Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.11.27. 13:41:54
Prisma, csak két idézetem lenne tőled, amivel azt bizonyítod, hogy össze vissza beszélsz:

"semmivel nem indokolható a VF, és a pók taktika büntetése. A lefelé támadás büntetése viszont igen, mégpedig azzal, hogy a lefelé támadó szintelőnye az esetek túlnyomó részében kizárólag abból származik, hogy előbb indult a játékban."

"Egyszer már egyet értettünk abban, hogy nem szabad, hogy számítson, hogy ki mikor indult. Ebből márpedig csak az következhet, hogy a két VF nélküli játékos pontosan ugyanazon elbírálás alá esik. Sajnos elkerülhetetlen a következtetés, hogy semmilyen alapja nincsen annak, hogy a VF-essel szemben bármi védelmet élvezzenek."
Dátum: 2009.11.26. 14:47:42
Egyszerűen csak a szavazás tisztaságát kérdőjeleztem meg abban a topikban, ahol egy ténymegállapításomat multi-accountok szavazzák le pár pillanat alatt.
Hozzáteszem, hogy én sem a VF változására szavaztam, hanem a 3-as pontra, miszerint más módszerekkel kell csökkenteni a 6-800 TÖ és SZÖ különbségeket egy adott szinten.
Dátum: 2009.11.26. 11:24:38
Az még érdekesebb, hogy egy puszta ténymegállapítás esetén is működik a csőlátás, arról nem is beszélve, hogy ilyenkor a fórumon hirtelen 5 percre megjelennek a 0 hozzászólással rendelkező "leszavazó" accountok, akik nyilván a Miklós által kiírt szavazást is befolyásolták.
Dátum: 2009.11.26. 11:02:49
Ha Jerikó lefelé támadva a gyengéket veri halomba, azért meg is kapja a büntetését, sokkal kevesebb LE-t kap, mintha azonos szinten keresgélne. Aki viszont VF-et fejlesztve, vagy pókként a saját szintjén szétcsapja a 600-1000 TÖ-vel gyengébb ellenfeleket, az semmiféle büntetést nem kap.
Dátum: 2009.11.25. 19:22:54
Kösz, így már tiszta. Ha jól értettem, akkor mostantól minden hari körben nézi a program, hogy mennyi LE van a karinál, és abból számolja a 20% rabolható LE-t, és csata végén is az aktuális LE-t nézi, nem pedig azt, hogy mennyivel indult.
Dátum: 2009.11.25. 19:10:22
És ez mit jelent ?
Dátum: 2009.11.25. 10:58:15
Lehet, hogy meglepő, de pár hétig én is rágódtam azon, hogy kifejlesszem a VF-et. Ha 4-5 szintet visszamaradnék, a KH-ból be tudnám hozni azt a LE kiesést, amit a nagyobb szint jelentett, sőt többet is. Lenne bőven célpontom, tudnék rabolni a KH-ból és a többi játékost is sokkal könnyebben támadhatnám, nem lenne üres a kínzókamrám sem.
Egyenlőre jegelem a VF-et, és próbálom tartani a lépést a többiekkel az élen, de még nem tettem le róla véglegesen.
Dátum: 2009.11.25. 10:06:27
Nem az a probléma, hogy azonos szinten is hatalmas eltérések vannak. Sokan a lehető legerősebbek akarnak lenni a saját szintjükön, bajnokit akarnak nyerni, stb. Ezzel semmi gond nincs. Azzal van gond, hogy semmi nem ösztönzi őket arra, hogy hasonló erősségű ellenfeleket üssenek. A szint első tagja nem fogja a másodikat ütni, mert semmi nem készteti erre. Sokkal jobban megéri nekik a szintjükön sokkal gyengébbekre portyázni, lehetőleg olyanokra, akiken látszik, hogy már sok LE-t buktak, így jó eséllyel megint lehet tőlük rabolni. Biztos győzelem, minimális ép vesztés, maximális LE szerzés.
Dátum: 2009.11.25. 09:43:05
Nem hiszem, hogy ostobaság lenne a gyengébb védelme. Eddig is ez volt az alapja a portyának, csak éppen a szintkülönbségre épült. Az alacsonyabb szintűt nem lehet 15%-on támadni, minden szintkülönbség +5%-al növeli ezt az értéket, és a rabolható LE értékére is komolyan nő a büntetés lefelé támadva. A büntetés célja az volt, hogy ne érje meg lefelé támadni, hanem a játékosok keressenek a saját szintjükön ellenfelet, és ne a gyengéken élősködjenek.
De az erős/gyenge fogalmak már nem köthetők szinthez, sokkal inkább a TÖ és SZÖ tükrözi ezt. Aki azonos szinten 6-800 TÖ különbség mellett győzi le a sokkal gyengébbeket, azokra nem vonatkozik a gyengébbek támadásáért járó büntetés, tehát semmi nem ösztönzi őket, hogy erősebb ellenfeleket válasszanak
Dátum: 2009.11.25. 00:17:18
Ha változtatni akarunk, akkor legyen. De akkor vegyük a LE szíváshoz a portya végén rabolható LE mértékét is, és mindkettő a portyában szereplő felek valós erőssége alapján legyen meghatározva, ne pedig egyszerűen szintkülönbség alapján.
Dátum: 2009.11.25. 00:13:22
Ha ezt a módosítást hibásnak tartod, akkor miért tartasz ki egy olyan javaslat mellett ami a szintkülönbségen alapul? Te is tisztában vagy vele, hogy már nem a szint adja a karakter erősségét, sokkal inkább mérhető a karakter tulajdonság- és szakértelemösszegével. Miért akarsz olyan változást, ami fél tucatnyi karaktert lekorlátoz, de sehol máshol nem oldja meg a problémát?
Dátum: 2009.11.24. 23:56:58
Mortimer, nem annyira értelmetlen a változás, ami bevezetésre került. Elötte simán benyomtam a pihit éjjel 1k LE-vel, és reggelre LE szívással összeszedtem +10k-t. Ahoz, hogy ezt most megtegyem, 10-20k LE-vel kellene pihennem, amit a KH reggelre széthord a vereségek miatt. Napközben is ugyan ez volt a helyzet. Nem kellett magamnál LE-t tartani, jött a KH és pluszba kerültem csak abból, hogy ők támadtak. Ez a része most már nincs meg, mert én sem ácsoroghatok 20k LE-vel...
Dátum: 2009.11.24. 23:52:08
2200 körül volt az amit én szívtam, 700 körül amit Te. A végeredmény 1508 LE zsákmány. De ez akkor is annyi, ha 3000 LE van nálad, és akkor is ha sokkal több. Lásd Ricardo esetét.
Dátum: 2009.11.24. 22:59:19
"az állat alapsebzése ne a karakter fegyverétől függjön, hanem az állat alapszintjétől, és erre kaphatná ugyanúgy a lépett szintre a sébzésnövelő bónuszt."

Mási is úgy gondolta, hogy a sebzésbe számítson bele az állat lépett szintje is. Legalábbis az idézet alapján én így értelmeztem.

Azt csak magunknak köszönhetjük, hogy elszállt az állatok szintje. Erősítve lett a vastagbőr, létezik a csoportos gyógyulás, stb. Ha ezek nem lennének, sokan már rég lecserélték volna az alacsony alapszintű, de sok lépett szinttel rendelkező állatot, mert nem győznék az állatok ép-vel. Mégis további móosításokat szeretnének sokan, hogy legyen még erősebb a vastagbőr, esetleg csökkenjen a másodlagos varázslat sebzése, stb. Pedig elég lenne lecserélni az alacsony alapszintű állatot.

Ha a cél az, hogy gyakrabban cserélődjenek az állatok, egyszerűen az ismételhető küldik közé kellene illeszteni egy olyat, hogy sajtold ki egy legalább 60-ik szintű lényedet.

Ha pedig az a cél, hogy tényleg csak az alapszinttől függjön a sebzés, akkor a sebzés mértékét úgy kell belőni, hogy továbbra is legyen értelme fejleszteni az állatokat, ugyanis az elnyelés a lépett szinttől is függ.
Dátum: 2009.11.24. 22:15:56
Az állatsebzést nem jó ötlet a szinthez kötni. A az állat szintje most is számít, igaz, csak epikus harcban, mert idővel az állat szintje lehagyja a karakterek szintjét, így egy idő után szinte mindig találnak.

Amiért nem jó a lépett szintet belevinni a dologba, az az állatoknak adható, tp-t adó tárgyak megléte. A rubin agyserkentővel már gyakorlatilag dupla sebességgel fejlődik egy állat, mint nélküle. Nagyon nagy sebzéskülönbségeket hozna ki ez a változás azok között akik hajlandók őskőért tárgyakat venni az állatoknak, és azok közt akik nem. Épp elég előnyaz, hogy nagyobb elnyelés érhető el így az állatok részéről, ne turbózzuk még azzal a dolgot, hogy a sebzésben is eltéréseket generálunk.
Dátum: 2009.11.24. 21:12:03
Semmivel sem használtam fel több erőforrást, mint az, aki 8 szinttel alattam van. A különbség mindössze annyi, hogy szingulárist használok. A tp nem mutatja, hogy ki mennyi erőforrást költött el. Csak akkor lenne jó ennek kimutatására, ha sem a VF sem a szinguláris nem létezne.

Hasraütésre megnéztem, mi a helyzet V1-en 42-ik szinten. 1000 fölötti TÖ és 1000 fölötti SZÖ az első helyezetté, míg a szint utolsó tagjai 400 alatti TÖ-vel és SZÖ-vel állnak. Összességében több mint 1200 pontnyi "lemaradásuk' van. Ha 42-ik szint első helyezettje támadja a szint utolsó helyezettjét ekkora előny mellett, akkor semmiféle büntetést nem kap, ugyan annyi LE-t rabolhat, mintha a saját erősségének megfelelő célpontot választana.

Ezzel szemben az élen a szinguláris ismeretek miatt páran meglódultak, és az első és a 25-ik helyezett között 10 szint a különbség, emellett 150 TÖ és 150 SZÖ az első előnye, plusz a jobb tárgyak előnye. Ha az első megtámadja a 25-ik karaktert, akkor olyan mértékű büntetést kap, hogy 0 LE-t fog rabolni.

Nem érzem fair-nek a rendszert, egyik esetben 1200 pont előny mellett nincs büntetés a rablásra, másik esetben 300 pont különbség és tárgyelőny mellett 0% a rabolható LE.

Ezen kellene változtatni, mert nem igaz, hogy a mostani rendszer jó úgy ahogy van.
Dátum: 2009.11.24. 15:05:12
Mutasd meg, hogy hol írtam le azt, hogy kapjon büntetést az aki olyat üt aki késöbb indult. Legalább olvasd el elejétől a végéig amit írok, és próbáld felfogni. Én a szingulárist használva lefelé ütve nem kapok jutalmat, se tp-t, se LE-t, míg aki VF-et használ az a jóval gyengébbek legyőzéséért sem kap semmi büntetést. Már a középmezőnyben is sokkal nagyobb egy adott szinten belül a VF-et használók és nem használók között a különbség, mint köztem és egy 8 szinttel alacsonyabb karakter között. A játékban a rabolható LE mennyisége és a TP egyszerűen a szinttől függ. 8 hónapja még lehet, hogy jó volt, de már rég idejét múlt több okból.
Dátum: 2009.11.24. 13:58:16
A KH-ra ugyan úgy büntetést kapok.
Dátum: 2009.11.24. 13:48:15
A lényeg, amire rá akartam mutatni, hogy nem azért vagyok az elején, mert elöbb indultam mint mások, hanem azért mert szingulárist használok.
Nem arrol van szó, hogy azért győzök le valakit, mert több hónappal késöbb indult mint én, hanem a szingulárisnak köszönhetően.
Én lefelé ütve semmit nem nyerek, ahogy Ricardo prezentálta. Viszont az aki VF-et használ, és olyan karaktereket támad, akik nem fejlesztnek VF-et és fele annyi ideje játszanak mint ő, semmiféle büntetést nem kap.
Dátum: 2009.11.23. 18:29:17
Nézd meg a karakterszámomat és nézd meg a többiekét az első oldalon. A játékosok nagyrésze előbb indult mint én. Nem azért vagyok ott, ahol vagyok, mert előbb kezdtem mint mások.
A VF-ről sem kell ódákat zengeni, nekem is van VF-es karakterem. 37-ik szinten 5 szinttel felfelé ütve is bőven vannak legyőzhető célpontjaim.
Én úgy látom, hogy semmivel sem érdemel több jutalmat egy VF-es, az azonos szintű, nem VF-et használókat csépelve, mint az aki szingulárist fejlesztve üti az alacsonyabb szintűeket.

Aki szingulárist használ, az nem azért magasabb szintben, mert elöbb kezdte, hanem azért mert gyorsabban halad. Sosem lesznek olyan célpontjai akik sokkal késöbb kezdték. A VF-es viszont simán elveri azokat akik fele annyi ideje játszanak mint ő, és bezsebeli a jutalmat.