Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2012.03.20. 09:27:02
Nem tudom a gyógyitalnál nézi-e, ez ugyanúgy menne... de a huzalozott reflexek előbb lesz meg és azzal már biztos nézni fogja.

Éjfél / 3 óra egységesítés, ezt el tudom mondani, miért így működik.
Vannak dolgok, amik egyszerűen csak másképp számolódnak / az adott karakternél nullázódnak, ezek történnek éjfélkor. És vannak dolgok, amikhez az egész adatbázist átrágó scriptek futnak, ezek futnak 3-kor - azért, mert éjfélkor még elég sokan játszanak, és hogy ne terheljük a szervert. Ill. vannak itt még praktikus megfontolások is: az, hogy a manakons éjfélkor resetelődik, nem olyan rossz, hiszen ha fent vagy éjfélig, akkor még gyorsan el tudod lőni, ezt nem biztos, hogy jó lenne 3-ra kitolni.
Dátum: 2012.03.18. 19:48:00
Hú, bevallom, ezt nem nagyon akarjuk bonyolítani, ha elsőre mákos voltál, sajtoltál, vadászol még 1-et na bumm A térkapu azért nincs benne, mert a térkapu már amúgy is ultra-brutál-táp, annak a használatára nem kell senkit még jobban ösztönözni.
Dátum: 2012.03.18. 19:44:38
húha, ez már nem kényelmi funkció, itt már helyetted játszik a gép, ilyet nem akarunk, bocsi
Dátum: 2012.03.18. 18:30:50
chaten kaptam kérdést a hűségbónusz működésével kapcsolatban.
Tehát, a hűségbónusz előfeltétele, hogy az előző nap játszottál. Viszont a jutalom számításkor a hűségbónusz az előző 10 napot nézi.
Tehát ha 10 napig játszol, és 1 nap kimarad, akkor a következő nap nem kapsz bónuszt, de az utána jövő naptól kezdve viszont kapni fogod a 9 napos bónuszt amíg utol nem éred magad és kapod megint a 10 naposat.
Dátum: 2012.03.18. 18:26:56
Bevallom én is a google doksit használom ilyen célra mert hordozható fel van írva ez is a listára, nem felejtettük el, de eléggé hátul van, sok fontosabb dolog van előtte. Még egy régi tervem ami előbb-utóbb csak meglesz az a chat... Publikus, szövetségi és privát chat lehetőséggel.
Dátum: 2012.03.18. 18:24:13
Birka tökéletesen el is magyarázta. Tehát:
ha a pörgetéssel nem nyersz: +1 kudarcpont.
ha nyersz ultrát: a tárgy erősségének megfelelő -kudacpont (egy tudás könyvénél ez lehet akár -200, a 30 őskőnél meg csak -20).
ha eléred a +100 kudarcpontot, akkor kapsz egy ultrát, és az értékének megfelelő minusz kudarcpontot.
Fontos: ha vki szerencsés volt, és negativba megy a kudarcpontja, attól még ugyanakkora marad az esélye újabb ultrákra. Tehát aki mákos, azt nem büntetjük, csak a szerencsétleneket jutalmazzuk.
Persze, ha vki első nap kipörgette a tudás könyvét (-200) második nap a refexek könyvét (-150) (az értékek fiktivek, csak irtam valamit)! akkor utána 450x kell semmit forgatnia ahhoz, hogy a gép közbelépjen, és soron kivül ultrát adjon (de persze simán lehet hogy amúgy is kipörgeti).
Remélem igy érthető és korrekt.
Dátum: 2012.03.18. 18:18:22
Kocos: írd meg, mit szeretnétek még, és kirakjuk azt is a napi rutinok oldalra, bármit, ami megvalósítható. Igen, ha minden nap aktív vagy, akkor a hűségszilánkot minden nap megkapod.

Truth: ezen én is gondolkodtam. De ezzel az a gond, ha átveszem az öltözéket, akkor utána fel kell a manát is regenerálnom, és csak bizonyos idő múlva sütöm el a konstit. Ahogy én láttam, sok játékos csinálja azt, hogy lefekvés előtt átöltözik manakons cuccba, és reggel akkor maxos erővel ki tudja sütni.

Tigristappancs: köszi, már fel is irtam ezeket!
Dátum: 2012.03.18. 16:53:18
Idézet: Tseby dr akula - 2012.03.17. 16:01:38
Jó ötlet, csak az adott idő alatti nagyjutalom zavar, mert ez megint széthúzza a mezőnyt.


Oké, akkor félreérthető voltam. Erre pont mi is gondoltunk, hogy nem lenne jó az, ha lenne, aki 3 nap alatt csinálná, más meg 1 hónapig. Épp ezért a templom ebben a formájában úgy fog működni, hogy minden templom fix ideig tart (az alacsony szintűeknek, a 4x4-es 2 hétig, a közepes szintűeknek az 5x5-ös 3 hétig, a magas szintűeknek a 6x6-os 4 hétig). Ha előbb be is fejezed, akkor sem kapsz új templomot, amíg az idő le nem telik. Tehát az idő csak abból a szempontból lényeges, hogy az adott idő alatt be kell fejezned ahhoz, hogy a nagy jutalmat is megkapd. De egyébként ez puding próbája lesz, ha sikeres a dolog, más ilyen templomhoz hasonló jellegű fejlesztések (akár eventek) is lesznek, ott később akár már számítani fog az adott idő alatt elért jobb teljesítmény.

De akkor ha már szivárog az infó, szivárogjon bőséggel
Ahogy írtam, a küldik mátrixban lesznek (4x4, 5x5 és 6x6). Ha a mátrixnak bármely sorát v oszlopát teljesíted, azonnal átvehetsz egy fix kis jutalmat (ezek a szerencsekerékből megismert gyakori jutalmak, ill 1 helyen lesz 1 ritka jutalom). Ha minden sort és oszlopot teljesítettél, akkor átveheted a nagy jutalmat. A nagy jutalom minden templomban +1 minden tulajdonságra (szerencsére is), és templomtól függő egyéb jutalmak, ezeket most fejből nem tudom, de van közte pl. relikviakupon (amivel a térképes relikviáid egyikét tudod upgradelni, akár a platina fokozatot is mithrilre).

Magukról a küldetésekről: van kb. 80 db küldetés, mindegyikre megvan adva, hányadik szinttől adja ki a gép. Vannak 1. szinttől megkapható küldetések (kattints a Legendákra!) és van olyan is ami 80. szinttől elérhető csak (vásárolj sisakot!). Ezek közül tölti fel a templomot a gép. A küldetések legtöbbje nem nehéz, aki rendszeresen játszik annak nem fognak gondot okozni (nincs döntetlenes küldi meg hasonlók). VISZONT! Előre szólok, hogy van pár (nem sok) küldetés, amihez bizony őskő kell. De templomonként 2 küldetést "elpasszolhatsz" tehát reméljük ez nem fog gondot okozni.
Dátum: 2012.03.18. 16:26:29
De igen, a tárgy megvalósul, de 2 őskőért napi 1 db-ot lehet csak majd belőle venni (viszont valószínűleg fogunk berakni belőle máshova is jutalomként).
Dátum: 2012.03.18. 15:48:15
Akik olvassák a fórumot, tudják, hogy elég sok dolog van jelenleg tervezőasztalon, csak győzzük megcsinálni...

Ezek egyike a Napi rutinok funkció. Ez alapvetően egy kényelmi dolog de van benne némi újdonság is.
Amikor egy adott napon először bejelentkezel, rögtön a napi rutinok képernyőre kerülsz (de elérhető külön gombról is). A napi rutinok oldalon összegyűjtve lesznek olyan dolgok, amiket naponta egyszer érdemes megcsinálni/megnézni, és lesz rögtön mindenre itt egy hotkey. Többek között:
A legfrissebb hír a főoldalról
Ősköves italvásárlás gomb (lélekkufár oldalról)
2 Aranydukát szerzés 5 csp-ért
Manakonstrukció (ha van sárgával kijelölt épület, itt egy gombnyomással letudhatod az építést)
Összefoglaló arról, hogy a sisakszilánk gyűjtésből milyen cselekvéseket végeztél már el
Gyorsgomb a szerencsekerékre (kiszürkül, ha már forgattál)
Kedvezmény: Naponta 1x itt veheted majd meg mindössze 2 őskőért a számodra elérhető legjobb TP-t adó állatfelszerelést (de csak az állat 20. szintjéig működik)
Számláló ami mutatja:
- hány nap múlva váltható a specializáció;
- hány nap múlva lehet kisütni a lélekkutat;
- mennyi ideig tart a prémium tagság
Hűségbónusz átvétele

A hűségbónusz 1 új dolog. ELőször is: semmi köze nincs a randomhoz és egyformán igénybe vehetik a fizetős és nem fizetős játékosok.
Hűségbónusz akkor jár, ha előző nap is beléptél. A hűségbónusz mértéke attól függ, az elmúlt 10 napban hány nap léptél be egymás után.
1 napos: 1 portyapont
2 napos: 1 cselekvéspont
3 napos: 1 kiégett őskő
4 napos: lélekenergia (függ az előző nap szerzett LE mennyiségtől, kb. fél %)
5 napos: 1 cselekvéspont
6 napos: ha legalább 40. szintű, fehér kristályital, egyébként a támadás itala.
7 napos: 1 portyapont
8 napos: 1 állateledel (+5 morál egy választott állatodnak)
9 napos: lélekenergia (függ az előző nap szerzett LE mennyiségtől, kb. fél %)
10 napos: hűségszilánk (egyéb típusú, rákattintva használható ha legalább 10 db van belőle, leírást ld. alább).
A hatások összeadódnak, tehát ha valaki az előző 10 nap mindegyikében belépett, megkapja mind a 10 jutalmat.

10 db hűségszilánk beváltható az alábbi jutalmak valamelyikére:
100 kristálypont (40. szinttől)
10 kiégett őskő
7 aranydukát (25. szinttől)
1 állattáp (+100 morált ad egy állatnak.)
2 őskő
apró térkapu stimulátor
+3 ultraspecializáció 8 órára (mintha elhasznált volna egy ultraspecializáció esszenciát)
+5 transzplantáció 8 órára (mintha elhasznált volna egy transzplantáció esszenciát)
+5 spektrális 8 órára (mintha elhasznált volna egy spektrális manipuláció esszenciát)

A jutalmak, mechanizmusok változhatnak, egyelőre ez még csak terv. Várom a véleményeket.

Megjegyzés: a 8 órás hatások esszenciaként működnek, egymással és más esszencia hatásokkal nem adódnak össze (mindig a legutolsó érvényesül)

********************
A fejlesztés elkészült!
********************
Dátum: 2012.03.17. 14:29:18
kb. 2 hét. párhuzamosan teljesíthető mini-küldetések, mini-jutalmakkal és a végén egy nagy jutalommal ha mindet megcsináltad adott idő alatt.
Dátum: 2012.03.17. 12:07:14
Cofee: kérlek ird le részletesen az ügyf. szolgálatra (info vegzetur hu) hogy mi történt, melyik világon, melyik karaktereddel.

Az irányított random témát megbeszéltük, le is lesz programozva, de ez eltart valamennyi ideig. De nem kell aggódni, a szerencsekerék elejétől loggolva vannak a nyeremények, tehát minden korábbi forgatást is be tudunk számolni. A valószínűségek nem változtak és nem is fognak változni, maximum akkor, ha plusz nyeremények kerülnek be, nyilván minél több fajta van egy adott nyereményből, annál kisebb eséllyel esik az adott tárgy. De elsősorban a gyakori / ritka nyereményeket akarjuk majd a jövőben bővíteni.

Még egy adalék, hogy miért is írtam, hogy az AHs tárgyak ennyire ritkák:
Ha a szerencsekerék a piros részen (ultra-ritka) áll meg, akkor dob egy véletlenszerű nyereményt:
ultra-implant, 30 őskő, 10 AF pont, aukciós tárgy, ... stb.
HA az aukciós tárgyat dobja ki nyereményként, akkor azon belül még dob, hogy a 6 tárgy közül melyik legyen. Tehát egy-egy aukciós tárgy 6x ritkább mint bármely más UR nyeremény.
Dátum: 2012.03.16. 23:32:38
A legtöbb bölcsesség Ariel szavaiban van.
A top játékosok problémáiért nem ők a hibásak, egyszerűen a játékrendszer eredményezte ezt a helyzetet. A legtöbb játékban ez így van egyébként, az előny exponenciálisan nő, de a legjobb játékokban épp ezért van egy handicap rendszer is ami minél jobban rohan valaki, annál jobban lehúzza. Nem lehet senkitől elvárni, hogy csak azért, mert elöl van, direkt passzívan játsszon, eldobja a csp-jét stb.

A világok közti portyáról van jópár ötletem, de erről később nyitok majd egy külön topicot, most már túl sok dolog fut egyszerre, csak elkallódna, zárjuk le először a már fejlesztés alatt lévő dolgokat.
Dátum: 2012.03.15. 17:46:08
Közben eszembe jutott egy pofonegyszerű megoldás a szövi küldetésekre. Ha teszem azt vki 50%-kal lassabban lép szintet, mert a 25. helyen áll, akkor a szintlépős küldinél minden szintlépése másfélnek számít, és a jutalom számításnál is minden TP, amit kap, másfélszeresnek számít, így nem lesz belőle semmilyen hátrány. Ha a jövőben jutalmazni fogjuk az adott időn belüli szintlépést, akkor szintén alkalmazzuk ezt a szorzót/osztót.

Az "inspirátor mindenkinek" javaslatról: ez teljesen igazságtalan lenne. A V5-ön azért van inspirátor effekt, mert ott nincs VF. A többi világon csak akkor lehetne inspirátor osztani, ha a VF megszűnne (sőt, talán akkor se, hiszen a VFből már sokan előnyre tettek szert a lassabb fejlődés árán).
Szintúgy felejtős az inkább "zárkóztassuk fel a többieket" javaslat. Aki a középmezőnyben van, úgy fél a TP-től, mint a tűztől. Amikor emberek küldetés teljesítésért (minimális mennyiségű) Tp-t kaptak a guta kerülgette őket. Szóval kötelező jelleggel nem fogunk elkezdeni szintlépést gyorsítani. (kivéve itt a folyamatban levő javaslat, hogy a VFesek fele TP helyett kérhessenek dupla LE-t). Opcionális jelleggel, nos, erre már most is van lehetőség...

Idézet: Kocos - 2012.03.15. 14:47:03
mert cafolni foglak.

Ööö... hol itt a cáfolat? Épp hogy engem igazolsz. Valóban azt állítottad, hogy te szeretsz rohanni. És ennek ellenére, végül valóban abbahagytad (törlés/karakter átadás/abbahagyás ebből a szempontból ekvivalens fogalmak). Persze próbálod magyarázni, hogy miért, de a valós ok az volt, hogy aki elöl megy, az egy másik környezetbe kerül, és mind1, hogy mi idegeli ki - akár a célpontok hiánya, akár az, hogy nem érez kihívást a játékban, akár az, hogy magas szinten ha nagyon elválsz a többiektől a kalandok próbaküszöbei nagyobbak - , a lényeg, hogy a végén mi történik.

Idézet: Kocos - 2012.03.15. 15:16:28
A topnak nem az a celja szerintem, hogy visszamaradjanak szintben a mezonyhoz, hanem az, hogy legyen portyacelpont

Igen, erre született a KH, amivel több probléma is van. Egyrészt, ez mesterséges ellenfél, tehát számos dologban eltér a normál játékosoktól. Kiszámítható módon viselkedik, bizonyos szempontból nagyobb táp, mint a normál karakterek (és ez az, ami igazán növeli a top és a mögöttük jövők közt a szakadékot, nem pedig az, hogyha csökkentjük a szakadékot akár az él lassabb fejlődése által). Lehetne még újabb ilyen mesterséges pve elemeket kitalálni csak a top játékosok számára. Végül azt látnánk, hogy két teljesen különböző játékot fejlesztünk a top és a többiek részére, és dupla annyi munkával fele annyi játékos elégedettséget érnénk el. Nem, ez SEMMIKÉPPEN sem megoldás, nem fogunk újabb KHt csinálni. Btw van olyan tervezet, hogy vmilyen módon a játékosok világok közt is tudjanak portyázni, ill. nagyobb távra lehessen bizonyos feltételekkel támadni, de ezek nem exkluzív, a topnak készülő ötletek, hanem mindenki számára elérhetők. De a top számára a kellő hatást csak a szintlépés lassítással fogják elérni.

Egyébként van itt egy félreértés. Sokan azt hiszitek, hogy a változás után az történne, hogy a középmezőnyben cammogó VFes hirtelen az élen találná magát. Szó sincs erről. Mindössze annyi történne, hogy a mezőny nem húzódna szét. Mondjuk most egy világon az 1. és 10. helyett között 15 szint előny van! Ez a differencia csökkenne le.
Dátum: 2012.03.15. 13:15:12
Ui. most nézem, a szavazásnál szintlimitet tudok beállítani, de külön világot nem, márpedig minden világon más-más szintlimittel kell, hogy menjen a szavazás. Szóval ezt először le kell programoznunk, és utána lesz majd a szavazás.
Dátum: 2012.03.15. 13:11:21
A szintlépős küldi ettől valóban nehezedne, de erre van egy pofonegyszerű megoldás: könnyítünk rajta, azaz kevesebb szintlépés kell a teljesítéséhez. Egyébként Coronita javaslata (shadow szintlépés) is jó megoldás lenne, de talán túl komplikált, túl nehezen átlátható...

Arról, hogy valójában mekkora előny ez. Kétféle taktika van a játékban. Az egyik, élre törni, és abszolút értékben a legerősebbnek lenni. Teljesen LÉNYEGTELEN a LE/TP addig, amíg abszolút értékben nálad van a legtöbb LE: Ha az én karakteremben 80millió LE van, a tiedben pedig 70millió, lényegtelen, hogy te jobb LE/TP-vel játszol: én fogok győzni. Épp ezért a lassabb szintlépés nem jelent plusz erősséget egy élen haladónak, számukra ez csak arra lesz jó, hogy a játék játszhatóbb, élvezetesebb lesz, a verseny pedig kiélezettebb. A LE/TP karakter erősséget csak a középmezőnyben jelent, fényévekre a TOP50-től. Nézd meg, amit Kocos ír: nem érdekli, sőt nem örül a jobb "LE/TP"-nek, mert ez egy top karit nem tesz erősebbé, és nem ezért játszik. A Te fogalmaid szerint a pók bölcsessége a legjobb cucc. Egy TOP karinak értéktelen.
MÉG EGYSZER HANGSÚLYOZOM: A játék csúcsán a LE/TP NEM az erősség mértéke. Ettől a változástól a top karik NEM lesznek erősebbek. Ha nem hiszed, gondolkozz rajta.

Itt az igazság:
Idézet: Kocos - 2012.03.15. 12:43:15
Jo LT/TP-vel csak azoknak leszel erosebb akik veled azonos mennyisegu TP-t gyujtottek, azoknal akik tobbet nem feltetlenul. Ezt sokan elfelejtik, es emiatt sajnos szuletett 1-2 matematikailag nem atgondolt kijelentes.


De nézzük meg, kit hogyan érintene ez a dolog. Az egyszerűség kedvéért tételezzük fel, hogy a top50 EH-val megy (aki VFezik, az szép lassan lemarad idővel tőlük, és a lentről jövők utolérik és lehagyják őket).

1.) Te is a TOP50-ben vagy. Akkor most elvben kaptál egy tápot, örülnöd kell. Vagyis nem teljesen, mert van, aki esetleg még nálad is lassabban fejlődik, jobban sűrűsödik a LE/TP-je. Igen ám, de ha a topra törsz, akkor cserébe megkapod a lehetőséged, hogy utolérd, ami szintén fontos szempont Neked! És mellékesen plusz célpontokat kapsz, amitől szintén erősödik a karaktered.
2.) A TOP50 fényévekre van tőled. Számodra lényegtelen, mi történik ott, úgysem velük versenyzel, hanem a környezeteddel.
3.) Valamivel a TOP50-től lemaradva vagy, EHzol mint ők, kezded utolérni őket. Ettől még a saját környezetedben (ha jól játszottál) továbbra is te vagy a jani, a problémát az jelenti, hogy ezek a karakterek felülről elkalapálnak téged. Igen ám, csakhogy ez a TOP50 üstökösnek csak a "szele", vagyis nem +90-100, hanem +5-15%-kos emberkékkel fogsz összeakadni. Ez már nem akkora különbség, cserébe viszont szép lassan utol tudod érni őket, csökken a tárgykülönbség, tehát amit elbuksz a vámon, megnyered a réven, és hamarosan 1.)-es pont.
4.) Valamivel a TOP50-től lemaradva vagy, és VFezel vagy VFre váltasz. Igy még mindig lassabb leszel, mint ők, szép lassan lemaradsz, lásd 2-es pont.

A VU részben PVP játék, és mint ilyenben, fontos a versengés, a lehetőség, hogy a 3. idővel 1. lehessen, és hogy aki első, az kapjon kihívókat, különben unalmassá válik a játék. Többek közt ezt a célt is teljesítené ez...

Idézet: Archibald Cunningham - 2012.03.14. 21:18:52
Amennyiben lehetséges akkor a top 20/50 karaktert kellene megszavaztatni minden világon, hogy akarjuk e. A többség (a 20/50 karakterből) döntésébe vélhetően belenyugszunk mindannyian. Ebben a kérdésben azt hiszem nem a "kisebbeknek" kellene dönteniük. Köszönöm a figyelmet.

Ez teljesen jogos felvetés. Ezt a változást azért akarjuk, hogy a topon a játék játszhatóbb legyen. Ha ők se akarják, nincs értelme, fogok erről csinálni egy ingame szavazást. Viszont! Arra nem biztos, hogy van lehetőség, hogy az egyik világon így legyen, a másikon meg úgy. Már az is óriási problémát okoz, hogy a V4-en, a V5-ön más szabályok vannak, a külföldi verziókon más állapot van, még egy nagyságrenddel ezt megfejelni nem biztos, hogy szerencsés lesz. De első körben, megnézzük az eredményt, és utána eldöntjük, mit lehet csinálni, ami mindenkinek jó, ha kell megoldjuk a világonkénti külön szabályt.
Ha másra nem, arra jó lesz az egész, hogyha egy világon nemmel szavaznak, lementem, ki mit szavazott, és ha valaha amiatt panaszkodik, hogy "nincs elég célpont" "nem tudja az eventben előírt teljesítményt hozni" "rakjunk be még több kristály klónt" "túl magasak a kaland próbák" "unalmas a játék mert nincsenek versenytársak" "az elsőt semmilyen módon nem tudom utolérni" stb stb akkor előkeresem megmutatom neki Ha hiszitek ha nem, az elöl haladó játékosoktól hosszú ideje kapok ilyen leveleket. Vagy nem írnak, csak törölnek, ezen indokok valamelyikével. Olyan levelet még soha sem kaptam, hogy baromi élvezetes az, hogy egyedül rohanok elöl, bár nincs célpontom, de tápolok ezerrel, tök jó érzés. (Ok talán Kocos írt egyszer ilyesmit de végül mégis kitörölte a karakterét, szóval...)
Dátum: 2012.03.14. 16:34:08
Lehet top50 is, ezt ti látjátok jobban.
A szövetségi küldikhez a szintlépés lassulása, igen, ez jogos az észrevétel. Mondjuk talán ez beáldozható cserébe azért, mert több célpontod lesz és jobb a LE/TP arány.

Idézet: Kocos - 2012.03.14. 13:33:01
Annyit szeretnék kérni, hogy ez opcionális legyen. Ha nekem jó az, hogy nincs ellenfelem, és piszok gyorsan lépem a szinteket, akkor hadd lépjem gyorsabban.
Játéktechnikailag meg majd átgondolom, hogy ez nem túl nagy táp-e az elől haladóknak. Az AFP-t kapják mint disznó, a fejlődési sebességük meg lassabb, mint egy VF-esnek? Tudja fene.

Attól tartok, hogyha ezt bevezetjük, akkor ezt nem lehet opcionálissá tenni... képzeld el, hogy vhány ember azt mondja, hogy ők nem élnek ezzel a lehetőséggel. Akkor természetesen ők lesznek az élmezőny, és így a többiek mögöttük lesznek, és így a szintlépésük nem vagy alig lesz csak lassabb, vagyis minden maradt a régiben. Viszont! Ahogy írtad, a szingulárissal és a vadászat Tp tárgyakkal továbbra is lehet turbózni, aki erre megy, sőt a felfelé ütve kevesebb Tp-t kapok AF képességet se muszáj kifejleszteni, és lehet licitálni az AHban a Gyors tanulásra. Sőt, ha van igény, rakunk még be TP szerzési lehetőséget, hogy aki akar, szinthuszárkodhasson...

Egyébként nagyon, nagyon sok olyan probléma vetődött már fel, amelyek mindegyike e felé a megoldás felé mutat.
Lehet, hogy van, aki élvezi azt, hogy egyedül rohan 10 szinttel a többiek előtt. De én az ilyen játékosoktól eddig csak olyan leveleket kaptam, hogy milyen gáz, hogy nincs célpont, és nem tud már hogy fékezni, nem tudja a CSp-jét elkölteni, a bajnokin a saját klónjaival kell verekednie stb. Ha a 20-at 50-re nyújtjuk az talán segít a problémán, nem lesz olyan drasztikus a kontraszt. Illetve, a +100% helyett az első bónusza lehet csak 80 vagy 70% hogy ne legyen akkora különbség.

Azzal kapcsolatban, hogy az élmezőny így még nagyobb előnyt kap a mögöttük jövőkhöz képest. Itt mondjuk több szempont is van, egy középmezőnyben játszó játékos tudja optimalizálni LE/TP-re a portyáit, megfelelő szinttávra ütve, egy top játékosnak nincs választása, azt üti, aki fent van a portyalistán. Viszont az is igaz, hogy minél magasabb szintű vagy, abszolút értékben annál több az adott CSP-ért és PP-ért szerzett LE.

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58
Belassul a játék, mert minden tp kapáskor ellenőrizni kell, hogy mennyi tp után van szintlépése.

Ezt már kidolgozzuk, nem lesz gond.

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58
Ha valakivel azonos szinten vagyok, akkor mindketten ugyan azt a százalékot kapjuk?

Igen. pl. ha 2 top van akkor mindkettő 95%-ot kap

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58
Ha valakivel egy szinten vagyok, majd ő szintet lép, amivel csökken a százalékom, viszont határon volt a tp, akkor a következő tp szerzéssel azonnal szintet lépek, pedig előtte még kellett sok tp.

Igen.

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58

A top20 játékos vadászatból származó bevételét csökkentsük. Ez azt jelenti, hogy a LE/tp arány változatlanul marad, viszont a vadászatért kapható LE és tp is arányosan csökkenjen

Ezt már most is megtehetik, úgy, hogy a CSP-jük felét nem költik el! Sőt sokan meg is teszik, szóval ez sztem nem oldja meg a dolgot
Dátum: 2012.03.14. 12:45:43
Ezt igazándiból a Várható fejlesztések topicba kéne írnom, de inkább külön topicot nyitok neki, hogy feltűnőbb legyen.

Korábbi javaslataitok alapján felkerült a fejlesztési listára a következő:

Minden világon a top 20 játékos szintlépése lassabb lesz.
Akivel nincs azonos vagy magasabb szintű játékos, annak 100%-kal.
Akinek max. 1 ilyen játékos van, annak 95%-kal.
Akinek 2, annak 90%-kal. Stb.

Mire lesz ez jó?
Az élmezőny nem húzódik annyira szét, az élen haladóknak több célpontja lesz.
A játékban elöl lenni nem "büntetés" lesz, hanem inkább előny a LE/TP szempontjából.
Az elöl haladók között továbbra is lesz értelme a versengésnek, lesz esély utolérni az előtted haladó játékost.
Többen panaszkodtak, hogy a játék drága az elöl haladóknak a túl gyors szintlépés miatt, ezen is segítünk.

***** FRISSíTÉS *****

Megszületett a szavazás végeredménye:

............................................................... V1...V2...V3....V5.....össz.
Tetszik, vezessük be................................10...11.....7....22.....50
Nem tetszik, nem kérem..........................15.....9...14......8......46
Legyen, de az 50 karakteres verzióval....13...15...23....21.......72

Az eredmény eléggé egyöntetű, világtól függetlenül, 122 játékos kéri a rendszer bevezetését, és 46 karakter van, aki nem szeretné. A 122-ből 72-en inkább 50 karakerre szeretnék a TP lassulást elosztani, tehát akkor ez a verzió lesz a nyerő. Érdekes, hogy a szavazások végeredménye gyakorlatilag világokra lebontva is ez lett, a V5 az egyetlen ahol a 20-as és 50-es verzió szinte holtversenyben végzett. Mivel a vélemény ennyire egyöntetű, nem kell minden világra külön szabályokat bevezetni, ami amúgy is bonyolítaná a dolgot.

A fejlesztést tehát felvesszük a listára. A részletes fejlesztési dokumentációt közzéteszem, ha elkészült.
Mindemellett, mivel a játékosok 27%-a nem szeretne lassabban fejlődni, és a kisebbség véleménye is fontos, átgondolunk még néhány további dolgot, mint pl:
- Egy bizony szint felett a szintlépés már nem lassul tovább.
- Legen lehetőség vmennyi plusz TP szerzésére (pl. a magas szintű epikus relikviák közé visszarakni VD TP-t adó tárgyat).
Dátum: 2012.03.13. 23:32:39
Idézet: Yasmina - 2012.03.13. 15:51:19
Egy kiskapu, de ha csak elírás a Hasznos vadászat-nál, akkor Miklós úgy is kijavít

Köszi Yasmina utánanézünk és ha kell javitjuk!
Dátum: 2012.03.13. 08:48:51
Az AHs tárgyakkal kapcsolatban lehet hogy attól féltek, hogy akkor ezek most felhígulnak, boldog-boldogtalan ezzel rohangászik majd. Ettől nem kell félni. Ha a számokat nézzük, nagyjából minden 2-3 tudás könyvére, ami elkel az AHban, fog jutni 1 db, amit kipörgetnek a szerencsekeréken...