Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - DzsoniKSL

Oldal: 123456
Dátum: 2010.09.20. 20:23:23
Az alkusz éppen azt a réteget célozza meg akik nem váltják dukátra a térkapus kacatokat. (A kufárnál adja el drágábban nem az aukciós házban)
Dátum: 2010.09.20. 20:21:49
Ariel: Ha visszamenőleg minden AF-et megkaptok akkor hol marad a játékélmény és a várakozás az új dolgok megismerésére? Ennyi erővel kaphatnál 10 millió LÉ-t is "nesze itt a táp" alapon... Ez a fejlesztés éppen, hogy a játékélmény fejlesztését és a hosszú/rövidtávú célokat hivatott erősíteni.

Viszok009: Miklós már többször kifejtette, hogy a 100% fertőzés nem "táp" hanem a nemtörődömség mellékhatása. Ugyanakkor természetesen ezzel az AF tulajdonsággal nem lehetne elérni a negatív módosító nélküli szintet ami a fertőzötteknek van.
Dátum: 2010.09.20. 20:05:54
Teljes mértékben támogatom az ötletet, hogy újabb olyan "tápot" kapjon a játékos ami a szintlépések által válik elérhetővé. Valljuk be jelenleg az a némi ÉP/VP növekedés valamint egy-egy új tárgy (ami majdnem olyan mint a régi, sőt...) nem hordozott sok motivációt az átlagjátékos számára. Ezzel most ismét visszakapott valamit az értékéből a TP, ismét lesz értelme várni a következő szintlépést.

Az egymást kizáró fejlesztések szintén nagyon jó ötlet, mivel az egyenkarakterek birodalmából tényleg csak nagyon extrém játékstílussal lehet kitörni jelenleg. Bár még nem merült fel, de szeretném elöljáróban is javasolni, hogy ezek a jellemzők se válhassanak láthatóvá semmilyen módon (kémgömb, kémgömb 2 , stb...) mert az ismét az uniformizálódás irányába taszítaná a játékot.

Talán még ötletként felvetnék néhány lehetséges AF képességet a teljesség igénye nélkül, némelyik hiánypótló céllal, némelyik játékszínesítésből. (Igyekeztem olyan képességeket alkotni, ami nem terheli meg túlzottan az engine-t sem és Baraty-t sem, ahol mégsem sikerült ott én kérek elnézést):

Elkötelezettség: Növeli a hordabónuszod hatékonyságát (szint:5, Árulás kizárja, hordaváltáskor elveszik AF nem jár vissza)
Árulás: Letőséget kapsz hordatársaid támadására, a szint csökkenti a negatív módosítókat (szint: 5, elkötelezettség kizárja, hordaváltáskor elveszik)
Álomkór: Növeli a pihenés időtartamát 4 órával (szint: 3, Éberség kizárja)
Éberség: Csökkenti a pihenés időtartamát 1 órával, ugyanakkor ennyivel javítja a hatékonyságát is (szint: 3, Álomkór kizárja)
Álomtolvaj: Vesztes portyázáskor 1-5% esély az ellenfél felébresztésére /pihenés megszakítása/ (szint: 5)
Kiképző: Állataid 2-10%-kal több TP-t kapnak a kennelben (szint: 5)
Legyőzhetetlen: Portyában védekezéskor Tulajdoság/szakértelem bónuszokat kapsz, támadáskor ugyanilyen hátrányt (szint: 1)
Alkusz: Térkapus tárgyaidat/fókuszkristályaidat drágábban tudod eladni a kufárnak (szint: 1)
Szerencselovag: Kalandokban véletlenszerűen +- 20%-kal módusulnak a küszöbök. Minden további szint 3-mal csökkenti a pozitív, 2-vel a negatív módosító maximumát (szint: 6)
Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! káromkodik (szint: 1, csak szinesítő szöveg, mást nem csinál)
Mimikri: 1-5% esély, hogy védekező portyában elbújsz támadód elől /nincs harc, de 8-krono óráig nem támadhat újra, háborúban is működik/ (Szint: 5)
Második esély: 10-30% esély, hogy vesztes portya végén a sebgyógyításod háromszoros hatékonysággal gyógyít. (szint: 3)

--- Mod 1 ---
Acélököl: 2-10% esély kábításra (szint: 5)
Természetes ellenállás: 2-10% rezisztencia (szint: 5)
Tiszta elme: Növeli a szakértelmek maximumát 1-3mal (szint: 3, 0% fertőzés kizárja)
Vámpír: Lélekszívás 2-6% (Szint: 5)
Dátum: 2010.09.13. 18:23:43
Köszönöm a megerősítést, erre számítottam.
Dátum: 2010.09.12. 22:54:26
Érdeklődnék a magasabb szintű kollégáktól, hogy jól gondolom-e, hogy V3-on vajmi kevés értelme van a "+X% LÉ jár a győztes portyáért" jellegű tárgyaknak. Ha jól emlékszem ezek a rabolható limitet hivatottak kitolni, ami a V3 LÉ védelme miatt úgyis teljesen mindegy nem?
Dátum: 2010.06.20. 18:53:54
A http://images.vegzetur.hu/pic/aukcio.gif és http://images.vegzetur.hu/pic/swords.gif képeknek még mindíg lila a hátterük (Világ-események oldalon jelennek meg)
Dátum: 2010.06.04. 00:35:27
Amiket Cyron felsorolt megtoldanám még egyel:
Inspirátorrá változik, amikoris három napig nem lépek be, hogy feltöltse CSP-imet mielőtt egy belépéssel visszaváltoztatom...

Edit: Egyébként a felsorolásból szerintem az állatoknak adható tárgyak is kiesnek, csak ezt Miklós elfelejtette említeni. Illetve feltételezem Végzet Medállá sem változik, tekintettel arra, hogy az is úgymond egyszeri hatás.

Egyébként ez a Zan nagyon jó, vicces, érdekes tárgy lenne. De szerintem (a közösséget ismerve) legalább annyi témát fog adni a játékosoknak és a JV-nek mint a Szkarabeusz és a Bérlet együttvéve. Egyébként pedig teljesen egyértelmű, hogy aki megszerzi végül aszerint túl gyenge lesz, akik pedig lemaradnak róla azok szerint túl erős. A tendencia legalábbis ezt mutatja...
Szeretném, ha valaki ránézne a "Néma Csend" nevű szövetségre V3-on. (2044-es ID)

Tagjai:
Fagyiscsoki (14272) 15 188 2010. Feb. 11. 99.5k LE
Ementáli (14273) 15 189 2010. Feb. 10. 101k LE
Grimbusz (14271) 15 188 2010. Feb. 12. 98k LE
Betadine (14287) 15 188 2010. Feb. 11. 98.3k LE
Androgén (14286) 15 188 2010. Feb. 11. 97.6k LE
Cucumber (14316) 14 188 2010. Feb. 12. 96.9k LE
Döbrögi (14317) 14 187 2010. Feb. 12. 92.6k LE
Hardness (14270) 1 142 2010. Feb. 09. 1.3k LE

Amennyiben nem multiznak én kérek elnézést...
Ha csak ennyi elírás/hiba van a kérdésedben is mint ebben a három sorban amit ide írtál, akkor vissza is fognak jönni. Ha küldetéshez kell az elfogadott kvíz akkor javaslom nézed át valakivel (édesanyáddal, barátoddal, stb...), ha pedig nem küldetéshez kell akkor javaslom a lemondás gombot.
Valahogy nem tudom megérteni a vita alapját egyébként... Segítene nekem valaki ezt elmagyarázni egy kicsit egyszerűbben? Mondjuk egy példán keresztül?

Valami ilyesmire gondoltam:
Nagyapám vett egy malacot(végzeturat), másfél évig minden reggel, este etette(vadászott) a drága pénzért(őskőért) vett kukoricával(CSPből). Én pedig mocskos módon nem tisztelem a munkáját mert levágtam és most finom oldalast eszek...

Én erre inkább azt mondanám, hogy a befektetett munka meghozza a gyümölcsét. Amikor pedig nem az aratja le a gyümölcsöt aki elültette/felnevelte azt kérem úgy hívják kapitalizmus.
Dátum: 2010.03.03. 18:39:18
Nem tudom a designváltás okozza-e de a szövetségbe jelentkezés után az eseményekben a következő fogadott:

"Jelentkezési kérelmedet a The Silent One szövetségbe a többség elutasította." Ezzel csak az a baj, hogy a "The Silent One" a karakter neve nem a szövetségé
Dátum: 2010.03.02. 23:35:59
Hihetetlen jó lett az új toborzásos rész, ugyanakkor nálam Chrome alatt nem jelennek meg azoknak a szövetségeknek a képei (zsászlói) akiknek egyedi képük van. Másnál jó ez?
Dátum: 2010.03.02. 21:56:31
Az új fejléc opciót nagyon jó ötletnek tartom, ugyanakkor a tördelést még esetleg érdemes lenne megfontolni:

http://kepfeltoltes.hu/100302/szetcsuszik_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Dátum: 2010.03.02. 21:06:57
Valószínűleg már írta valaki, ha mégsem akkor majd én:

Az eseményeknél a háborús (két kard) ikon háttere még mindíg lila.

Edit: A kristályhorda mindkét jelvénye is (A kicsit a toplistában és a nagy a karaktereknél)
Dátum: 2010.03.02. 20:37:09
Illetve még annyi, hogy valószínűleg ezt is a DoomLord-tól örököltük, de a főoldalon lévő gomb (Valami játék kezdése vagy ilyesmi) tooltip-je még "Start Playing".

Lord
Dátum: 2010.03.02. 19:52:28
Sziasztok!

Nem volt időm/türelmem minden hozzászólást elolvasni ezért nem tudom valaki jelezte-e már:

Ha a klánnélküli karakter bemegy a "szövetségek" menübe, ott csak azokhoz a szövetségekhez lehet csatlakozni akik írtak toborzószöveget. Korábban ha jól emlékszem az összes saját színű szövetség fel volt sorolva. Ez szándékosan van így?

Lord
Szerintem ez a bemutatkozás idekívánkozik:

http://www.vegzetur.hu/index.php?m=karakterlap&user=32857
Már meg ne haragudj Mortimer, de gusztustalan amit csinálsz... Amint sikerült valakinek tönkretenned a játékát, rögtön már keresed a következő célpontot... Kíváncsi vagyok mikor jön majd az a javaslat, hogy akinek a karakterneve nem "Mortimer"-re végződik, az kapjon minden vadászatból -10%LÉ-t, mert így tönkreteszik azoknak a játékát akiknek viszont "Mortimer"-re végződik a neve...

Egybéként a legjobb fejlesztésnek az Epikus/Entitást tartom. Mert változatosságot visz a karakterek fejlesztésébe és csökkenti az uniformitást. Ugyanezen szempontok miatt nagyon jó még az Aukciós ház. Zarknod szintén nagyon jó volt egyrészt mert nem lehetett tudni a végeredményt, másrészt pedig mert végre lehetőséget adott, a hordák közti versengésre.

Legrosszabb fejlesztések közé talán a KH-t és a manakonstit sorolnám, mert mind a kettő aránytalanságot szül a játékon belül.
Dátum: 2010.01.07. 00:49:48
Grelnar V2-es karakterének volt 170-es kereskedelme V2-n, és ezért egy nappal később a 160-as limit 170-re lett módosítva.

Edit: Ha jól emlékszem
Dátum: 2010.01.07. 00:27:36
Ezerszer megfogadtam, hogy kizárólag konstruktív hozzászólást fogok írni, de azért az én idegeim sincsenek kötélből...

Mennek itt az oda-vissza anyázások, sírások, kérések, javaslatok aztán megint anyázás és sírás... Egy dolgot kellene mindenkinek megértenie, és máris sokkal kevesebb lenne a probléma. A "vitázó" felek nem ugyanazt a játékot játsszák!!! Van a Végzetúr 1.0 amit a TOP karakterek játszanak (nagyjából az első 200-250 karakter.) és van a Végzetúr 1.1 amit mindenki más játszik akik alattuk vannak.
Namost ha egy nagyon egyszerű szabályt betartanánk akkor máris minden szép és jó lenne, mint a V3-on virágot szedegető végzeturak. Éspedig hogy mindenki csak a saját játékába szóljon bele!

Tőlem senki nem fogja hallani, hogy a szingu rossz dolog lenne... Hogyan állíthatnék ilyet, ha soha életemben nem próbáltam? Ellenben azt már hallottam nem egy embertől, hogy milyen rossz dolog a VF. Csak annyit kérdeznék, hogy kipróbáltátok valaha?

A másik dolog: Alapvetően minden játékos olyan stratégiával játszik amilyennel akar, amilyennel szeret, amilyennel tud. Ehhez igénybe veszi a fellelhető erőforrásokat, követi a szabályokat, kihasználja a kiugrási lehetőséget, csapatjátékot játszik, stb... És az a jó játék ahol ezt megteheti! Ahol érdemes küzdeni azért, hogy valaki valamiben jobb legyen a másiknál. A VÚ egy ilyen játék volt. Sajnos csak volt. Mert egy ideje semmi más nem megy, csak az, hogy két féle előrejutási (megerősödési, kiugrási) lehetőség van a játékban. Az egyik az, ami az "uralkodó osztályt" erősíti. Ezek a JÓ dolgok. Hadd mondjak egy példát: Kristály Horda. Ja, hogy csak a játékosok 5%-át erősíti? Dehát bárkinek megvan a lehetősége arra, hogy elérje, hiszen ott a szinguláris csodaszakértelem. Tehát ez jó dolog. Vannak a ROSSZ lehetőségek, például a VF. Miért rossz? 50M forintos kérdés! Aki szerint rossz az sohasem próbálta. Aki szerint jó, az pedig nem tartozik azok közé akiknek adunk a véleményére... Sajnos...

Miért kell egy játékot uniformizálni? Miért nem hagyjuk meg a játékosoknak a lehetőséget arra, hogy saját maguk eldöntsék, hogy Ők mit szeretnének kezdeni a karakterükkel? Miért kell nekem úgy játszanom ahogy azt 10 ember kitalálta a fórumon? Sajnos félek attól, hogy a játék egy idő után nem fogja túlélni ezeket a reformokat... Mert mi megy itt tulajdonképpen? Csináljunk egy skatulyát. Ha belefér a játékosok egy része, akkor ez egy jó skatulya lesz. Akkor mindenkit ebbe fogunk belerakni. Ja hogy Pistikének kilóg a lába? Nem baj levágjuk aztán majd ha eléri a 139. szintet akkor visszakapja.

A legviccesebb az egészben az, hogy senkinek nincs és nem is lehet igaza. Mi lesz az egésznek a vége? Az, hogy kultúráltan vagy kevésbé kultúráltan szépen mindeki körbe elküldi a másikat a kedves felmenőibe... Mindenkinek igaza van, ugyanakkor mégsincs. Miért is? Mert különbözik a játékélmény és a vélemény a játék különböző szintjein.

Optimalizátor azt mondja: én vagyok a vásárló akinek mindíg igaza van legyen az amit én mondok. Igaza van? Igen. Lehet az érdeke ellentétes a többiekével? Igen.
Játékos azt mondja: Én szeretnék azzal a játékkal játszani amit elkezdtem, a monopolyban sem hozunk játék közben egy olyan szabályt, hogy mostantól aki a piros bábuval van az feleannyi pénzt kap. Igaza van? Igen. Lehet az érdeke ellentétes a többiekével? igen.
Ügyeskedő azt mondja: A szabályok megengedik, akkor miért ugat mindenki. Igaza van? Igen. Ellentétesek az érdekei a többiekével? Igen
Isten azt mondja: Meghallgatom az imáitokat és valakiét teljesítem valakiét nem, végülis én vagyok az isten én teremtettem a világot. Igaza van? Igen.

Akkor most tegyen igazságot az akinek a 3 anyjából 2 kormánypárti tisztviselő...

Remélem azért néhány embert sikerül elgondolkodtatnom és néhányan magukra ismernek. Függetlenül attól, hogy igazat ad-e nekem valaki vagy sem, próbáljuk megy legalább egyetlen egyszer meghallgatni minden oldal véleményét és egy olyan megoldást kitalálni, hogy a kecske se haljon éhen és a káposztából is maradjon valami... Csak az a baj, hogy ehhez közelíteni kellene az érdekeket és minden félnek engedményeket tenni a követeléseiből... Ilyenre pedig magyar ember ugye mint tudjuk és látjuk magunk körül nem képes...

Egyébként az én véleményem szerint a patch módosításai alapvetően nagyon jók, mert mindegyik orvosol egy meglévő problémát, vagy kitölt egy eddig szabályozatlan foltot. A bajom néhánynak a mikéntjével van. Mert ha korábban lehetett úgy módosítani, hogy senki ne károsuljon akkor miért nem lehet most is? A kereskedelemnél be lehetett vezetni úgy a határt, hogy senki ne károsodjon. Most miért nem lehet egy ilyen megoldást keresni?

Mivel nagyon ritkán írok a fórumra, ezért most egyben szeretném egyúttal megköszönni mindenkinek aki a játék fejlesztésén munkálkodik, legyen az a játékvezetés, a "TOPperek", a "pókok", vagy bárki más. Miklósnak pedig minden tiszteletem a demokráciáért amit eddíg egyetlen játék fejlesztése kapcsán sem láttam korábban. Ugyanakkor nem szabad átesni a dolog túloldalára mert az már a játékra és a játékosokra is káros hatással van. SZERINTEM.
Oldal: 123456