Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2011.08.15. 22:27:29
Bárhogyis próbálod szépíteni a dolgot Birka, ezt elb*sztad. Ha nem dumálod tele Miklós fejét azzal, hogy 0TP árán végtelen LE-t lehet szedni, és hogy ez mennyire durva táp, akkor most nem szopna mindenki. Ráadásul a küldibónuszos tárgyakat innentől már lehet a kukába küldeni, semmi értelmük sincs. Ahogy a küldibónuszos reliknek sincs, bár annak legalább pont ma jár le a hatóideje.
Dátum: 2011.08.15. 18:42:45
Hát a mostani 140 LE/TP határnál még Miklós eredeti javaslata is fényévekkel jobb volt.
Idézet: Miklós - 2011.07.21. 12:11:37
Ha a problémát orvosolni akarjuk, be lehet rakni, hogy csak a győztes portyáknál számítson a küldetés, de nyilván van, aki nem exploitra játszik, egyszerűen csak veszít néha, és rosszul esne neki, ha azért nem számolná a gép azt, hogy a kritikus varázslata közben bejött.
Ezen kívül nekem más ötletem nincs, várom a javaslatokat, hozzászólásókat.


Következtetés: Ha Miklós nerfelni akar, jobb rögtön az első javaslatát elfogadni, mert utána csak rosszabb jön
Dátum: 2011.08.15. 18:07:11
Idézet: Darah - 2011.08.15. 17:01:05
De hogy a 140 hogy jött ki neki... iszonybrutális bénán kell ahhoz portyázni, hogy ez legyen a normál.


Ez azért jó, mert aki LE/TP-re hajt, annak ezután már nemcsak a vadászattal nem kell foglalkoznia, de a küldizést is sarokba állíthatja, annyira gyenge ez a 140 LE/TP.
Dátum: 2011.08.14. 21:27:00
Ha nem fejlesztesz erőt, akkor az állataid is puhányak maradnak
Dátum: 2011.08.11. 18:21:27
Idézet: Birka - 2011.08.11. 18:09:14
Olvasom amit Miklós ír:

Idézet: Miklós - 2011.07.21. 17:30:19
A portyázós küldiknél számolnánk, hogy a teljesítésükhöz mennyi TP megszerzése kapcsolódott. Ha a LE-hez képest irreálisan alacsony a TP, akkor adunk valamennyi TP-t a küldetés teljesítéséért. Igy az belefér hogy néha nem győzök, de aki végig vereséggel nyomja az kapna néhány portyányi Tp-t azért a végén. (A xenóknál volt egy mindenki által efogadott arány, az lehetne egy kiinduló alap)


Zizi legyek, ha ez nem azt jelenti, hogy a PP küldik lesznek megpiszkálva...


Aztán több oldalról is meg lett magyarázva, hogy egy ilyen változtatás miért nem jó, szóval jó eséllyel ez a variáció a kukában fogja végezni.
Dátum: 2011.08.06. 15:10:29
A facebook-on már szeptembert írnak...
Dátum: 2011.07.28. 23:12:08
A védelemnek sajnos egyre kisebb szerep jut már most is, ahogy haladunk előre szintben. A tárgyak támadóértéke, és a karakter szintje együttvéve annyival nagyobb a tárgyak védelménél, hogy csak partizánként érdemes foglalkozni a fejlesztésével. Legalább 100-al nagyobb védelmet kellene növesztenem, mint amekkora a támadásom, hogy csak 50%-ban találjon el a KH klónom. Hol van ez már attól, amikor elég volt azonos szinten tartani a támadást és védelmet az 50%-hoz...

A jelenlegi felállásban a pajzsok védelme magas szinten semmit nem ér, a +91 védelmemet még egészségre is szívesen lecserélném, nemhogy balkezes fegyverre...
Dátum: 2011.07.28. 22:49:24
A kétkezes harc már szerepel a játékban, persze nem közvetlenül. De ha olyan pajzsot veszel kézbe, ami erőt, vagy taumaturgiát növel, akkor gyakorlatilag a sebzésedet növeled a pajzzsal.

Az utóbbi időben történt pár módosítás, ami a közelharcot erősítette, szerintem már senkinek nem lehet panasza rá, hogy keveset sebez, vagy hogy gyenge az erőbónusz.
Dátum: 2011.07.27. 22:59:31
Miklós fejébe nem látok, nem tudom, hogy elegendő változás lenne-e neki, ha annyira erősítené meg a vadászatot, hogy a tisztán EH stratégia helyett megérje VF-el vadászni. Ilyen rendszerünk ugyanis már volt, amikor még nem létezett az EH. Pont a VF túl erős mivolta miatt lett kitalálva, azzal a céllal, hogy majd a sima vadászattal együtt versenyezni tud a VF-el. Csak azzal nem számolt Miklós, hogy ha a vadászatot lehagyja az ember, akkor az EH önmagában sokkal erősebbé válik, mint a VF. Ez egy ördögi kör... hol az egyik gyenge, hol a másik, ami önmagában nem is lenne gond, ha ezek a stratégiák nem lassítanák a játékot. Ahoz, hogy a játék visszatérjen az eredetileg tervezett játéktempóba, én csak azt a megoldást látom, ha a normál vadászat és az EH együttesen ad olyan pluszt a játékban, amiért érdemes kimozdulni a lassított játéktempóból. Persze lehet, hogy Miklós azt mondja, neki elég ha a játék a VF tempójában folyik...
Dátum: 2011.07.27. 22:23:36
A VF-et nincs miért erősíteni, ahogy a láthatatlan vadászatot sem kell. Nem véletlen, hogy az új épület sem működik a láthatatlan vadászattal. Ha pedig a normál vadászat + EH kombó lesz olyan életképes, mint egymagában az EH, vagy akárcsak a VF, akkor a játékosoknak nem lesz okuk lassított tempóban játszani, mert nem lesznek tőle erősebbek, visszatérhetnek a normál játéktempóra. Valószínüleg ez Miklós elsődleges célja a vadászat erősítésével. Ezért van a szövetségi küldik jutalma is szintlépéshez kötve, és valószínüleg lesz még további fejlesztés is, ami a normál játéktempót, vagy ha jobban tetszik, akkor a tervezett játéktempót támogatja.
Dátum: 2011.07.27. 18:54:31
Idézet: Prisma - 2011.07.27. 08:29:54
Idézet: Ariel - 2011.07.27. 00:18:11
A vadászat erősítését azért nem kell még temetni... ... olyan képességeket kell berakni, amik a vadászattal kombóznak.

VS.

Idézet: Ariel - 2011.07.27. 00:18:11

Pl ha a karakternek nincs VF-e, és a megfelelő küldetése aktív, akkor gyakrabban találhat kiégett őskövet, vagy kisebb lényt vadászat során. ... (nincs VF, sem láthatatlanság) kap +1 pp-t.


Most akkor melyik? Erősíteni kell a vadászatot, vagy nem? A VF-es vadászat már nem is vadászat?


Mi a problémád a két mondattal? Én nem játom, hogy szemben állnának egymással...
Dátum: 2011.07.27. 00:18:11
A vadászat erősítését azért nem kell még temetni...Most, hogy van már épület, ami plusz AFP-t termel vadászattal, már csak tovább kell fejleszteni a rendszert, és olyan képességeket kell berakni, amik a vadászattal kombóznak. Pl ha a karakternek nincs VF-e, és a megfelelő küldetése aktív, akkor gyakrabban találhat kiégett őskövet, vagy kisebb lényt vadászat során. De akár jobban is elrugaszkodhatunk. Pl a karakter minden X normál vadászat után (nincs VF, sem láthatatlanság) kap +1 pp-t.
A lehetőségek tárháza végtelen, csak elfogadhatót kell találni köztük
Dátum: 2011.07.26. 01:04:25
Idézet: LanMaffia - 2011.07.25. 14:50:31
8 oldal lett, szóval nem másolom be ide

Miklósnak legalább elküldted?
Dátum: 2011.07.24. 10:52:05
Idézet: Birka - 2011.07.23. 23:29:24
Ariel, Miklós pont ezt írta. Nézi, hogy mennyi TP alatt jött össze a küldetés. Ergó tök mindegy mennyi csatából, az össz mennyiség számít!


Pont ez a baj, hogy nem nézi, hogy hány portyából csinálta meg a küldit az illető, csak a tp-t nézi. Ha valaki megcsinálja 5 portyából lefelé ütve, a végén kap egy valag TP-t, mert mondjuk Miklós 10 portyához és Xenós TP-hez lőné be az egészet.

Amit én mondtam, ott számolódik, hogy hány portyából csinálta meg a karakter a küldit. Ha megvan neki 5 portyából, és a tp amit közben szerzett nem kevesebb mint az ezalatt maximális lefelé ütéssel szerezhető tp, akkor nem kap extra tp-t. Aki 10 portya alatt csinálja meg, annak 10 győztes portyára számolódik a minimum tp, és ha ennél kevesebb amit szerzett, akkor kiegészül erre a minimumra.

Így ha valaki direkt veszít folyamatosan, az fog kapni tp-t. De senki nem kap plusz tp-t, ha küldizés alatt összeszedte azt a minimumot, amit maximális lefelé ütéssel kapott volna a portyákért.
Dátum: 2011.07.23. 22:19:01
Idézet: Birka - 2011.07.23. 20:58:12
Ariel, egyáltalán nem én találtam ki, sőt ugyan ebben a postban lett elküldve a fenébe az én ötletem...

Idézet: Miklós - 2011.07.21. 17:30:19
A portyázós küldiknél számolnánk, hogy a teljesítésükhöz mennyi TP megszerzése kapcsolódott. Ha a LE-hez képest irreálisan alacsony a TP, akkor adunk valamennyi TP-t a küldetés teljesítéséért. Igy az belefér hogy néha nem győzök, de aki végig vereséggel nyomja az kapna néhány portyányi Tp-t azért a végén. (A xenóknál volt egy mindenki által efogadott arány, az lehetne egy kiinduló alap)


Miklós javaslata a Xenókkal igazi csőbe húzás... Egy valag tp járna miatta a legtöbb játékosnak, ráadásul akik kevesebb portyából tudják megcsinálni a küldit, azokat mégjobban szopatja. Ennek csak úgy van létjogosultsága, ha számolódik, hogy hány portyából teljesül a küldetés, és ha emellé a karakter kevesebb tp-t szedett, mint amit maximális lefelé ütéssel és győzelmekkel szerzett volna, akkor felkerekíti a tp-t erre a minimum értékre.
Dátum: 2011.07.23. 18:15:24
Kell egy kapcsoló a beállításokhoz. A játékos választhat két megoldás közül:
a.) ha portyázós küldi aktív, tp akkor is jár az indított portyáért ha veszítek
b.) a portyázós küldi nem halad előre vesztes portyáknál

Aki normálisan játszik, arra ez a változtatás minimális hatással van. Az ingyen LE problémáját pedig 100%-ban megoldja.
Dátum: 2011.07.23. 15:13:52
Igen, innen indult az egész javaslat. De azóta már Birkának olyan elvetemült ötlete támadt, hogy a küldi után is járjon TP...
Dátum: 2011.07.23. 14:48:09
Idézet: Birka - 2011.07.22. 09:52:14
Sokkal korrektebb, ha a küldi után jár a TP a LÉ mellé, semmint egy bénázásért (vesztett csata) adja a rendszer.


Semmivel sem korrektebb, ha pár ember 0 TP-s küldizése miatt mindenki megszívja és tp-t kap a küldikért. A lefelé ütésért már megnövelte Miklós a TP-t. Tehát aki lefelé üt, az egyszer már "fizet" érte, miért kellene még egyszer? Az nem "fizet" semmit, aki direkt elveszti a portyáit, hogy ingyen jusson LE-hez.

Az én adómat egyszer már megnövelték. Ha azokat is meg akarja adóztatni Miklós, akik nem adóznak, akkor azt úgy tegye, hogy közben az én adómat nem emeli még tovább, mert semmi közöm azokhoz, akik kiskapukkal trükközve kicselezik a rendszert.
Dátum: 2011.07.22. 20:30:38
De gondolom a küldi teljesítésével már jócskán pozitívba kerülsz, nem?
Dátum: 2011.07.22. 20:02:22
Az alkímista laborban összegyúrt megaeszenciák segítenek ezen a problémán.