Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2021.01.18. 16:08:32
Nagyon szívesen! l is készült, felpatcheltük, mint ahogy a léleksajtolás random faktor megszűnését is.

Familiárisok: erre bekerült egy új tárgy a szerencsekerékhez, ami növeli a familiárisok max. szintjét, és plusz sebzést is ad nekik.

Illetve beraktunk még 2 dolgot, hogy a kisebb vadászzsákmányokat lehessen platinára váltani, és egyszerre el lehessen forgatni 10 szerencsekereket.

Sajtolás képlet, nagyjából: 5000. szintig 10*(állatalapszint + lépett szint) az alap, erre jön még egy szorzó ami az állat lépett lépett szintjétől függ, és a sajtolás szakértelmedtől. 5000. szinttől ez szintenként 60.000-rel nő,
Erre jön még a sajtoló medálból meg sajtoló anomáliából jövő szorzó.
Dátum: 2021.01.18. 16:00:17
- A léleksajtolás képletéből kikerült a random, az X..2*X helyett fixen 1.5*X LE jár a sajtolásért.
- Tudás fája AF képesség: mindenkinél kiszámoltuk, hogy hány szintet lépett úgy, hogy megvan neki ez a képesség. Ha 4-es képességgel lépett szintet, az 4 pontnak számít, ha csak 1-es képességgel, akkor az 1-nek. Amíg valakinek kevesebb, mint 140 pontja van, addig minden AF képesség szint továbbra is 50% bónuszt ad neki a tudás fájából kapott jutalomra. Amint ezt az értéket eléri, a továbbiakban már csak a nerfelt bónuszt kapja, AF képesség szintenként 5%-kot.
- A szerencsekeréknél egyszerre elforgathatsz 10 sorsjegyet, ha prémium tag és megvan a Gyorsítás VIP funkció.
- A platina szerzés oldalon át lehet váltani a vadászzsákmányt platinára.
- A szerencsekerékbe bekerült 2 új ultraritka nyeremény 300. szinttől: a familiáris fókusz megnöveli familiárisaid max lehetséges szintjét 10-zel és sebzésüket 1-gyel (az előbbinek nyilván csak kimaxolt, 32767. szintű familiárisoknál lesz értelme), a második, az isteni kocka pedig a nagyobb tetoválások és az isteni ereklyék megvásárlásához szükséges erőforrás lesz.
Dátum: 2021.01.18. 15:07:35
Igen, a mai patchel kivesszük a random tényezőt is, az eddigi 6.6x (szint + (0..szint)) helyett 10xszint helyett lesz a sajtolás alapja.

a sajtolásról pedig megerősítem, kb. 8000 szintig semmi változás nincs a kapott LE-ben, és Unr34l 1. sajtolása után rögtön változott a dolog.
Dátum: 2021.01.18. 14:07:57
Úgy néz ki, megleszünk

A következő lesz akkor:
Kiszámoljuk mindenkinél, mennyi szintnyi bónuszt kapott. Ha pl. úgy léptél szintet, hogy 4-es szintű tudás fája képességed volt, akkor az a szintlépés +4-nek számít, ha úgy léptél szintet, hogy 1-es szintű, akkor +1-nek.
Amíg ez az összeget nem éri el a 140-et (Unr34l alapján), addig maximális bónuszt kapsz, AF képességenszintenként 50%-kot! Attól kezdve, hogy elérted ezt a limitet, képességszintenként 5%-kot.
Remélem ez megfelelően igazságos így.
Dátum: 2021.01.17. 19:15:39
először azt kéne vhogy visszanyomoznunk, ki mennyi szintet lépett eddig, ha ez sikerült, lehet egy még igazságosabb liimitet adni.
Dátum: 2021.01.17. 14:43:23
Miklós én azt tanácsolnám már ha úgy is nerfelni vagy csökkenteni vagy nevezzük bárminek is ezt , akkor talán az lenne a legcélszerűbb amióta be lett vezetve ez a AF képesség ( ha jól tudom 2020.05.05 ) lehetne azt aki ott kifejlesztette és onnantól a legtöbb szintet lépte azt mindenki leléphetné és csak utána lenne mondjuk butítás

Igen, ez volt az első gondolat, hogy mindenki pontosan ugyanannyi szintet tudjon lépni a korábbi képlet szerint, mint a legtöbb szintet lépő karakter.
A nehézséget az okozza, hogy Baraty szerint ez vagy nem lehet már a logokból előásni, vagy csak nem túl megbízhatóan.

Épp ezért gondoltam arra, hogy egy hasonlóan nagy mértékű bónuszt adunk, méghozzá a 400. szint közelében, hogy mindenki a lehető legtöbbet kapja.
A maxos kari lépett kb. 20-24 szintet így, szintenként +200% bónuszt kapva.
Az én javaslatom az volt, hogy 10 szinting 100%, 10 szintig 80%, 10 szinting 60% bónusz járna mindenkinek. Tekintve, hogy a legtöbben már valamennyi szintet léptek előtte maxos bónusszal, mások pedig mire oda elérnek, még magasabb lesz a tudás fájuk, ill. a későbbiekben akartunk adni még "felzárkóztató" templomi pálca csomagot is, ez egy egyszerű megoldás lenne, és nem okozna nagyobb különbséget, mint ami abból ered, hogy a játékosok amúgy is eltérő módon játszanak, van, aki többet optimalizál, van aki több időt tölt a játékkal stb. És ugye említhetnénk itt még a világokon való eltérést is, inspiráció stb stb.

De megkérdem akkor Baratyot, van-e bármi mód arra, hogy vhogy a sokezernyi logfájlt fél évre visszamenőleg végigolvasva és elemezve, kiszámoljuk, ki mikor fejlesztette fel az AF képességét, hány szintet lépett utána, megnézzük a legtöbb szintet lépő mennyit lépett, és mindenki pontosan ugyanennyit léphet. Ettől még ugyanúgy lesz különbség aszerint, hogy a szövidnek mekkora a tudás fája, hányadik szintre lépsz stb de ha ezt jobb megoldásnak érzitek, legyen így. A fő gond ezzel az volt, hogy bizonyos log fájlok nincsenek meg már, de megnézzük, mit lehet tenni.

mit kell tuningolni a leírt számokon?, nem kell ilyen hülyeségeket csinálni, hogy lebutítani.

Igen, egyébként ez is egy megoldás, ha vmit elrontunk, úgy hagyjuk, végtelen templomi pálca -> végtelen templomkristály -> végtelen állatszintlépés -> végtelen LE....
Valószínűleg pár hónap után már jönne az igény az olyan fejlesztésekre, hogy legyen ultratemplom 100x jutalommal 100 pálcából, meg lehessen egyszerre 1000 szintet léptetni állaton, meg hasonlók...
Dátum: 2021.01.15. 15:31:31
Rendben, megnézzük, megoldható-e!
Dátum: 2021.01.15. 10:38:11
Nem vártam meg mire juttok le sajtolgattam az 5000 es állataim de siralmasan kevés LÉ-t adtak

A sajtolás képlete egy 5000. szintű állatnál semmit nem változott.

Én az nem értem, hogy a 370-es szint alattiaknak miért kell lebutítani az AF képességet? Miért nem elég a 400-as szint felettiekét? Mióta behoztátok ezt az AF képességet, erre gyűjtök. Nem vagyok top játékos, de így is szarul esne, ha mire sikerülne összehozni a 4. szint árát, kevesebbet kapnék érte, mint akkor, amikor az első ( és legolcsóbb ) szintjét fejlesztettem.

A cél az, hogy mindenki ugyanannyit tudjon tápolni a képességből. Ha a megnövelt mennyiség korlát nélkül elérhető, akkor lehet, hogy valaki ügyes lesz, mondjuk 300. szintre összehoz már elég AF képességet, és akkor még a többszörösét kihozza belőle, mint korábban.

de először szopattak minket a sajtolással, most meg a tudás fájával.

Ez az egész célja, hogy ne szopjon senki. A sajtolásnál Unr34l egyetlen állatot sajtolt csak ki, utána a váltotattunk, minden mást még ő is már az új képlettel sajtolt.
A tudás fája AF képességnél is azt szeretnénk, hogyha mindenki egy fix tápot ki tudna belőle venni. A leírt számokon még tuningolok, nehogy vki úgy érezze, rosszul jár.
Dátum: 2021.01.14. 14:56:22
Haladunk a fejlesztésekkel, még azon vagyok leragadva, mi legyen az élet fája AF képességgel. Az eredeti terv egy igen drasztikus nerf volt, hogy a szintenkénti 50%-kot levisszük 5%-ra. Viszont jó lenne valami olyan kompromisszum, ahol azért a többi játékos is tápolgathatna ebből, hasonló mértékben, mint aki rövid ideig élvezte a turbó verziót. Épp ezért a következő köztes megoldásra gondoltam:

A képesség 370. szint alatt, és 400. szinttől 5% bónuszt adna szintenként. Viszont eközt megnöne a bónusz:
370-379. szintig +20% lenne szintenként.
380-389. szinting +15%.
390-399. szintig +10%.

Így összességében akik még nem értek el a csúcsra, és nem tápolták ki magukat az AF képességgel, azoknak is lenne egy jelentős boost. Mit gondoltok?
Dátum: 2021.01.11. 15:18:43
Akkor hogy valami jó is kerüljön a mérlegbe, ha jól értem, kéne egy olyan funkció, hogy egyszerre 10 sorsjegyet forgatok el
Esetleg beváltási lehetőség a kisebb vadázszsákmányra (mondjuk a platina is értéktelen, mert van belőle dögivel).
Meg persze új tárgyak a szerencsekerékbe... ehhez is várunk ötleteket!
Dátum: 2021.01.11. 14:58:46
Azt nem lehet megoldani, hogy mindenki pont ugyanazt a tápot nyerje ki valamiből. Pl. ő olyan szöviben van, ahol alacsonyabb a tudás fája, vagy inspirációval / anélkül ment, és több szintet lépett, vagy alacsonyabb a szintje, vagy később gyűjt össze az AF pontja a képességre... Főleg, ha valaki azért tud vmiből jobban tápolni, mert jobban optimalizált, vagy régebb óta játszik, vagy őskövet költött, vagy több időt tölt a játékkal, ezért nem lehet őt büntetni. Viszont abban igazad van, hogy lehet szabályozókat használni, ami hosszabb távon segíti a felzárkózást. Ezért írtam, hogy a platinára és a relikforgácsara lehetne pl. egy max, aminél többet nem kapsz, ez csak azt érintené, aki már betápolt belőle, a többieknek még nőne szépen a bónusz. Vagy pl. lehetne egy maximum a sajtoló medálok számára, és akkor más is elérhetné ugyanazt, mint az élkarakterek, stb. De bármilyen egyéb ötletet is szívesen fogadok. Mondom, elvben még lehetne olyat is, hogy aki egy bizonyos tápszint alatt van, annak a tudás fája AF jobban működik, csak ezzel az lenne gond, hogy akinek pl. alacsonyabb szintű fája van, az is megkapná ezt, tehát megszűnne az előny, amiben a részesülne, aki többet épített.

A sajtolás random kivétel még nincs bent a játékban, írtam, hogy a héten fog bekerülni (várhatóan a fentivel együtt, ha véglegesítettük).
Dátum: 2021.01.11. 14:31:36
Nem véletlenül írtam, hogy a példa arra vonatkozik, mi a "top" amit el tudsz érni. Te még nem tartasz ott, de már majdnem, és mondjuk 1 év múlva ott leszel. Hosszabb távon - nem 2 hónap alatt - a csökkentett értékkel is bőven behozza az árát az AF képesség. Mondom, ahogy számoltam - bár AF képeséget templomi pálcákra meg hasonlókra igen nehéz átváltani - jelenlegi formájában akár 2 hónap alatt meg tud térülni. 10-ed olyan hatásfok 20 hónap, fele AF költség 10 hónap.
A lényeg itt egyébként - ha a terjedelmes posztomból nem ment át, elnézést - az a templomi pálca és így a gigatemplom ill. templomkristály generálás mértéke. Valaki említette itt a fórumon, mennyire durva dolog 450 őskőért bármennyi pálca vehető... hát, nem durva, mert nincs értelme, a fenti AF képesség mellett 1 szintlépésre kaphatsz akár 4 pálcát.
Egyébként ez az egész egy természetes folyamat volt, teljesen logikusan, ti kértetek tápokat, gyorsításokat - gigatemplom, hogy 1 templomot le lehessen tudni egyben; több állatkiképzés egyben; új AF képességek (olcsóbb gigatemplom, szerencsekerék tárgykizárások, tudás fája ami ide vonatkozik) amikben volt ráció, csak így összeadódva az egész túlzottan exponenciális tápgörbét eredményez, ami nem fenntartható hosszan távon.
ha leveszitek 20% a bónuszt akkor akik eddig profitáltak belőle azokkal mi lesz?

Erre írtam, hogy szerencsére még időben vagyunk, nincs olyan hosszú ideje a dolog a játékban; és ha elfelezzük az AF pont költségét, akkor aki ebből eddig az 5-8 hónapig tápolt, a különbözetért ezzel a masszív AF pont költséggel "fizet".
Dátum: 2021.01.11. 13:40:08
Akkor szaladjunk végig, hogy elméletben mit is lehet kihozni ebből a jó kis AF képességből, hogy megértsétek, miért kell a nerf, és miért ilyen mértékű. Nézzük meg azt, hogy mit érhetel egy top kari, 400-as szinten, kimaxolt élet fája AF képességgel.

Ha jól megnyomod a TP-t, akár hetente ki lehet sütni az élet fáját, és megkapod az alábbiakat:
120 kisebb vadászzsákmányt, sorsjegyet, templomkristályt, hűségszilánkot, kritikus ütést, kritikus varázslatot.
240 relikviaforgácsot.
600 platinát.
Tehát havonta ennek a 4x-ét kapod.

A 480 kisebb vadázszsákmány 960 őskőnek felel meg (ok, ennyire valszeg nincs is szükségem, de őskövet biztos nem kell költenem rá), a 2400 platina 800 őskőnek (a napi ajánlatokra sem kell őskövet költeni).
A kritikusok, ezt elég nehéz LE-re számolni, nem mind1, hogy 3000-es vagy 10000-es kritikusod van. Számoljunk mondjuk egy alsó becsléssel, 100e-s fejlesztési költséggel, ez esetben ez havi 96 millió LE-t jelent.
A 480 templomkristály, ezt mindenki tudja, mire lehet költeni.
A 960 relikviaforgácsot beváltom 32 epikus kincsesládára, 6400 pechpont. Mit forgathatok érte?
kvízmedált, ultraimplantot kimaxoltam, kizárom mondjuk a magas pechpontú dolgokat, a relikviakupont, felemelkedés gyémántját és fétisszilánkot, így az alábbiakat forgathatom (zárójelben a pechpont érték)

végzet medál (45)
42 AF pont (89)
30 relikviaforgács (24)
(ez a tétel valójában 224, de 200-ra rögtön vissza tudom váltani)
sajtoló medál (90)
temp. pálca (150)

az 5 tárgy összesen 398 pechpont. A valószínűsége mindnek ugyanaz, tehát 6400 pecpontból összesen 16 db-ot kapok a fenti tárgyakból. 8 hónap alatt már visszahozta az AF képesség kimaxolásának a felét, emellett lett 16 templomi pálcám és 16 sajtoló medálom, tehát havi 2 gigatemplomom. De valójában nem 80-at forgatok csak, hanem jóval többet, hiszen 480 sorsjegyem van, a maradék 400 sorsjegyből is pottyanni fog ez-az. A gigatemplomokból jön hatalmas mennyiségű templomkristály, és további AF pont és egyéb jóságok.

Valószínűleg ezt a kombó ciklust lehet még jobban optimalizálni, de a lényeg, hogy az élet fájáért adott bónusz épp elég tápos, nagyon beteg dolog volt erre egy 3x-ozó AF képességet ráültetni.
Az AF képesség - ha minden, általa adott tápot figyelembe veszünk - 2-3 hónap alatt behozza az "árát". Épp ezért úgy gondolom, tényleg drasztikusan le kell csökkenteni az AF képesség hatását, alapvetően egy képességnél elvárjuk, hogy 1 évnél rövidebb idő alatt ne adjon több tápot, mint amibe került. Szerencsére még csak rövid ideje van a játékban. A hatásfok 200-ról 20%-ra csökkentését továbbra is reálisnak gondolom, de emellett elfelezhetjük a képesség költségét, és még az is belefér, hogy aki az elmúlt 2 hónapban fejlesztette csak ki, az részleges visszatérítést kapjon az AF pontjára.

Zárójelben jegyzem meg, hogy emellett valószínűleg nem ártana még 1-2 apróbb mikrobalanszolás is az élet fájához. A kapott platinát alapértékét nem csökkenteném, csak a kapható mennyiségre raknék egy maximimot. Így aki még nem jutott a fenti szintre, továbbra is tudna tápolni belőle, de az elöl levőknek ez nem nőne tovább. Hasonlóképp a relikviaforgácsnak se ártana egy maximum. És a szerencsekerékbe érdemes lenne új ritka tárgyakat beraknunk
Dátum: 2021.01.08. 17:27:56
A randomot jövő héten kivesszük a képletből, természetesen kint lesz róla a hír.

A familiárisokról: nekem tetszik az az ötlet, hogyha bizonyos szint fölött van, akkkor le lehessen belőle "szüretelni" a felesleges LE-t. Kvázi ez úgy nézhetne ki, hogy a familiárisok alatt is megjelenne a sajtolás gomb, de ott csak a 30000. szint fölötti LE-t sajtolnád le róla, és csak LE járna, más nem.

Teremtés almájás kombó: szerintem nem vásárolgatja senki 450 őskőért a templompálcákat, ettől nem kell félni, ennél sokkal betegebb kombó van, ami nem igazán kerül semmibe. Emiatt sajnos szükséges egy nerf, amit fentebb is említettem: ez pedig a "tudás fája" c. AF képesség. Ez jelenleg +200% módosítót ad a tudás fájáért kapott jutalomra. Sajnos, az erőforrások ide-oda váltogatásával ebből nagyon beteg dolgok jönnek ki, ezért bármennyire is fáj, elkerülhetetlen egy nerf. Szerencsére, ez az AF képesség nincs régóta a játékban, és a szintlépések sebessége egy természetes korlátot jelentett, ezért itt még nem tudott senki "behozhattlan" előnyre szert tenni. Terveink szerint a következő patchel az AF képesség által adott bónuszt 20%-ra csökkentjük. Természetesen, ha valaki úgy érzi, hogy így már nem éri meg neki a képességet használni, és biztos benne, hogy soha nem is fogja már, annak az AF pontokat visszatérítjük.
Dátum: 2021.01.06. 17:39:59
Igen, szerintem is ha kiszedjük, szedjük ki minden szintről, én most próbálgattam, iszonyú szórások vannak. Ha kiírná a program, hogy "most a minimumot dobtad, és kaphattál volna X-et is" na akkor kapna mindenki agybajt

Szerintem az megoldható, hogy az állatok mehessenek akár a 32767 fölé is, ez egy programmal és egy adatbázis konverzióval megoldható, de akkor tényleg ellenőrzött körülmények között.
Dátum: 2021.01.06. 13:59:07
Annyira nem mélyedtem el a függvénytanban, de behúztam egy excelbe a kapott LE-t régi és új képlet szerint. 8000. szintnél a LE még kb. ugyanannyi volt, 12000nél minimális volt az eltérés, és annyira nem volt nagy a különbség 25000 szinten sem, olyan kb. 2x volt a differencia a lineáris és a négyzetes képlet között - pont azért, mert 5000.-ig mind2 esetben ugyanaz volt a képlet, és 5000 fölött pedig a lineáris növekményt az 5000. szint négyzetes növekménye alapján határoztam meg. Erre írtam, hogy a lehető legminimálisabb változást csináltam. Amikor erre sor került, még azt sem tudtam, hogy van az állatoknak maximuma, és egy olyan képletet akartam, ami 100.000. szintnél sem fog elszállni.

Hidd el, az, hogy hány sajtoló medálod van, mit dobott a random, egyszerre hány állatot neveltél a templomkristályból (1-2 differencia is többet számít, mint a fenti!), mennyi a havi templomkristály bevételed, milyen szintű a tudás fájád stb. ezekhez a faktorokhoz képest a fenti változás nagyjából 1%-nyit számít. HA 100.000. szintig mehetnének az állatok, többet számítana, de mint kiderült, nem.

A randomot szerintem is ki kéne venni egyébként a képletből. Alacsony szinten funny volt, hogy hol ennyit kaptál, hol annyit. Ha viszont ezen buksz 1 milliárd LE-t, mindjárt nem az. Szóval, ha rábólintotok, megígérem, hogy a randomot teljesen elimináljuk, ne legyen ez egy gamble. És akkor a pici nerf mellé kaptok egy nagy pozitív dolgot is
Dátum: 2021.01.06. 13:27:44
továbbra se tiszta sor mitől lesz Pistike állatainak a sajtolt összeg 1 milliárd még Juliska ugyanilyen állataira nem kap csak pl 600 millió lé]

Írtam fent, ekkora a random a sajtolásnál, a maximum kapható kétszerese a minimumnak.

Ez a "finomítás" most történt meg, miután Unr34l írt nektek? Csak mert ha igen, akkor néhány ember előnyét ezzel konzerváltátok több milliárd LE-ben behozhatatlanul

Egyrészt, alaposan utánajártunk előtte, hogy ki mit sajtolt eddig, mit kapott stb, hogy biztosak legyünk benne, senkinek nem lett ebből behozhatatlan hátránya. Eleve azért itt húztuk meg a határt, a változásnak nincs számottevő jelentősége kb. 10000. szintű állatig, és a max. (30000) környékén is csak kb. 2x. Namost a random szórásnak is ennyi jelentősége van, Unr34lnek megdobta a gép a maxot, amikor kisajtolta a 23000. szintű állatát, másnak meg a minimumot, amikor az 5000-est... Én ezt a randomot sokkal igazságtalanabbnak érzem egyébként.
Másrészt, a változás teljes játékra vetített impaktjánál sokkal többet számít, mikor mennyit sajtoltál, ill. mennyi állatot húztál egyszerre! Ha valaki holnap egyszerre felhúz 15 állatot 100.000 templomkristályból, még mindig sokszorta több LE-t kap belőle, mint aki valaha bárhogy bármit sajtolt de csak 6-ot húzott egyszerre.

"Nem számítottunk arra, hogy valaha bárki elérheti ezeket a max szinteket "

Attól még mindennek van egy maximuma, hogy nem számítunk rá, hogy valaha elérik.
Akár azért, mert eleve beállítottuk. Akár azért, mert közben kiderül, hogy bölcs dolog egy maxot odarakni, ha visszamenőleg nem is lehet nerfelni (mint pl. transzdestrukció). Akár azért, mert eléred azt a számot, amit a számítógép még ábrázolni tud (pl. állatszint vagy átvihető hűségbónusz). Minden játékban, mindennek van egy maximuma. Pont azért, hogy a játék fenntartható és igazságos legyen.

Mindig rugalmasak voltunk, nem nerfeltünk, vagy csak minimálisat (mint ebben az esetben), De sok esetben a probléma forrása pont az, hogy rakjuk be a játékba azokat a fejlesztéseket, amiket ti kértek, és utána nem nerfeljük meg. A gigantikus templom egy nagyon jó fejlesztés volt, hatalmas jutalomboost, kattintásspórolás stb, viszont eszkalált egy olyan problémát, amihez már korábban sem mertünk hozzányúlni - pont a népharag miatt -, ez a templomkristályos kiképzés.
De tényleg vannak olyan dolgok, amivel muszáj kezdeni valamit, ilyen pl. A tudás fája c. AF képesség. Ez is egy javaslat volt tőletek, milyen jó dolog, ha sok AF pontért lehet fejleszteni valami igazán hasznosat. Na ennek az eredménye az lett, hogy néhány embernek elkezdett elszállni az aranydukát készlete, ebből már az élő aukción is volt probléma, a másik, hogy a végtelen mennyiségben generált sorsjegy elhasználásához sciptelni kell, meg olyan fejlesztés, hogy 100-at forgathassak egyszerre, nem is beszélve a "járulékos" problémákról, mint hogy már nincs értelmes forgatható jutalom a szerencsekeréken, meg havonta lehet emiatt egy gigantikus templomot csinálni,millió sajtoló medált kiszedni, stb gyakorlatilag a fenti problémát eszkalálja.

Egyébként valamilyen számláló megoldás lehet arra, amit az előző oldalon írtam: amíg x LE-t nem sajtolsz legalább 5000. szintű állatokból, addig a régi képlet szerint sajtolsz, afelett pedig az új képlet szerint.

Sok más esetben ez egy jó mechanizmus, de itt nem használható. Egyrészt, ezt az adatot nem tartjuk nyilván, tehát nem tudjuk rekonstruálni. Másrészt, aki 500. szintű állatokat sajtolgatott, már korábban is 10x rosszabbul járt ahhoz képest, aki 5000. szintűt sajtolt. De ez mind semmi ahhoz képest, aki olyan szövetségben van, ahol neki 2x, vagy 5, vagy 10x a tudás fája szintje, és az AF képességet is rátolta, na, az kb. 10-100x jobban eltápolta magát mindenben hozzád képest.
Dátum: 2021.01.05. 16:45:15
A magas szintű állatokkal kapcsolatban felmerült pár kérdést, ezekre szeretnék választ adni az alábbiakban.

Bár az állatok szintlépésének a játék eredeti koncepciója szerint lassulnia kellene, mivel egyre több TP a szintlépés, a templomkristályos kiképzés ezt megkerüli, mivel szinttől függetlenül +1 szintet ad minden állatodnak. Ráadásul, a szerzett templomkristály mennyisége még idővel nő is, tehát nemhogy lassulna, de egyre gyorsul az állatok szintlépése.

Ezt csak jóval azután ismertük fel, hogy a játékegyensúlyt borító nerfet be lehetett volna vezetni. Ezért akkor csak a templomkristály őskőre váltására vezettünk be korlátozást, a kiképzésre nem, és akkor ezt meg is ígértük, hogy nem is fogunk.

E nerf helyett jött inkább a pozitív táp, a "Kutatás", ahol a magas szintű állatok is hasznosíthatók.

Tehát az állatok szintje mehet továbbra is. Viszont kaptunk olyan kérdést, hogy van-e maximuma ennek?
Igen, van. Egyszerűen, egy technikai korlát, az állat szintjét tároló változó a 32767-et nem haladhatja meg, tehát ez a plafon.

A másik kérdés a sajtoláskor kinyert lélekenergia. Alapvetően nincs gond azzal, hogy a sajtolás során a templomkristályokat LE-re váltjuk. A sajtoláskor kapott LE-nél van egy elég nagy random (gyakorlatilag X és 2*X között bármi lehet), Emellett a LE-t egy exponenciális függvény számolja, ami annyit jelent, hogyha egy 5000. szintű állatot sajtolok ki, 100x annyi LE jár érte, mintha egy 500. szintűt sajtolnál ki. Ezt a szintet már nagyon sokan elérték állattal, és sajtoltak is, tehát ez nem fog megváltozni, ahogy a kiképzés sem. 5000. szint fölött azonban a négyzetes függvényt lineárisra finomítottuk, ami azt jelenti, hogy a 25000. szintű szörnyért kb. 5x annyi LE jár sajtoláskor, mint az 5000. szintűért. Tehát ha az 5000. szintet elérte az állatod, utána már mindegy, hogy mikor sajtolod ki - de nyilván minél magasabb szintű, annál több elnyelést ad, annál kevésbé akar tőle az ember megválni

Az elnyelés még kérdéses, hogy mennyire jó az, hogy ilyen szintű állatok vannak, ezzel kapcsolatban viszont a ti véleményetekre vagyunk kíváncsi, kell-e maximalizálni az állattól kapott elnyelést (azon felül, hogy a szintjüknek amúgy is van egy maximuma), hogy érzik ezt a top karakterek a csatában.

Az állat sajtolással kapcsolatban még annyit, hogy mindig van, aki véletlenül kisajtolja a sok ezredik szintű állatot, és utána nem tudja visszaállítani. A visszaállítás csak bizonyos feltételek esetén lehetséges, ezért pl. véletlenül se rakjatok gradulátumot olyan állatra, amit nem akartok kisajtolni!

Van még néhány kérdés a témában, ezeknek most nézünk utána, holnap bővítem majd a topikot ennek függvényében.
Dátum: 2020.12.21. 17:36:03
Kedves Játékosok,
Az alábbiakban olvashatjátok a 2021-es eseménytervezetet. Az Élő Végzetúr találkozók időpontja egyelőre nem szerepel még a naptárban, nem tudjuk, hogyan alakul a helyzet jövőre, de amint biztosabbat tudunk, azokat az időpontokat is beírjuk. De június második felében ill. november végén szokott lenni.

Gyors, versenyvilágok:
Szövetségi V4 feb. 1. - ápr. 1. (várható időtartam)
60-as szintű V4 ápr. 19. – jún. 19.
Szövetségi V4 aug. 2. - okt. 2. (várható időtartam)
60-as szintű V4 okt. 20. - dec. 20.
Az előregisztráció mindig egy héttel korábban kezdődik.

Események:
jan. 11. Landragór
feb. 3. Farsang miniesemények
feb. 22. A Bolygó Ura
márc. 16. Xenó háború
ápr. 2. Húsvéti miniesemények
ápr. 26. A kihívás tornya
máj. 3. Kufár csata
máj. 12. Tavaszi Fesztivál miniesemények
jún. 1. A Végzet Verme *
jún. 16. A Felszín visszahódításának Ünnepe (miniesemény)
júl. 5. Landragór
júl. 28. Nyári vakáció miniesemény
aug. 16. A Bolygó Ura
szept. 6. A kihívás tornya
szept. 15. Szüret miniesemény
okt. 4. Xenó Háború
okt. 20. A Remény Városa
nov. 10. Sörfesztivál miniesemény
nov. 29. Kufár csata
dec. 15. Karácsonyi eseménysorozat

* június hónapban nem lesz Kárhozat verme
A változtatás jogát fenntartjuk!
Dátum: 2020.12.21. 17:07:24
Ebben lehet valami, hogy a döntetlenes küldetés megérett arra, hogy megszabaduljunk tőle