Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2013.04.19. 17:06:23
Az aukciós tételek közül kikerültek a következők:
Démonűző idol
Isteni ital
Sámán iszák
Isteni ihlet
Zu'lit lombikja
Bűvös maszk
Alkímista kő
100 aranydukát

Bekerültek helyettük:
A mágia köve +6 mágia
Az élet köve +6 egészség
Relikviakupon.
Szerencsekártya. Minden nap pörgethetsz még egyszer őskőért
Pechvogel. +200 pechpont.
Templomi pálca.
Az alkímia zöld köve. +5% esély esszencia találásra (mint Alkímista AF képesség, összeadódik vele)
Szubplazma modulátor. Ha van szubplazmád, +3% esélyt kapsz szubplazma találásra.
Dátum: 2013.04.10. 18:02:59
Játékok késői szakaszában ez elő szokott fordulni, hogy az erőforrások felhalmozódnak a táposabb karaktereknél. Erre két megoldás van:

1.) ezeket át lehessen váltani olyan erőforrásra, amit egészen biztosan hasznosítani tudsz.
Tehát mondjuk van egy aloldal, ahol az Ariel és Kvnoemi által felsorolt haszontalan holmikat át tudod váltani egy új erőforrásra (ami nevezzünk mondjuk kalanitnak) amiből tudsz napi ajánlatokat venni, egy teljesen új, egyedi állatot fejleszteni, TP-t ajándékozni egy nálad alacsonyabb szintű cimborádnak vagy bármi más hasznos dolgot.
Ezzel mondjuk több gond is van, aki épphogy, a szükséges mennyiséget gyűjti, annak 0 kalanitja lesz, aki viszont óriási mennyiségeket felhalmozott, brutális előnyre tesz szert.

2.) minden erőforrást hasznossá teszünk a maga nemében még nagy mennyiségben is.
siskaszilánk: minden szinten lehet venni egy picivel erősebb sisakot is, ami 5x annyi szilánkba kerül.
lélekgyémánt: elhasználódó, adott ideig tartó buffot adó holmikat lehet belőle venni és bizonyos napi ajánlatokat is.
AFP: na ez nem igaz, hogy nincs mire költeni, ha te tartogatod ahelyett, hogy fejlesztenél belőle képességeket, az a te problémád.
támadás ital: átválthatod 10-esével őrjöngés italára (és 10 őrjöngés italát bajnoki italra, ami működik a bajnoki viadalon is)
ősdrágakő: erre volt már ötlet, szerintem megcsináljuk, ha 100-nál több van akkor dupla hatásfokkal működik, vagy kisebb szörnyekre is bekattan.
felejtés esszencia: max megoldjuk, hogy ezt is át lehessen váltani a konverterrel.
Dátum: 2013.04.10. 14:32:12
Ariel: ha azt mondod, hogy épp elég kupont tud szerezni a játékban az, aki minden eventben a topon van, akkor ez pont érv arra, hogy a relikviakupon továbbra is megvásárolható legyen azok kedvéért, akik egy eseményről lemaradtak, vagy elcsúszott a templommal, vagy csak pechük volt. Ha egy játékban van lehetőség a felzárkózásra, az mindig jó. És akkor pont neked meg nem kell erre őskövet költened.

A templomi pálcáról meggyőztetek, hogy felesleges tétel, a relikviakuponról még nem. A templomi pálca helyett lehet javaslatokat írni

A pechpontról.
Ha forgatsz őskőért, és nem nyersz ultrát, kapsz egyet.
Ha nyersz egy ultrát, akkor a pechpontjaid száma csökken a tárgy erősségétől függő értékkel.
Ha legalább 100 pechpontod van, akkor az ultra nyerési esély az 1%-ról felugrik 10%-ra.
Ha 100-nál kevesebb van, teljesen mind1, hogy -999, vagy +99, továbbra is 1% esélyed van. Tehát nincs kisebb esélyed csak azért, mert már sokszor nyertél. A pechpontok nem büntetnek senkit, csak segítik azt, aki nagyon peches volt. És igen, aki -1200 pechpontban van, annak nem érdemes ezt a tételt megvennie (de forgatnia ugyanúgy érdemes, mint a +70 pechpontosnak, a nyerési esélyei ugyanakkorák).
Tehát a pechpont nem egy táp, egy erőforrás, ami gyűjtesz. Egyyszerűen csak egy matematikai modell, amivel a kevésbé szerencséseket segítjük.
Dátum: 2013.04.09. 17:18:13
Idézet: Craslorg - 2013.04.09. 16:52:31

Miklós, itt továbbra se az a gond, hogy vadászik-e, hanem hogy a számított 15% elérése előtt 2 perccel elkölti-e az LE-t? Ez pedig csak akkor látszik, ha épít vagy nő a tulajdonságai közül valamelyik vagy a szakértelemösszege, azaz ezeknek kell mindig aktuálisnak lennie.

Ezzel nincs gond, ez aktuális lesz. Az adatok frissülnek, ha a játékos kattint, márpedig a LE elköltéséhez kattintani kell. A gond azzal van, ha nem akttint, akkor nem frissülnek pusztán attól, ha rágömbözöl.

Idézet: Lújzi04 - 2013.04.09. 16:56:21
Miklós
Tudás fája projekt mikorra várható?

2 jelenleg futó projekt van, a loggolási rendszert még nem tudtuk befejezni egyéb sürgős dolgok miatt, ezt véglegesíti most Baraty, ez sokat fog segíteni a problémák még gyorsabb megoldásában. Illetve szintén high priority most a világok szétrakása több szerverre. Mire ez meglesz, összeállítjuk, hogy mik lesznek a következő teendők. Van néhány apróság, amit régóta igértünk, az epikus kalandokkal már nagyon régóta vagyunk a külföldi VU közösségnek, akik kitalálták, utána jöhet majd a tudás fája.
Dátum: 2013.04.09. 16:34:08
Köszönjük a sok visszajelzést!

A templomi pálca csak azért került a tételek közé, mert többen kérték, hogy valahogyan lehessen még szerezni. Ha viszont sokan úgy gondolják, hogy nem jó, hogy meg lehet venni, akkor kivesszük (áprilisban ugye úgysem lesz, mivel 30 napos hónap).
A többi tétellel kapcsolatban is figyeljük a statisztikákat, az értelmetlen tételeket töröljük, és törekszünk rá, hogy minél több olyan tétel legyen, ami mindenki számára hozzáférhető kiégett őskőért.

Kvnoemi: az ötleted, hogy erőforrásokat lehessen ide-oda váltani, érdekes. Felírtam, és átgondolom, meg lehet-e valósítani vhogy.

Truth80: Rendben, megróbálunk több történetet kitalálni mindenhez. Az eseményekhez mindig írok is, de a napi ajánlatnál nem nagyon tudtuk volna hova rakni... a napi ajánlattal nem árat akartunk növelni, egyszerűen csak meg akartunk felelni egyszerre többfajta játékos igénynek (kiégett őskőért lehessen tárgyakat venni, bizonyos ritkább tárgyak megszerzésére legyen alternatíva, és igen, többen voltak, aki azt kérték, legyen valamilyen extra lehetőség a felhalmozódott őskövek elköltésére). De ez utóbbira mindenképpen olyan tételeket akartunk, amelyek nem "kötelezőek". Amiről sokan úgy gondolják, hogy "túlzás" azt kivesszük. Minden fejlesztéssel a ti igényeiteknek akarunk megfelelni!

Ariel: Semmiképpen sem szeretnénk, ha úgy éreznétek, hogy a játék drágul, mindig is az volt a törekvésünk, hogy a többi játéktól eltérően a VU relatíve ne kerüljön egyre többe. A szerencsekerék bevezetésekor csökkentettük az állatfelszerelések árát. A végzet templom valóban plusz költséggel jár, de én akkor el is ismertem, hogy annyi történt, hogy 5 éve nem emeltük a játék árát, sőt, az ÁFA emelést se követtük le, inkább ezekkel a plusz terhekkel járó költségeket visszaadtuk fejlesztések és plusz táp formájában. A Feladatoknál nem igen van olyan, aminek a megoldásához őskő kellene, és a jutalom se olyan, aminek a kihagyásával bármi hátrány érne, a dekrétumot csak a maximalisták kedvéért raktuk be (bár tény, hogy a V4 egy fiaskó volt, amit nem gondoltam át). A napi ajánlatokat valószínűleg még finomhangolni kell, azon gondolkodom, hogyan tudnánk a véleményeiteket ezzel kapcsolatban úgy összegyűjteni hogy a változások tényleg a ti elképzeléseiteknek feleljen meg. Talán a legjobb lenne egy kérdőív hónap végén, amikor már mindenkinek konkrét véleménye van a fejlesztésről.
Pl. Rodrigez és Kvnoemi ötletét összevonva, adnánk lehetőséget hogy bizonyos tételeket az őskő mellett meg lehetne vásárolni a feleslegessé vált erőforrásokért (sisakszilánk stb) is.

Ezt pedig felírtam fejleszteni valók közé: ha valakinek van kristálygömbje, lássa, ha vki vadászik. kivéve, ha van részletes tudatpajzsa.
Dátum: 2013.04.05. 13:52:45
Kristályhorda és kiégett őskövek: ez fent van a listán, de számos egéb dolog volt, ami magasabb priroritás kapott. A kufár event alatt egyébként a klónoktól lehetett kiégett őskövet lopni (ezért tudtak ők is lopni). De nem felejtettük el ezt a dolgot sem.

Kémgömb. Utánanéztem, miért van ez. A szerveren iszonyú terhelést jelentett, hogy ahányszor bármilyen okból valakinek a karakterlapját vagy bármi más adatát lekérte a gép egy másik játékos kattintása nyomán, irdatlan tömegű rutinnak kellett lefutnia: vadászat LE, TP update, végzet temploma feladatok stb. Ezt kivettük, ezek az adatok most már csak akkor updatelődnek, ha az illető lép, ill. ha ráportyáznak. Viszont egyetértek vele, hogy ezzel a kémgömbös relikvia értelme nagy mértékben csökkent. Erre talán az a legegyszerűbb megoldás, ha valakinek van ilyen relikviája, és rákémkedik valakire, akkor megjelenik, ha az illető éppen vadászik. Nagyjából ekvivalens a kettő...

"Akkor most mely kijelentés az igaz?!/l. aláhúzott rész/"
Egészen precizen, ez úgy néz ki, hogy a templomi pálca a 31. tétel. Tehát az csak a 31 napos hónapokban fog megjelenni. Ill. a 29. és 30. tétel februárban nem jelenik meg. Ez a magyarázat arra, miért igaz mindkét kijelentés
Dátum: 2013.04.04. 15:47:36
Oké, ez világos.

Megnézem, ezzel mit lehet kezdeni, mindenesetre az állateledeles és hűségszilánkos feladatot átirtuk hogy csak 15. szinttől adja.
Dátum: 2013.04.04. 15:45:46
Az idomitás 1+szint/20, de maximum 8 állat.

Igen, a napi ajánlat ugyanaz mindenkinek.
Dátum: 2013.04.04. 14:41:48
A Feladatok a V4 már ki is válthatóak LGY-vel. 10. szintig (szint+3), 11-20. szintig (szint+3)*1,5, 21. szinttől 30-ig pedig (szint+3)*2 lélekgyémánt a költség. Az idomítós küldetés új verziója is mindjárt felkerül, 20. szint alatt csak 1 idomítást, 20-39. szintig 2 idomítást, stb fog kérni a program.
Viszont lenne egy kérdésem felétek: a szövetségi épületek (kristályosító, aréna) miért teljesíthetetlenek? Nem lehet ezeket ere a szintre felhúzni? Ha így van (de akkor valaki vezesse le nekem legyen szíves), akkor viszont ez nemcsak V4-en, hanem mindenhol probléma, akkor ezeknek a minimum szintjét feljebb kell tolni.
A kompenzációról: ebben a helyzetben egyértelmű, hogy mi hibáztunk, és mindenképpen szerettem volna valamiféle kompenzációt adni. Azt viszont ne felejtsétek el, hogy a Feladatok alapvetően csak LE-t adnak és néhány apróságot, végrehajtásuk nem kötelező (persze nyilván akkor jó a játék, ha meglehet őket csinálni). Ha valaki úgy döntött, hogy ha nem lehet megcsinálni, hagyja a fenébe, vagy esetleg megállt, erőforrást költött stb. hogy teljesiteni tudja, az hátrányba kerülne, ha most visszaadnánk az őskövet annak, aki úgy döntött, áldoz erre. Ezért mondtam, hogy talán fairabb kompenzáció az, hogyha 30. szintig szabadon lehet LGY-vel kiváltani a feladatokat, és ezzel remélhetőleg elég sok őskövet meg tudtok spórolni. De amit írt itt valaki, hogy a végső jutalom is legyen valamivel több őskő, szerintem még ez is bele fog férni. Nem szeretném, ha bárki rosszul érezné magát az egész incidens miatt, amit még egyszer, sajnálunk.

Közben a Napi ajánlatok is bekerült, a Napi rutinok oldalon megtaláljátok.
Dátum: 2013.04.03. 14:18:43
Bekerült a játékba egy régóta ígért lehetőség, a karaktermozgatás világok között. Erre a Beállítások alatt, legalul van lehetőség. A V4 és V5 kivételével bármelyik világra lehet mozogni. A karakter transzfer ára 200 őskő, és feltétele, hogy a célpont világon ne legyen azonos email című karaktered. Az átmozgatás nem azonnal történik meg, hanem 1-2 munkanapon belül, és addig a karakteredhez nem tudsz belépni.

A témával kapcsolatos fórumban elhangzott hozzászólások alapján azt is megígérjük, hogy a jövőben megvizsgáljuk annak lehetőségét is, hogy több világot összevonjuk igény esetén, de erre rövidtávon még nem tudunk sort keríteni.
Dátum: 2013.04.03. 14:15:07
Idézet: Mordus - 2013.04.02. 19:07:01
Valóban elég kihalt V2 éppen ezért nem értem, hogy miért kerül őskőbe az emigrálás erről az elcseszett világról. Támogatom a kezdeményezést, hogy az első költözés legyen ingyenes. Inkább örülhetnének, hogy még nem töröltünk és van rá igény nem hogy még ezért is pénzt kérni...


Az egyedi karaktertranszfert biztosan nem lehet ingyenessé tenni. A költség nélküli vagy nagyon olcsó ide-oda ugrálásban számos visszaélési lehetőség van. Ha pedig bekorlátozzuk (fél évig nem lehet stb) akkor azt a lehetőséget vettük el, hogy valaki meggondolja magát, és vissza tudjon menni. A költség nélküli, de más módon korlátozott mozgásnak van még egy gondja, akkor tényleg előfordulhatna, hogy tömegek mozognának, sokan nem is azért, mert igényük van rá, hanem ha az X ment, megyek én is... és akkor tényleg előfordulhatnak a felemlegetett problémák (mi lesz a szövetségekkel, hirtelen megváltoznak a Lady Alvariel, event és egyéb toplisták, extrém esetben kihal egy világ, paradox helyzetbe kerül akinek mindkét világon van karaktere és szeretne játszani is velük stb).

Szóval a lehetőségek
1.) fizetős transzfer most annak, akinek erre TÉNYLEG szüksége van.
2.) Esetleges világösszevonás később (közvéleménykutatás stb után)
Dátum: 2013.04.03. 13:55:10
Ahogy írtam, nem zárkózunk el a világok összevonásának lehetőségétől, ha egy világon minden játékos ezt szeretné.

De az egyedi transzfert már nagyon régen megígértük, megvalósítottuk, és most nem fogjuk azt mondani, hogy aki erre vár hónapok óta, az várjon csak még 1-3 hónapot, mert most indul egy közvéleménykutatás, utána pedig eredménytől függően hozzálátunk egy komplex fejlesztéshez, és ezt mind végig kell várnia. Aki akar, most rögtön mozoghat. Ha van egy vagy több karakter a szövidben, Kocos, aki törölni akar, és csak ez a lehetőség tartotta vissza, azzal nem fogod a szövetségedet egyben tartani, hogy azt mondod, márpedig nem szabad ezeket az embereket elengedni, addig ott kell maradniuk, amíg nem találunk vmi megoldást, hogy mindenki mehessen egyszerre.

A világ összevonás egy ettől teljesen független téma, lehet, hogy lesz majd erre is szükség, akkor ezt átrágjuk, végignézzük mi mindent kell hozzá implementálni (szövetség transzfer, két karakter egy világon stb) de ez nem olyasmi, amit itt pár nap alatt össze lehet dobni, elnézést
Dátum: 2013.04.03. 13:45:11
Szeretnék egy kis tájékoztast adni nektek a jelenleg zajló és rövid távon várható fejlesztésekről, változásokról.

A mai nappal nekerült a játékba az a lehetőség, hogy a karakterek világok között mozoghassanak. V1, V2 és V3 között bárhogyan, ill. V5-ről V1,V2,V3-ra. További részletek:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,849.0

Jelenleg azon dolgozunk, hogy csökkentsük a szerver terhelést. Korábban elég sok optimalizálást hajtottunk végre, ill. az adatbázist egy külön szerverre helyeztük át, de ez sem volt elég, ezért most a világokat is szét fogjuk osztani több szerver között. Remélhetőleg ezt 1-2 héten belül sikerül megvalósítani, és ez látványos teljesítménynövekedéssel jár.

Top prioritással dolgozunk a V4-es Feladatok okozta problémán. A feladatok tervezésekor nem láttuk sajnos előre, hogy egy 3x sebességű, újonnan induló világon bizonyos feladatok (állateledel az első néhány napon, energiakristályosító építés stb) nem lesznek teljesíthetőek, és az ősköves dekrétum csak egy végső vészmegoldás volt a Feladatokhoz, nem pedig egy kötelező dolog. A húsvéti ünnepek és a gyors fejlődés miatt sajnos mire reagálni tudtunk volna a problémára, a világ már el is hagyta ezeket az alacsony szinteket. A legegyszerűbb megoldás, amit ki tudtunk találni, hogy alacsony szinten (10. szintig) a feladatok ne csak őskőből, hanem lélekgyémántból is kiválthatóak legyenek. Ezt hamarosan megvalósítjuk, de szeretnénk a mostani V4-eseket is kárpótolni akik közben a 10. szintet már elhagyták. Ezért a mostani V4-en kivételesen ez a lehetőség jóval tovább fog majd élni, nemcsak 10. szintig.

Több különböző játékos igényre való reagálásképp született meg egy új fejlesztés, a napi ajánlatok. Egyrészt, többen jelezték hogy bizonyos tárgyakat, erőforrásokat a játékban nehezen, vagy csak szerencsétől függően lehet beszerezni, és szükség lenne alternatív lehetőségekre. Másrészt, régi igény volt, hogy a kiégett őskövekkel is lehessen valamit kezdeni. Harmadrészt, a napi rutinoknál már a kezdetek kezdetén szerettünk volna minden nap egy egyedi, kedvezményes vásárlási lehetőséget kínálni. A végső fejlesztés úgy néz ki majd, hogy a napi rutinok oldalon minden nap lehetőséged lesz 1 tárgy megvásárlására. Az ajánlott tárgy minden nap más lesz, véletlenszerűen választjuk ki egy táblázatból, viszont egy hónapon belül minden tétel sorra kerül. Tehát minden megjelenik majd, csak a sorrend nem lesz kiszámítható. Lesznek tételek, amelyek minden hónapban, lesz olyan, ami egy hónapban többször, és olyan is, ami csak kéthavonta jelenik meg. A tételek jelentős része kiégett őskőért is megvásárolható, de egy része csak őskőért. Igyekeztünk elkerülni a "kényszertápolást", tehát a listán a csak ősköves tárgyak között főleg olyanok vannak, amelyek kényelmet, gyorsítást stb. adnak, ill. olyanok, amelyek más módon is kiválthatóak, de azért lesz 1-2 prémium tétel is, mint pl. relikviakupon, mivel erre is jelentős igény volt részetekről. Ez a fejlesztés hamarosan bekerül a játékba.
Dátum: 2013.04.02. 16:31:17
Amit írsz, csak egy lehetséges jövő.
Szerintem az elvándorlás elsődleges oka a célponthiány lehet, és ez elsősorban csak elöl levő játékosokat érinti. Én ha a középmezőnyben lennék, és lenne kit támadni (akár passziv játékost is, EHval) nem érezném szükségét a váltásnak.
Ha viszont az élmezőnyből elmennek mellőlem, akkor
1.) vagy én is elmegyek
2.) vagy örülök, hogy most már én vagyok az első.
Nem látom, hol vezet ez bármiféle kihaláshoz.
Szerintem nézzük meg, mi történik gyakorlatban, és utána megvitathatjuk, javult-e a helyzet v sem. A szabad döntés mindig jobb, mint a kényszerhelyzet, ez egészen biztos.
Dátum: 2013.04.02. 14:40:18
Nem értem, mi a gond, Kocos...

A pókoknak igy is van elég célpontjuk, nekik nem éri meg mozogni szvsz. és a pók mindenhol pók De amit irtok, azok épp hogy ellenérvek a teljes világösszevonásra.

Az időátállitásos problémák miatt elég sok dolguk lett mára, max holnap fog ez csak bekerülni.
Dátum: 2013.04.01. 11:27:39
Kiirtam a hírekbe is, a hűségbónusz nullázódást mindjárt orvosoljuk, mindenkinek beállitjuk maxosra.

A templommal csak holnap tudunk foglalkozni, akinek sürgős irjon ÜSZ-re és megcsinálom neki.
Elnézést kérünk a kellemetlenségért.
Dátum: 2013.04.01. 11:26:17
Sajnos az óraátállítás csúnya áprilisi tréfát űzött velünk. A hűségbónuszok resetelődtek, ill. a templomoknál a X egymás utáni napon át... stb küldetések is nullázódtak sok játékosnál. A hűségbónuszt beállítjuk mindenkinél maximumra most azonnal. A templomi küldetésekkel valószínűleg csak holnap tudunk kezdeni valamit, aki ír annak ma beállítom, de holnap próbálunk erre globális megoldást. Lehet 1-2 egyéb probléma is az óraátállítással, ezeket az ügyfélszolgálaton keresztül próbáljuk megoldani. Elnézést kérünk a problémáért!
Dátum: 2013.04.01. 00:28:53
sziasztok, ha mindenkinek nullázódott az vmi globális probléma lehet. Üsznek nem kell irni, utánanézünk és igyekszünk sürgősen javitani. köszi a türelmet!
Dátum: 2013.03.31. 23:39:48
Igazatok van, egy újonnan induló, 3x sebességű világon vannak feladatok, amik sehogy sem jók az elején. A játék előbb kér állateledelt, minthogy szerezni lehetne, stb. Ezekkel a feladatokkal normál sebességnél nincs gond, de itt valamit kell kezdeni. Talán a legegyszerűbb, ha a dekrétumozásra alacsony szinten V4-en az őskő mellé adunk valamilyen más alternatívát (kiégett őskő, lélekgyémánt stb)

Az állatidomitós feladatot pedig globálisan könnyíteni fogjuk.
Dátum: 2013.03.30. 22:12:08
Idézet: Offsboy - 2013.03.30. 17:06:08
Sosem fogom megérteni mire ez a nagy titkolózás az ilyen alap infókra. Hacsak nem az, hogy egyáltalán ne lehessen észrevenni, ha valami nem működik megfelelően. 2-3 hete készítettem egy elég komplett tesztelést a közelharci sebzésre vonatkozóan (Cras se talált hibát benne), amiből gyönyörűen kijött, hogy a VT medálok SEMMIT nem adnak a közelharci sebzéshez, elküldtem ÜSZ-re, hogy wasistdas, hol a hiba (az én rendszeremben is lehet persze a hiba, ezt is elfogadom ha rámutatnak), jött a válasz, hogy most sajnos nincs idő rá, hogy megnézzék, majd valamikor. Akinek kell, privátban elküldöm a számolásokat, akár hibakeresési jelleggel.

Egyszer próbálkoztunk vele (Ősök Városa) hogy minden képlet publikus. Katasztrófa volt, a játékosok folyamatosan vitáztak, mert megpróbáltak utánaszámolni mindennek, de nem mindig sikerült, és valami irdatlan tömegű idő ment el azzal, hogy minden egyes ilyen kérdésnek utánanézzünk, és elmagyarázzuk, hol számolt rosszul az illető. A VU alapképletek publikusak egyébként, de minden részletbe menő technikai dokumentációt a fenti okból nem fogunk közzétenni. Ezt egyébként nem is teljesen értem, amit írsz, N. szinted volt X medálod, utána vhány szinttel később volt 5-tel több, közben változtak a tulajdonságaid, a tárgyaid, az af képességeid, az ellenfelek azonos tulajdonságai, fogalmad sincs, melyik csatában épp mennyit dobott a random mire, hogy a manóba tud gyönyörűen kijönni ebből, hogy az a +5% nem működik? De jogos, ennek utána kell nézni, úgyhogy kipróbáltam, vettem egy tesztkaraktert a tesztszerveren, ráütöttem egy térkapus szörnyre, körönként 2000 sebzés. Adtam neki 400 templomi medált, körönként 9-12000 sebzés. Szóval szerencsére a templomi medál működik.