Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2014.02.16. 18:03:04
Én bármiben benne lennék, aminek legalább minimális pvp szaga van

Egyébként nem értem ezt a V5 nem versenyképes dumát. Azon a világon sokkal hamarabb megjelent a kristály horda és az EH. Aki elejétől kezdve a KH-n hízik, sokkal erősebb lesz, mintha a többi világon jutna az adott szintre.
Dátum: 2014.02.14. 23:04:22
Röviden és tömören: drága. Már a csatlóseledellel is visszajutottunk az olcsó állatfelszerelések előtti költségekhez, már ami a sajtolást illeti. Még azt sem sikerült megemésztenem, nemhogy ezt. Köszönöm, de nem kérem.
Dátum: 2014.02.12. 22:22:44
Megnéztem, hirtelen összerakhatnék tárgyakból 26% aurasebzést és vele párhuzamosan 33% tüskés bőrt, asszem már ez is bőven több a kelleténél...
Dátum: 2014.02.12. 22:21:55
Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy túl sok már így is a kiosztott sebzés, nem kell még több. Már a KH sem bírja a pofonokat, nemhogy a teljes csatát nem bírják végig, de gyakran a varázslattól elájulnak, ami 50% max. ÉP-t jelent.
Dátum: 2014.02.12. 18:22:12
Még az új AF képességek témaköre kapcsán, amikor még nem szálltak el ennyire tárgyakból jövő visszasebzések, én is javasoltam, hogy a tüskés bőr, aura és ellenálló bőr legyen végtelen szaki mint a kritikus ütés, azzal a feltétellel, hogy a hatásuk nem lépheti át a mostani maximumot, de az azóta megjelent tárgyakat elnézve örülök, hogy nem valósult meg, és nem repkednek az 50-60%-os visszasebzések.
A mostani 1.417.000 ÉP-ről indult, és állatok nélkül 100k fölött faragok le belőle ütésenként.
Dátum: 2014.02.11. 22:33:49
Kicsit böngészd a magas szintű felszereléseket. Ha kiszámolod, hogy mennyi tüskés bőr és aurasebzés pakolható össze tárgyakból, neked is jók lesznek ezek a szakik úgy, ahogy vannak
Általában nem találnak el, sem közelharcban, sem varázslattal. Így 80-130k sebzés amit kiosztanak. Ennyit fél óra alatt regenerálok. Ha betalálna a varázslat és az ütések is, az bőven 200k fölött lenne.
Kerüld ki a varázslatát, védd ki az ütéseit, és akkor téged is csak az állatai fognak sebezni.

Ha benyelsz minden sebzést, az tényleg megnehezíti a helyzetet.

Védekezőn felemeled fegyvered, de ekkor Darkslayer, a gigantikus xenomorf árny egy alsó támadást indít. Talált, 15244 ép-t sebződsz. A tüskés bőröd sebez rajta 1372 életpontot. Az állatod 3666 életpontot sebződött. Katalin, Kukori, Poseidon, Lyaothrolh, Pirx, Okoska, Nabukodonozor, Kotkoda, Mary, Rumcájsz, Hokuszpok, Bagira, Malacka és Hapci is rádtámadnak. 11 támadással 17156 sebzést okoztak. Kritikus sebzés! Az állatod 1576 életpontot sebződött.
Dátum: 2014.02.11. 19:31:42
Az én véleményem az, hogy a sebzések már így is el vannak szállva az ÉP-hez képest, nem kéne tovább fokozni a dolgot...
A tüskés bőrnek és aurasebzésnek semmi köze az eredményhez, mivel az állatok sebzésén kívül érdemi sebzést nem produkál az entitás.
A top lassítását sem keverném bele a mostan 200-as karik erősségének magyarázatába, max. úgy, hogy az egy év lassítás mellé odaraknám a 3 év szinguláris ismereteket is.

Ami változott, az a karakterek sebzése az entitás ÉP-jéhez viszonyítva.
Idézet: McMad - 2014.02.07. 22:12:49
Asszem jobb az 1szerűbb: Legyőzött Enti szintje - Kariszint.

Hát, azt kell mondanom, hogy ez a mérőszám sem árul el semmit a teljesítményről. 315-nél járok, és egyáltalán nem erőltetem meg magam...
Dátum: 2014.01.31. 20:28:09
Lehet, hogy nem a kis szöviknél kell bepróbálkozni, hanem a nagyobbaknál. Ahol felszaporodtak az inaktív tagok, és őket kipaterolva befértek hozzájuk.
Dátum: 2014.01.31. 19:13:06
Idézet: Zoole - 2014.01.31. 16:38:27
Itt vannak a barátaim, akik nem férnének be a top szövik világába.

Most nagyon szépen fejlődünk, az évek alatt elég jó helyre kerültünk, és szépen lassan benne leszünk a top 10ben is. A srácok keményen megdolgoznak érte, amiben osztozom velük.


Ha a haverokkal egy kis szöviben fel tudtok kapaszkodni a top10-be, akkor nem hiszem, hogy nagyon kilógnátok egy nagy szöviből. Volt már jópár összeolvadás a VU történetében, miért pont nálatok végződne kudarccal?
Dátum: 2014.01.31. 18:57:38
Már szinte az összes ismert kincstábla fent van a wikin. Nézd végig őket, és látni fogod, hogy egyre kevesebb bónuszt adnak az új tárgyak az előző verziókhoz képest. 100-as karakternél 200-as tárgy sokkal többet számít, mint 130-asnál egy 260-as. Sima portyába a mai napig 120-as nyakláncot viszek, a kalandokhoz 145-ös, térkapuhoz 175-ös gyűrűt, mert annyira kevés extrát adnak a nagyobb tárgyak, hogy meghagyom őket azoknak, akinek még semmilyen sincs.

Ráadásul a fix +90 szint már csak azért sem lehet megoldás, mert magas szinten a karakter 20 nap alatt egy szintet lép, miközben a megszerezhető kincs szintje 5-öt ugrik ennyi idő alatt. Ha maradna a 90-es korlát, akkor oda jutnánk, hogy a szövetség egyetlen tagja sem tudja majd hordani a kiütött kincseket.

Még csapatjátékosnak sem kell lenni ahhoz, hogy az ember magas szintű kincshez jusson. Az entitásokkal sokkal gyorsabban lehet haladni, mint az epikusokkal. A legyőzésükhöz pedig csapatmunka sem kelll, csak akarat.
Dátum: 2014.01.30. 22:43:45
Az csak egy példa volt, hogy gyakrabban üthetnék az epikust. Az idézet lényege az, hogy nem elveszünk, hanem adunk.
Arról is volt szó, hogy ne kelljen 20 epikust leütni a kincstábla váltáshoz, csak 10-et. De lehet gyengíteni az epikust, bónuszt adni az ellenük bevitt sebzésre, a lélekkút kisütésével, halálcsillagként szétlőni az epikust, ezernyi lehetőség lenne, ami segítené a kincsekhez jutást a korlátozások helyett.
Dátum: 2014.01.30. 21:50:27
Idézet: Miklós - 2012.11.08. 12:51:15
A probléma persze mindentől függetlenül fennáll, de ezt lehet úgy is orvosolni, hogy nem elveszünk, hanem adunk. Pl. azzal, hogy lehetővé tesszük a nagyon lemaradt szövetségek gyakrabban üthessenek epikust.


Végül miért nem ez a verzió lett bevezetve a nerf helyett?
Dátum: 2014.01.29. 22:42:51
Idézet: Kocos - 2014.01.29. 22:38:07
Ez igy teljesen atgondolatlan marhasag!

Az hát. Már akkor az volt, amikor ki lett találva ez a szabály. Remélhetőleg vissza lesz vonva.
Ha nem, akkor bojkottként 20 naponta kérjük majd az új kincstáblákat, hogy aztán végleg ki legyen herélve az epikus rendszer
Dátum: 2014.01.29. 22:17:13
Gondolom valaki rákérdezett, hogy mi van ezzel, mert hát a szavazás azt mutatja, hogy kell a szabálymódosítás. Egy év távlatából a játékvezetésnek már halvány lila gőze sem volt arról, hogy ez miért is nem lett bevezetve, át sem gondolta, hogy kell-e ez még, és serényen berakták a módosítást.
Dátum: 2014.01.29. 20:20:02
Nem véletlenül lett eltemetve a süllyesztőbe a több mint egy évvel ezelőtti (!) szavazás. Már a fórumos vitán kiderült, hogy problémák lesznek belőle, és nem szabad a változtatást megcsinálni a kiírt formában. Az egy év elég volt arra, hogy a részletek feledésbe merüljenek, és a hibás új szabály érvénybe lépjen...