Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2010.04.08. 21:27:38
Nem a KH ütésének lehetőségét akarom elvenni, egyszerűen csak azt mondom, hogy a jelenlegi formájukban semmi extrát nem jelentenének azon kívül, hogy megduplázódna a portyacélpontok száma és óránként indulna egy több száz fős klón hadsereg portyára.
Dátum: 2010.04.08. 20:21:39
A KH jelenlegi legnagyobb vonzereje az, hogy általuk nem halt ki a portya, és ha épp nincsenek katakombában, akkor szinte mindig üthetők.
Már jópáran kiszámolták, hogy nagyjából ugyan annyi LE-t lehet szerezni belőlük átlagban, mint egyébként a kínzókamrával. Erre most rátett egy lapáttal az energiahasznosítás is.
A lélekszívást Miklós már lebutította, a kristálycsizma megjelenésével az ismétlődő küldetéseket sem rajtuk érdemes megcsinálni, folyamatosan full felszerelésben vannak, és óránként ütnek.
Ilyen paraméterek mellett max oda érdemes berakni őket, ahol már kezdenek elfogyni a portyacélpontok, mert különösebb extrát már nem jelentenek.
Dátum: 2010.04.08. 19:27:44
Ha mondjuk a "versenytársaid" nagy része töröl, a maradék újabb nagy hányada behúzza a kéziféket és inkább VF-et fejleszt, mint hogy veled versengjen, akkor mihez kezdesz?
Dátum: 2010.04.08. 18:47:45
És ha legyőzted őket / töröltek, akkor?
Dátum: 2010.04.08. 17:35:18
Én nem lovagoltam a 35-ös számon.
Idézet: Ariel - 2010.04.08. 13:17:45
A klónozás metódusát is meg kellene változtatni.
Tehát nem egyszerűen csak betolni valahová újabb 35 klónt.

Idézet: Ariel - 2010.04.08. 13:54:22
Tehát vagy sokkal több klón kell, vagy más szabályt kell adni a klónozásnak.
Itt is azt mondom, hogy nem elég a 35 klón.
Dátum: 2010.04.08. 15:25:21
A középmezőnyben sokkal nagyobb különbségek vannak adott szinten belül, mint a topon. Ha beraksz 35 klónt a középmezőnyben valamelyik szintre, akkor már az adott szint gyengébb tagjai sem fognak KH-t ütni, mert sem saját klónjuk nem lesz, sem náluk gyengébb. Akár több százan is lehetnek, akik 1-2 szintre vannak akár felfelé, akár lefelé a KH-tól, még sem tudnak majd vele mit kezdeni, mert simán kikapnak.
Dátum: 2010.04.08. 13:54:22
Nem azt mondom, hogy a középmezőny nagy része nem tud portyát nyerni, hanem azt, hogy sokan nem tudnák leverni azt a 35 klónt akit a jelenlegi rendszer leklónozna. Tehát vagy sokkal több klón kell, vagy más szabályt kell adni a klónozásnak.
Dátum: 2010.04.08. 13:17:45
A KH-t azért volt könnyű berakni a top ellen, mert nem volt nagy különbség a karakterek erősségében. A középmezőnyben akár egy szinten belül is nagyobb eltérések lehetnek, mint a topban 8-10 szint különbség mellett. Nem lenne elég annyit változtatni a KH-n, hogy legyen opcionális az ütésük, mert az érintett játékosok nagy többsége nem tudná legyőzni őket. A klónozás metódusát is meg kellene változtatni.
Dátum: 2010.04.08. 10:37:25
Van egy olyan tippem, hogy erős sírást generálna, ha a KH a jelenlegi formájában megjelenne 50-55-ik szint környékén.
Dátum: 2010.04.07. 15:58:23
A találati esélyt módosítja az aktív taglétszám. Hogy az alap 2% a legkisebb aktív taglétszámra érvényes, vagy a legnagyobbra, arra én nem találtam utalást.
Dátum: 2010.04.07. 11:19:16
A kvíz mellőzését, mint kényelmi funkciót egyszerűen a prémiumos tagság előnyeihez is hozzá lehetne csapni. Ha prémiumos a karakter, akkor minden vadászatra megkapja a kvízbónuszt.
Dátum: 2010.04.06. 15:15:53
Te, Birka, néha egész jó ötleteid vannak
Dátum: 2010.04.06. 14:55:16
Erőforrást a dolgokra pont azzal tudsz áldozni, hogy növeled a megfelelő szakértelmeket hozzá.
Dátum: 2010.04.06. 14:42:30
Idézet: Sleeper Cell - 2010.04.06. 14:31:45
A sebgyógyításra és az idomításra is van szakértelem, amivel pont azt lehet elérni, hogy ne kelljen naponta 10x kattintani. (A morálnövekedés sem indok ide, mert arra is van szaki.)
Persze olcsóbb 1-es szinten tartani őket és az olcsóságon kívül egyszerűbb scriptet használni...


A probléma nem ott van, hogy nem megoldható az egy klikkel történő idomítás, gyógyítás és morál növelés. A probléma az, hogy ha ezt játékon belül akarom elérni, akkor több millió LE-t kell ezekre a szakikra költenem, de ha scriptekkel csinálom, akkor szinte LE költés nélkül megtehetem.
Dátum: 2010.04.06. 14:25:32
Az alapvető gond ott van, hogy rengeteg időt visz el a játék, mindenki próbálja kevesebb idő ráfordításával a legjobb karaktert összehozni. Vannak olyan dolgok, amiket eleve tiltani kéne, és komolyan szankcionálni, és vannak olyanok, amiket be kellene építeni a játékba, hogy mindenki számára elérhető legyen legálisan. Pl egyszerűen nem értem, miért kell a a sebgyógyításra félóránként kattintgatni, miért nem lehet az állatoknak automatikus regenerálódást adni helyette. Az idomítást miért nem lehet egy kattintással elintézni, ahol a szakértelem nagysága csak az idomítás össz. idejét befolyásolná.

Na és persze itt van a kvíz scriptelése is… Sokadszor hallom, hogy a kvízelős script nem használható kvízolimpia alatt, ezért nem is juttatja előnyhöz a használóját. Pedig pont ugyan azt teszi, mint egy portyázós script, LE-t szerez helyettem. Persze, lehet azt mondani, hogy script nélkül is megfejteném a kvízeket, így gyakorlatilag nem jut a karakterem előnyhöz. De akkor ugyan ezt ráfoghatnánk a portya scriptekre is. Mindkét esetben egy "robot" szerez LE-t a karakternek helyettem, az már csak részletkérdés, hogy az egyik kvízből, a másik a szűrt toplistából választja ki a kritériumoknak megfelelő célpontokat, és üti le őket helyettem.
Dátum: 2010.04.03. 16:48:47
Gondolom választhat VF-et, és ezután nem fog működni az EH jutalom.
Dátum: 2010.04.02. 13:38:25
Miklós, miért nem lehet a jutalmat utólag választani? Akkor nem lenne gond a jelentkezéssel, nem kellene senkinek azt lesni, hogy mikor fér be valahová. Sokkal gyorsabban lezajlana a jelentkezés, és a végén majd mindenki választ magának egy jutalmat.
Dátum: 2010.04.02. 13:27:32
Akkor most használjak scriptet, ami 5 másodpercenként frissíti az oldalt, hogy be tudjak lépni ahoz a kufárhoz, amelyikhez akarok ?
Dátum: 2010.04.01. 12:34:33
Hát pont ez az… Régebben megérte hajtani az epikust és minél gyorsabban leütni az erősebb tárgyak reményében. Mostanra már csak erőforrás pazarlás minimális TÖ növekedésért cserébe. Nyugodtan be lehet állni a nyugdíjas tempóba, nem marad le semmiröl a szövi, ha nem ütik az epikust
Dátum: 2010.03.31. 22:04:37
A 16k amit írtam csak a varázslat. Emellé jön a közelharc:
Dorothy, a nagyobbversziren a Mágikus fegyverrel a felsőtestedet célozza! 2242 életpontot vesztettél. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Az állatod 433 életpontot sebződött.

Ebből akár 60-at is kaphatsz mire végzel az epikkel, és összességében máris 40k bekapott sebzésnél járnak az állatok.