Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2010.02.01. 10:24:28
Másik topikból :

Idézet: Endyr - 2010.01.28. 09:59:26
Nem ertem, hogy ha leprogramoztatok a kristaly csizmat, akkor miert kellett kivenni? addig legalabb maradt egy kis LE a KHsokban, most atlag 100at lehet toluk hozni es emelett kinzokamraba sem vihetok.

Tehát Endyr 100 LE-t hoz a KH-ból, Galmuszk pedig 7k-t? Hogy is van ez?
Dátum: 2010.02.01. 10:09:53
Jó lenne megtudni a felső kategóriák határait is, ugyanis most vaktában lehet csak nevezni...
Dátum: 2010.02.01. 09:54:30
Idézet: Miklós - 2010.02.01. 08:54:06
Köszönöm, itt közben elhangzott még egy érv is a korlátozás mellett: nemcsak arról van szó, hogy a LE szívó karakterek széttápolják magukat a KH-ból, hanem arról is, hogy a többieknek nem marad semmi.


Elég vicces azt hallani hogy nincs LE a KH-ban, plusz ráfogni a LE szívásra, hogy ezért nincs.
Endyr folyamatosan azt hangoztatja, hogy nincs bennük LE, Jerikó pedig azt mondja, hogy Galmuszk a leggyengébbeket ütve is 3500-4500 LE-t rabol belőlük. Ha 8-10 szintet lefelé ütve ennyit lehet rabolni, akkor hogy lehet az, hogy Endyr semmit nem rabol? Most akkor ki nem mond igazat?
Dátum: 2010.02.01. 09:06:32
Miklós, ha korlátozod a KH-ból szívható LE mennyiségét, akkor korlátozd a KH tagjainak LE szívását is. A korlátozást még lenyeli az ember, mert mást nem tehet, de rögtön átcsapni szopatásba az már kicsit sok.
Dátum: 2010.01.31. 15:11:33
Idézet: Miklós - 2010.01.31. 13:41:51
Idézet: Ariel - 2010.01.31. 12:16:46
Nem csak a KH támad engem, de én is támadom őket. Nem csak akkor számít a LE szívásuk, amikor ők támadnak.


A választ szerintem te is tudod. Te lényegesen alacsonyabb szintű KH-sokat ütsz, nem pedig a saját 80%-kos klónodat. Akik ráadásul minimális sebzést okoznak, így a lélekszívás is minimális lesz. Ha pedig bevezetjük, hogy max. 20% LE szivás érvényesül, és a KH-snak van 20% LE védelme, akkor úgyis csak 40%-kost fogsz te is hordani, és felveszel a helyére valami hasznosabbat.


Ha lenne a saját szintemnek megfelelő klón is, nem csak 1-2, akkor nem kellene 7-10 szintet lefelé ütni. Már jópáran kértük, hogy változzon a KH, és a manós megoldás teljesen jó lenne. Mindenki saját magához mérten kapna ellenfelet, és bárkinek elérhető lenne.
Az hogy minimális sebzést kapok lefelé ütve, nem teljesen igaz. Így is bekapok 1500-4000 sebzést egy csatában. Ha pedig a KH-nak 80% szívása van, nekem csak 20, akkor 4x annyi sebzést kellene bevinnem, mint amennyit kapok, hogy egyáltalán nullába kerüljek.

Miért nem lehet vmi árnyalt korlátot behozni, mint amit pl Kócos is javasolt. Miért kell rögtön egy pofonnal tönkrevágni az egészet, és értéktelenné tenni a tárgyakat?
Dátum: 2010.01.31. 12:16:46
Idézet: Miklós - 2010.01.31. 11:58:06
Idézet: Ariel - 2010.01.31. 10:56:21

Még egy érv ez ellen:
1.A KH a lélekszívást is másolja. Tehát ha nekem van 80%-om, az lemásolódik. A KH ezután tőlem 80%-ot fog szívni én pedig csak 20-at.

Van egy nagy különbség közted és a KH között. Te a nap kis részében vadászol, és a LE-t utána rögtön el is költöd. A KH viszont egész nap folyamatosan feltölti magát LE-vel. (lásd 2-es pont).


Miklós, ezt az érvelést igazából nem is értem...
Nem csak a KH támad engem, de én is támadom őket. Nem csak akkor számít a LE szívásuk, amikor ők támadnak. (Mellesleg amióta van KH, nem volt olyan nap hogy 0 LE-vel álldogáltam volna amikor nem voltak katakombában.) Ha a KH-nak van 80% LE szívása, de nekem csak 20 lehet, akkor eleve úgy indulhatok a portyákba hogy bukni fogom a LE-t, pláne lefelé ütve, mert onnan még rabolni sem tudok a szintkülönbségből járó büntetés miatt.
Dátum: 2010.01.31. 10:56:21
Idézet: Miklós - 2010.01.31. 10:37:45
Az én javaslatom az, hogy a KH sajátítson el egy speciális képességet, aminek a lényege, hogy ellenük max. 20%-kos lélekszívás érvényesül. Ez ellen csak 1 érvet lehet felhozni, hogy igen, de én pont ezért gyűjtöttem össze a nagy massziv lélekszívást.


Még egy érv ez ellen:
1.A KH a lélekszívást is másolja. Tehát ha nekem van 80%-om, az lemásolódik. A KH ezután tőlem 80%-ot fog szívni én pedig csak 20-at.
Dátum: 2010.01.29. 15:54:03
Már említettem, hogy a KH-t át lehetne alakítani a Zarknodos manókhoz hasonló felállásra. Utána mindenki a szintjének megfelelő ellenfelet kapna némi randommal, nem áramlana a LE sehonnan sehová, és mindenki számára hozzáférhető lenne. Emellett sok mostani tulajdonságuk és képességük is megtartható lenne.
Dátum: 2010.01.29. 15:41:48
A LE szívásra már most is van korlát. A saját LE 20 százalékáig tud a karakter szívni. A Szívás ellen szintén van védelem, egyre több ilyen tárgy van, plusz a projekció. De egyszerűen el is lehet költeni a LE-t, ahogy ezt egy éven keresztül is tették az óvatosabbak.
A gyengébb farmolása nem a LE szívás miatt jön elő. Hiszen a KH-n kívül szinte semmit sem ér portyában a LE szívás. A farmolást a bénítós és a kritvaris küldetés gerjeszti.
Ha annyira megérné lefelé farmolni, akkor folyamatosan ütném Jerikót, Mortimert, és a többieket, de nem szoktak heti 1-2 támadásnál többet kapni, azt is küldetések miatt.
Jerikó azért gondolja, hogy lefelé ütni táp a KH-t, mert már ő is fél a tp-től. De ahoz, hogy lefelé üthesd a KH-t, pont a tp kell, ami pedig nem jön, ha lefelé ütsz...
Galmuszk nem tudom hogy rabol átlagban 3500-4500 LE-t 10 szintet lefelé ütve... Azt elhiszem, hogy vannak ilyen csatái is, de átlagnak kicsit magas...
A 2500 LE szívás pedig csak kb 800-1000-el kevesebb, mint amit 1-2 szinttel lefelé ütve hozni lehet, viszont rablásból sokkal több jön.

Ha valaki komolyan tápolni akar a KH-ból, az benyomja a VF-et, és 40 pp-ből üti őket fölfelé, és nem azzal a marhasággal jön, hogy a lehető leggyengébbeket ütve lehet belőle tápolni.
Dátum: 2010.01.29. 12:33:39
Én továbbra sem látom, miféle gondot okoz a LE szívás. Ahol nincs KH, ott nincs LE a portyában, ezen a LE szívás semmit sem ront, vagy javít. Bolond lenne bárki is 10k LE-t vinni magával a portyába, hogy szerencsével szívhasson 2k-t, ha az Energiahasznosítás szakival közel azonos eredményt érhet el úgy, hogy még LE-t sem kell magával vinnie.
Aki pedig a középmezőnyben több tízezer LE-t tart magánál, hogy észrevehetően profitálhasson a LE szívásból, az nem keveset kockáztat.
Azt a bizonyos projekciót pedig egy egyszerű hadüzenettel ki lehet iktatni. Talán mégis lesz értelme a késöbbiekben a háborúzásoknak
Dátum: 2010.01.29. 10:19:28
Jerikó, másoltam már be a portyáimat, emlékezz csak vissza rá. Akkor is a te kérésedre...

Ha el is tekintünk minden féle visszaéléstől, akkor is előjön egy csomó probléma. Az egyik, hogy ha megtámad egy kis mitugrász, és laposra verem, több ezer LE-t visz belőlem, csak azért mert nagy a közelharci sebzésem és kapott 6 kritikus ütést. Ha megtámadok valakit, akkor az a jó, hogy a lehető legkisebb legyen a védelmem, és a lehető legkevesebbet sebezzem közelharcban. Még jobb, ha van 500-as taumaturgiám, 0 közelharcom, és állataim sincsenek. A kritikus varival tarolok, aztán nyugodtan bekaphatok 6-7k sebzést is, hogy jöjjön a LE. Ha eddig a kicsiket ütöttem, akkor üthetem ezután is, hiszen ellenük nagyobb eséllyel jön be a kritikus varim, és le tudok vetkőzni annyira, hogy sokat sebezzenek belém. Elég morbid lenne...
Dátum: 2010.01.29. 09:53:41
Idézet: Jeriko - 2010.01.29. 09:07:51
módosítás:
Egyébként lenne egy javaslatom, ami kicsit helyrerakná a dolgokat, bár valószínű nem lesz népszerű, mivel aki csak tud, LE-szívó tárgyakra megy entitásnál (én is). Szóval a LE-szívás ne az okozott, hanem a bekapott sebzésből menjen. A pozitív visszacsatolás negatívba fordulna, nem minél lejjebb érné meg ütni.


Hát ezt a bekapott sebzést te sem gondoltad végig szerintem... Bőrpáncélban kenődnének fel a karakterek minden 0 LE-vel táborozó haverra állatok nélkül. Dőlne a LE, 0 tp. Ideális leveretés, még LE is járna érte
Az ellenféltől bekapott sebzést túl sok úton is ki lehet használni. A háború csarnokánál csak azért nem él vele vissza senki, mert nincs jelentősége a plusz lélekkút töltődésnek.
Dátum: 2010.01.29. 09:40:16
Gondolom transzplantáción projekciót értettél, hiszen ez védi a LE-t. Ez a LE szívás ellen is véd, nem csak a portya végén. A kristály hordánál teljesen más a helyzet, mint egyébként. A KH-nál el lehet ismételni tízszer is, hogy lefelé éri meg ütni, meg hogy ugyan annyit lehet hozni, mert több a LE szívás lefelé ütve. De ha 7-15k-t rablok Galmuszk klónjából, akkor miért a 10 szinttel gyengébbeket favorizálnám minimális rablás és mondjuk 2-3k LE szívás mellett?

Ott ahol nincs KH, és már elérhetők a LE szívó tárgyak, teljesen más a helyzet. A portyák jórésze 0 LE-t hoz, pont ezért került a játékba az új szakértelem. Ráadásul ha valaki sokat akar szívni, akkor sok LE-t kell magánál tartania. Kiváncsi vagyok, hányan kockáztatnának és tartanának maguknál 20k LE-t, csak hogy nyerjenek 3-4 ezret.
Dátum: 2010.01.28. 18:43:22
Idézet: Kocos - 2010.01.28. 18:36:32
Ha megsem tapolunk belole, az csupan porszem a gepezetben.


Tegyük hozzá, hogy eddig ilyen még nem fordult elő
Dátum: 2010.01.28. 13:05:48
Volt nemrégiben egy közvéleménykutatás a KH kiterjesztéséről, hogy alacsonyabb szinteken is elérhető legyen, de mintha Miklós azt mondta volna, hogy a játékosok leszavazták.
Dátum: 2010.01.27. 09:45:06
Akik arra panaszkodnak, hogy géphez köti őket a vadászat, azok próbálták már a 2 perces vadászatot? Már két óra sem kell az 50 csp elköltésére.
A gyógyító szentély miatt ugyan gyorsul a gyógyulás 15% alatt, de sokkal többet is lehet vadászni mint gyorsítás nélkül.

Sokkal kevesebb időt visz el a játék, mint egy évvel ezelött. Az anno 3 órás vadászat mára már kevesebb mint 2 óra. Nem csak óránként lehet sajtolni vagy turbózni, hanem bármikor. Az epikust 10 percenként lehet ütni, nem pedig óránként. Megváltozott a kronokompenzáció. Nem csak kétszer lehet büntetés nélkül portyázni óránként, hanem akár 48-szor. Nem kell egyesével gyógyítani az állatokat, akár az összeset lehet egyszerre. Sőt, a kennel 48 órás lett, kaptunk térkapupontokat, ráadásul már 24 a max.
Látszik, hogy rengeteg időfüggést csökkentő módosítás volt már eddig is a játékban. Akinek még ezek után is az a gondja, hogy géphez köti a játék, ott a játékost a függősége az, ami a géphez köti, nem pedig a vadászat.
Dátum: 2010.01.26. 13:51:12
Birka, ha lehet, akkor én következőnek azt kérném, hogy:
1. Kennelben is lehessen gyógyítani az állatokat
2. Ne kelljen 15-30 percenként nyomkodni az idomítást fél napon keresztül
3. Az állatok gyógyítását se kelljen ilyen sűrűn elvégezni, ( persze tudom, hogy táp 15 percenként makróval gyógyítani, pláne hogy a morál is növekszik).
4. Valahogy a manakonstrukciót is automatizálni kellene végre
Dátum: 2010.01.25. 17:37:54
Csak hogy kicsit a szélsőségeket vegyem elő... A Gyógyír esetét azért nem oldja meg, mert a kis létszámú szövetségeken továbbra sem lehet fogást találni. Ráadásul egy ilyen szövi egyetlen tagja ezután a háborús ellenfeléhez járna leveretni magát, hiszen így többet sebződik, több lesz a jutalma. Végül pedig úgyis megnyeri a háborút.
Igazából nem a nagy összecsapásokat favorizálja a rendszer, hanem a sok csatát. Akár egyetlen játékos is indíthat 100-150 portyát pár nap alatt az ellenfél ellen, és semmivel sem lesz roszabb a helyzete, mintha pár nagy szövi csapna össze egymással.
Dátum: 2010.01.25. 16:00:07
A régi rendszert túl sok oldalról kéne foltozni. A jutalmazás az egyik oldala, de még mindig létezik pl a Gyógyír problémája, amire szintén kellene valami megoldás. Ezen a sebződés számításának rendszere sem segít. A citadella szintén fabatkát sem ér, ezt is, és az átokpiramist is jobban be lehetne vonni a háborúba.

Persze meg lehet próbálkozni a rendszer helyrerakásával, hogy tényleg működjön, de eddig még senkinek sem sikerült.
Dátum: 2010.01.25. 14:34:14
A jutalmazást illetően nekem még mindig jobban tetszene az a változat, ha kerülnének olyan épületek a játékba, amik csak háborúban szerzett LE-ből építhetők.