Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.10.14. 16:46:37
Bekerült néhány apróbb fejlesztés:
A lélekkútból való építés nem sárgitja ki a szövetségi események gombot.
Amikor egy épület befejeződik, akkor kisárgul a szövetségi események és a szövetség gomb.
A rendszer mindig mutatja, mennyi idő van a következő CSP megkapásáig.
A veszélyes anyagot tartalmazó tároló a cégé. HA minden előírást betartottak, a felelősség akkor IS az övék, ehhez nem férhet kétség. Ha a hó ráesik a tetőmről valakire, azért én vagyok a felelős, mert az én tetőm volt. És itt nem büntetőjogi felelősségről beszélek, hanem anyagiról, kártalanítási kötelezettségről. Nekem van biztosításom, ami ilyen esetben fedezi a kárt. A cégnek nem volt, vagyis nem megfelelő mértékű. Ésszerű ilyenkor, hogy ezért a mulasztásért a vagyonukkal feleljenek.

Az atomerőművekkel kapcsolatban, én is úgy vélem, hogy az atomenergia egy jó kis energiaforrás, de aki úgy hiszi, hogy az EU nagy kedvence lenne (legalábbis a szovjet gyártmányúak) az kicsit olvasson utána... Az ukrán gázvitánál épp ebből volt a huzavona, hogy az EUs nyomásra leállított atomerőműveket újra akarta indítani pl. Szlovákia
"Brüsszel ugyanis az EU csatlakozás egyik feltételéül a szovjet típusú atomerőmű fokozatos leállítását szabta."
Dátum: 2010.10.13. 15:24:35
Idézet: Yasmina - 2010.10.13. 14:37:38
Miklós: véleményed szerint melyik tábor jár(t) jobban, az aki töltött vagy az aki drakón-t ölt?

Ezt döntsétek el ti, a rendszer annyit csinál, hogy kiszámitja, ha a CSP-ből vadásztál volna, mennyi LE-t kaptál volna, hozzáadja a töltött LE-t, levonja azt, amit már az öléskor megkaptál, és ebből fejleszti a tulajdonságokat (kicsit felülről becsülve).

Az irányitott vadászat alapértékét vesszük figyelembe a számításnál, nem turbózzuk.

Igen, a jutalom mértékét az esemény végén számoljuk, tehát azzal nem tudsz trükközni, hogy nem veszed át rögtön, lépsz pár szintet, és akkor többet kapsz.

A karemium csapdát nem vesszük figyelembe.

Miklós ezt az 5% alá nem megy dolgot meg tudod erősíteni vagy cáfolni?

A fertőzés jutalommal a fertőzésed nem megy 5% alá, ez a Zarknodnál is így volt.
Dátum: 2010.10.13. 15:12:09
Kösz, javitottam!
Dátum: 2010.10.13. 14:59:26
Bekerült a játékba 2 új relikvia:
Esszencia konverter (90. szinttől megvásárolható): 4 azonos esszenciából csinál egy katalizátor esszenciát.
Sztázisbuborék (20. szinttől megvásárolhatö): ha több vereséged van, mint győzelmed, a láthatatlanság alatt is ugyanakkora lesz az állatelfogás esélye, mint egyébként.
[ezzel párhuzamosan beállítottuk, hogy alapesetben a láthatatlanság alatt a vadászat LE-hez és TP-hez hasonlóan az állatelfogás esélye is feleződik)

Bekerült egy új épület is, a dicsőség piramisa.
Dátum: 2010.10.13. 14:21:38
Dicsőség medál igen, hatalom tornya nem, esszencia nem.
A jutalmat nem akkor számitjuk, amikor rákattintasz, hanem az esemény végén.
Dátum: 2010.10.13. 14:18:08
Örömmel látom a jövő évi adótervezetet, akinek 3 gyereke van, az gyakorlatilag adómentességet kap. Nekem megvan már a 3 gyerek, én happy vagyok. Remélem minél többen kedvet kaptak a hír hallatán, hogy gyarapítsák a családot!
Sorry, de nem igazán jött le nekem, hogy választ vársz a postodra... Terjedelmesen bizonygattad hogy milyen jó dolog is a biztosítás minden formája, és hogy a matematikámat biztos nem érted, meg laikus vagyok... Erre most mit válaszoljak? Hogy értem, hogy te egy biztosítónak dolgozol, és ezért nem esik jól ha ilyen szinten feszegetjük a témát? Én egyszerűen leírtam csak a saját tapasztalataimat. Én találkoztam olyan biztosítóval, ahol lehetett "alkudni" (nem alulértékeléssel), találkoztam olyannal is, ami kevésbé volt megbizható (nem fizetett indokolt esetben), és olyannal is, ami jobban (még kétséges esetben is korrektül fizetett).
Mindenki döbbenten áll az óriási méretű ökológiai katasztrófa előtt. Átszakadt a Magyar Alumínium ajkai vörösiszap-tárolójának gátja, és a mérgező anyag elöntötte a környéket. Már 9 halálos áldozat van, rengeteg sérült, óriási az anyagi kár, a katasztrófa sújtotta terület élővilága teljesen kipusztult. A tényeket nyilván mindenki ismeri, és nyilván mindenki, aki tud, próbál segíteni a károsultakon a lehetőségeihez mérten. Most, 9 nappal a katasztrófa után már jól lehet látni a következményeket. Kinek mi a véleménye az egészről?
A tárolót üzemeltető cég felelősségéhez nem férhet kétség, a kérdés inkább az, hogy ezt a felelősséget számon tudják-e kérni, lesz-e fedezet a károk helyreállításának költségeire, vagy ezt az államnak, az adófizetőknek kell állnia. A kormány hihetetlenül gyorsan reagált, le a kalappal, az állami felügyelet alá vétel és a vagyonzár jó megoldás volt akkor is, ha a jogászok egységesen felhördültek, és azon sopánkodnak, hogy miért nem egy több hónapig, akár évekig tartó jogi procedúra veszi ehelyett kezdetét. Érdekes a párhuzam a Mexikói öbölben történt olajkatasztrófával. A katasztrófáért felelős BP a világ egyik legnagyobb olajcége, a sokmilliárdos kártérítést ugyan ki fogja tudni fizetni, de könnyen lehet, hogy a cég erre rámegy. A Malnak valószínűleg nincs elég pénze, amiből kártalaníthat úgy, hogy utána még tovább tudjon működni. Azoknak, akiknek a házát elöntötte a vörösiszap, odaveszett szinte mindene, nehéz elképzelni, hogy ezután mihez fognak kezdeni, és ezt hogyan lehetne pénzzel vagy bármi más módon kárpótolni, hogy úgy érezzék, az életük úgy mehet tovább, mintha mi sem történt volna. Szinte bizonyos, hogy ezt az országos méretű tragédiáért az anyagi felelősséget nagyrészt az országnak kell vállalnia, ami az árvizekkel együtt alaposan megroppantja az ország gazdasági helyzetét.
A másik kérdés, hogy lesznek-e még ilyen katasztrófák, hogyan lehet ezeknek elejét venni, és ha mégis bekövetkeznek, hogyan lehet biztosítani a helyreállításhoz az anyagi fedezetet. A csernobili katasztrófa óta az atomerőműveket mindenki potenciális veszélyforrásnak tekinti, az EU ferde szemmel nézi, hogy van egy ilyen működő erőművünk Pakson. De a környezetvédők biztos rá tudnak mutatni több potenciális veszélyforrásra. Sajnos, a legtöbb ember (és ez így van a szervezetek, cégek szintjén is) sokszor csak akkor kap észbe, ha már megtörtént a baj, az ember alapvetően tűzoltó, és nem megelőző típus. Bízunk benne, hogy a lift, a metró, a hullámvasút, a gépek, körülöttünk minden, működik, emberek ellenőrzik, és garantálják a biztonságunkat - pedig ők is csak emberek, hibázhatnak, esetleg nem érzik át a felelősség súlyát. Nyilván a Mal se szántszándékkal hagyta bekövetkezni a katasztrófát. Egyszerűen senkinek eszébe se jutott, hogy egy ilyen irtózatos méretű gát csak úgy kettéroppanhat.
Dátum: 2010.10.13. 11:56:10
Véglegesitettük a Landragór jutalmazási képletet, és van egy jó hírem. Sikerült az algoritmusba az égadta világon mindent belepréselni, kvízmedálok, Tudás könyve, térképes relikviák, specializációs tárgyak, fertőzés bónusz, irányitott vadászat, spektrális, sajtolás. Még azt is figyelembe vettük, hogy a normál vadászatnál jöhetnek kisebb-nagyobb lények és ez növeli a kapott LE várható értékét. Tekintve, hogy a karakter esemény végi állapotából indulunk ki (szint, szakértelmek, tárgyak) biztos vagyok benne, hogy mindenki elégedett lesz a jutalmazással. A Zarknodos jutalmazáshoz képest egyedül a kiégett őskövek száma fog csökkenni, de ugyanúgy fogunk szerencsét és fertőzés csökkenést is adni a tulajdonságokon felül.
Dátum: 2010.10.08. 21:43:00
így van, a portya TP-t nem felezi az VF, így ezért irtam, hogy ésszerű, hogy az azért járó AF-t se felezze (és igy a kompenzáció sem fogja növelni).
Dátum: 2010.10.07. 22:25:56
Lassú idő: valamit lehet hosszabbitani, de azért nem akarom ezt túlzásba vinni, hogy vki felgyógyul, lead 5 támadást végigveri a térkaput és közben támadhatatlan marad... Esetleg nem 1 hanem 2 lesz a max szintje, igy aki több AF-t rászán kinyújthatja 10 mp-re.

Ha van 500as kritikusom, akkor ha novelek 1et a fenti AFes kepessegeken, akkor 525 vagy 505 lesz a krit?

525.

Hirtelen gondban vagyok, ha valaki megissza a 3. fázisos piát, mi lesz ezzel a szakival???

Ha egy képességnek előfeltétele a VF vagy nem VF, akkor nemcsak a kifejlesztéshez kell az előfeltételnek teljesülnie, hanem a képesség működéséhez is.

Rengeteg a hiányos leírás:

Na már eljutottunk idáig, hogyha egy játékmechanizmusról nincs részletes matematikai-műszaki leírás, akkor az hiányosnak lesz bélyegezve Ebben a témában Viktornak adok igazat. Ahol lehetett, leírtam a képletet. Ahol nem írtam le, ott vagy nagyon komplikált a dolog (pl. pörgő ütés), vagy egyszerűen csak nem akarjuk a preciz képletet publikálni (pl. erő sebzés működése), vagy még nincs eldöntve (pl. pihenés).

Mivel a vadászat és portya TP szintarányos, amit a szint osztóval kivesztek, így mindenki azonos mennyiségű AF pontot fog kapni. Mivel a képességek nagyon erősek, ez óriási előny az alacsonyabb szintű karaktereknek.

és ez pontosan hogyan fog megnyilvánulni? A 70. szintű karakternek ugyanannyi AFje lesz mint a 130asnak? És akkor mi van? Ettől még a 70-es nem fogja a 130-ast legyőzni... de erről szól a topicnak jónéhány oldala, majd olvasd vissza. MIért lenne jó az, hogy a 130as karakter ötször annyi AFt kap, mint a 70-es? Azért, hogy 3 hónap alatt az összeset kimaxolja? Ennek nem látom értelmét.

(a számolásod is gondolom ezért hibás)

nem látom hol lenne hibás a számolás... A kerekitésen ne parázzatok, mi az AF 1000x-ét tároljuk, de nekem személy szerint nem volt szimpatikus hogy a képességnél azt irom, a fejlesztés költsége 3000/4000/5000/6000/7000.

Kocos - a kompenzáció - VF viszonyát ha másképp nem, a példából remélem meg lehet érteni... A VF felezi a AF-t is. A kompenzáció ebből a felezésből vesz vissza. Ha nem VFezel, egy vadászat után a példában 0.02 AF-t kapsz (maxos alapos tanulással 0.024-et), ha VFezel, 0.005-öt, ha megvan a kompenzáció, 0.009-et.

Most, hogy ismerjük a szakértelmek szintjét/költségét kiszámolja valaki hány szint kell hogy midnen elérhetőt maxoljon valaki? Csak érdeklődés szinten...

Egy nem VFes karakter cirka napi 1,3 AF-t tud szerezni, szóval ha MINDENT ki akarsz maxolni, az cirka 2 év. POnt azért van ennyi képesség, hogy senki ne tudjon minden kimaxolni, válogatni kelljen.

Lassú idő: ezzel megint megöltök egy taktikát, amire sokan építenek

Isten ments, hogy a taktikához nyúljunk. Nem a LE-t akarjuk védeni. Arról van szó, hogy valaki benyomja a mágikus regenerációt, vagy megiszik egy gyógyitalt, utána rákattint a portyalistára vagy az epikusra, és azon veszi észre magát, hogy közben valaki leverte. Ha már gyógyitott, legyen ideje legalább 1-2 kattintásra, mielőtt elkapja valaki. Aki ottfelejti a karakterét, és nem költi el a LE-t 15% alatt, azt úgysem ez az 5-10 mp fogja megmenteni.
Dátum: 2010.10.07. 16:20:08
Itt egy majdnem végleges verzió...

60. szinttől kezdve a játékosok alternatív fejlődés (AF) pontokat gyűjthetnek. Ahányszor a játékos tapasztalati pontot szerez, ennek arányában AF pontokat is kap.
Az AF képességek AF pontokból fejleszthetőek. Minden AF képességnek van egy szintje, egy költsége (egy szint megvásárlása hány AF pontba kerül), és lehet előfeltétele.
A Visszafogott fejlődés az AF pontokra is hat, így a VFesek az AF pontokat fele sebességgel kapják, amíg ki nem fejlesztik a Kompenzáció képességet.

Tér-idő
Alapos tanulás. Leírás: a szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban. Max. szint: 4. Költség: 10. Előfeltétel: nincs visszafogott fejlődés.
Kihívó mester. Leírás: Kihívás során a próbákra kapsz szint x +1 -gyet. Max. szint: 10. Költség: 2.
Hasznos energiák. Leírás: Minden szint eggyel növeli az energihasznosítás szakértelmed lehetséges maximumát. (Nem adódik össze a rablás agyarával, a kettő közül az erősebbik érvényesül.) Max. szint: 10. Költség: 2.
Energiamester. Leírás: Az energiahasznosított lélekenergiát és ezzel együtt a kapott TP-t is növelik a portya LE-t módosító tárgyaid. Szintenként a bónusz 7%-ka érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 7.
Hatékony pihenés. Leírás: A pihenés hatékonysága megnő. Max. szint: 5. Költség: 2.
Háborgó őrület: Ha a fertőzöttséged 100%, a vadászatért kapott LE megnő szint x 1%-kal. Max. szint: 5. Költség: 8.
Entitásvadászat. Leírás: Minden szintje után eggyel több entitást támadhatsz meg, mint a szinted engedné. Max. szint: 20. Költség: 3.
Egészséges életmód. Leírás. Ha az egészség tulajdonságra vagy specializálva, minden szintje 1%-kal növeli a specializációt. Max. szint: 10. Költség: 3.
Kompenzáció. Leírás. A kapott AF mennyisége 10%-kal megnő. Max. szint: 8. Költség: 4. Előfeltétel: van visszafogott fejlődésed.

Állatok
Harctéri gyógyítás. Leírás: Az állataid gyógyulás alatt is harcolnak. Max szint: 1. Költség: 5.
Gyors gyógyítás. Leírás: Minden szintje 1 perccel csökkenti az állat gyógyítás idejét. Max. szint: 5. Költség: 3.
Alkímista. Leírás: Minden szint egy %-kal növeli az esszencia szerzés esélyét sajtoláskor. Max. szint: 5. Költség: 3/4/5/6/7.
Lassú idő. Leírás: Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő, akár regenerációnak köszönhetően, akár azért, mert gyógyítasz magadon, 5 másodpercig támadhatatlan leszel. Max. szint: 1. Költség: 12.
Respecializáció. Leírás: Egy állatod szakértelempontjait újra eloszthatod. (Többször is használható, gombként jelenik meg az állatoknál.) Költség: 3.

Harc
Mágus specializáció. Leírás: Kritikus varázslat szakértelmed szint x 5%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 10. Előfeltétel: nincs harcos specializáció.
Harcos specializáció. Leírás: Kritikus ütés szakértelmed szint x 5%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 10. Előfeltétel: nincs mágus specializáció.
Pörgő ütés. Leírás: Másodlagos támadás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8.
Detonáció. Leírás: Másodlagos varázslás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8.
A bőr evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a tüskés bőr szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Tüskés bőr: új szakértelem, a visszacsatoláshoz hasonlóan, ha megsebez vki közelharcban, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs Az aura evolúciója.
Az aura evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a negatív aura szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Negatív aura: új szakértelem, ha megsebez valaki varázslattal, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs A bőr evolúciója.
Gyűlölet. Leírás: Választott hordagyűlölet szakértelmed maximuma megnő szintenként 2-vel. max. szint: 5. Költség: 5.
Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 4% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 4.
Rezisztencia. Szintenként 1%-kal megnöveli a rezisztenciádat. Max. szint: 5. Költség: 3/4/5/6/7
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Max. szint: 10. Költség: 5.
Fájdalomtűrés. Minden szint öttel növeli az ellenálló bőr szakértelem maximumát. max. szint: 20. Költség: 5. (Ellenálló bőr: a tüskés bőr és negatív aura szakértelmeket kompenzálja).
Fizikai pajzs. Minden szintje öttel növeli az elnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X.. szint.
Mágikus pajzs. Minden szintje tizenöttel növeli a varázslatelnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X. szint.

Kalandok
Hosszútávú memória. Leírás: Minden szint eggyel növeli a tárolható kalandok számát. Max. szint: 3. Költség: 3/5/7.
Kalandor. Leírás: minden szint egy %-kal növeli a kaland találás esélyét. Max. szint: 2. Költség: 10/15.
Túlélő. Leírás: Minden szint csökkenti a kalandokban az ÉP próbáknál elszenvedett sebződést 5%-kal, és hozzáad egyet a dobásaidhoz. Max. szint: 5. Költség: 3.

Egyéb
A kufár barátja. Leírás: Kereskedelmed maximuma megnő 20-szal. max. szint: 1. Költség: 20.
Emléktörlés. Leírás: 3 AF árán egy tetszőleges AF képességet eltörölhetsz (de a ráköltött pontokat nem kapod vissza). Max. szint: 1. Költség: 3.
Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! átkozódik (csak szinesítő szöveg, mást nem csinál) Max. szint: 1. Költség: 3.
Alkusz: Térkapus tárgyaidat/fókuszkristályaidat szint x 20%-kal drágábban tudod eladni a kufárnak. Max. szint: 5. Költség: 5.
Gyógyital mesterség. Leírás. Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható gyógyitalok hatékonyságát. Max. szint: 10. Költség: 2.

A játék során lesznek alternatív lehetőségek is AF pontok szerzésére (pl. esemény jutalomként, aukciós házban).

Képletek
AF = normál TP / (szint*35). Értelemszerűen, ha egy karakternek visszafogott fejlődés szakértelme van, akkor az az AF-et is csökkenti.
Példa: Egy 80. szintű játékos egy vadászatért egyéb módosítók nélkül 57 TP-t kap. Ekkor ő 0.02 AF-et fog kapni vadászatonként.
Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap, így ő 0.005 AF-t fog kapni, maxos kompenzációval pedig 0.009 AF-et.
Az AF-t 3 tizedes pontossággal számítjuk.
Dátum: 2010.10.05. 12:55:15
A félreértések elkerülése végett jelzem, hogy az acsarkodás mindig is így működött, nincs találathoz kötve, a szaki leírása nem is implikál ilyesmit (mivel az állatok a sebzést nem a másik játékosba adják le, hanem az állatok sebzik egymást).
Dátum: 2010.10.05. 10:14:23
Na akkor eltéritem a topicot esszencia katalizátor irányába, de csak 1 post erejéig...

Az egyből bármilyen esszenciából bármilyet igy hirtelen kicsit túl erős "megoldásnak" érezzük. Az esszenciák elsődleges célja az volt, hogy használd őket, maga a konvertálás csak egy kis bónusz akart lenni, ha túl sok lenne belőlük. Tudom, az optimalizátorok ettől kezdve csak konvertálásra hajtanak De a lényeg: ha bármit bármire lehet konvertálni, akkor irdatlanul rövid idő alatt összejönnek az ultrák, és senki nem fogja az esszenciákat arra használni, amire eredetileg ki lettek találva. Játszom a saját játékommal, és látom, mennyire ki vagyok tömve esszenciákkal, úgy, hogy nem igazán teszek érte semmit.
Tehát egyenlőre óvatosak leszünk, csak katalizátort lehet majd gyártani, és azt is 4:1 arányban. Ha ez kevésnek bizonyul, a jövőben ezen még mindig lehet változtatni, berakni olyan AF képességet, amely növeli a katalizátor hatékonyságát, és 3:1-ben konvertál, és/vagy másféle esszenciát is tud előállitani. Még úgy sincs sok szövinek 50-es laborja, ha most nagyon felpörgetnénk az ultakonverziót, azzal csak e szövetségek előnyét növelnénk tovább a többiekkel szemben. Remélem azért ez is jobb a semminél...
Dátum: 2010.10.05. 09:13:33
Összefoglalom akkor, hogy mi lett a végső döntés az ügyben.

Bekerül a játékba egy relikvia, ami már 20. szinttől megvehető (nem LGY-be fog kerülni, hanem LE-be, és 10 őskőbe), akinek ez megvan, ÉS több veresége van, mint győzelme, annak továbbra is úgy fog működni láthatatlanságban az elfogás, mint eddig. Egyéb esetben az állatelfogási esély is ugyanúgy csökkentett lesz, mint a vadászat LE.

A győzelem arány megkötés azért volt szükséges, hogy a láthatatlanságot ne a pók karakterek használják arra, hogy előnyüket még tovább növeljék, hanem ahogy ti is írtátok, ez egy esély maradjon a gyenge karakterek felzárkóztatására.

Ezzel a relikviával együtt letudjuk a másik adósságunkat is, az esszencia konvertert, amellyel a játékosok katalizátor esszenciát tudnak majd csinálni. A többi relikvia javaslat (100% fertőzötteket támogató, állat szakértelmet nullázó) végül AF képességként fog megvalósulni.
Dátum: 2010.10.05. 09:06:46
Igen, sajnos ezzel az a probléma, hogy már most is számos kivétel van minden egyes világra. Azért vannak a különböző világoknak eltérő szabályai, hogy nagyobb változatosságot nyújtsanak, de ez nem jelenti azt, hogy az 5 világhoz 5 különböző játékot tudunk csinálni, mert erre nincs kapacitásunk. A küldetéseknél azért kapsz egyszerre hármat, hogy ha valamelyik csak később teljesíthető, tudj haladni a másik kettővel. Az első világokon is a kegtöbben úgy csinálták meg ezt a küldetést, hogy nem volt szingulárisuk, ezért nem éreztük indokoltnak, hogy emiatt változtassunk a küldetésen. Ha valaki eljut olyan pontig, hogy mind a 3 küldije olyan, hogy belátható időn belül nem telesíthetőek, akkor szóljon, akkor tényleg tenni kell valamit.
Dátum: 2010.10.04. 14:37:07
El tudom képzelni, hogy lesz, aki számára ez az ital használhatatlan, az ő kedvükért be fogjuk rakni, hogy ezt is LGY-ért el lehessen adni.
Dátum: 2010.10.04. 13:14:44
A Landragór esemény 3. fázisának jutalmát, a térkifordító italt az 5-ös világon portyagömbre változtatjuk (annál is, aki már talált ilyen italt v italokat) mivel a V5-ön az italnak nem lenne értelme.
Dátum: 2010.10.04. 13:13:34
Mivel V5-ön nincs értelme a 3. fázis nyereményének, a térkifordító italnak, azt átcseréljük portyagömbra (aki már talált, annál is).