Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Idézet: Miklós - 2013.11.20. 19:00:08
Elég nehéz úgy tervezni valamit, hogy egyik játékos 20 szintet tud léptetni az állatain 1 hét alatt, a másik meg 100-at.
A csatlóskristályokkal nem ugyan ez lesz a helyzet? Akinek több templomkristálya van, az nem az állatait, hanem a csatlóst fogja gyorsabban fejleszteni. Hol a különbség?
Idézet: Miklós - 2013.11.20. 17:05:04
a Kiképzést ki fogjuk cserélni csatlóskristályokra, várhatóan december elején.

A kiképzés volt az egyik legértelmesebb felhasználási módja a templomkristályoknak. Miért nem olyasmit vesztek ki (ha egyáltalán ki kell venni valamit), aminek egyébként sem volt sok értelme?
Dátum: 2013.11.17. 18:56:54
A legendák utolsó fejezete pont úgy ér véget, mint egy film, aminek folytatást terveztek, de aztán sosem készült el.

Tudod, mit kell tenned. Tudod, mit kell mondanod a hordák parancsnokainak.
Megvéditek Rúvel hegyét, és szembeszálltok az utolsó ellenséges lorddal. Elpusztítjátok, hogy ne tudja visszahívni iszonyatos fajtáját.
Még akkor is, ha ehhez meg kell keresned Wyhetrqaxx rettenetes fekete gömbjét.
Sőt, biztosra veszed, hogy ez a feladat majd éppen rád vár.
Félelmetes, halálos küldetés. De nem fogsz megfutamodni.
Hiszen te vagy e hanyatló, végzetes korszak legerősebb harcosa.
Végzetúr!
Dátum: 2013.11.17. 12:58:57
Idézet: Maci - 2013.11.17. 08:55:51
Lesz végül ilyen, vagy ehhez hasonló változtatás?

Az én tippem az, hogy semmilyen változtatás nem lesz, de ne legyen igazam...
Dátum: 2013.11.16. 17:47:41
Ha nem akarod a kritikus szakikat fejleszteni, akkor növelj IQ-t és védelmet. Ha nem találnak el, akkor a kritikusok sem érnek semmit.
Dátum: 2013.11.11. 18:42:56
Eljön majd az az idő is, amikor már nem tudod mire használni őket...
Dátum: 2013.11.09. 11:56:35
A napi portyalimitnek nálam is meglett a hatása. Az, hogy minden nap le kellett ülnöm és elnyomni ennyi csatát, oda vezetett, hogy már a második hét közepén azt vártam, hogy legyen már vége.
Dátum: 2013.11.08. 07:42:32
Ebben tuti, hogy nem stimmel valami. Ha így működne, akkor elég gyakran előfordulna, hogy kritikus ütés és kritikus állat sebzés mellett az állatok többet sebezzenek, mint maga a karakter. Ehhez képest nálam soha nem fordul elő, ha a fegyverrel kritikus az ütésem.
Dátum: 2013.11.06. 19:45:10
Idézet: Miklós - 2013.11.06. 12:58:45
Ahogy írtam korábban is, ez most az első ilyen esemény volt, lehet rajta bármit változtatni.

Ehhez viszont még most össze kéne szedni a javítandó pontokat, különben fél év múlva a problémák fele sem marad meg, és javítva sem lesznek.
Dátum: 2013.11.03. 17:53:40
Idézet: Offsboy - 2013.11.03. 15:51:34
Gondolom azért, mert 30pp-re tudtál váltani, ami legmagasabb szintűként valóban nagy előny, emiatt a te helyzeted elég speciális.

A xenók ellen is 30pp-re váltok, mégsem hoznak ennyi LE-t.
Dátum: 2013.11.03. 17:50:08
Idézet: Koklerke - 2013.11.03. 17:05:15
az, hogy a zafirok jol jartak vele, hogy az egyik tagjuk az event alapotletet adta, valoszinusitheto


Nem látom, hogy a zafírok hol profitáltak volna abból, hogy én adtam az alapötletet.
Dátum: 2013.11.03. 15:43:08
Nekem ebből az eventből több mint 30 millió LE extra profitom volt, ekkora jutalmat nem hoz a többi event.
Dátum: 2013.10.23. 14:13:10
A három napos reset hátránya szerintem az, hogy nem lehet hosszútávú tervet csinálni, és minden harmadik nap teljesen vakon fut. De ha a harmadik nap győztes csatáinak száma fel lenne szorozva kettővel, a negyedik napé hárommal, egészen az utolsó napig, ami már hússzal van szorozva, akkor minden nap olyan súllyal szerepelne a háborúban, mint az első két nap.
Dátum: 2013.10.23. 12:40:15
Én Miklósnak a napok súlyozását javasoltam, hogy minden nap azonos mértékben befolyásolhassa a nap végén kiszámolt százalékokat. Erről nem sikerült meggyőznöm, de az event vége felé ki fog derülni, hogy kell-e. A szövetségek színe alapján való csoportosításra azt mondta, hogy megoldható, szerintem a következő alkalommal már így fog menni.
Dátum: 2013.10.23. 11:25:12
Sokkal nehezebb most megszervezni a dolgokat, mint a hűség zálogának elterjedése előtt lett volna. Azzal, hogy a szövetségek tagjai már nem azonos csapatba kerülnek, kiesik az egész szerveződés alapja, a szövetségen belüli irányítás. A másik problémát én magában a százalékok kiszámításában látom. Minden egyes nap kevésbé tudja befolyásolni a százalékokat, mint az előző. Ha azt vesszük alapul, hogy minden nap azonos mennyiségű győzelmet arat a horda, akkor az első két nap 100-100%-ot ér, a harmadik nap már csak 50%, a negyedik 33%, az ötödik 25%, a 21-ik nap pedig már csak 5%-ot fog érni. A valós helyzet pedig szerintem ennél még rosszabb. Sokan nagy lendülettél kezdték az eventet, sok portyát indítottak, ami szép lassan elfogy, vagy már el is fogyott. Így már nem igaz, hogy minden nap azonos mennyiségű a győztes csaták száma, tehát még kevesebbet fognak érni a következő napok. Miklóst erről nem sikerült meggyőznöm, de az event végére kiderül, hogy igazam volt-e.

A jutalmakhoz szükséges győztes csaták száma tényleg nagyon sok, pláne ha a többi eseményhez hasonlítjuk. Ezen biztos, hogy faragni kéne. A 30pp üzemmód nehézségét sem értem, sántít az a magyarázat, hogy ha nem lenne ilyen nehéz, akkor kapásból mindenki arra váltana. Valójában a 30pp az alap beállítás mindenkinél, 15pp-re vagy azért kénytelen a többség váltani, mert vagy nincs elég célpontja, vagy nem éri meg LE/TP szempontjából.
Dátum: 2013.10.23. 00:35:52
Szia!
Baraty ezen a héten szabin van, és jövő héten a közben felgyűlt problémák lesznek teritéken. Megpróbálunk ezzel is foglalkozni, de nem biztos, hogy belefér.
Viszont! Több javaslat is volt ezzel kapcsolatban, és a globális vélemény az, hogy nem lélekkút mérettől függően kéne a %-ot csökkenteni, hanem aktiv tagok számától függően, mint a többi küldetést. Ez viszont azt jelenti, hogy nektek valószinüleg ez nem igazán fog csökkenni, ha sok tagotok van Max arról lehet szó hogy lesz vmi cap, és annál többet nem kérünk. Ha tudtok adni konkrét javaslatot, szivesen látjuk.

Köszi,
Miklós


2013. Sep. 12. 18:17
Szia Miklós!

Érthető, hogy sokan inkább a taglétszámhoz kötnék az építést, hiszen a küldetések nagy része így működik, ráadásul jól. A limit viszont tényleg jó lenne, mert a kútméret így továbbra is gondot okozna. A limitet valahová a 70-80 milliós kút környékére húznám be. V1-en a nagy szövik már elérik ezt a kútméretet, V3-on is van aki már átlépte, V2-n és V5-ön sem kell hozzá már túl sok. Így 3,5-4 millió lenne a maximális kútméret növelés a küldiben, ha az aktív tagok száma 35.

Üdv,
Ariel


Tehát pontosan én sem tudom, hogy működik, de a tagok száma és a kútméret is befolyásolja.
Dátum: 2013.10.23. 00:19:27
Már egy ideje megváltozott.

2013. Sep. 30. 14:10
Szia!
Elkészült!
Ahogy javasoltad, a % a kútméretétől, és a küldetésben részt vevő tagok számától függ.

További jó játékot,
Miklós
Dátum: 2013.10.17. 22:24:23
Talán ha elkezdenél igazából játszani, és nem olyan játékosok között mozognál, akik fele annyi ideje sem játszanak mint te, rájönnél, hogy mi haszna a gyógyitalnak.
Ha te el tudsz költeni napi 45 pp-t két óra alatt úgy, hogy nem használsz gyógyitalt, minden csatában bukod a maxÉP-d 10%-át, ráadásul ha 50% alá mész, akkor bármelyik pillanatban bekaphatsz egy kivégzést, akkor gratulálok.

Kezd az az érzésem lenni, hogy amennyire értettél a játékhoz 1-2 éve, annyira szűkült be a látóköröd mostanra, és nem látod, mi van a saját játékstílusodon túl.
Dátum: 2013.10.17. 21:14:38
Az ősköves italok feljavítása már időszerű volt, ugyanis az ár/érték aránya elég harmatos. Kiszámolhatja mindenki, hogy egy karácsonyi süti árából hány gyógyitalt vehet, és ebből az árból hány ősköves ital jönne ki. Utána már csak össze kell vetni, hogy mennyit lehet velük gyógyítani.
Dátum: 2013.10.17. 20:44:43
A +10% max ÉP szerintem mindenkinek táp.