Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós


Ez a nyílt topic a 2. világon, Mariettát követő karaktereknek lett létrehozva. Karakterek, megbeszélés, taktikák. Kérem, hogy lehetőleg csak az ebbe a csoportba jelentkezők írjanak ebbe a topicba.

Ez a nyílt topic a 2. világon, Katherint követő karaktereknek lett létrehozva. Karakterek, megbeszélés, taktikák. Kérem, hogy lehetőleg csak az ebbe a csoportba jelentkezők írjanak ebbe a topicba.

Ez a nyílt topic az 1.es világon, Agnaesht követő karaktereknek lett létrehozva. Karakterek, megbeszélés, taktikák. Kérem, hogy lehetőleg csak az ebbe a csoportba jelentkezők írjanak ebbe a topicba.

Ez a nyílt topic az 1.es világon, Mariettát követő karaktereknek lett létrehozva. Karakterek, megbeszélés, taktikák. Kérem, hogy lehetőleg csak az ebbe a csoportba jelentkezők írjanak ebbe a topicba.

Ez a nyílt topic az 1.es világon, Ericatht követő karaktereknek lett létrehozva. Karakterek, megbeszélés, taktikák. Kérem, hogy lehetőleg csak az ebbe a csoportba jelentkezők írjanak ebbe a topicba.

Ez a nyílt topic az 1.es világon, Katherint követő karaktereknek lett létrehozva. Karakterek, megbeszélés, taktikák. Kérem, hogy lehetőleg csak az ebbe a csoportba jelentkezők írjanak ebbe a topicba.
Dátum: 2010.11.10. 12:03:56
Nem a mászással volt baj, hanem azzal, hogy az esélynövelés szakértelemfüggősége szinthez volt kötött, emiatt az a csapat nyert, ahol több, magas szintű játékos volt. Mindenképpen kellett valamilyen faktor, amivel az esélyt lehet növelni, szinttől függetlenül bárkinek azonos mértékben, de azért valamit tenni kell érte.

És igen, teljesen mindegy, hogy a tárgyat a térkép eseményen nyerted, vagy a VU találkozón - mindenképpen jár rá hendikep. A hendikep, mint a neve is mutatja, azt a célt szolgálja, hogy akinek már van ilyen tárgya, valamivel kisebb eséllyel induljon, mint akinek még nincs.
Dátum: 2010.11.10. 11:57:08
Újra indul a térkép esemény. Regisztráció nov. 10.-től, maga a verseny nov. 17-én indul, és 30 napig fog tartani. Az eseményben 2. szinttől kezdve bárki részt vehet, a jelentkezésre az Egyéb menüpont Térkép ikonján van lehetőség.
További részletek a Térkép topicban.
....
Dátum: 2010.11.10. 11:41:24
Eljött az idő, újra indul a térkép esemény! Regisztrálni a mai naptól lehet, ha legalább 2. szintű vagy, az Egyéb menüpontban, a térképre kattintva.

A térkép esemény indulási időpontja:
2010. november 17. szerda, 10 óra.
Regisztrálni mostantól lehet!

A regisztráció 1 hétig tart, és az esemény elindulása után már NEM lehet regisztrálni rá. Maga az esemény 30 napon át fog tartani.

A térkép esemény egy verseny, 4 csoporthoz lehet csatlakozni, a legerősebb jutalmat a győztes csapat kapja, a második legerősebbet a 2., stb. Az esemény alatt részletes leírást találtok mindenről.

A Haladó fórumban vannak térképes alfórumok, amelyeket az egyes csapatok stratégia megbeszélésre tudnak használni.

Aki már ismerte az előző térképes eseményt, azoknak leírom, milyen változások történtek az előzőhöz képest:
1.) Az eseményre az indulás után NEM lehet nevezni, de a nevezési időszak 7 napos. A nevezési dij ugyanúgy nő a napok elteltével, már a regisztráció 2. napjától kezdve: szint * (500+eltelt napok*100) LE.
2.) Volt korábban egy limit, hogy egy csapatba nem lehetett nevezni, ha a másik csapatban túl kevesen voltak. Ezt a limitet megszüntetjük, egy csapatba bárhányan nevezhetnek, de nem írjuk ki, hogy jelenleg hány nevező van.
3.) Az esemény során a korábbi díjazottak hendikeppet kapnak. Az, akinek a birtokában 1. helyezett díj van, 0.8x szorzót kap a térképtalálási esélyre, akinek 2., az 0.9x, akinek 4., az 1x, akinek nincs, az 1.1x szorzót kap. Több tárgy esetén a szorzók összeszorzódnak, de a szorzó nem csökken 0.3x alá.
4.) A kufároknál a nevezők száma helyett egy irányszám jelenik meg "csapaterősség" néven. A csapaterősség folyamatosan minden nevezővel frissül. A csapaterősség a tagok erősségének átlaga. A tagok erősségét CSP és PP mennyisége, regenerációja és az esetleges hendikep szorzója határozza meg.
5.) a mászás nem módosítja a találati arányt. Helyette lesz egy relikvia, a "térképkereső varázsvessző" 10 őskőért bárki megveheti a lélekkufárnál. A térképdarab találási esélyt növeli 0,5%-kal, de az esemény végén eltűnik a karaktertől.
6.) A találati esély szorzó továbbra is függ a csapattagok számától, de ezt módosítja a hendikep szorzó.
7.) A rablás agyarát lecseréltük, helyette a szakértelmek fejlesztését olcsóbbító tárgy került be.
8.) Aki egy kategóriában már nyert első díjat, oda nem jelentkezhet (amúgy sem fog, de a félreértéseket/mellékattintásokat elkerülendő)

Kiegészítések:
9.) Meg fogunk határozni egy, a csapat létszámától függő számot. Ha valaki a 30 nap alatt össze tud gyűjteni ennyi térképdarabot, az eggyel jobb díjat fog kapni, mint a csapata (kivéve, ha amúgy is elsők lennének).
10.) Berakunk egy új szakértelmet a játékba, a térképkeresést. Ezt már 4. szinttől, 1-es tanulással lehet fejleszteni. Ha a vadászat/portyázás során a térképtalálás szakértelmed >= a szinted/3, akkor a térképtalálás alap esélye 1%-kal megnő (de ez a szakértelem nem tudatturbózható, és nem drágítja a többi szakértelem költségét).
Dátum: 2010.11.10. 09:46:15
Ilyen esetekre nyújtana enyhülést az általad kissé kiparodizált garancia.

Elnézést, ha parodizálásnak hatott, amit írtam. Valójában én is örülnék, ha tudnék adni vmiféle garanciát. De azt képtelenség garantálni, hogy soha ne találjon a több ezer játékos valamiféle visszaélési lehetőséget semmiben, amit javítani kell. Azt sem tudom garantálni, hogy bármilyen változás esetén mindent "visszacsinálunk", mintha mi sem történt volna. Ha velem ellentétben valakinek van gyakorlati ötlete ennek megvalósítására, szívesen hallgatom. Soha semmilyen játékban ilyen rendszert még nem tudtak megalkotni, szóval ha valakinek ilyet sikerül mégis kitalálni, abból jó eséllyel meg fog gazdagodni.

Az is látszik, hogy az inspi se lehet a vf kizáró oka, mivel reliket nem lehet eldobni pl.

Hogyne lehetne - berakom, hogy eladható 100 LGYért és már el is dobható...

nerf lesz, de úgy, hogy minden addig megszerzett táp megmarad...

Ha arra nem is vállalhatok garanciát, hogy a jövőben soha semmi nem fog megváltozni, de azért azt megígérhetem, hogy amit a karaktered a szabályok betartásával, NEM hibák kihasználásával szerzett, azt megtarthatod. Ha nem így lenne, az lenne a biztos káosz. Gondolj bele, milyen lehet, ha pl. egy országban egyszercsak kitalálnak egy törvényt, hogy az 5 évvel korábbi jövedelmedre különadót vetnek ki... Elég fura lenne, nem?
Dátum: 2010.11.09. 22:49:34
A jokeresítés nem igazán tetszik, a kérdés hogy az inspirátorosok valóban úgy érzik-e, hogy ettől a változástól használhatatlan lesz a tárgy. Úgy gondolom, hogy aki már min. 1 éve tápol vele, ott nem kérdéses, hogy megérte-e a relikvia. A kérdés annyi, hogy aki a nyári talin vette meg, azt nem éri-e kár. Mivel itt konkrétan 3 emberről van szó, pontosan tudjuk, kik ők és mikor vették meg ezt a tárgyat, nem látom akadályát, hogy méltányosságból felajánljuk nekik, hogy ők, ha akarják, az inspirátort visszaadják, és cserébe visszakapják a ráköltött dukátok felét.
Dátum: 2010.11.09. 21:50:27
Ajánlom figyelmedbe a fórum etikettet:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,22.0
Talán megdöbbentő a számodra, de mint minden fórumon, itt is van moderálás. Nincs helye többek között a trágár beszédnek. Ritkán törlünk hozzászólást, de akkor okkal...
Dátum: 2010.11.09. 21:32:58
Idézet: Aurri - 2010.11.09. 21:02:00
dukátba kerülő aukciós tárgyak (de úgy általában bármi aukciós cucc) pikk-pakk kiherélése után felajánlanád a játékosoknak a kárpótlást (pl. a relikvia visszacserélését dukátra). Nem ez az első alkalom rövid időn belül (rejtő köpeny). Ha tudni lehet előre hogy egy jónak ítélt teszemazt mobilteló vagy plazmaTV, csak 4 hónapig működik, utána bedöglik, háromszor is meggondolja az emberfia mielőtt költ rá egy petákot is.


Ez egy érdekes ötlet, minden relikvia mellé garanciát adni. 3 hónap, 6 hónap vagy 1 év. Ha ezen belül megváltozik, visszacseréljük, és az árát visszakapod... Ezzel kapcsolatban csak egy, általános bejegyzés van a "garanciajegyben"

Idézet: Felhasználási feltételek
6. Szabálymódosítások

Fenntartjuk a jogot, hogy a játék szabályait, a játékmechanizmusokat vezérlő képleteket szükség esetén megváltoztassuk.


Ettől függetlenül, ha van rá lehetőség, szívesen kárpótolunk, ha az indokolt, és a változás aránylag rövid időn belül történik. Talán, egyszer majd valaki képes lesz felépíteni egy olyan, dinamikusan fejlesztett játékrendszert, ahol minden létező paraméter minden lehetséges aspektusát letárolják, és ha bármi megváltozik, a játékos egy gombnyomással visszacsinálhat mindent.
Dátum: 2010.11.09. 20:52:55
Idézet: Büyük - 2010.11.09. 20:37:16
Elég sokáig gyűjtöttem rá a dukátot egész pontosan 1150-et fizettem érte.Ez könnyen kiszámolható,hogy 5750 csp be került mert két dukátot 5 csp-ért kaptam az aukciós házi munka után.

Értem. Tehát összesen 5750/5=1150/2 napon keresztül minden nap dolgoztál az aukciós házban. A dukátok jelentős része szerintem meg térkapuból jött. Tehát az inspirátorod már rég behozta a csp-t, amit ráköltöttél.
De ettől függetlenül, örömmel kivételt tennék, és visszaadnám a dukátokat, csak hogy segítsek neked: abban az esetben, ha ki lehetne számítani, hogy milyen előnyre tettél szert ezzel a játékban, és azt is elvennénk. Ez lenne mindenkinek a legkényelmesebb, ha lenne egy varázsgomb, megnyomnánk, és minden változás után leszimulálná, hogy mi lett volna, ha nem lenne ilyen relikviád. Persze akkor kiderülne, hogy erős bukóba kerülnél, és mégse szeretnéd visszacsinálni a dolgokat.

Nem árt, ha tudod, a jó relikviák többsége 1000+ aranydukátért kel el. És az inspirátoron kívül kevés olyan van, aminél minimális esély lenne, hogy "behozza az árát" a szó klasszikus értelmében. Tehát ha mindenki, aki 1000 dukátot költött egy tárgyra, visszacserélné, mert a tárgy nem termelt neki 5000 csp-t, nos, valószinűleg az inspirátorokon és az aukciós bérleteken kivül nem nagyon maradna relikvia senkinél...
Dátum: 2010.11.09. 20:42:09
Birka: a logikád kicsavart és nem helytálló. A világokon van az élmezőny, utána jön a VF-es középmezőny. Valószínűtlennek tartom, hogy a VF-es középmezőny legalján levő embernek legyen a legtöbb dukátja, és elhappolja a többiek elől az inspirátort... Aki inspirátort vesz, inkább a VFes mezőny élén áll, és az inspirátornak köszönhetően ott is fog maradni - úgy, hogy kétszer erősebb lesz mindenkinél... Az sem helytálló, hogy attól, hogy valaki 2x sebességgel kapja a csp-t, nem fog javulni a LE/TP aránya. Dehogynem... Egyrészt életének volt egy szakasza, amikor még nem volt VF-je, és ekkor a LE/TP aránya gyengébb volt, az ezzel együttes átlag javulni fog. Másrészt, csökken a más forrásból kapott, nem felezett TPje aránya a vadászathoz viszonyítva, és ez is a hányadost javítja.

Mivel viszont a reliket nem lehet ledobni, ha nerfelni akartok akkor inkább a VF ne működjön ha van valakinek inspirátora

Igazad van, így ésszerűbb, legyen így.

(Jól néznénk ki adóemelés után jönne az APEH, hogy az elmúlt 40 évben kapott jövedelmem után 39 millió HUF-ot fizessek be az új kulcs miatt. Remélem elég szemléletes).

Nem, nem igazán szemléletes. Szó sem volt arról, hogy visszamenőleg elvesszük, amit az inspirátor adott (a példád ezt jelentené).
Arra van lehetőség, hogy ezeket a tételeket nem kitöröljük, hanem összevonjuk, és az adott licit győztese választhat, hogy mentális burkot kér vagy halálkristályt, de sajnos a tételek számát az idő szűke miatt tényleg nem lehet növelni.
Dátum: 2010.11.09. 19:23:53
Látom, páran nem értik, mi a gond az inspirátor + VF kombóval, elmagyarázom.

A játékban alapvetően kétfajta módon lehet előnyre szert tenni a többiekkel szemben: vagy abszolút előnyre teszel szert (ez csak az élmezőnyben levőknek adatik meg) vagy relativra, azaz a környezetedhez képest erősödsz. Ez utóbbi a játékosok többségének célja. A relatív erősödés mindig az abszolút versenyben való lemaradással jár, és ez így jól is van: akinek a VFesek/pókok a vérét szívják, mindig menekülhet előre, hátrahagyva a piócáit.
Az inspirátoros VF ezt borítja fel. Szélsőséges esetben akár dupla CSP regenerációt is el lehet érni az inspirációval. Ha ezt VFel kombináljuk, az eredmény az lesz, hogy a karakter ugyanolyan sebességgel tud fejlődni, mint a többiek, viszont dupla LE-t kap, tehát effektive megszűnik a VF hátránya. A vele párhuzamosan haladók nem tudják lelépni, csak azt látják, hogy egyre erősebb lesz hozzájuk képest. Ráadásul bármikor, amikor úgy érzi, hogy már elég erős lett, ledobhatja a VFet, és megindulhat előre - az inspirátor jellegéből adódóan egyre jobban behozva az élmezőnyt.

Korábban már megmondtam, hogy magát a VFet nem fogjuk nerfelni, annak ellenére, hogy túlzottan nagy szakadékot generál a játékosok között - szélsőséges esetben bárki megteheti, hogy felveszi a VFet, és tartja vele a lépést, ráadásul az új AFes képesseggel alternatívát is próbáltunk adni. Az inspirátorhoz azonban nem férhet hozzá bárki, a VF előnyét eszkalálja, egyetlen relikviához képest irreálisan túlzó mértékben. És akkor a plusz CSP regenből adódó egyéb bónuszokról (előny a CSP alapú eseménynél, több teljesíthető ismételhető küldetés stb) még nem is beszéltünk.

Tehát az, hogy az inspirátor és VF kombóját nerfeljük, nem kérdés volt, hanem kijelentés.
Azzal kapcsolatban, hogy mi lesz azzal, aki eddig tápolt vele, aki megszerzi miért nem tápolhat, miért nem javítottuk ezt már korábban stb.
Ezeket a felvetéseket mindig feldobja valaki tetszőleges változásnál. A válasz mindig ugyanaz, nem csak itt, hanem minden egyéb, dinamikusan változó játékban is. Visszamenőleg lehetőség szerint nem változtatunk, de ez még nem jelenti azt, hogyha valami rossz, nem kell kijavítani. Akár 1 hét, akár 1 év múlva, ha nem tesszük, hosszútávon még több probléma lesz belőle.
Dátum: 2010.11.09. 16:41:39
A VU találkozós licit nyomán előjött az inspirátoros téma.

Az inspirátor a VFfel való "kombója" olyan szinten "bróken", hogy ezt sajnos korrigálni illene, akkor is, ha mindnyájan utáljuk a nerfeket. Hogy miről is van szó: az inspirátor naponta (max szint - te szinted) / 2 +CSP regenerációt ad. Ennek eredeti célja a felzárkóztatás volt, de mint minden jót, ezt a pacifista találmányt is lehet fegyverként alkalmazni. Ha valaki VFel kombinálja ezt hosszútávon, olyan szörnyszülöttet lehet vele létrehozni, amilyet még Frankeinstein sem látott.

Én egy erőteljesebb nerfre gondoltam: pl. az inspirátor egészen egyszerűen nem működik, amíg a tulajnak VF szakértelme van.

De várom a hozzászólásokat, meglátásokat ezzel kapcsolatban.
A korábban legkevésbé népszerű tételek a halálkristály és a kamikaze volt, akkor ezeket levesszük, és felkerül a mentális burok és az inspirátor.

Az inspirátort egyébként azért nem akartam felrakni eredetileg a listára, mert nagyon úgy néz ki, hogy nerfelni kell, és nem akartam, hogy probléma legyen ebből, hogy valaki megveszi, és utána megváltozik.
De akkor ha ez így szóba került, akkor előre szólok ezzel kapcsolatban: az inspirátor a VFfel való "kombója" olyan szinten "bróken", hogy ezt sajnos korrigálni kell, akkor is, ha mindnyájan utáljuk a nerfeket. Méghozzá valamilyen erőteljesebb nerfre van szükség, mint pl. az inspirátor egészen egyszerűen nem működik, amíg valakinek VF szakértelme van. Fontos! A találkozó topicját ezzel NE offoljuk szét. A javaslatokhoz hozok inkább létre egy külön topicot e célból:

inspirátor netf topic
Idézet: Viszok009 - 2010.11.09. 13:11:33
Én csak azt nem értem mért kell attól kivenni valamit?

Baj, ha az emberek elköltik a dukátjaikat? Komolyan nem értem miért van erre szükség, elmagyaráznád?


Hát, talán csak attól, hogy az aukció nem reggel 8-tól este 8-ig tart... A programok ideje kötött, most viszont már van 5. világ is, így már 30 fölötti tételnél tartunk, egyszerűen ennyi fér bele.