Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2012.03.14. 22:59:05
Ezt a következőképp lehetett volna megoldani:
Az átokpiramis semlegesíti az adott szövivel szemben a segítő kezet. AF képesség kifejlesztésével az átok mellett továbbra is érvényes a segítség 25%-a.
Dátum: 2012.03.11. 14:11:35
Idézet: Craslorg - 2012.03.11. 13:53:48
Véleményezem őket

Precíciós kábítás:

A kábítás a csata végkimenetelét tekintve jelenleg magasabb szinten xart se ér, mindenképp lehet neki valamilyen bónusz. Mígy egy vari azonnal csökkent 2-3-4 tulajdonságot 50-100-zal, addig a kábítás -10 támadás a vicces kategória. Alapvetően nem fixen kéne csökkentenie, hanem pl %-osan, azaz minden kábítás a támadásra ad X% mínuszt. Az ötlet támogatandó valamit mindenképp érdemes vele kezdeni.


Ezzel nem értek egyet. A varázslatok tulajdonságcsökkentő hatása a rezisztenciának köszönhetően erősen lecsökkent. Az, hogy a -10 támadás semmit nem jelentett eddig, az az alacsony védelemnek volt köszönhető. Ha a a sisakok visszahozzák az egyensúlyt akkor számítani fog.
Százalékos büntetést semmire sem szabad adni, hiszen a harci képlet továbbra sem arányokkal számol, hanem különbségekkel.
Az tény, hogy kábításra építeni egy harci stratégiát nem lehet, de nem is biztos, hogy kell.
Dátum: 2012.02.24. 23:47:19
Tudomásom szerint a bajnoki medál csak a KH klónok szerencséjére van hatással. A saját tulajdonságokat nem növeli, és a bajnoki viadalon sem csökkenti.
Dátum: 2012.02.23. 20:32:36
Idézet: Kvnoemi - 2012.02.23. 19:52:37
Aurri a felfelé ütés TP mérséklését a vadászat erősítése mellett emlegette.

Ez igaz, viszont Miklós elvetette a vadászat erősítését, de rábólintott a portyázás erősítésére. Ez így, ebben a formában csak még tovább fog rontani a helyzeten.
Dátum: 2012.02.23. 20:29:34
Elolvastad egyáltalán, hogy miről van szó? Ennek most semmi köze a VF-hez, max. annyi hogy Kvnoemi rossz LE/TP arányt hozott össze vele legutóbb.

Amiről én beszélek, az az, hogy ha a felfelé ütésért járó TP csökken, akkor az EH-s karakterek simán átállnak a 25pp + vadászat kombó helyett a 40 pp-re vadászat nélkül. Így a változtatás nemhogy gyorsítaná a játékmenetet, de tovább fogja lassítani.


Arról teljesen fölösleges vitatkozni, hogy a VF vadászata és térkapuja erősebb-e az EH portyájánál, mert ez teljesen szintfüggő, de a részletekbe inkább nem mennék bele.
Dátum: 2012.02.23. 19:40:13
Mivel félreérthető volt, kiegészítettem az aláhúzott szóval.
Dátum: 2012.02.23. 19:20:32
Az, hogy VF mellett nem tudsz jó LE/TP arányt összeszedni portyával, magának a VF-nek és a szintednek köszönhető leginkább.
EH-val felfelé ütéssel már most 140 LE/TP-t tudok összehozni, ha a TP a kétharmadára csökken, akkor az máris 210 LE/TP.

Ha napi 40 PP-t kapnék, 210 LE/TP mellett, akkor mégis minek állnék neki a vadászatnak ha az csak 60 LE/TP-t hoz? Egy ilyen változtatás után még azok is leállnának a vadászatról, akik eddig a 25pp mellett vadásztak is.
Dátum: 2012.02.23. 17:37:21
Idézet: Aurri - 2012.02.22. 23:07:35
Felfelé ütés TP-"büntetésének" mérséklése

Na ez az, ami megint hatalmas baklövés lenne. Persze első ránézésre rá lehet vágni, hogy ezzel majd többen portyáznak felfelé, és gyorsul a szintlépés. Garantált, hogy mégsem ez történne. Akik eddig EH-n voltak, és vadásztak is mellé, azok nagyrészt azért tették, mert napi 25 pp-ből nem sok mindent lehet produkálni. Kevés az EH-ból befolyó LE naponta a fejlesztéshez. Ha viszont felfelé üt az ember, 40 pp-t kap, és több LE is jár mellé. Ha a LE/TP is feljavul, fölösleges lesz vadászni, aminek katasztrófálisan szar a LE/TP aránya. Ráadásul napi majdnem 4 küldi teljesíthető a felfelé ütéssel átlagban, úgy, hogy vadászni sem kell mellé. Így tömegesen váltana mindenki 25 pp-ről 40 pp-re, a vadászat ki lenne kukázva, és még tovább lassulna a játék.

Amíg a vadászat nincs erősítve, addig a portya bárminemű erősítése (akár a felfelé ütésé is) csak még lassabb játékmenethez fog vezetni.
Dátum: 2012.02.22. 07:30:46
Idézet: Kvnoemi - 2012.02.22. 06:38:39
A mostani helyzet alapján VF-el, ha a kari semmi mást nem csinál az ég világon, csak vadászik, akkor 20 napi CSP a szintlépés. De aki normálisan játszik, az folyamatosan kalandozik, térkapuzik, sokan portyáznak is időnként (még velem is előfordul néha). Így átlagosan 15 nap alatt szintet kell lépni.


A 20 nap, illetve 15 nap még nem vészes, de ez nem marad mindig így. Minél magasabb szintű vagy, annál tovább tart a szintlépés. Magasabb szinten ez már duplázódik, a 20 napodból 40 lesz. Ha térkapuzol és portyázol, akkor leszoríthatod 30-ra. EH-val akár 50-60 napra is lassulhat a szintlépés...
Dátum: 2012.02.21. 23:13:19
A fel nem használt csp-ből vehetsz eszenciát, nem kell hozzá vadászni.
Dátum: 2012.02.21. 22:48:49
Nem pont az a játék egyik alapeleme, hogy fejleszd a karakteredet? Ha nem lenne mit fejleszteni, akkor az a baj. Az EH kifejlesztése miért gond? Ugyan így fejlesztesz szakértelmeket és tulajdonságokat is.

Ha nem portyázol rendszeresen a VF miatt, akkor most is kevesebb kalandot és térképet szedsz össze, mint egyébként szerezhetnél.

Nem az a lényeg, hogy más megtarthassa a saját taktikáját, mert egy ilyen változással mindenkié megváltozna. Viszont a VF, aztán később az EH is annyira borította a játékmenetet, hogy a játékosmezőny nem csak teljesen szétszakadt, hanem durván lelassult. Persze, azt mondod, hogy neked elég a havi 2 szintlépés, és ez jó így neked. Aki EH-val nyomja, és csak minimális mennyiséget vadászik, az jó, ha havonta szintet lép. De vajon meddig tartható ez az állapot ott, ahol a játékot havi 3-4 szintlépésre tervezték, az őskőköltségekkel együtt?
Ezért jön a mindenféle VF-et elhagyó, vadászást favorizáló ösztönzés, lásd AFP, szövetségi küldik, sisakok, stb.
Sokkal egyszerűbb és tisztább lépés lenne, ha a VF átváltható lenne normál TP, dupla LE kombóra, mellé működne az EH is. Lenne értelme vadászni, mert partiban lenne a portyával, és aki VF-en volt eddig, az is portyázhatna nyugodt szívvel, nem kéne a 0 LE-s csatákat néznie. Az össz. LE bevétel ugyan megnövekedne, de nem annyival, hogy ez borítaná a játékot.

Arról nem is beszélve, hogy ezzel az ismételhető küldetések szerepe is csökkenne, ami magas szinten már alapvetően határozza meg a karakter erősségét.
Dátum: 2012.02.21. 21:41:09
Miért kéne rengeteget fizetned? Legfeljebb nem költesz el minden csp-t. Azzal, hogy 20-30 csp-t költesz el az 50 helyett, nem ér hátrány, nem gyengül tőle a karaktered. Vagy úgy érzed, hogy attól is drágulna a játékod, ha holnaptól nem 50csp-t kapnál naponta, hanem 100-at ?
Dátum: 2012.02.20. 21:38:39
A legtisztábban úgy lehetne helyrerakni az egész VF kérdést, hogy a teljes TP, dupla LE mellé ki lehessen fejleszteni az EH-t is. Így már nem kellene folyamatosan azon agyalni, hogy vagy az EH-t kell megtápolni, vagy a VF-et, az egész probléma megoldódna. Az eredeti VF pedig végre azt a célt szolgálhatná, amire készült, le lehet vele maradni a többiektől szintben.

Most VF-el vadászatból, küldetésekből és térkapuból lehet LE-t szerezni, ehhez gyakorlatilag már csak a fix portya LE adódna pluszban, ami a teljes LE bevételt tekintve nem lenne több mint 20% (ha dupla LE-vel számolok a vadászatnál).

Bár Miklós nem szeret csak úgy plusz LE-t osztogatni, de szerintem ez a 20% plusz LE bevétel (az eredeti javaslatához képest) nem nagy áldozat azért, hogy a változás után a normál VF egyszerűen használaton kívül kerüljön.
Dátum: 2012.02.19. 18:17:15
Idézet: Birka - 2012.02.19. 17:14:03
Te mint EH-s jelentősen több AF pontot kapsz.
Te kapsz le-t a portyáért, ő nem.
Napi PP-ből jelentősen több küldit lehet megcsinálni mint CSP-ből.


Ezek közül igazából csak a kevesebb AFP jelent hátrányt. Az EH-s karinak a változtatás után kb. ugyan annyi LE-t kéne kitermelni portyából a hozzá tartozó küldikkel, mint amennyit a vadászata is hoz. Így lenne egálban a VF-es vadászatával. Ráadásul magas szinten már a küldizés a VF-es karinak is jobb LE/TP-t hoz, mint a vadászat, így a VF-es is pont ugyan annyi küldit fog megcsinálni, mint egy EH-s. Tehát gyakorlatilag az EH-s karinak annyi LE-t kéne szereznie portyában, amennyit a vadászat alatt, hogy versenyben legyen a VF-es karival. Ha ez nem megy, akkor csak úgy tud LE/TP-t illetően versenyben maradni, ha kevesebbet vadászik. 25 pp-vel sokan fognak így járni.
Dátum: 2012.02.19. 12:10:57
Idézet: Viskos - 2012.02.18. 23:54:49
Gyanítom, hogy Sy Web nem akarja, hogy utolérjék, egy sikeres fékező rendszerrel (progresszív követelmény) a 23 szint előnye eltűnne gyorsan.

A 23 szint előnyét gondolom úgy szedte össze, hogy a TP-re hajt, a mögötte állók pedig nem. Ezen a lassítás sem tud változtatni. Ha mögötte VF-el játszanak, vagy EH-val minimális vadászat mellett, akkor még úgy sem érnék utol, ha a lassítás miatt dupla TP kellene neki a szintlépéshez.
Dátum: 2012.02.18. 17:17:34
Idézet: Miklós - 2012.02.18. 15:23:14
A VFel kapcsolatban, az az ötlet merült fel, hogy ne a vadászat TP-t felezze, hanem a vadászat LE-t duplázza. A LE/TP arány így megmarad, viszont megszűnik a lassabb fejlődés. A dolognak egy apró hátulütője van, hogy a VF egyetlen hátránya, a lassabb fejlődés megszűnik így.


A VF-nek van még egy hátránya, a csökkentett AFP. Ha biztosítható az, hogy folyamatosan legyenek új, ÉRTELMES AF képességek, és ne fulladjon bele a karakter a hasznosan már nem elkölthető pontokba, akkor a csökkentett AFP valós hátrányt jelent, és nyugodtan váltani lehetne a fele tp-ről a dupla LE-re, legalábbis 60-ik szint felett.
Dátum: 2012.02.18. 16:10:15
Idézet: Gtr2 - 2012.02.18. 16:01:29
Alapból nem találni LE-t vagy csak nagy ritkán.

A transzcendális projekció + lélekszívás kombinációt vádolhatod ezért. Már nem csak rabolni nem lehet, de még a győztes portyádban is LE-t bukhatsz. Mára pont annyira alap ez a kombináció, mint mondjuk a valóságformázás kifejlesztése.
Dátum: 2012.02.18. 15:55:38
Idézet: Miklós - 2012.02.18. 15:23:14
Egyébként annak idején a lassabb szintlépésre (felül) volt is egy ötlet, a szintlépés csak addig lassabb, amig egy adott számú játékos nem érte el azt a szintet


Idézet: Coronita - 2012.02.17. 20:00:28
Szintlépés lassítás (több Tp kell) az első X játékosnak aki az adott szintre ér.


Miklós, a két javaslat azért nem ugyan az. Az első szerint pl 20%-al lassabb a szintlépés 130-ik szint felett minden szinten, amíg az adott szintet el nem érte 10 játékos. Ezzel tényleg utolérhető lenne akár a legelső játékos is, és összehúzná a teljes mezőnyt.
A második javaslat szerint pl 20%-al lassabb lenne a szintlépés az első 10 játékosnak, aki elérte a 130-ik szintet. Ezzel viszont azok nem kerülnének közelebb egymáshoz, akik már átlépték a 130-ik szintet.

Az általad említettel szemben semmi kifogásom, kérdés, hogy hogy reagálnának erre azok a játékosok, akik a kastély tripla jutalmára hajtanak, és így még nehezebbé válik számukra elérni a 3 szintlépést.
Dátum: 2012.02.18. 12:16:42
Nekem is csak 8 célpontom van KH nélkül. És azért ilyen "sok", mert nem neveztem a kufárok csatájára, így sokan kerültek közelebb hozzám 1-2 szinttel. Igaz, hogy buktam 8-10 millió LE-t, de legalább van még célpontom.

A szintlépés lassítása az első X játékos esetében nem oldja meg a helyzetet, csak az első X játékos és az utánuk következők között szűkül a távolság, az első X játékos között ugyan akkora marad.

A felfelé ütés hatótávjának növelése szintén félmegoldás, mert pont azokon nem segít, akiknek a legkevesebb célpontjuk van.

Az energiahasznosítás magas szinten már most is erősebb, mint a VF. hová erősítenéd még?

A világok közötti portyázás érdekes ötlet, de sok buktatója van. Ezzel sem oldódik meg mindenkinek a célpont problémája, ráadásul több világot kellene figyelni folyamatosan.
A világok közötti átköltözés pedig a V2 teljes kihalását jelentené. Akinek több világon is van karaktere, az nagy eséllyel törölné az egyiket (ha nem akarna halott világon játszani), ami a bevételi oldalon is meglátszana a Beholdernél.
Dátum: 2012.02.17. 23:55:48
Látom, hogy mi van V2-n. Ha csak felfelé üt, akkor van 10 célpontja. Ha lefelé is, akkor már 22. Nem rosszabb a helyzete, mint az enyém. Felfelé van 2 célpontom, lefelé 27.