Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Idézet: Prisma - 2011.12.10. 18:24:24
1. Az éppenhogy jó, hogy hamar lehet végezni az entitással, bár természetesen az ostobaság, hogy pár óra alatt lehetséges ez. Rengeteg gyógyital nélkül (ami ugye eleve veszteségessé teszi) legfeljebb néhány ember számára lehetséges ez. És még úgy is iszonyú sok CSP-be kerül, ami - ahogyan azt sokan elmagyarázták - kevés emberen kívül bizony a többiek számára nagyon értékes dolog, ha másért nem, az esszenciák miatt. Egyébként is pontosan egy szint van egy entitásra, így hát tökmindegy


Minden bizonnyal igazad van, és csak káprázott a szemem, amikor azt számoltam ki, hogy 8 óra alatt úgy végzek az entitással, hogy még pihennem sem kell, gyógyital használatáról nem is beszélve. Azt, hogy a csp nagyon értékes dolog, keveseknek tudod beadni, pláne nem Miklósnak. 120 CSP-ből és 30pp-ből vehetek egy random eszenciát, miközben 50 csp-ből végzek egy entitással. Nem is tudom mi a táposabb, 750 csp-ből egy epikus tárgy, vagy 720csp-ért plusz 180 pp-ért 6 random eszencia...
Idézet: Almási Viktor - 2011.12.10. 18:08:14
És a magas szintű játékosok majd kéthetente fognak 15 szintet lépni? Mivelhogy a kikérhető entitás darabszáma szintfüggő.
Ezt előbb-utóbb mindenki eléri.

Mindenesetre köszönjük Ariel a félinformációkon alapuló érvelésedet


Miért kéne szintet lépni? Már most legalább 19 kincstábla hiányzik az elérhető legnagyobb kincstábláig. Ennek az elérése legalább 280 nap. Ami pont két heti kincstáblagyártást jelent Miklósnak.
Idézet: Prisma - 2011.12.10. 17:36:15
Ugyanazt, mint azzal a problémával, hogy egy idő után a karakterek eljutnak a küldetések végére, és onnan nincsenek újak (hanem csak ismételhetőek): semmit.

Ezek szerint az ismétlődő küldetések csak úgy önmagukban léteztek, és nem azért készültek, mert a normál küldikkel túl gyorsan haladtak a játékosok és folyamatosan új külditkért sírtak...


1. Semmilyen nerf nem gyorsítaná meg az entitásokkal való haladást.
2. Ettől függetlenül te azt állítottad, hogy a kincstábla helyett nerffel is beéred. Nerf megvolt, a problémátok megoldva. Itt az ideje elfelejteni ezt az egész ostobaságot.


1.Miért kéne gyorsítani az entitásokkal való haladást? Már most is sokkal gyorsabb, mint az epikus.
2.Több kincstábla még mindig nincs, a nerf után ugyan úgy erőforrás nélkül pár óra alatt lehet végezni az epikussal.
Dátum: 2011.12.10. 17:04:07
Nem olvastam végig a topikot, úgyhogy lehet, hogy volt már:

Ha valakit bekamráztak, akkor az tudjon visszatámadni úgy, hogy ne működjön ellene a segítő kéz. Ha kiszabadult, akkor természetesen ismét működjön a kéz. Szerintem ennyi változtatás bőven elég lenne.
Tessék Prisma, itt a feladat:
Mit csináljon Miklós, ha fél éven belül 50-100 játékos nem tudja ütni az entitásokat, mert nincsenek kincstáblák, és kéthetente kellene új kincstáblát gyártani, hogy a játékosok folyamatosan haladhassanak?

Ha olyan, nerf nélküli megoldással állsz elő, amit a játékosok és Miklós is elfogadnak, én leszek az első, aki gratulál neked.
Idézet: Xena - 2011.12.10. 10:20:23
Hosszútávon nem is probléma ez.
45 nap alatt csak akkor lehet 15 entitást leverni, ha a karakter 45 nap alatt 15 szintet lép.


Nézzük csak. Egy 120-as karakter 130 entitást győzhet le, ami azt jelenti, hogy 440-es entitásig juthat el. Én most kb. az 510-es entitásokig érek el. A kincstáblák a 320-as epikusig vannak meg, tehát 19 kincstábla hiányzik. Ha Miklós legyártja a hiányzó 19 kincstáblát egy év alatt, azaz kb 15-20 naponta egy kincstáblát, akkor valóban megoldódik a probléma.
Utána már csak 5 szintlépésenként kell egy kincstáblát gyártani, ami már lassabb az epikus tempójánál.
Igen, az segíthet ha több kincstábla készül, és nem az epikusra kell várni az entitással. De azt a problémát hogy oldod meg, hogy entitással 45 nap alatt lehet haladni 3 kincstáblát, amit Miklós biztos, hogy nem gyárt le ennyi idő alatt? Hosszútávon nem működik az entitás jelenlegi rendszere.
Idézet: Xena - 2011.12.09. 21:33:13
Nem a 250-es epikust hasonlítottam össze a 320-as entitással, hanem a 320-as epikusotokat a 320-as entitásommal.

Tehát azt hasonlítod össze az entitásoddal, hogy 20-40 szinttel nagyobb karakterek hogyan győzik le az azonos szintű epikust. Ez mennyivel ad tisztább képet?

Egyértelműen gyorsabban haladsz az entitással, mint ahogy a kincstáblák készülnek. Egyelőre max. tucatnyi olyan játékos van, akik az entitással azért állnak meg akár egy hónapra is, mert nem készül kincstábla. Ha minden marad a régiben, fél év múlva lesz 60-80 olyan karakter minimum, aki a kincstáblára fog várni. Nem tudom elképzelni, hogy Miklós 15 naponta új kincstáblát gyártson, még akkor sem, ha 80 embernek kell. A nerf elkerülhetetlen...
Harcképtelenné váltál, mivel ÉP-d 15% alá került (-1 cselekvéspont). Bekötözöd a sebeidet (+24069 életpont).
28%-ra gyógyított vissza.

Harcképtelenné váltál, mivel ÉP-d 15% alá került (-1 cselekvéspont). Bekötözöd a sebeidet (+13512 életpont).
16%

Harcképtelenné váltál, mivel ÉP-d 15% alá került (-1 cselekvéspont). Bekötözöd a sebeidet (+9247 életpont).
11%

Innentől kezdve kb 7 perc visszagyógyulni 15% fölé pihenés nélkül.
Idézet: Xena - 2011.12.09. 17:16:29
Mivel a legiosnak az entitas a ket szep szemeert esik le, es nem sebez vissza (gondolom). Fene ezeket a legiosokat, mindenbol megtalaljak a konyebb utat! Es meg nekik all felljebb. A mocskok. Phoj.

Egyébként amíg a légiósnak az entitás nem a két szép szeméért esik le, addig én a mi epikusunkat gyógyitalból ütöttem (jó, lehet rászántam néha egy pihenést és/vagy egy reget ).


Az entitásom aktuális ÉP-je csata előtt: 641756.
Mormolsz, kezedből kirepül egy árnyéktűz. (-680 VP). 16426 sebzést okoztál. Kritikus sebzés!
...máris létrejött egy kozmikus térrendezés. 47747 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -134 Védekezés, -134 Erő, -43 Kábítás, -43 Elnyelés.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.

Entitás ÉP-je csata után: 628550. Tehát csökkent 13206-al. Még 47 klikk és kifekszik, úgy, hogy semmibe sem került.
Idézet: Xena - 2011.12.09. 09:35:46
"De ahhoz képest, hogy egy azonos szintű epikus legyőzéséhez mennyi erőforrás kell, az entitás tényleg vicc kategória."
Mennyi erőforrás kell?
Ha egy főre jutó költséget számolsz, akkor máris az epikus a vicc kategória.
Az, hogy az epikus folyamatos regenerálódik, igazán keveset nyom a latban, hiszen egy óra sem kell hogy leverjétek, tehát nem sokat tud gyógyulni.


Pont azért tudjuk leverni egy óra alatt, mert gyógyitalokat és mágikus regenerációt használunk hozzá.
Lehet, hogy félreérthető volt a szenvedés az epikussal. Azonos feltételek mellett értettem, tehát 0 erőforrással ütöm az 500-as entitást, és emellett 0 erőforrással üti a szövetség a 330-as epikust.

Persze ha a 250-es epikust hasonlítod össze a 320-as entitással, akkor nem csoda, hogy azt mondod, hogy könnyű az epikust legyőzni.
Azonos szintű ellenfelet véve az epikus leölése 2 gyógyitalt fogyaszt nálam, alacsonyabb szintű tagoknál jóval többet. Az entitás leölése semmibe nem kerül. CSP-ből villámgyorsan végzek vele.

Ha már szenvedés:
kb. 2-3 hónap kockulásra van szükség, mire egy entitásokra időt, gyógyitalt áldozó játékos végez 15 entitással, hogy tárgyhoz jusson (a tegnap bevezetett fájdalomtűrés után még több idő kell). 15 epikus leverése a légiónak fejenként max. 15 óra gépidőt és némi -entitásozásnál mindenképp kevesebb- gyógyitalt igényel.

Szerintem pedig 45 nap kell ahhoz, hogy akár 3 kincstáblát ugorj az entitással erőforrás elhasználása nélkül, míg az epikus erőforrást igényel és minimum 60 nap kell a 3 kincstábla ugráshoz.

Még egyszer: ne a 250-es epikust akard összehasonlítani a 320-as entitással, mert az nem mutat valós képet.
Idézet: Aurri - 2011.12.08. 22:00:59
Ariel:
Ha nem akarsz olyan gyakran vadászni, idomítani és őskövet fogyasztani például akkor.
Akinek meg az fontos, hogy pörgesse a küldiket, meg úgyis gyakran vadászik, az úgyis 20-as szinten sajtol.

Akkor már jobb egy olyan felszerelés ami nem fix szinthez kötött, hanem pl a következő 20 szintlépéshez ad plusz TP-t függetlenül attól, hogy hányadik szintű az állat. Így akár 60-80 szintig is használhatod.
Ez nyilván függ attól, hogy mekkora entitás ellen harcolsz, ha túl nagy, akkor 6 kör alatt is csak gyógyítani tudod. De ahhoz képest, hogy egy azonos szintű epikus legyőzéséhez mennyi erőforrás kell, az entitás tényleg vicc kategória.

Ahogy Prismától megtudtuk, az AL sem erős, csak magas szintű, szóval vehetjük a karakteremet gyenge karinak. Varázslattal 2% fölötti átlagot sebzek az entitásba, akár 50 klikkel 3 perc alatt elintézhetném. Persze nem kétlem, hogy gondjaim lennének az 500-ik szintű entitással (kb. ez az a szint amit el tudnék érni, ha léteznének). De azért elég vicces lenne, ha az entitással már ott tartanék, miközben az epikusnál 330-as lényekkel szenvedünk...
0,5%-ot sem gyógyul az entitás csatánként. Ennyit még akkor is lehet az entitásba sebezni, ha nem jön be a varázslatod.
Idézet: Aurri - 2011.12.08. 21:08:32
Miklós, az átmeneti TP adó felszereléeknél, mindenképpen javasolom, hogy legyen egy 20. és egy 40. szintig tartó verzió.

Mire jó 40-ik szintig fejleszteni az állatot? 2x20 előbb kész van mint 1x40 és az ismétlődő küldik is sokkal gyorsabban pörögnek.
Idézet: Darah - 2011.12.08. 21:03:15
Ariel, feletted kék az ég, játékostárs egy szál se, de lejjebb 50 % ÉP-det már igencsak szívesen használják a nálad nagyobbak is...

Nem kell kivárnod, hogy 50% fölé kerülj, elég ha nem ájulsz el. A mostani entitás a vicc kategóriával egyenlő. Fizess be 100csp-t és halott az entitás.
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 16:13:28
Az entitással kapcsolatban, ha max ÉP-ről is ájulsz, akkor ez tényleg nem jó. Lehet, hogy elegendő akkor az is, hogy ha ájulsz, akkor csak többet regenerál, de azért nem megy vissza maxra.

Vagy csak akkor kapcsoljon be az epikus visszaállása csata előtti állapotba, ha a karakter 50% alatti max ép-ről megy neki és elájul.
Így a csp vesztést is el lehet törölni, és a kamikaze lehetőség is megszűnik, hiszen a karakternek vissza kell gyógyulni 50% ép fölé, ha ájulásig akar csatázni.
Kell egy közös főgonosz, akit utálni lehet, ha valami korlát, vagy nerf kerül a játékba. Sokkal hatékonyabb, mint egyes játékosokat utálni, mert abból túl sok lenne, és akkor megoszlik az utálat.
Így elég az AL-t és Birkát utálni
Idézet: Miklós - 2011.12.07. 17:01:44
Az egyetlen dolog, amin esetleg változtatni kellene, a leverésnél a CSP vesztés. Ez eredetileg egy kemény büntetés akart lenni, de mint kiderült, van, akit ez egyáltalán nem izgat. Lehet, hogy helyette LE-t kellene veszíteni... Persze ezt is csak egy bizonyos szint fölött, nem visszamenőleg változtatva.

Ennél szerintem jobb megoldás, ha az entitás egyszerűen visszagyógyul a csata előtti állapotra, ha ájul a karakter. Ez teljesen megszünteti a kamikaze entitásölést. Így egyszerűen csak ép-t bukik a karakter, ha túl nagy pofont kap.
Idézet: Miklós - 2011.12.07. 17:01:44

Idézet: Ariel - 2011.12.01. 22:52:31
Mégsem tehetjük, mert 50-60 napnál gyorsabban Miklós nem csinál új tárgyakat.

Ez azért csúsztatás. Az esetek TÖBBSÉGÉBEN ez úgy néz ki, hogy írtok, hogy hétfőre kellenének az új tárgyak, és hétfőre ott vannak a tárgyak. Néha van kivétel, de összességében a maximális lehetséges sebességhez képest szerintem nincs több 10-20%-kos csúszásnál, ami elfogadható.

Miklós, szerintem itt félreértettél. Nem az új tárgyak igénylésétől a megvalósulásukig eltelt idővel van gond. Az tényleg gyorsan szokott menni. Az 50-60 nap abból adódik, hogy a tapasztalat azt mutatja, ha gyorsan haladunk, akkor hirtelen erősödnek az epikusok. Vagy épp megduplázódik a mennyiségük, amivel végezni kell az új kincstáblához. Haladhatnánk ugyan 20 nap/kincstábla tempóban is. Egy darabig biztos gyorsan meg is csinálnád az új kincstáblákat, de 1-2 hónap után biztos jönne a nehezítés, és 30, vagy 40 epikust kellene már leölni az új táblához, ahogy már régebben is történt ilyen jellegű változtatás. Azért írtam az 50 napot, mert úgy tűnik, hogy ez még a tűréshatárodon belül van

Ergo én nem tartom nagyságrenddel nagyobb fegyverténynek egy 160. szintű tárgyat dobó epikus legyőzését, mint egy ugyanilyen entitás legyőzését.

Ha tényleg ebből indulunk ki, akkor nincs ok arra, hogy a kincstáblákat a legnagyobb legyőzött epikushoz kösd, nyugodtan szabhatod az entitásokra. Így nem kell legyőznie senkinek a legnagyobb 20 epikust, hogy tovább lehessen menni az entitásokkal.

Ráadásul ha a reward/investment arányt nézzük, a legyőzött epikusok mindegyike dob kincset, az entitásnál viszont csak minden tizenötödik.

Amióta 7x lehet naponta pihenni, és 40 perc sem kell a maxba gyógyuláshoz, gyakorlatilag különösebb befektetés nélkül lehet ölni az entitást még a kamikaze stílus nélkül is, míg az epikusnál a gyógyital is fogy rendesen, ami vagy LE, vagy őskő költséget jelent. Egy 16 fős szövetségben pedig már gyakrabban kap a karakter entitásból kincset, mint epikusból.