Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2014.09.15. 22:57:36
A 35 fős szövi egyetlen előnye, hogy nagyobb eséllyel van köztük olyan játékos, akinek vág az esze a logikai játékokban, mint egy egyfős szöviben.
Dátum: 2014.09.13. 15:33:41
Idézet: Offsboy - 2014.09.13. 11:02:06
Miklós nyitott a problémára, de ezidáig nem sikerült olyan javaslatot tennem, ami átment volna a szűrőjén, és valóban megoldaná a helyzetet.

Pár lehetőség:
Relikviák ne klónozódjanak, pl szívósság öve.
Ne jöjjenek 18-20 szinttel erősebb cuccokkal, mint amit a karakter hordhat.
Ne klónozzák a csatlósokat.
Ne klónozzák folyamatosan a karakter aktuális értékeit, hanem csak az event elején, ahogy a KH is klónozódik. Így van lehetőség túlnőni az ellenfeleken és idővel könnyebbé válnak.
Dátum: 2014.09.13. 10:07:14
Birka, ne felejtsd el, hogy a 30pp beállítás az alap! Nem a tápolóknak szól, hanem mindenkinek. a 15pp beállítás szól a gyengéknek, akik a saját szintjükön, és felfelé nem tudnak győzni, így ugyan üthetnek lefelé is, de kevesebbet... Nem azokat kéne szivatni, akik 30pp-n akarnak játszani, hiszen ez lenne a természetes.

Ami pedig a gyógyitalokat illeti, napi 40-et simán el kell használnom. Ha bekapok egy varázslatot, az már önmagában -3 gyógyital...
Fejlesztésként kértem, hogy legalább a gyógyitalokból is lehessen egyszerre többet elhasználni, mint egyébként minden kacatból, amire a kövekező választ kaptam:
"Ez nem egy fontos fejlesztés, az sem biztos, hogy egyáltalán megvalósul-e."

Egyszerűen vicc, hogy 3 klikkelés a 3 csata, aztán 10 a gyógyitalozás.
Dátum: 2014.09.11. 19:15:25
A probléma ott van, hogy akkora varázslatokat lőnek, amennyit összesen nem tudok sebezni varázslat+közelharc+állatok segítségével. A mai eredmény 20% bukott csata az irreális varázslatok miatt...
Dátum: 2014.09.11. 13:23:52
Régebben is előfordult, hogy túl erősek voltak az ellenfelek, például a kaland csaták túl magas szintű ellenfeleket adtak, túl erős varázslattal. Akkor ez gyengítve lett... Az idők változnak, most már bajnoki tókent kell költened, ha azt akarod, hogy ritkábban verjenek laposra. Az viszont tényleg nonszensz, hogy 3 csata alatt ájultra vernek, és 10 gyógyitalt kell meginni, hogy újabb 3 csatát lenyomhassak...
Dátum: 2014.09.10. 12:51:54
Idézet: Yaksee - 2014.09.10. 12:37:49
már nem csak tippelni lehet a csaták számát, hanem precízen lehet velük számolni.

Nem tudsz precízen számolni, ugyanis a vesztes csaták száma is benne van a számlálóban.
Dátum: 2014.09.10. 08:11:19
Idézet: Birka - 2014.09.10. 00:46:39
Éppen ezért elvileg a 4 aktív taggal, de egyetlen egy játékossal bajnokizó szövi a biztos befutó elvileg

Az ilyen szövinek megvan az a hátránya, hogy az a bizonyos 1 játékos nem biztos, hogy meglátja azt a stratégiát, ami a győzelemhez kell. Egy jól szervezett, fegyelmezett, közepes szövivel szerintem jobb eredmény érhető el, de hamarosan úgyis kiderül

Egyébként már a hordák harcánál is volt arról szó, hogy lesz egy súlyozás a napok függvényében, ami segíti a százalékok mozgatását, lehet, hogy újra elő kellene venni ezt a kérdést.
Dátum: 2014.08.20. 11:40:34
Elküldtem fejlesztési javaslatként, hogy lehessen felhasználóra is szűrni, ne csak pontszámra. Minél többen kérjük, annál előrébb veszik
Dátum: 2014.08.20. 11:25:05
Idézet: Kuzma.f.t - 2014.08.20. 11:19:24
Más: Hogyan tudom megoldani azt, hogy az UTOLSÓ Lovag hozzászólási ne legyenek láthatóak számomra? Segítség!!!

Csak magamat tudom idézni:
Idézet: Ariel - 2014.08.10. 13:54:23
Csak előre kell venni a fejlesztési listán, hogy ne csak pontszám alapján lehessen hozzászólásokat kiszűrni a fórumból, hanem felhasználók alapján is.
Dátum: 2014.08.18. 21:11:34
Nem azt mondom, hogy a top lassításnak nincs hatása. Azt mondom, hogy ezer más dolognak is van hatása. Ha nem lenne, Te sem mentél volna V2-re aranytallérért

Epikus kincsek terén pl. elég komoly hátrányban vannak a V2 szövetségei...
Dátum: 2014.08.18. 18:19:31
Idézet: Offsboy - 2014.08.18. 17:26:56
csak jeleztem, hogy hogy lenne igazságos...


Ha igazságosan akarod összevonni a világokat, akkor ne csak a top lassítást akard figyelembe venni.

V1-en akár 190-ik szinten is nyomhatod napi 40pp-vel a portyákat, V2-n 150-ik szint környékén már nincs elég célpontod. Ez napi -2 küldetés. Mi a megoldás? A V2 első 20-30 tagja kapjon hónapokra, vagy évekre visszamenőleg LE-t és dukátot, ami a kieső küldiket pótolja?

V2-n bagóért kelnek el az aukciós tárgyak. Vonjunk le egy halom dukátot azoktól, akik V2-ről AH-s relikviákkal jönnek át, mert olcsón jutottak a tárgyakhoz? Az AH turizmus már olyan szintet ölt, hogy nem lepődnék meg, ha a következő VU talin már másik világok aukcióira is lehetne licitálni, kifizetve a költözés díját...
Dátum: 2014.08.18. 11:31:57
A kalandokon például nagyon jól lehet fejleszteni a vágóállatokat.

Csak abból, hogy minden nap pörgetsz egyet őskőért a szerencsekeréken, az esemény végéig megvan a fétis egyharmada. Ha portyáztál is minden nap, és elhasználtál 3 manaitalt is, akkor az már a fétis fele. A másik felét sem lesz nehezebb összeszedni.
Dátum: 2014.08.18. 10:29:16
A zabálás naponta többször ismételhető, simán pótolni lehet vele a templomos kimaradást.

Aki egyáltalán nem használ őskövet, annak valóban problémásabb lehet összeszedni a fétist, és szüksége lesz az arany ládikókra, de egyébként elég könnyen összejön a 100 napkristály.
Dátum: 2014.08.18. 09:38:18
-5 napkristály és -5 templomkristály szerintem senkit nem vág földhöz...
Dátum: 2014.08.14. 20:31:46
Az erős karakterek egy része már átjött, és gondolom a maradék is át fog jönni. A gyengébb játékosok V1-en is gyengébbek lesznek, hiába a pillanatnyi előny, amit a költözéssel nyerhetnek.

De ha a V2 kihal a sok törlés miatt, akkor a kieső bevételt nem új játékosokon akarja majd a Beholder pótolni, hanem a megmaradókon...
Dátum: 2014.08.14. 19:41:28
Nem értem ezt a kompenzációs ragaszkodást. Fogd fel az egészet úgy, mint egy új fejlesztést, amihez alkalmazkodnod kell. Tucatnyi olyan dolgot sorolhatnék fel a múltból, amikor jött egy új fejlesztés, és nem járt kompenzáció, holott a magasabb szintűek hátrányba kerültek vele. Az összes AF képesség, EH, kufárnál kapható tárgyak, eventek, stb.
V2-nek nem csak előnyei vannak, de hátrányai is. V2-n sokkal előbb le kell mondanod a 40 pp-s játékról, gyengébb epikus kincsekhez juthatsz hozzá, stb. Ezeket mégis hogy kalkulálod bele a kompenzációba?
Dátum: 2014.08.13. 23:07:55
Idézet: LanMaffia - 2014.08.13. 21:56:07
Azt is számításba véve, hogy a top lassítás miatt lennének problémák, én támogatom a V1-V2 összevonást. Viszont akkor pörgetni kell az AH-n is kicsit. A V2 elég kihalt.

A top lassítás nem több, mint gyenge kifogás az összevonás ellen. Ennyi erővel a KH is problémás, hiszen nem szinthez kötött a megjelenése, de probléma az is, hogy a 40 pp-s beállítás sem azonos hatékonyságú az egyes világokon azonos szinteket tekintve. De ugyan így probléma az AH is, mert a dukát értéke más és más az egyes világokon.

Simán csak ki kellene írni egy szavazást játékon belül V1-en és V2-n, és ha a túlnyomó többség az összevonás mellett van, akkor össze lehetne ereszteni a két világot a rengeteg különbség ellenére is.
Dátum: 2014.08.10. 13:54:23
Csak előre kell venni a fejlesztési listán, hogy ne csak pontszám alapján lehessen hozzászólásokat kiszűrni a fórumból, hanem felhasználók alapján is.
Dátum: 2014.07.27. 21:49:05
Egy gombóc fagyi árából megúszhattad volna ezt a dühöngést, csak gradulátumot kellett volna adnod pár állatodnak...
Dátum: 2014.07.06. 14:02:20
Az máris csak 15 pp. Mi a problémád?