Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2009.06.04. 21:06:12
Idézet: Ywgarrd - 2009.06.04. 18:33:16
Ha lesz is ilyen fejlesztés, nem értem miért lehetne mellette másik gyűlöletet is fejleszteni. Vagy az egyik, vagy a másik - pont ez a lényege. Az, hogy ezek gépi karakterek semmit sem befolyásol ezen.


Ráadásul ugye volt egy szavazás, ahol ez le is lett szavazva.
Dátum: 2009.06.02. 22:39:39
Vastag bőr, gyógyítás: ne X ÉP sebzéstől védjen, Y ÉPt gyógyítson, hanem %-osan: a sebzés X%-át, az ÉP Y%-át. Máris használható lesz varázslat ellen is.
Dátum: 2009.06.02. 20:35:51
.
Dátum: 2009.06.02. 17:13:37
Idézet: Miklós - 2009.06.02. 16:33:11
Amit meg tudunk csinálni, hogyha a sebgyógyitásod elér egy szintet (mondjuk 30-as) akkor a gyógyitás gombok mellett lesz egy checkbox, amivel egyszerre több állatot is kijelölhetsz gyógyitásra.


Miért kell checkbox? Egyszerűen maradjon meg a lehetőség a többi állatnál, hogy gyógyíthassam őket.
A "30-as szintnél az összeset lehet lehet gyógyítani" megoldásnál talán kicsit finomabb, ha X szintenként eggyel többet lehet gyógyítani (X legalább 10).
Dátum: 2009.06.02. 17:04:52
Idézet: winnie - 2009.06.02. 15:19:15
miért csak az epikushoz írtad, hogy (mi TGY)? nem hiszem, hogy az építésFULL mindenkit érintene.

amúgy miért nem tudtok epikusozni? (kérdem minden él nélkül) 20 50. szint feletti taggal? ez hogy lehetséges? 80-90e ÉP-s lény lehet? abba óránként kell 4-5000-et csapva meglenne az egész 4 nap alatt. feltételezem, hogy személyenként nem 200-at csapkodtok, hiszen én, a sehonnai most csapok 3000-3500-at, amivel 2-3 nap alatt lehet nyerni. (oké, sokkal többet sebez, de egy támadásnál ti is bele tudtok ütni minimum 15-35 ezret, nem?)

ha nem, akkor avass be, mert valóban nincs rálátásom a 22. epikus utáni lényekre:)


Zseniális rálátásod van a játékra Winnie, hogy 4 napos epikust emlegetsz. Sajnos nekünk van egy óriási hátrányunk: két nap között - éjszakának hívják - aludni is szoktunk.

A fő gond ott van, hogy ha az epikus 2000-3000-eket üt vissza, akkor nem lehet órákon át folyamatosan ütni, mert elfogy az emberek ÉP-je.
Mielőtt még adnál pár újabb zseniális tanácsot, pl. hogy IQ helyett az egészséget vigyük fel 200 fölé, vagy vásároljunk 100.000 LE-ért gyógyitalt, bevallom, vagyunk annyira kapzsik, hogy úgy szeretnénk epikusozni, hogy ennek ne az legyen az ára, hogy esélytelenek leszünk portyában.
Dátum: 2009.06.02. 16:58:26
Idézet: BaalCain - 2009.06.02. 15:46:20
Jerikó ti elvoltatok kényeztetve a pár óra alatt epikust ütünk dologgal.


Szerintem ti lettetek elkényeztetve azzal, hogy az epikus erőssége vissza lett véve. Mi az első 5-6-ot még eredeti erősségben ütöttük.
Dátum: 2009.06.02. 13:57:43
Idézet: Miklós - 2009.05.29. 10:28:09
Jerikó: az ellenfél sebzése alapján számolt lélekenergia tényleg egy jól működő dolog (a háború tornya is ezt használja már), talán igazad van, ki lehetne ezt próbálni, de csak akkor, ha meggyőztök arról, hogy ez lényegesen jobb a v3-mas rendszernél. De azt írod, hogy a vesztes nemhogy veszít, hanem szintén kap LE-t... hát akkor ez nem egy harcos világ lenne, hanem egy "tápolós"... A vesztes mindenképpen veszítsen.


Akkor a mostani világok is mind "tápolósak", hiszen a csp-t gond nélkül mindenki LE-re tudja váltani. pp-ből még kevesebb is van.
Az, hogy a vesztes is kap LE-t, több szempontból is előnyös:
- Nincs sírás az agyonverés miatt (topicok tucatjai szólnak erről).
- önszabályozó folyamat: akit sokat vernek, az nem feltétlenül marad le annyira.

Ha úgy érzed, túl sok a LE, lehet csökkenteni a vadászatért járó LE mennyiségét annyira, hogy kb. ugyanolyan LE mennyiséget lehessen szerezni.



A legjobbnak azonban azt tartanám, ha a TP megszűnne - ebből számos probléma adódott eddig is. A szintlépés feltétele legyen 100+szint darab olyan győztes portya elérése, ahol az ellenfelem szintje eléri az enyémet. Mivel ez is egy önszabályozó folyamatot indít be, nem lesznek belőle elszállások.
Dátum: 2009.06.02. 13:41:16
Idézet: CaveMaN - 2009.06.02. 13:32:18
Dehogy felesleges. Egy módosítás mindenképp belefér: egy időre felfüggeszteni az olimpiát.


Ja.
Építeni már nem lehet, mert nincs mit. Háborúzni nem lehet, mert még a győztesnek is veszteséges. Epikusozni mi (TGY) már nem tudunk, mert nem vagyunk elegen. Portya folyamatosan korlátozódik. Megszűnik a kvíz.
Végén már csak az őskő befizetés marad.
Dátum: 2009.06.02. 13:20:23
Amíg kvízolimpián lehetnek olyan kérdések, hogy:

"Mi ma Magyarországon az érvényes fizetőeszköz?"
"Milyen menüpont van a Toplista alatt?"
"Mennyi az eredménye ennek a műveletnek: 6*6?"
"Mi Magyarország fővárosa?"

addig teljesen felesleges bármiféle módosítás. Sajnos.
Dátum: 2009.06.02. 13:11:34
Idézet: Mortimer - 2009.06.02. 12:37:24
"Legyen bent 1-2 a legmagasabb szintű játékos feletti kristály is"

Viccesnek tartom, ahogy Jerikó és Kocos hevesen tiltakozik ez ellen, mindenféle érvet felhozva ellene


Tiltakozom? Hol? Szerintem olvasd el még egyszer, amit írtam.
Valami olyasmi volt a lényege, hogy nem jó, ha nálad gyengébb, mert akkor tápolsz vele, meg az se, ha nálad erősebb, mert akkor szívsz. Egy JÓ játékban mindkét helyzet kialakulását kerülném.

Mivel valószínű komoly módosításokat Miklós úgyse fog csinálni: a jövőben csak azok támadhassák őket, akik hadat üzennek nekik, és ők is csak ezekre üssenek vissza.
Dátum: 2009.06.02. 11:21:29
Idézet: CaveMaN - 2009.06.02. 10:49:51
Nem jó ötlet. Optimalizációs csúcs irányába viszi a játékot megint.

Jön a következő kristály támadás, ezért:
1.) Csp-t tartalékol mindenki
2.) Gyenge öltözetben várja a másolást

Miután megjönnek, elkölti a CSP-t, felöltözik rendesen, ezután simán agyonveri a másolatát. -> Értelmetlen.

Ui:
Nincs jobb ötletem, de ez sem feltétlenül az.


Az semmiből nem áll, hogy a klón felöltse a nálad levő legerősebb felszerelést, és harcba hívja az állatokat is. Sőt, állatoknak eleve a legnagyobb sebzésű tárgyat adnám, amit el tud érni a gazda (tudatturbóval). De mivel nem tudod, mikor fog megtörténni a "klónozás", nem is nagyon tudsz rá készülni.
A tartalékolt csp meg szerintem nem probléma. Egyrészt nem tudod 5 perc alatt elhasználni, napok kellenek hozzá, és ha nyersz 5-10 tulajdonságot, ami 1000+ tulajdonságnál az egy százalékot sem éri el, minimális mértékben javul a győzelmi arányod. Másrészt azzal, hogy tartalékolod a csp-t, nagyobb lesz az esélye, hogy nem te vered le a klónodat, hanem valaki már kívülről.
Dátum: 2009.06.02. 10:36:36
Idézet: Miklós - 2009.06.01. 22:36:01
Köszönöm a hozzászólásokat a témával kapcsolatban.

Úgy látom, a legfőbb kritikát azért kapta az új fejlesztés, mert a "kisebb" szövetségeket is megtámadta a Kristály szövetség, és ennek eredményeképp rájuk is szórt pusztitás citadellát. A következő körben ezt igyekszünk kivédeni. Jelenleg a KH, ha 5-nél kevesebb általa inditott háborúja volt, inditott újat. Valószinüleg ezt célszerü módositanunk: ha a top 5 szövetség közül nem mindegyikkel áll háborúban, akkor üzen csak hadat. Tehát a "kisebb" szövetségeket nem fogja piszkálni, vagy legalábbis nem küld rájuk pusztitó csapást.

A KH most erőt gyűjt, egy bizonyos időre elbújtak, mindenki fellélegezhet, de vissza fognak térni.

Volt, aki a jutalmazást hiányolta, nem tartottuk jó ötletnek, hogy valami extra jutalmat adunk olyasmiért, amiben csak a legerősebbek vehetnek részt, és igy az előnyük tovább nő. A jutalom a plusz portyázási lehetőség és a lélekkútból nyert LE volt, nomeg a dicsőség.

A 15%-kos témával kapcsolatban - ezt már többen kérdezték, és mindenkinek meg is irtuk: itt nem a "szivatás" volt a cél. Ezek gép által irányitott, "buta" ellenfelek, ha nem tudnak valami extra kunsztot, akkor tökéletesen esélytelenek lettek volna, semmiféle izgalmat vagy kihivást nem jelentenek. Az NPC-k mindenfajta játékban tudnak olyasmit, amit a játékosok nem. Ezt nevezhetjük "csalásnak" is, de ez nem más, mint esélykiegyenlités. Emellett is sikerült 3 nap alatt legyőzni őket.

A 3 nappal kapcsolatban, ha ezt rövidnek tartjátok, változtathatunk rajta, akár úgy, hogy több győzelem kell a legyőzésükhöz, de minden vereség után egyre ritkábban támadnak.Igy nem tünnek el olyan hamar, de azért nem keseritik meg annyira a gyengébbek életét.




Szia Miklós!

Ezzel a kristályhordával jelenlegi formájában gond van. Aki tudja őket ütni, annak táp. Aki nem, sőt őt ütik, annak szívás. Megint csak a két véglet létezik, pont a leglényegesebb rész hiányzik belőle.
Olyan fejlesztés(eke)t kellene berakni, ahol:
- Senki nem tudja széttápolni magát.
- Senki nem szívja meg (főleg úgy, hogy nem is tud tenni ellene).
- Lehetőleg minél szélesebb a köre azoknak, akik részt tudnak venni benne.

Ha most a kristályhorda erősebben visszatér, valószínű még kevesebb embernek lesz pozitív élménye - talán nem ez a járható út.
___________________________________________________

Egy ötlet:
X. szint (akármilyen határ) felett minden karakternek legyen meg a klónja (pont olyan erős, mint ő) a kristályhordában, ami X időnként megtámadja az illetőt. A klón nem pihen, de minden nap max. ÉP-ből kezd. Amíg a játékos le nem győzi a klónját úgy, hogy annak elfogy az ÉP-je (nullára), addig csak a klónt tudja támadni a kristályhordából. Utána már másét is, segíthet neki legyőzni a sajátját. Ha a klónt legyőzték, eltűnik (de következő napfordulón újra megjelenik max. ÉP-ben).
A KH akkor kerül legyőzésre, ha egyszerre eltűnik az ÖSSZES klón. Tehát nem elég, ha az erős karakterek legyőzik a klónjaikat (ami közel sem olyan egyszerű, tekintve, hogy velük egyforma erősek lesznek), utána segíteniük kell majd a gyengébbeknek, azoknak majd utána a még gyengébbeknek stb.

- Azzal még lehet finomhangolni a dolgot, hogy a klónnak X%-al több ÉP-je van, mint az eredeti játékosnak.
- Esetleg ha a klón legyőzi a játékost, akkor a játékos "esik ki", és onnantól a klón más játékosokat támad véletlenszerűen (így nem lehetne kockáztatni a 15% alatt tartózkodást). A játékosoknak tervszerűen össze kellene fognia, hogy győzzenek (az előny náluk van a gyógyulási lehetőség, pihenés (10% bónusz), összefogás, célpontválasztás, tetszőleges támadási időpont miatt).
Dátum: 2009.06.02. 10:16:24
Amit ténylegesen nem ártana megcsinálni: ne szerepeljenek rajta inaktív (több napja be nem lépett) játékosok. Aki nem lép be 2 napig, az tűnjön el portyalistáról.
Dátum: 2009.06.01. 09:44:27
Hibái ellenére nem volt rossz elképzelés, de hogy ilyen hosszú fejlesztés eredménye ennyire rövid legyen...
Dátum: 2009.05.30. 00:06:42
59. szintű Legendából:

Az egyik domb mögül, egészen váratlanul egy csoport végzetúr toppan elétek. A kristály horda jelét viselik.

- Üdv az Úrnőtöknek! - köszöntöd őket. - Sürgős ügyben járunk, most nem kívánunk párbajozni!

- De mi igen! - lép elő a vezetőjük, egy kalapos, hosszú szakállú férfi vigyorogva. Mormolni kezd, te is ezt teszed. Hirtelen elillan belőled az erő, lábaid megroggyannak. Mintha valaki elszívta volna az összes manádat! Látod, hogy társaddal ugyanez történik. A következő pillanatban a varázslatok förgeteggént sújtanak le rátok. Egy az egy elleni harcban talán még így is helyt tudnátok állni, de ők túlerőben vannak. A vezető odalép társadhoz, és kezét a homlokához érinti. A kimerült és sebesült vágzetúr felülvölt, ahogy elszívják lélekenergiáját. Aztán csak üvölt, üvölt...

- Hagyd abba! - ugrasz oda, de egy ütés a földre taszít. Társad a földön hever, nem tudod, halott-e, vagy csak eszméletlen.

- Mit műveltek? Voltam az úrnőtöknél, és támogatásáról biztosított! Ráadásul, néhány nappal ezelőtt...

- Tudjuk, mi történt néhány nappal ezelőtt. - vág közbe a kristály harcos. - Egy újabb borzalmat sikerült rászabadítanotok a világra. Most pedig tűnj innét, húzd meg magad a vackodban, különben ugyanúgy jársz, mint ez itt!

- Ezt nem viszitek el szárazon - sziszeged a fogaid közt, de tudod, hogy ha bosszút akarsz állni, akkor most nem harcolhatsz. Hátat fordítasz, és elfutsz arra, amerről jöttél.
Dátum: 2009.05.29. 13:25:04
Idézet: Mazlee - 2009.05.29. 12:01:03
én inkább abban látom a problémát hogy mindenki elkönyvelte hogy ezt lehetetlen elszedni a két nagy szövitől és semmit nem tesz érte.


Nem lehetetlen, csak óriási szívás. Csak egy kérdésre válaszolj: te kit igyekeznél kínzókamrázni ha lehet? Mert én olyat, akinél a torony van - ezt csinálom azóta is, mióta az Elit-Azúr párosnál van.
Na most ők ketten vannak, ráadásul a két legerősebb szövetség, és csak minden második nap van náluk a torony, a közte lévő napon szabadon portyázhatnak, epikusozhatnak, térkapuzhatnak.

Ha másnál lenne a torony, akkor ugyan kapnának 10% bónuszt vadászatra, cserébe az Elit, az Azúr, a TGY és még legalább 2 velük nagyjából egyforma erős szövetség tekintené legfontosabb feladatának, hogy amint lehet, portyázza őket. Tippre átlag 10 másodpercig lenne egy tagjuk 15% felett. Epikusról lemondhatnának, de a térkapu se lenne egyszerű eset, azt pedig, hogy feltöltsék a kínzókamrájukat, valószínű el is felejthetik. Csak ez utóbbin buknának közel annyit, mint a torony 10% bónusza.

Csak még senki nem vette észre, hogy a Hatalom tornya nem jó úgy ahogy van, vagy ha észre is vette valaki, senkinek nem szólt, fórumra se írta fel, főleg nem még februárban.
Dátum: 2009.05.29. 13:13:54
Aki azt hinné, hogy könnyű dolgunk van:
10:00-kor az összes támadásukat nyerték a kristályosok a TGY tagjai ellen
11:00-kor az összes támadásukat nyerték a kristályosok a TGY tagjai ellen
12:00-kor az összes támadásukat nyerték a kristályosok a TGY tagjai ellen
13:00-kor 4-ből 3 támadásukat nyerték a kristályosok a TGY tagjai ellen

Emlékeim szerint hasonló volt a helyzet 9-kor is, de az már nem látszik, így nem akarom tényként közölni.

Jelenleg az állás 137 / 85

4 tagunk van, akinek pozitív a mérlege a Kristályhorda ellen háborúban, és ha jól számoltam, 10 olyan, akit 0:X-re vertek eddig (van akit közülük eddig 13-szor).
Dátum: 2009.05.29. 08:39:39
Idézet: Gyulas84 - 2009.05.28. 18:22:31
A legnagyobb röhej az egészben, hogy akik eddig is normálisan játszottak azokat most minden irányból bekorlátozták, a 2 úttörő, név szerint Csuhi és Egon pedig mindent megtarthattak amit kreatív exploittal összetalicskáztak...
Ezek után már nem tudom, hogy sírjak vagy röhögjek kínomban


Akárhogy is nézzük, nem létezett sajnos semmilyen szabály arra nézve, hogy amit csináltak, az szabálytalan (bár ez a játékvezetés nagy hibája, hiszen mindenki tudott róla, hogy ezt meg lehet csinálni). Így én sem tartom jogosnak elvenni tőlük a LE-t (illetve ha ez jogos lenne, akkor felvetődik az is, hogy mindneki mástól is elvegyék-e? - Ha igen miért, ha nem, miért?)
Dátum: 2009.05.28. 17:09:38
Idézet: Ariel - 2009.05.28. 16:56:11
Nem kell aggódni, hamarosan befellegzik a kristály szövetségnek. Az állataik nem regenerálódnak. Pár tegjuknál már ki is pusztultak. Mint pl Eliminatus-nál


Szerintem erről egészen egyszerűen megfeledkezett Miklós, de biztos, hogy korrigálva lesz.

Amúgy meg sajnos a játék jellegéből adódóan (egy pályán vannak erősek és gyengék) ez a fejlesztés is ilyen: valakinek túl erős, valaki meg tápol vele. Ilyen tekintetben nem sikerült túl jól. Kíváncsi vagyok arra is, milyen hosszú esemény lesz - mert a háborúk pár napon belül lezárulnak (bár lehet, a mienk nem )
Dátum: 2009.05.28. 12:28:43
Idézet: LanMaffia - 2009.05.28. 10:45:39

Jerikó utolsó ötlete meg kb. arról szól hogy LanMaffia ne üssön már be mindig 15%on. 14%on költsd el a LÉt, és meg van oldva.


Hát, ha te klikkelő-versenyben tudsz csak jó lenni, úgy sajnállak. Pár másodpercnyi időt szerintem kellene hagyni (az az 1% tényleg sok, nem gondoltam, hogy 7-9 perc).