Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2010.01.25. 13:47:32
A jutalommal egyéb problémák is lehetnek. Ha a sebzés alapján történik a jutalmazás, akkor ez alapjában véve azt fogja eredményezni, hogy a magas szintű karakterek több jutalmat fognak kapni a több sebződés miatt. Minden karakterre külön kellene számolni a sebződést, és egyénileg adni a jutalmat, különben megint jönne a körbeépítős szindróma. Egy kis karinak is kiharcolná a nagy jutalmat pár magas szintű tag, így megint csak borulna az egyensúly. Ha pedig egyénileg számoljuk a sebzéseket, akkor sokan kimaradhatnak a jutalomból, mert vagy túl alacsonyak voltak, vagy túl magas szintűek és nem tudtak részt venni a háborúban, csak segítő kézzel.
Dátum: 2010.01.25. 13:28:37
-50%-nál már feleződne minden tulajdonságod. Eleve a max ép-d felére csökken, tehát már csak ezért is könnyebben buknád a csatát. Feleződik a szívósság, ami kevesebb harci kör, feleződik a hordázás, kevesebb állat, felezett kritikus vari és kritikus ütés. Esetleg még az állatok elnyelésére kellene vonatkozzon a büntetés, hogy tényleg sebezhető legyen a karakter.
Dátum: 2010.01.25. 13:16:18
A sorrend megadása és a fáradás mindenképp kell hozzá, hogy működjön. Valamint a segítő kéz szabályozása. Az, hogy hány szintet lefelé ütve érjen még pontot egy győzelem, az részletkérdés. Nyilván 9-ik szinten nem biztos, hogy jó, ha pontot ér egy 5-ös kari elverése.
Viszont tényleg sokat lehetne taktikázni, és egy jó stratégia felállítása legalább annyi fejtörést jelentene, mint amennyi izgalmat egy mostani háború jelent.

Damage: olvastam Jerikó ötletét is, viszont a régi rendszerbe én már nem nagyon piszkálnék bele, egy ilyen változtatásnak mindig legalább annyian örülnek, mint ahányan ellenzik. A topnak semmit nem ér a lélekkút rablás, de sok kisebb szövinek még mindig sokat jelent az építkezésben. Ők pl nem biztos, hogy örülnének ha változna a jutalmazás.
Dátum: 2010.01.25. 13:15:00
Nem kell kizárni őket, ugyanis a fáradással a magas szintűek is könnyen legyőzhetők, ráadásul a magas szintűek pontot sem visznek. Az alacsony szintű karakterek pedig továbbra sem jelentenek hátrányt, hiszen az ellenfél nem kap értük pontot, viszont sebzik az ellenfelet, és a fáradásukat növelik. Ha pedig ez a fáradás valóban hat a szakértelmekre is, akkor még komolyabb hátránnyal jár. Csökken a szívósság, a hordázás, a kritikus szakik, stb. A nagyon erős karakterek is pár csata alatt kiüthetőek lesznek. Ha pedig magas szintűek ezek a karakterek, akkor eleve nem kapnak pontot. Felfelé ütve pedig több pontot ér egy győzelem. Egy erős karakter is simán összeszedhet -50% fáradást, ezután már egy 20 szinttel gyengébb ellenfél is simán kiüti. A magas szintű az alacsonyakért 0 pontot kapott, de amikor felfelé ütve kiütik, akkor jóval több pontot ér a legyőzése.
Dátum: 2010.01.25. 12:32:50
Az új háborúból nem feltétlenül kell kizárni a magas szintű, vagy épp alacsony szintű tagokat. Lehet olyan jutalmazási rendszert alkotni, ami háborúban is bünteti a lefelé ütést. Például egy győzelem alapból 5 pontot ér, de lefelé ütve az csökken, felfelé pedig nő, mondjuk 5 szintet lefelé ütve már 0 pontot ér a győzelem. Felfelé ütve pedig növekedhetne a pontszám. Valamint a háborúba be lehetne venni a fáradást is, ahogy portyáknál is szerepel. Egy karakter mondjuk 2 csatát büntetés nélkül vívhatna meg, de minden további csatája -10% büntetést kapna. A magasabb szintű karakter is könnyedén verhető, ha van -30% büntetése. Pláne ha ez szakértelmekre is vonatkozna.
A Miklós által írt segítő kéz valóban elszállhat, de ha ezekben a háborúkban kisebb pluszt ad csak, és működik a 10% büntetés is minden portya után, akkor már nem olyan vészes a helyzet.

A háború végén a jutalom mértéke pedig az összeszedett pontok alapján történne. Ha az ellenfél kevés tagot számlál, akkor kevesebb pont szedhető össze, kisebb a jutalom. Ugyan ez a helyzet, ha alacsonyabb szintűek az ellenfelek. Ha pedig valaki nagyon gyenge ellenfelet választ, akkor egyszerűen jutalmat sem kap.
Dátum: 2010.01.21. 10:26:53
Miklós közzétette a képletet, amivel a szakértelem működik. Már az első verziójában is tisztán látszott, hogy nem veheti fel a versenyt a VF-el. Utána még tovább lett gyengítve azzal, hogy lefelé ütve drasztikusan csökken a LE jutalom.
Szép dolog, hogy közzétette az eredményeit, nyilván sokaknak segített a döntésben, de egyszerűen kiszámolható volt, hogy megéri-e, vagy sem ezért a VF-et lefelejteni.

Ha pedig tényleg nem vadászik, ahogy állítja, akkor semmit nem vesztett azzal, hogy lefelejtette a VF-et.
Dátum: 2010.01.20. 14:58:39
Én nem vízionálok semmit, Miklós ötletéhez sincs semmi közöm. Sőt mi több, egyetlen ötletet sem adtam, hogy mit hogyan kellene változtatni. Mindössze azt nem értem, miért probléma az, hogy lehetőség van egy alternatívára a háborúkban... Ráadásul úgy, hogy még a szabályok sem fixek, és itt a lehetőség, hogy változtatssunk rajta.
Dátum: 2010.01.20. 14:19:02
Ennél rosszabb hasonlatot nem is találhattál volna. Ha a portyában a károkozás lenne a cél, akkor már rég maxos lenne a kontinuumszűkítésem, kinyomtam volna a VF-et, és napi 20 alkalommal vernélek el csak azért, hogy semmit ne tudj csinálni. Arról nem tehetek, hogy te abban leled örömöd, hogy másoknak kárt okozz, nekem elég az, ha én jutalmat kapok, nem feltétele a szórakozásomnak az, hogy mást szivassak.
Dátum: 2010.01.20. 14:02:32
Miért kellene a háború arról szóljon, hogy minél nagyobb károkat okozz a másiknak? Nem elég az, ha nyersz akkor jutalmat kapsz? Miért akarsz közben károkat okozni másnak?
Ha olyan lesz az új rendszer, hogy sokan választják majd a háborúnak inkább ezt a formáját, akkor igenis csökken a farmolások mértéke, és talán nem rabolják le a szövi kútját hetente 3x, csak hetente 1x.
Az új fejlesztés arra szolgál, hogy megoldja azoknak a problémáit, akiknek vmiért nem jó a mostani rendszer ( Miklós szerint nagyon sokan vannak ilyenek). Mivel Miklós foltozgatni nem akarja a régit, így nem marad más, mint találni egy olyan új rendszert, ami segít ezeken a játékosokon.
Dátum: 2010.01.20. 13:13:26
Kérdezd meg az eddig farmolt szövetségeket, nekik mennyire izgalmas a "fájdalmas farmolás". Ha neked nem izgalmas az új rendszer, akkor háborúzol a régiben, ennyi. Jópár szövetségnél most is érdektelen tény, hogy hadat üzentek nekik.

Van még mit finomítani Miklós javaslatán, de mivel van olyan opció is, hogy a két rendszer egymás mellett is működhet, miért kéne leszavazni az újat? Pláne ha még lehetőségünk is van a változtatásra.
Dátum: 2010.01.20. 12:41:50
Itt is van lehetőség taktikázásra. Nem mindegy hogy 30-an mennek a csatába, vagy csak egyvalaki és 29-en segítő kezet adnak neki. Ha pedig valóban esélytelenek vagytok, és bármit csináltok, simán kikaptok ellenünk, akkor nyilván jutalmat sem fogunk kapni azért, hogy legyőztünk titeket. Így aztán valóban nem lenne értelme titeket farmolni, olyan ellenfelet fogunk választani, aki ellen jutalmat is érdemlünk. Ha pedig egyetlen szövetség ellen sem kapnánk jutalmat, akkor megmutatjuk, hogy a KH-t is le lehet győzni az új rendszerben.

Ha ezzel együtt a régi rendszer is megmarad, akkor senkit nem ér "kár" Viszont sokan részt vennének az új rendszerben, akik eddig nem voltak sikeresek a háborúkban, mert nem voltak elég aktívak, tp tömésnek érezték, gyengültek tőle, vagy simán csak úgy gondolták, hogy "nem éri meg".
Dátum: 2010.01.20. 11:30:43
Az új rendszerben is van korlát, csak nem olyan mint eddig volt. Nem a karakter van kizárva a csatákból, hanem a szövetség kap jóval kevesebb jutalmat, vagy egyáltalán semmit, ha alacsonyabb szintű és alacsonyabb kútméretű szövit győz le.
Ha egy 5 fős szövi 80-as tagokkal szét akar verni egy 20 fős, 10-ik szintű tagokból álló szövit, akkor azt megteheti, jutalmat úgysem kap érte. A vesztes fél pedig semmiféle kárt nem szenved. Nem értem hol ezzel a probléma Mortimer...
Ha pedig olyan jutalmazása lesz az új rendszernek, hogy megérje valós ellenfeleket legyőzni, akkor nem fog elszaporodni a sokkal gyengébb szövik farmolása.

A KH ellen pedig ezután is lehet nyerni, ha megmarad az eredeti rendszer is. Az új rendszerben pedig semmi nem történik, ha legyőzhetetlen a KH, ugyanis a vereség semmilyen hátránnyal nem jár.
Dátum: 2010.01.19. 22:46:18
Idézet: Jeriko - 2010.01.19. 22:18:25
Idézet: Ywgarrd - 2010.01.19. 18:47:38
Javasolom, hogy a Ht építésére kapható százalékos bónusz maximum annyi lehessen, ahány napos a szövetség, megelőzendő, hogy teljes szövetségek alapuljanak újra a HT-re kapott büntetés miatt.


Miért alakulna ezért új szövetség? Van épp elég régi, ahol még nem volt HT.


És ott még az epikust sem kell előről kezdeni
Dátum: 2010.01.19. 21:32:01
Én nem tüntetek a régi rendszer ellen, csak azt nem értem, miért fáj az egyeseknek, hogy a mostani rendszer mellett egy újabb lehetőséget kínál Miklós, ahol a szövetségek vetélkedhetnek egymással. Pláne, ha a vesztes felet semmilyen kár nem éri.
Dátum: 2010.01.19. 20:34:27
Idézet: S0laris - 2010.01.19. 20:18:35
Bocs Kócos, de nem emlékszem a sírásotokra, amikor az első top szövetségek (AL, EH, TGY) szénné verték a kisebb szöviket amikor indult a játék.


És arra emélkszel S0laris, amikor az AL 2008 decemberében abbahagyta a háborúzást pont azért, mert farmolássá vált az egész?
Dátum: 2010.01.19. 19:36:25
Idézet: Damage - 2010.01.19. 15:19:34
Normál háborúban ugyanúgy lenyomhatjuk a légiót, ha viszont Kócossal (szupertaktikusan, szintkorlát nélkül) be tudtok kukkantani hozzánk, akkor nincs miről beszélnünk.


Ez így van. A normál háborút simán nyerhetitek, hiszen nincs is értelme az ellenállásnak. Minél tovább tart a háború, annál többet veszítünk rajta. Ha elkezdek segítő kezet osztani, akkor kevesebbet tudok konstruálni, elver a KH, stb. Az égvilágon semmit nem lehet nyerni a háborúban. Lesz +1 győzelmünk, és annyi, minden más téren csak buktunk vele.

Az új rendszerben viszont nincs veszteni való. Nem kell azon rágódni, hogy kitartottam egy hétig, de 10x annyit bukott vele a szövetség, mintha rögtön kapitulált volna. Egyszerűen a vesztes fél nem szívja a fogát, nem panaszkodik a farmolások miatt, stb. Ha mi beugrunk hozzátok az új rendszerben és elverünk, nem történik semmi. Kikaptatok és kész, valószínű mi sem kapunk érte semmilyen jutalmat. Mindenki olyan ellenfelet fog választani, aki ellen van esélye de jutalmat is kap érte. A vesztes pedig semmit nem bukik.
Dátum: 2010.01.19. 15:03:47
Idézet: Damage - 2010.01.19. 14:50:30
Ha csak a létszám érvényesül, onnantól a kisebb szövetségek lehúzhatják a rolót.


Ha mindkét rendszer megmarad, akkor senkinek sem kell lehúzni a rolót. A kisebb taglétszámú szövetségek is tudnak érvényesülni az új rendszerben. Egy kis szövetség ugyan úgy legyőzhet ezután is egy nagy szövetséget, ha gyengébbek a tagjai. Nem biztos, hogy az új rendszerben kevésbé kihívás legyőzni 5 db 60-as karinak 25 db 55-ös karit, mint a régi rendszerben a folyamatos aktivitás mellett a leggyengébb célpontok farmolásával háborút nyerni.
Dátum: 2010.01.18. 20:07:41
Ne nekem köszönd, hanem azoknak, akik a hordabónuszuk miatt panaszkodnak
Dátum: 2010.01.18. 19:48:45
Idézet: Jeriko - 2010.01.18. 17:15:23
Idézet: Ariel - 2010.01.18. 16:32:21
A hűség záloga relikviát vehesse meg mindenki aranydukátból olyan áron, ami az adott világ aukciósházában eddig a legmagasabb volt. Akinek nem tetszik a hordája, de a szövijét sem akarja elhagyni, az megveheti a relikviát és hordát válthat, miközben marad a szövetségében.


Az azért nem semmi lenne, mikor a top-on 40 smaragd bámulná egymást nagy testvériségben!
Micsoda perspektívák lennének a 100% fertőzésben


Én garantáltan nem smarag lennék, sőt, ez lenne az utolsó amit választanék...
Dátum: 2010.01.18. 16:32:21
A hűség záloga relikviát vehesse meg mindenki aranydukátból olyan áron, ami az adott világ aukciósházában eddig a legmagasabb volt. Akinek nem tetszik a hordája, de a szövijét sem akarja elhagyni, az megveheti a relikviát és hordát válthat, miközben marad a szövetségében.