Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Khetty

Dátum: 2009.02.19. 21:08:46
Ez a visszacsatolás pont olyan, mint a vakító fény... az a varázslat, ami nem sebez, nem használható... még nekünk varázslóknak sem...
Thomas Edisont mi motiválta a villanykörte megalkotására?

félt a sötétben
véletlenül találta fel
ígéretet tett az apjának
maradandót akart alkotni

A kérdésre a válaszolók több mint 75%-a nem tudta a választ, ezért kivettük az adatbázisból!


Szép kérdésem kettő egész napot élt meg...
Dátum: 2009.02.19. 19:14:43
Melyik városban van a Szabadság-szobor?
Rio de Janeiro
New York
London
Chicago

Namármost ugye az attól függ, hogy melyik ország szabadság szobra... mert csak így jelöletlenül én egyből a sajátunkra gondoltam! Kerestem is Budapestet a felsorolásban, de akárhogy is néztem nem találtam.... meg szerintem már szerepel is ez a kérdés
Dátum: 2009.02.19. 15:22:25
Idézet: Tibaba - 2009.02.19. 13:54:19
sziasztok!
tegnap már feltettem ezt a kérdést, de a választ nem találom, lehet nem jó helyre írtam, vagy csak nem jó helyen keresem a választ, ezért felteszem még egyszer.
mi ketten játszunk egy gépről a fiammal,és azt nem tudom, hogyha ő vadászik, vagy portyázik, vagy bármit csinál,akkor nekem meg kell-e várni amíg elmegy pihenni?ha 20-at vadászik akkor addig én miért nem játszhatok az én karakteremmel?elolvastam a játékleírásban, és nem vagyunk egy hordában,nem támadjuk egymást stb.mivel ő suliba jár,amúgy is ritkábban van fennt mint én.erről nem láttam sehol információt,hogy ilyenkor mi a teendő, vagy mit lehet és mit nem.nagyon szeretem ezt a játékot, nem szeretném ha kizárnátok olyan miatt amit nem tudok,ezért kérlek válaszoljatok.
köszi
tibaba


Mivel a játék nem a te gépeteken fut, hanem egy központi szerveren, ha a fiad elküldi a karakterét vadászni, kilép és otthagyja a gépet 1 órára, addig te nyugodtan beléphetsz és játszhatsz a saját karaktereddel.
Dátum: 2009.02.19. 13:57:26
Szia Gabcsi Nem lett olyan jó, mintha Stubb humorával vagy Danka tudásával készült volna...
Dátum: 2009.02.18. 22:55:21
Idézet: Roseprincess - 2009.02.18. 20:52:59
Pontosan nem tudom elmagyarázni. Én tudom, hogy mi, értem a kérdést. Csak egy kis biokémia. A pontos fogalmát nem tudom, de itt a szerves bázis azok, amik a DNS-t illetve RNS-t alkotó vegyületek. DNS esetében Adenin-Timin Citozin-Guanin, míg RNS-nél Guanin helyett Uracil van. Szóval ők a szerves bázisok. Jobban sajnos nem tudom leírni. Ezeket bázis párokként is szokták emlegetni, részben ők alkotják a DNS spirálját.


Az hagyján, hogy én ehhez a témához hozzá sem szagolok, de konkrétan 2 percig azon gondolkoztam, hogy mi az a "szervez bázis", mert azt hittem, hogy van ilyen és biztos én vagyok a műveletlen... aztán azon elmélkedtem, hogy lehet, hogy ez mégis valami más akar lenni... csak odáig nem jutottam el, hogy "szerves bázis" akar lenni...
És nem kötekedésnek szánom, mert így már egyből van értelme a kérdésnek és nyilvánvaló, hogy azért mert én nem tudok rá válaszolni azért még jó a kérdés... csak itt a helyesírási elütés miatt (ami egy küldés előtti átolvasással kezelhető lett volna) konkrétan nem értettem, hogy mi a kérdés...
Dátum: 2009.02.18. 22:49:21
A hüllő köpenye darabokra szakadva lobogott a szélben, kámzsája az első ütésekkor hátra csúszott, az arcát borító maszkot egy kardcsapásnál kettévágta Redjens, míg a körben álló végzeturak egymás után intézték támadásaikat a gyíkszerű lény felé.
Nem valamiféle magasztos cél miatt voltak ilyen tisztességesek, hisz bosszút akartak elrabolt társuk miatt, hanem az orgyilkost körülvevő különös burok nem engedte, hogy egyszerre rontsanak rá. A toronylakók oly mértékben legyengültek ezekben a próbálkozásokban, hogy a hatékonyan semmiképp sem tudták volna megadásra bírni Daegmont.
Ám ahogy telt az idő, a hüllőnek is látnia kellett, hogy nincs esélye a csapattal szemben, akik szervezetten, szisztematikusan törtek az életére, egyetlen céllal, hogy végképp a Leah birodalmának lakójává tegyék.
Hiába azonban egyre gyengülő ereje Truid egy támadás alkalmával akkora ütést kapott Daegmontól, hogy az egyik fa tövében kötött ki, a fa ágairól egy tömegben alázúduló tekintélyes mennyiségű havat zúdítva a saját nyakába.
- Truid jól vagy? – kiáltott a fiúhoz Stubb, miközben erősen koncentrálva igyekezett a megürült mágus helyén kialakult menekülési útvonalat is visszafoltozni az orgyilkost fogvatartó varázskörön.
A fiú nem felelt a hóbucka alól, de senki nem szaladhatott oda, hogy megnézze, hiszen még egy rés a varázskörön Daegmon menekülését jelentette volna, és akkor oda az órák óta tartó verejtékes munka áldozata.
A következő soron következő támadó Danka volt, varázslata és ütései szinte leperegtek a hüllő saját védelméről, de a varázslótanonc a küzdelem alatt jelentős sebeket kapott. Mikor térdre rogyott Daegmon előtt, az orgyilkos felemelte két kezét és hosszú, karmos ujjai közé fogta a fiú fejét.
Danka csukott szemei előtt fények, formák, alakok úsztak el. Beszélgetések foszlányai jutottak el a tudatáig, de nem sokat tudott felfogni belőlük.
- Ereszd el, te mocsok! – érkezett meg Khetty, varázslatától apró repedések keletkeztek a hüllő védőburkában.
A varázslattól megdöbbent orgyilkos felemelte fegyverét, de már nem volt képes olyan mértékben védekezni, mint a harc kezdetén. Még így is hihetetlen erővel zúgott egy-egy ütése. A nő támadásától meggyengült ugyan és kénytelen volt elengedni Dankát, akit Camelus kihúzott a varázskörön kívülre, de élni akarása oly erős volt, hogy ez sem volt elég ahhoz, hogy kivégezzék.
Khetty beállt Truid helyére, amellyel a fogvatartó varázskörben megszűnt a finom rezgés, ezzel ismét jelentősen gyengítve a hüllő energiáját, életerejét.
- Hát ti mit csináltok? – érkezett meg Lia.
- Segítenél, ha ráérsz? – nézett a lányra Gill Bates.
Lia pár pillanatig nézett a hüllőre, míg elég információt kapott arról, hogy miért is állt elő a gyilkos helyzet, majd összehúzott szemmel belépett a varázskörbe.
A lány elméjében szinte lángolt a felégetett városok képe, a halott végzeturak teteme, akiket a hüllő maga mögött hagyott. Majd felemelte kezét, ujjaiból fényesen tört elő az ősvillám, amely körbevonta az orgyilkos testét.
Villámok cikáztak át a zöld bőr felületén, mígnem Daegmon füstszínű védelmi pajzsa darabokra hullott, ezzel együtt szürke darabokká vált a hüllő bőre, majd aszott húsa a csontjaira tapadt, hogy aztán a fújó szél felkavarja a hamut és a varázskör felizzó jelei között eltűnjön Ghalla földfelszínéről.
Miután az orgyilkos eltűnt Camelus felkapta Danka kimerült testét, hogy a toronyba vigye, míg Diabolo a fa tövében puposodó hókupachoz sietett, majd hitetlenkedve kotorta szét a havat.
- Hová lett?
Kérdésére jónéhányan odakapták a fejüket.
- Truid… eltűnt… - nyögte Diabolo értetlenkedve.
- Talán visszateleportálta magát a toronyba – vont vállat Elviz, bár ezt ő maga sem hitte igazán.
- Nézzétek! – emelt fel Kayrac egy csillogó ékszert arról a helyről, ahol korábban a hüllő feküdt.
- Fairlight nyaklánca? – nézett hitetlenkedve az ezüst láncon lógó agancsot mintázó medálra Csirguz.
- Amíg mindenki összeszedi magát, helyezzük a kincseskamrába – javasolta Heian, majd kimerültségtől fázva szorosabbra húzta magán a varázslóköpenyét és a többiekkel együtt ő is a torony felé indult.
- Hol voltál eddig? – állt meg Stubb a vörös hajú nő előtt.
- Ne akard tudni! – rázta meg a fejét Khetty, majd köpenye alól előhúzott egy homokfútt üveget.
- Ez meg mi?
- Entbogyó pálinka.
- Honnan? – nézett gyanakvóan Stubb az üvegre.
- Tökéletes barátainktól – húzta el a száját Khetty gúnyosan.
A szövetség neve hallatán Stubb felkapta a fejét és néhány lépéssel beérte a nőt, majd néhány perces csendes gyaloglás után vágyakozóan megkérdezte:
- Hoztál még?
- Igen! Egész sokat – mosolyodott el a nő. - De ha inni akarsz, másik üvegből tett! – nyújtott át egy átlásztó üveget, amelyen ugyanúgy rajta volt a díszes „S” betű, mint homokfúvott társán.
A törpe pár pillanatig nézte a két üveget, próbálva megfejteni a rejtélyt, amely szinte első pillantásra egyértelmű volt.
- Jókora korty hiányzik ebből az üvegből! – emelte fel végülis az először kapottat, mire Khetty meglepődve megtorpant.
- Igen, jókora hiányzik belőle… de nem ezért adtam…
- Tudom – mosolygott a hideg széltől pirosra fújt arccal a törpe.
- Van valami fura hatása… szeretném, ha megvizsgálnád és megmondanád, hogy mi és miért!
- Megvizsgáljam? Hogyan? – vigyorodott el a törpe úgy, hogy hosszú vörös bajsza alól kivillantak a fogai is.
Khetty még sosem látta ezt az egész arcot eltűntető törpe-mosolyt.
- Ahogy akarod! – mosolyodott el a nő és továbbindult a hóban. – Csak az eredményt és a megfigyeléseidet közöld velem a végén!
- Meglesz! – vigyorgott a törpe végtelen boldogsággal ragyogva és mellkasáig érő szakálla alá rejtette az üvegeket.
Dátum: 2009.02.18. 20:41:37
Idézet: Roseprincess - 2009.02.18. 19:31:42
Idézet: Khetty - 2009.02.18. 19:16:31

Melyik nitrogén tartalmú szervez bázis nincs a DNS-ben ?
Adenin
Timin
Uracil
Citozin

Nem érteni mit akar kérdezni...

Pedig ez kivételesen szépen van megfogalmazva is. Úgyhogy nem értem mit nem értesz rajta.
Esetleg talán kicsit spec.-nek érezheted, de teljesen korrekt a megfogalmazás.


Én hiszek neked... mi az a "szervez bázis"?
Dátum: 2009.02.18. 19:16:31
Adjunk hálát az Úrnak a mai napért és az alábbi kérdések írójáért könyörögjünk bűnbocsánatért!

Melyik magyar város?
Párizs
London
Budapest
Bukarest


Ez igazán nagyon-nagyon... kiábrándító kérdés.

Melyik nitrogén tartalmú szervez bázis nincs a DNS-ben ?
Adenin
Timin
Uracil
Citozin


Nem érteni mit akar kérdezni...

Mikor lepett eloszor ember (Neil Armstrong) a Holdra?
1958
1964
1973
1969


Ékezetek hová lettek?


mennyi 500+500 +1000+1000+2000?
6000
4000
4500
5000


A mai nap No.1. kérdése...

Melyik házhoz tartozik Harry Potter?
Mardekar
Griffendél
Hagrid
Hugrabug


Mondjuk Hagrid nevű ház pont nincs a HP opuszban... legalább sorolná fel a négy házat, ha már ilyen kérdést tesz fel az illető...
Dátum: 2009.02.18. 14:48:45
Idézet: Snitt - 2009.02.18. 13:56:22
Én benne vagyok,hogy értelmes kérdések legyenek,sőt tanulok,vagy pótolom a hiányosságaimat,de akkor nem akarok ilyen baromságokba belefutni...Meg olyanokba,h vmi rajzfilmhősnek ki az ellensége:D


Pedig vannak ősmesék, amelyek ismeretét szinte kötelezővé kellene tenni, a mai gyerekeknek is!
Úgymint: Mézga család, Pom-pom, Süsü, Macskafogó, Pityke őrmester, Lolka és Bolka, Varázsceruza, Kukori és Kotkoda, Frakk, A kockásfülű nyúl... több most hirtelen nem jut eszembe .... és akkor olyan tévésorozatok, mint a Tenkes kapitánya és hasonlóak még szóba se került...
Dátum: 2009.02.18. 13:40:41
Idézet: winnie - 2009.02.18. 12:52:38
Én igazából azt nem értem az állatkoncepcióban, hogy miért nem permanens a lény halála? az tűnt volna logikusnak, volt is nagy meglepetés, mikor kiderült, hogy csak apró kellemetlenséget okoz a halál.


Teljes őszintén mondom, hogy ha egy ájultra verés eredménye az lenne, hogy meghal a manóm vagy a griffem... megőszülnék és főbe lőném magam!
Egyrészt én érzelmileg kötődöm az idomított állatkáimhoz (a csak úgy befogottak nem érdekelnek, azokat simán kisajtolom), ha egy nap egymás után megtámad 4-5 olyan karakter, akik pikk-pakk ájultra verik és én este csak arra érek haza, hogy szegény már megint lábadozik, annak se örülök, de akkor addig elteszem aludni és hívom a másikat (elméletben persze, hiszen egy 4-es és egy 11-es szintű állatról beszélek ), de ha arra érnék haza, hogy valamelyikük a csatában elhalálozott, mert max. ÉP-ről leütötték a nálam 3-4 szinttel nagyobb karakterek... az ugye nem lenne egészen fair!

Persze ezt kivédendő, akkor lehetne fejleszteni egy hatékonyabb vastag bőrt , mint a huzat! Vagy egyszerűen nem hagyom magam mellett, amikor nem vagyok biztos a győzelemben, csak ez esetben a morálja így is, úgy is lezuhan (még arra sincs esélye, hogy egy esetlegesen nyert csata megemelje a TP-t és a morált...)

Alapvetően egyetértek Ariellel, hogy a magas másodlagos támadásban pillanatnyilag én is csak a másik szivatását látom...
Persze értem én winnie szavait is, hogy ez elrettentő lehet egy-egy agresszornak, de (tőle is )mindig csak azt a részt kaptam meg, hogy állatka alszik 12 órát...
Azt hiszem, hogy aki annyira erős, az inkább nem viszi magával az állatot, vagy egy ilyen eset után beteszi a Kennelbe és megvárja, míg ott szintetlépve meggyógyul és addig viszi a másikat, de semmiféleképpen nem rettenti el őket egy ilyen szakértelem...
Aki pedig a középmezőnyben játszik, azt pedig csak szivatni lehet egy ilyennel... (hiszen se visszaütni nem tud - ki az a bolond, aki visszatámadna egy magasabb szintűt a "bosszú nevében")...
Ha pedig egy alacsonyabb szintű ezzel védekezik... hát ez az izgalmas rizikó az egészben
Dátum: 2009.02.18. 11:48:45
Idézet: Mrsitn - 2009.02.11. 18:30:14
A másik az ellenfél kereső. Gyakorlatilag semmit sem ér, vagy nagyon keveset. Ha már van ilyen mód lehetne egy néhány fokkal profibb. Ha most vki szerepjátékos magyarázatokkal jönne a különbözőbb kapcsolók ellen, akkor mire föl a %os kijelzés? Nah a lényeg, jó lenne ha szintre, tulajdonságra lehetne keresni és nem max LEre. Egy keresésben ha nem találok jo ellenfelet akkor aköv keresésre szinte ugyanazokat dobja vissza. Ha kiválasztok vkit és nincs elég HPja a csatához akkor is visszarakja a köv keresésbe. Ennek megreformálása sem ártana.


Szerintem az általad leírtakra ott a Toplista... rendezed tulajdonságösszegre, megnyomod, hogy ebben hol áll a te karaktered, aztán aki alattad van, már verheted is... kb. ugyanannyi időt vesz el a keresgetés (mert mondjuk a kiválasztott le van ütve), mintha a portyaablakot frissítgetnéd folyamatosan...
Dátum: 2009.02.17. 23:04:53
Varázsló lehet az illető, akinél láttad. A smaragd hordásoknak többek között ez az egyik előnyük, hogy a varázslatokat előbb megvehetik egy szinttel...

Aztán lehet még olyan szakértelem is 12. tanulásnál, hogy "kereskedelem"... ha ezt valaki fejleszti, akkor szintén egyel előbb jut felszereléshez...
Dátum: 2009.02.17. 22:59:42
Zacc-Wocsok: ezt még végigolvasni is fárasztó volt... komolyan, mint az óvodában!
"- Óvónééniii, a Pisti teletömte homokkal a számad!
- Dehát ő kezdte, mert bokán rúgott!"

Zacc:
- ha bevállalod a döntetlent, bizony jópáran megtámadnak, tök mindegy, hogy háborúban állsz velük vagy sem... benne van a rizikó... ettől nem könnyen megcsinálható, tamagocsi-küldetés
- ha úgyis nagy fölénnyel nyeritek a háborút, nem teljesen mindegy, hogy nyer-e még 2 csatát?
- ha meg leütötték az ÉP-d használd ki vadászatra, sálkötésre, fafaragásra vagy igyál gyogyit és menj portyázni...

- miért kell egymást sértegetni, mindenféle jelzővel illetni, mert nem azt csinálja, amit te elvársz tőle?
- másik topicban kifejtett nagyszerű háborúnkban (még mindig tart ) is érkezett egy felettébb érdekes levél, pedig ott csak szimplán támadta egyik karakter a másikat... mi elolvastuk, megtárgyaltuk, de nem teregettük ki ide mindenki elé, hogy "ugye, milyen paraszt a másik?" alapon nekünk adjanak igazat...
Dátum: 2009.02.17. 22:30:18
Szia Telk! Jó éjszakát!
Dátum: 2009.02.17. 14:20:06
Tulajdonképpen csak azt nem értem ebben, hogy az egyik miért zárja ki a másikat?
Értem én tudatlan, játékélvezethajhász csajszi vagyok... de ezt leszámítva... miért ne vadászhatnál el a felgyűlt 250-400CSP-ből mondjuk 50-et, és akkor meglenne az ilyen-olyan szörny... (jó lehet, hogy 60 vadászat kell majd hozzá) ezzel megnyílna egy út esetleg olyan küldetések előtt, amelyek megint portyázáshoz vannak kötve... ráadásul mikor a sok portyában 0-ra ütnek, akkor minimum 2,5 óra, mire észhez térsz (hacsak nem vagy gyogyi nagyfogyasztó), addig bőven belefér 20-30 vadászat...

A játék erre a kettőre épül... nem az egyikra vagy a másikra... a kettő együtt adja ki a "tökéletesen fejleszthető" karaktert... szerintem...

Én tényleg a vadászatban és a szövetségem kissé szétszórt életében találom meg a játék élvezetét, de ettől még megcsináltam az összes portyás feladatot, amit kaptam... és ezután is meg fogom csinálni, mégha szenvedősek is egy kicsit... de annál nagyobb a sikerélmény, mikor végre besárgul a "küldetések" pont!

Azt meg, hogy legyen 6 választható küldetés... minek? 3-ból is el lehet dönteni, hogy épp melyiket akarom megcsinálni, egyszerre úgyis csak az egyikkel tudok foglalkozni... és igenis legyen kihívás mindenkinek, mert eléggé sírok, mikor 35. szinten buzogánnyal és 150 TÖ-vel rohangáló karaktert látok, akinek az építése 2millió!!
Persze ez a karakter már jó ideje nem küzd a küldetésekkel... de igenis legyen valami mérhető határ, hogy ha ezt vagy azt teljesíteni akarom, akkor biza több energiát kell fektetnem a megfelelő tulajdonság/szakértelem fejlesztésébe!

Mondjuk sajnálom, hogy a küldetések nagy része a harcosoknak van kitalálva! Olyan küldetés miért nincs, hogy "Varázsolj 200 fölött az ellenfélbe!" vagy olyan szakértelmek, amik a varázslóknak is adnak lehetőséget? (tudom-tudom... jön az Akadémia! )
Dátum: 2009.02.17. 12:10:10
A térkapunak vannak előfeltételei... először ezeket kell felépíteni...
Aztán ott van még az a kérdés is, hogy a térkapu-nak szintjei vannak... hányas szintre akarjátok építeni térkaput?
Dátum: 2009.02.17. 12:03:43
Hát igazán nincs mit... Ha van kérdésed, neked is szívesen segítek PM-ben... mert azért nem teregetem ki mindenkinek a titkaimat! (mintha lennének )
Dátum: 2009.02.16. 23:14:00
Én se magamtól jöttem rá De szívesen segítek, ha tudok! Írj nyugodtan! (fórumot tudok olvasni napközben is )

Most viszont jó éjszakát kívánok neked és mindenkinek! Álmodjatok szépeket!
Dátum: 2009.02.16. 23:10:24
Próbáld a leütéseket a vadászatra felhasználni, és abból a kivégzésre vagy a kritikus ütésre, akkor okozhatsz meglepetéseket a támadóknak... Én szoktam használni a pihenést is, sokat tud jelenteni az a +10% védekezés... a láthatatlanság ideig-óráig jó, de nem hetekre...
a van turbód és az elementáris fúziód elég magas, akkor éjszakára vagy amikor dolgozol tedd rá a turbót, ezzel több CSP-t kapsz
Hasznos még a spektrális manipuláció és a sajtolás emelése...