11:42:18
Az egyéb/gyorsítások alatt megjelent egy új gomb: Kényelmi funkciók. Ennek megvásárlásával a prémium játékosok több hasznos kényelmi funkciót kapnak: a maximális portyapontok száma 300-ra nő, a kínzókamrába vitt játékosokat jelöljük a portyalistán, öltözet válthatsz a karakterlapon egy gombnyomással, a befogott állatokat, ha akarod, automatikusan kisajtolhatod, adtunk egy gyors gombot a napi ősköves italok megvásárlására, lehetőség van a vásárlásnál mennyiség megadására, a vadászat automatikus megállítható, ha már 10 kalandod van, és adtunk egy gyors gombot amivel egyszerre több állatot elküldhetsz a kennelbe gyakorolni. Reméljük hasznosnak fogjátok találni ezeket a funkciókat.
Dátum: 2010.04.17. 18:15:35
Idézet: Zöld Tündér - 2010.04.17. 15:34:06
én hulye,most vettem paypalon őskovet, megint nem írta jova. Vagy megint varhatok hétfőig?

ha megmondod a világot, karakterszámot, és hogy mikor rendelted utánanézek és beirom ma este.
Dátum: 2010.04.17. 18:13:54
Sajnos ismét úgy lőtte le a rendszergazda a szervert, hogy nekünk nem szólt róla, ezért nem is tudtam előre kiírni Viszont az új szervert beüzemeltük, remélhetőleg az elkövetkezendő min. egy évben nem lesz többet semmiféle probléma.
Dátum: 2010.04.16. 15:55:55
Igy van, a 100. szintű állatodnak nem lesz kapásból minden tulajdonsága kimaxolva csak attól, hogy felépíted a kennelt. Szintlépéskor kap mindig pontokat.
A legtöbb állat képesség jelenleg úgy működik, hogy átlagolódnak. Tehát ha 4 állatot viszel, és mondjuk rezisztenciára utazol, akkor célszerű mindegyiknél azt fejleszteni.
Természetesen bárhogy léphet szintet az állat, a kennel csak feltétele annak, hogy kaphasson képességet.

Az erősebb térkapu a TP-t nem növeli, csak a lélekenergiát. Egyébként itt olyan giga-erősítésre nem kell számítani, nyilván az a cél, hogy a lény így is megölhető legyen, csak többet sebezzen vissza.

Kínzókamra vs baráti portya: a kínzókamrának már eddig is volt egy ilyen "problémája", hogy a kapott LE nem volt köszönőviszonyban sem a szerzett TP-vel, de egyetértek vele, hogy ezt nem szükséges tovább escalálni. Szívesen látunk javaslatokat ezzel kapcsolatban.
Dátum: 2010.04.16. 15:32:48
Idézet: Craslorg - 2010.04.16. 14:16:33
Kennel: A meglévő állatok is kapnak alapban, az eddig lépett szintjeik után pontokat vagy csak a szintek megépülésétől számítva, azaz, ha kész a 25. kennel szint, onnantól kapnak pontokat szintlépésenként?

Visszamenőleg nem kapnak, csak attól kezdve, hogy megvan a kennel.

Idézet: Craslorg - 2010.04.16. 14:16:33
Illetve vannak, akik szövin belül gyengébbek (pláne alacsonyabb szinten) a térkapus lényeket tekintve, lehessen választani, hogy kéri-e az erősebb térkapust több LE-ért vagy marad a megszokottnál.

Erre nem lesz lehetőség, a szövetségnek el kell döntenie, hogy akarja-e tovább építeni a térkaput, és ha igen, meddig. Ha felépítik, utána mindenki erősebbet kap.

Idézet: Jeriko - 2010.04.16. 14:20:09
Egy észrevétel / kérdés: az épületek építési költsége ugyanakkora lesz, mint gyógyító szentélynél? Mert ha igen, akkor a top szövetségeken kívül ezek az épületek másoknak nem lesznek elérhetőek, és ez elég nagy szakadék lesz a szövetségek között.

Igen, az építési költség ugyanúgy fog kinézni. Az építési költség exponenciálisan nő, lehet, hogy egy kis szövi nem tudja felépíteni a kennelt vagy más épületet rögtön 50. szintre, de 24. szinten túl azért igen, és részesülhet a bónuszból, igaz, lassabban v kisebb mértékben - és ugyanez igaz a legtöbb épületre is. Ha a költségeket drasztikusan csökkentenénk, az arra lenne jó, hogy a top szövik 2 hét alatt mindent felépítnek, és utána széttárják a kezüket, hogy nincs mit építeni.
A kincseskamrával kapcsolatban, valahol írtam már, hogy ennek van egy enyhébb verziója, amikor nem tókenezünk, hanem egyszerűen 2 kincset dob az epikus, még nincs eldöntve, melyik lesz.

Idézet: Birka - 2010.04.16. 14:20:37

Ami NAGYON hiányzik, hogy bizonyos épületek, vagy minden épület páros szintjei NE lehessenek manakontruálhatóak!

Meglevő épületre ezt biztos nem rakjuk be, max. az alkímista laborra, ami új épület.

Idézet: Ricardo - 2010.04.16. 14:44:28
Szóval, ha egy első szintű karakter köré építek egy szövetséget maxos kínzókamrával, akkor 25-ös kivégzéssel fog kezdeni már a játék legelején?

15-össel, ha már van kivégzése (ami nem a játék legelején lesz).
Dátum: 2010.04.16. 15:01:12
Az állatokhoz bekerült egy új gomb, amivel az állatot pontosan 21% morálra lehet felvidítani. Ezenkívül megcsináltuk azt is, hogy lehet az állatnak felszerelést adni akkor is, ha gyógyul, gyakorol vagy ájult.
Dátum: 2010.04.16. 15:00:45
A kényelmi funkciók leprogramozásra kerültek, hétfőn bekerülnek a játékba. A 21%-ra felvidítás gombot már most elérhetővé tettük mindenki számára.
Dátum: 2010.04.16. 13:55:18
Mint korábban már írtam, a tervezőasztalon vannak új épületfunkciók. Ezek játékba kerülése leghamarabb 1 hónap múlva esedékes, ezért még nincs is róla végleges verzió, de olyan játékos kérés érkezett hozzám, hogy tegyem ezt közzé, hogy "lecsillapítsam a kedélyeket". Szerintem egy ilyen ötletözön inkább felkorbácsolja őket, de ám legyen. A dokumentációban nincs minden kirészletezve, ezekre nem kell rákérdezni, véglegesítve lesz minden. Lehet kommentálni, ötletelni, az értelmes hozzászólások alapján a listát 2-3 hét múlva updateljük, és a véglegesítés után leprogramozásra kerül.


Kincseskamra
A kincseskamra új maximuma 50. 15. szint fölött már nem csökkenti a licitálási időt, de: ha megöltök egy epikust, és az előző óta legalább 4 nap telt el, akkor mindenki kap kincseskamra szint mínusz 15 lélekgyémántot, és 30-as szintnél 1, 40-esnél 2, 50-esnél 3 kincstókent. 30 kincstóken beváltható 1 általad választott epikus kincsre, az entitás kincstáblához hasonlóan. A választható tárgyak. a jelenlegi epikusod kincstáblája és az előző. A kincstókenek a szövetségből való kilépéskor nullázódnak.

Kennel
A kennel új maximuma 50. A további kennel szintek lehetővé teszik, hogy az állatokat új speciális képességekkel ruházd fel, mint pl. rezisztencia, kritikus ütés, varázslatelnyelés, lopásvédelem. Az állat minden szintlépéskor kap pontokat, amelyeket ezekre a képességekre elkölthetsz. A kapott pontok száma a kennel szintjétől függ. A pontok lehetséges maximumát az állat alapszintje határozza meg.

Alkímista labor
Ha kisajtolsz egy állatot, van rá esély, hogy találsz benne egy ún. elsődleges esszenciát (az esély az alkímista labor szintjétől függ), vagy esetleg egy speciális elhasználódó tárgyat (átokmegszüntetés, 10 perc támadhatatlanság). Az elsődleges esszencia segítségével szakértelmeidre átmeneti bónuszt kaphatsz (ezt a szakértelmeknél jelöljük). Ha egy állatot beidomítasz, felruházod a lélekkufárnál vásárolható esszencia implanttal, akkor az esszencia szerzésének esélye 100%, és a labor szintjétől függő mennyiséget kapsz.

Átokpiramis
Új maximuma 50. Ha megátkoztok valakit, a piramis 20. szintje fölött minden szint 5%-kal csökkenti a célpont építési hatékonyságát a Hatalom Tornyában. Ha pl. 40-es a piramis szintje, a megátkozott játékos feleannyit fog a saját HT-jébe építeni, mint egyébként. Ha egy játékost többen átkoznak meg, akkor az építésnél a legerősebb átok érvényesül.

Palota
A palota új szintje 29. 15. szint felett már nem csökken az ár, viszont minden 2 szintért kapsz +1 öltözetet, ha megvásároltad az öltözetes kényelmi funkciót.

Térkapu
Új maximuma 50. Tovább nő a térkapu pontok lehetséges maximuma. 24. szint fölött a térkapuból jövő szörny is erősödik, viszont az érte kapott LE is nő.

Bűvös kunyhó
Új maximuma: 50. 10. szint fölött az állatok vastag bőrének hatékonyságát növeli varázslatokkal szemben. Minden szint a VB hatékonyságát 2.5%-kal növeli, 50. szinten +100%-ra.

Kínzókamra
Új maximuma 40. Egy nap továbbra is legfeljebb 15 embert vihetsz el a kínzókamrába, de 15. szint felett minden szint +1 kivégzés szakértelmet is ad, és ha a kínzókamra szintje 30-as, akkor baráti portyázásnál is elviheted a legyőzöttet a kínzókamrába, és ha 40-es baráti portyázással ki is tudsz szabadulni.

Alvilági verem
Új maximuma 40. 20. szint felett nem a sebzést csökkenti, hanem szintenként 1% rezisztenciát ad (a varázslatok tulajdonságot módosító hatását csökkenti).

Mesteri építészet 2.
Előfeltétel: mesteri építészet, 50-es térkapu, 50-es bűvös kunyhó.
Felépítésekor a védőfal és gyakorlótér 0-ra rombolódik. A gyakorlótér és védőfal maximuma 30.
Dátum: 2010.04.14. 15:21:37
Idézet: Birka - 2010.04.14. 13:12:26
És köszi az AL-nek, hogy miattuk Miklós nekikezdett kapkodni, és favágó epik cuccok születtek magas szinten, így senkinek nem éri meg a 80-90-es kincstáblák után érdemben epikezni


Az epikus kincsekkel nem kapkodtam, nem favágó módon születtek, hanem alapos, tudományos tervezés eredményeképp (ezért is fordult elő néha, hogy az AL előbb tartott az epikkel, mint én a kincsekkel). A tárgy képességeknek van egy ún. súlya, a súlyok összege alapján kerül meghatározásra a tárgyak erőssége. Egy adott szinten a tárgyak erőssége kb. azonos, és minden következő szinten egy meghatározott mértékkel nő, így volt ez az első epikustól az utolsóig. Bizonyos szinteken bizonyos statokat bizonyos játékosok másképp súlyoztak, mint én, de ez már a szubjektív faktor, ezért nem tehet szemrehányást senki.

A kincseskamra továbbfejlesztéséről, ahogy írtam, ez még képlékeny dolog, amikor közeledik a fejlesztés, akkor topicot is rakok ki majd róla. A koncepció a következő:
Ha az előző epikust 4 vagy több nappal korábban ölték, akkor az epikus ölésben részt vevők mindegyike kap egy tókent. X tóken beváltható egy választott epikus kincsre, az entitáshoz hasonlóan, csak itt nyilván az aktuálisan ölt epikus táblázatából. A másik lehetőség, hogy ilyenkor nem 1, hanem 2 kincs esik az epikusból.
Hogy miért csak a "lassabb" szövetségeket jutalmaznánk:
- Nem az a cél, hogy ezentúl kétszerennyi epikus kincs legyen a játékban, hanem az, hogyha egy élen járó szövi belassít, ne érje számbeli hátrány (minőségi hátrány ilyenkor is lesz, hiszen bár ugyanannyi kincset kapnak, de alacsonyabb szintűt).
- Az epikusok ölési sebességét nem is annyira a nehézségük határozza meg (ahogy írtam, túlzottan könnyűek amúgy is), hanem a kincseskamra mérete. Viszont a fenti dologhoz a kincseskamrát amúgy is fel kell növelni, tehát nem fog előnyt jelenteni.
De mindez még csak ötlet, úgyhogy nincs értelme nagyon fejtegetni, lesz róla topic.
Dátum: 2010.04.14. 12:31:16
Röviden a véleményem az AL témáról ill. az epikusokról:

Amit az AL csinált, legális, bárki megteheti, én még csak kiskapunak sem hívnám, mivel nemcsak előnyökkel jár, hanem hátrányokkal is. Az, hogy ez mennyire táp és mennyire nem, azt nem tudom, az viszont tény, hogy emódon a játékosok a játék keretein belül új célokat találtak maguknak.

Az epikusokkal kapcsolatban, úgy találtuk, hogy a tervezettnél sokkal gyorsabban lehet haladni, még 200+ szint fölött is 2 naponta, 1 óra alatt meg lehetett ölni egyet annak ellenére, hogy magas szinten több nehezítést is beraktunk. Ezért emeltük meg az epikusok ÉP-jét drasztikusan 216. szint környékén. És ekkor derült ki, hogy volt egy hiba, amit korábban nem vettünk észre. Az eredeti szándék szerint az első X epikusnak 1500-zal kellett volna nőnie az ÉP-jének, hogy gyorsan lehessen volna velük haladni, és utána ez megugrott volna. Sajnos egy nagyságjel fordítva állt, emiatt az epikusok ÉP-je végig szintenként 1500-zal nőtt, ezért volt ennyire könnyű haladni velük. Visszamenőleg semmit nem erősítünk fel, de az epikusok 216. szinttől "gyorstalpalóval", 15 szint alatt utolérik az ÉP-jüket (tehát szintenként nem 1500-zal, hanem 17200-zal nő az ép-jük). 216.szinten (de csak ott) pedig megmaradt a dupla ÉP, extra kihívás gyanánt. Ehhez kapcsolódik még, hogy tervezünk egy fejlesztést, a kincseskamrát lehet majd tovább építeni, és ezáltal az epikusra bónuszokat ill. extra kincset kaphat az, aki ritkábban öli.
Dátum: 2010.04.12. 15:09:38
Közeledik az idő, hogy kiírjuk ennek az új 4-es világnak az előregisztrációját, ezért tisztázunk pár kérdést:

1.) "Normál v. 3x sebesség?"
Erről kiírok egy szavazást a játékon belül, döntsétek el, hogy melyiket szeretnétek. Ha a játék csak normál sebességgel fut, a sebesség őrültjei akkor se felejtsék el: az első 50 szintet letudták már, így azért még mindig igen gyors volt a fejlődés. Ha a szerver 3x sebességű lesz, akkor a játékidő 2 hónap lesz, ha normál sebességű, akkor 3 hónap.

2.) "A 3-mas világra is át lehet vinni a karaktert? Hiszen ott teljesen másképp fejlődnek a karakterek!"
Igaz, hogy a 3-mas világ és a többi nem teljesen ugyanaz, de ez nem jelenti azt, hogy a 3-mas világon a karakterek jóval gyengébbek, és egy N. szintű normál karakter farkasa lenne a 3-mas világ N. szintű bárányainak. Épp ezért továbbra is úgy akarjuk, hogy a karaktert a 3 világ bármelyikére át lehessen vinni, hogy nagyobb legyen a választási lehetőség. Kiszámoltuk egyébként, a 2 hónap alatt gyors szerver esetén várhatóan cirka 83. szintig lehet felfejleszteni egy 50-es karaktert, ez a 3-mas világon akkor a toplistának kb. a 2-3. oldalára fog tudni felkerülni, tehát az élmezőny érdekei nem sérülnek.

3.) "Mi van, ha olyan világra akarom átvinni a karakteremet, ahol már van másik?"
A játék szabályai szerint egy email címhez egy világon egy karakter tartozhat. Tehát ha győzöl valamilyen kategóriában, a karaktert csak olyan világra viheted át, ahol még nincs karaktered. Ha mindhárom világon van már karaktered, akkor előtte valamelyik világon levő karaktert törölnöd kell. Elvben azt is megteheted, hogy a karaktert más email címről regisztrálod, de ez esetben nem lesz lehetőséged arra, hogy a V4 végeztével a másik email címen levő karaktered számára az ősköveket átadd, ha nem nyer a karaktered! Tehát mi ezt a megoldást nem javasoljuk.

4.) "Igazásgtalannak tartom, hogy valaki 2-3 hónap alatt olyan karaktert fejleszthet, mint én 10 hónap alatt!"
Ne felejtsd el, hogy a több ezer karakterből csak néhány kapja meg a jogot, hogy átmenjen egy másik világra! Tehát ha csak azért játszol 2-3 hónapot, hogy utána legyen egy magas szintű karaktered, akkor nagy kockázatot vállalsz. Azzal, hogy egy karaktert 10 hónapig fejlesztesz, de biztosan eléri a 70. szintet, jobban jársz, mintha csak 2 hónapig, de néhány százalék esélyed van rá, hogy továbbéljen. Épp ezért úgy véljük, hogy ezzel a jutalmazással a verseny és a karakter fejlesztésébe ölt energia joga nem sérül meg, sőt, ajánljuk mindenkinek, hogy ne csak azért játsszon, hogy hátha nyer, hanem azért, mert élvezi a játékot, és ki akarja ezt is próbálni.

5.) "Mit tesztek a visszaélések, a multizás ellen?"
Örömmel jelentem be, hogy elkészült a legújabb verziója a szövetségi építkezős, multizós visszaélést figyelő programnak, pont az új világok indítása miatt lesz ez aktuális. A multizókat kíméletlenül gyomlálni fogjuk.

6.) "Lesz-e őskő jutalom is?"
A jutalom a karakterátvitel, külön őskő jutalmazás nem lesz, viszont az átvitt karakterek kapni fognak dicsőség medált.
Dátum: 2010.04.12. 13:58:56
Frissítettem a nyitó topicot, a következő, amin dolgozunk, a kényelmi funkciók.
A héten a Végzetúr átköltözik egy vadonatúj szerverre, ezek után nem lesznek szerver leállások, és talán még sebességbeli javulás is tapasztalható lesz.
Az új szerver beüzemelése után kiírjuk az előregisztrációt a 4-es világra. Ezúttal teljesen eltérő szabályok lesznek, a játékosok 50. szintű karakterekkel indulnak, amelyeket tetszőlegesen "felkonfigurálnak", és a várhatóan 2-3 hónapos verseny után a legjobbak karakterei átkerülnek egy éles világra.
Szintén hamarosan várható az 5. világ indítása, néhány egyedi szabállyal.
A kvízkérdés besorolásnak köszönhetően már nagyszámú kvízkérdés van kategorizálva, ezért néhány héten belül megnyitjuk a nyílt kvíz adatbázist. Kérjük, aki tudja, segítse munkánkat azzal, hogy a vadászat közben kapott kvízkérdéseket besorolja a megfelelő kategóriába.
Az időközben fejlesztés alá kerülő újdonság új építenivalókat fog adni a magas szintű szövetségeknek. Meglevő épületek fognak további szinteket és funkciókat kapni, és lesz új épület is. Az előzetes tervek között szerepel a kennel kibővítése, amelynek köszönhetően az állatokat speciális képességekkel ruházhatod fel; a kincseskamra bővítése, amely lehetővé teszi, hogy az epikusokból több, és céltudatosabban meghatározott kincset lehessen szerezni; vagy az alkímista labor, amely segítségével a kisajtolt állatokból speciális főzeteket lehet készíteni. Ezek egyenlőre még csak tervek, jelentős változás is elképzelhető.
Dátum: 2010.04.12. 13:45:14
A mai napon optimalizáltuk a fórum kódját, mivel a sok oldalból álló topicok nagyon lassan töltődtek be. Reméljük, elégedettek vagytok a változással.
Dátum: 2010.04.09. 20:20:32
A rossz hír az, hogy most a külön adatbázis szervert sikerült valahogy megroggyasztani több, mint egy órára.

A jó hír, hogy nincs adatbázis sérülés.
A még jobb hír, hogy ma megkaptuk az új szervert, amire a jövő héten szeretnénk átállni, ez remélhetőleg egyszer s mindenkorra megoldja az elmúlt hetek problémáit.

Elnézést kérünk a leállásért!
Dátum: 2010.04.09. 17:52:43
Lesz ma éjjel egy rövid, kb. 10 perces szerver leállás, frissitjük a kernelt. 12 óra 30 perctől kb. 12 óra 40 percig. Megértéseteket köszönjük.
Dátum: 2010.04.08. 18:43:46
Több dologgal próbálkoztunk a szerver stabilizálására a héten ,sajnos egyik sem jött be. A rendszergazda most annyit csinált, hogyha a gép fagyna, akkor csinál automatikusan egy rebootot, így a leállás max. 2-3 percig tarthat. Megrendeltem egy teljesen új szervert, más operációs rendszert fogunk rá telepiteni, és a jövő héten igyekszünk munkába állítani. A Doomlordnál is ilyen gépet használunk, és teljesen stabil, remélem itt sem lesz vele gond.
Dátum: 2010.04.08. 18:08:35
A nevezés az esemény indulásával még nem zárult le, nem lett volna jó ha egy 35 napos eseményre összesen csak 5 napig lehetett volna nevezni, aztán aki lemarad róla csak eszi a kefét. A nevezési költség minden nappal ráadásul masszívan nő. Mindezek mellett, a nevezésre nem lesz lehetőség az utolsó pillanatig, mert nem akarjuk, hogy biztosra lehessen menni, a nevezést le fogjuk zárni 10-15 nappal a vége előtt, akkor még - remélhetőleg - elég kiszámithatatlan lesz a végeredmény.
Dátum: 2010.04.08. 08:36:30
Ezt a kamraürülős dolgot Baraty magyarázta nekem, ha éjfél és hajnali 3 között belépsz, akkor néha előfordul, hogy a kínzókamra bevételt csak a következő éjjel kapod meg, de nem vész el, csak tolódik egy nappal, és akkor mind2 napit megkapod.
Dátum: 2010.04.06. 13:38:02
Néhány válasz:
Ez, hogy a többi csapatot lehessen akadályozni, érdekes ötlet, a következő esemény tervezésekor erre is gondolni fogunk.
Kvízkérdések, scriptelés: erre a problémára is rövidesen megoldást fogunk találni. Már írtunk egy programot, amivel a kvíz scriptelőket kattintásaik alapján elég jól be lehet azonosítani, és vannak ötletek is, amivel folyamatosan tudnánk "szivatni" a scriptet, de ehelyett valószínűleg egy végleges megoldást keresünk, ami ezt a problémát egyszer s mindenkorra megoldja.
Az, hogy sima, kvíz nélküli vadászattal is lehessen térképet találni - ez nem lett volna jó ötlet, akkor tényleg semmit nem kell tenni a részvételért (és könnyebb a másik csoportot is "szivatni" egy gyenge aktivitású karakterrel).
Az "aktivitás" nem annyin múlik, hogy valaki belép-e a karakterével, vagy sem. A pontos matematikáját nem írom le, mert akkor ezt fel lehetne arra használni, hogy egy "épphogy" aktív karakterrel a másik csoportot szivassák.