Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Byzon

Dátum: 2009.11.29. 15:59:09
Idézet: Jeriko - 2009.11.29. 15:51:03
Azt nem értem, miért kell megint a bonyolultabb megoldást választani, fórumon vitatkozni, ahelyett, hogy globálisan kezelve a problémát bekerülne, hogy a karakterek már 14%-tól tudnak támadni. 14 és 15% között van pár perc, aki gép előtt van, tud támadni ha akar, és akkor nem klikkelőverseny lesz a portyából. A kémgömb meg maradjon változatlan. EGY azaz 1 karaktert kell átírni a programban (15%-ot 14%-ra).


Mester, Önnél a pont! EZ a tökéletes megoldás! *meghajlás*
Dátum: 2009.11.29. 15:34:29
Most nem értünk egyet Darah. Egy jó pók még mindig meg fogja tudni találni a megfelelő célpontokat kis gondolkodással, ehhez eddig sem volt feltétlen szükséges a gömb. (Részletek: Ösvényjárótól, ha valaki nem tudja és érdekli, kérdezze, ha akar, válaszol ).
De nem ilyen egyszerű formában. Ennyi az egész lényege. Nem ilyen piszok egyszerű formában. Mert ez így gyakszi esélyt sem hagy a védekező félnek, kivéve ha tényleg übertökéletesen ott ül a gép előtt 15%-nál (nem, még pisilni sem mehet ki). Mindannyiunk érdeke a sok megelégedett játékos, az ilyen pofonegyszerű cuccokat nerfeljük nyugodtan, ennyiben azért segítsük a gyengébb játékosokat.
(Nem nagyon kívánok a topicba belemélyedni, abszolút hidegen hagy a reform )
Szerintem ennyivel meg lehetne oldani az egészet:
A Zsarnok Aranylánca (x ezer lélekgyémánt és y őskő) - tök ugyanazok a bónuszok, mint egy középszerű büntetős tárgynak (nem megyek wikire és kész ezért), nyaklánc és büntetés helyett mondjuk 45%-al csökkenti az esélyt hogy bejön a büntetés ellened.
Az Elnyomás Zafírja (x ezer lélekgyémánt) - fókuszkristály, nyakláncba/gyűrűbe: 4%-al kevesebb az esély, hogy bejön a büntetés.
A kettővel együtt 1%-ra csökken (csak együtt lehet vele élni) és a büntetős tárgy még mindig lefog egy slotot az ellenfélnél értelmesebb nyaklánc elől (1-1). És csókolom
Nekem ebben a szintednek megfelelően rész gázos... Lévén a szövi miatt ahol van (Sötét Ösvény) az én 60-as karim pl 80-as epic cuccal flangál... Akkor most mi van?
Tőlem ippen kivehetnék, bár egy okból nem javallanám: mindenki költött rá kincspontot, akinek csak van. Ergo valamennyit vissza kéne származtatni nekik, innentől meg aránytalan meló lenne az egész. Inkább védje le valami (városi épület vagy epic tárgy) a hatását a fenébe
Idézet: Ricardo - 2009.11.29. 14:11:57
Zavar 20 karaktert világonként, meg teljesen hidegen hagy másik 20.000-ret. Természetesen egyre vészesebb a helyzet. Inkább azért vészes, mert ha a megfelelő 20 embert zavar valami, akkor biztosan meg kell változtatni, akkor is, ha a maradék 20.000 játékos nem akarja.


De a maradék 20.000-et az se zavarja, ha betesznek valami védelmet ellene Dutch. Abszolút érdektelen. Akkor meg miért ne akarjuk, hogy annak a 20 játékosnak növekedjen a játékélménye? Nekünk nem lesz rosszabb
Őőőő... Szerintem aki vf-es, annak holt tökmindegy a csp... Önmagában nem erőforrás... Csak ha le van vadászva. Addig korlátlan mértékben szórható a karakter gyengülése nélkül, nem oszt nem szoroz... Ez biztos.
Viszont a TOPpereknek (szinthuszárok) igenis számít. Ha van ilyen tárgy (alapban minek???) akkor kellene ellene védekezés is...
Idézet: Tyberius06 - 2009.11.29. 14:03:54
Cyron mikor fogjátok már fel, hogy nincs VF-ező pók!!!! A VF a vadászatra és a térkapura hat egy normál pók nem vadászik, ha igen csak küldetés miatt, azt is láthatatlanul. Akik kivégzés és kémkedéssel rabolnak baszott sok LE-t nem mondanám póknak. A pók nem vadászik, ergó a VF sem érinti....


Ez érdekes felvetés. Szerintem a portyából rabolt LE és a vadászatból szerzett LE összeegyeztethető, ha nem, akkor Dutch vonja le a következtetéseket és dőljön a kardjába.
Elvileg akkor micsoda az a kari, aki vadászik (max vf-el, ergo abból sok LE-t szed) és ráadásul ügyin választja a célpontokat így a LE diffi is néhány millió körül van?
Idézet: Faust0ne - 2009.11.29. 13:59:33
hehh...az aki nem csak küldire használja a szingulárist...nos az...hehe ...


Az TOPper játékos, ami bőven ugyanolyan létjogosult játékforma, mint a vf vagy a pók... Egy ilyet a vf gyengít le, a szingu meg megerősít.

Másrészt tény, hogy csak számukra igazán érték a csp. A többiek számára érdektelen a Büntető...
Dátum: 2009.11.24. 22:11:08
Idézet: Mortimer - 2009.11.24. 22:06:01
Vagy bárki tud logikus magyarázatot arra, hogy miért a karakter fegyverétől függ az állat sebzése?


Kettőt is Mort.
Egy szerepjátékost, meg egy játéktechnikait.

Szerepjátékos: "Hú bakmeg mekkora randa nagy gyilokja van a gazdinak! Muszáj megemberelnem magam, mielőtt az én fejembe állítja bele a marhája!"

Játéktechnikai: Mert Miklós így programoztatta le
Dátum: 2009.11.24. 21:50:32
Igen és semmi baj
Most akkor mi is a cél? A nagyok aktív bevonása, vagy az, hogy ledob Kóc, Ariel, Mongoose, stb kezet a legkisebb tagnak, aki fellép ettől virtuálisan x szintet és gyaláz? Utóbbi sem rossz és egyszerű megoldás, de ettől Ariel, Mongoose, Barrique nem lesz aktív részese a háborúnak...
Nem ismerem fent a játékstílust, ezért kérdezek: a topperek akarnak háborúban részt venni? Ha nem, akkor a kérdéskör turbós segítő kézzel le is tudva
Jah, igen, nem sikerült kifejtenem, a TÖ-t arányosan kell ledobni mindenképpen. És a másik oldalon is arányosan felvenni.

Másik részéhez:
Ehhez az lenne a megoldás, ha felvenni a TÖ-t nem egy az egyhez arányban lehetne esetleg.

Igazából az arányszámokra nem tudok mit mondani, ehhez olyan kéne, aki jobban ismeri a játékoptimalizációt, ez csak egy alapötlet...
Na két oldalról ütnek, részben hogy marhaság, részben, hogy egy próbát megér, hát akkor feldobom ötlet szinten a nagy szintű játékosok részvétele a háborúban c. eszmefuttatásomat.
1. A Miklós által javasoltak nagyon jó alapötlet de két dolog miatt nem tetszik.
Az egyik, hogy mi van a felszerelésekkel? Ha nekimegyek az Azúrnak (és tegyük fel, hogy a szövi TÖ-SZÖ átlagolás után kerek egyforma lenne nekem és nekik) mondjuk Barrique fegyverzete mekkora fórt jelentene neki?
Másrészt szerintem csökkentené a háborúk élvezeti értékét. Minden kari ugyanolyan TÖ-vel/SZÖ-vel bírna, ha egyet nem tudok megütni, akkor a szövimből se senki, kapitula. Nincs taktika.
2. Ugyanakkor az is elképzelhetetlen, hogy jelenlegi erejükben üssék a jónépet...
Így van egy ilyen kis alapötletem:
A magas szintű karik, ha akarnak, eldobálhatnak TÖ-t csak a háborús csaták szemszögéből (csak azokban számít). Minden (példaszámok következnek!!! nem azokba belekötni!!! ) mondjuk 30 TÖ után (szingusok 25, vf-esek 35) amit eldobnak, a háborús csaták szemszögéből buknak egy szintet lefelé. Támadhatóság, miegymás.
Az eldobott TÖ-ket felvehetik a szövi kis tagjai, de ők is minden 25-30-35 TÖ után kapnak egy szintet.
Aki visszalép, annak szintvesztés arányában csökkennek a kritikus szakik és a kivégzés is (pl szintenként 10-10-10).
Emellett választhat magának egy olyan felszerelést, amit az új virtuális szintje+kereskedelme megenged neki, de csak non-prémest (ha megtartott az intervallumba beleférő őskövest, akkor azt választhatja). A rendszer a háborús csatákban automatikusan átöltözteti ebbe a játékost.
(Példa: 55-re ledobálom magam és mondjuk 12-t látok fel a kereskedelemmel. Ekkor választhatok minden felszerelési tárgyból 1-et, 1 és 67 szint között). A tárgyakat a kari ingyen megkapja, és háború után elvesznek!
Hogy jó ötlet vagy sem, azt nem az én dolgom megítélni, hallottam rá ezt is, azt is...
Mellesleg Sameed mester is megfordult köztük
Hát egy bizonyos szintig. De amikor már kb csak a pajzsokat építed minek?
Bizonyos szint alatt meg kb semmit sem ér...
Én olvastam a javaslataid Butch. Jók, főleg az alvásidő tetszett nagyon, a pár órás katakomba. De nem oldja meg az alapproblémákat. Mi a francnak indítsak háborút???
Idézet: Butchman - 2009.11.22. 14:27:19
Tyberius, Byzon,
Szerintem tök jó, érdekes, stb ötleteket vázoltatok, de ezek főként új épületek. Szerintem a háborúk alapvető problémái, amivel kellene GYORSAN tenni valamit a következők:

- Kevés nyereség a győztesnek.
- Nincs érdekeltté téve a megtámadott szövetség a kitartásra.
- Brutális mértékű helyettesítés (multizás? ) vagy időráfordítás szükséges a háborúhoz.

Ha ezeket gyorsan akarjuk megoldani, akkor nem feltétlenül a legjobb megoldás az új épületek bevezetése. Persze ez csak az én véleményem.


Butch! Megpróbálom mégegyszer:
Ezeknek az épületeknek, ha már szövi várost akarunk épp az a célja, hogy legyen nyereség, de a vesztes szétfarmolása nélkül. Ha egy elhúzódó háborúban nyersz és fosztogatsz, akkor kapsz LE-t (helytartóság), kristályitalt, gyógyitalt, varázsitalt, fejlődnek az állataid, egyedi tárgyak. Ezekért érné meg.
A Dicsőség Csarnok+Pantheon együtt megoldja a kicsik LE vesztésének kérdését. Ezért éri meg kitartani. A Barakk nagyban növeli a taktikai lehetőségeket. stb.
Alapja az a rendszernek, hogy magadhoz hasonló ellenfelet válassz, ne a kicsit farmold be! Mert akkor csak némi lényegtelen LE és coki, nincs fosztogatás, nincs egyéni jutalom.
Ezért próbáltam összekötni a két fejlesztést, a szavazatok szerint nem is a legrosszabb ötlet... De ha tudsz, javasolj jobbat Mindenre nyitott vagyok
Na akkor összefoglalás:

No, már volt egy ötletelésem a háborús átalakításról, de az sajna csak a középmezőnynek tetszett, a nagyok figyelemre sem méltatták (Ariel kivétel, okos kritikáját nagyon szépen köszönöm). Miklós elkezdte ezt a szavazásos módszert, én is megteszem, főleg mert kíváncsi vagyok, hogy egyrészt így többen ugranak-e rá a dologra, másrészt, hogy csak a top érdektelen-e.
Van amit változtattam az alapötleten, de az alapvetés ugyanaz maradt.
1. Magas szinten érdektelen a háború, mert a manakonsti világát éljük, gyakszi érdektelen a hozható LE.
2. Alacsony szinten a folyamatos befarmolás a probléma, ott még komoly hátráltatás egy vereség.
3. Jó lenne eltávolodni a farmháborúk rendszerétől, izgalmasabb összecsapások felé terelni a népet.
4. Miklós városokat tervez (új szöviépületek) a szövierődök köré.
Mi lenne ha ezeket összehangolnánk?
Tehát:

Ha csak az LE-t növeljük tovább, azzal semmire sem megyünk, irtózatos LE-t kellene mozgósítani, baromi feleslegesen, ráadásul az arányaiban bedurvított veszteség alacsonyabb szinteken nem kis probléma lenne. Épp ezért karakterszintű előnyöket is kéne jelentsen egy jó háborúban való nyereség!
Másrészt a kicsiknek segíteni, hogy könnyebben vészeljék át az elején a LE veszteséget. Ehhez feldobnám a régi ötletelésem egyik épületét, amit ehhez még mindig a legjobbnak tartok:

Dicsőségcsarnok

Építhető szintek száma: 9
Költség: az illetékesekre hagyom, de szerintem ne legyen eget rengető
Előfeltétel: A Háború Csarnoka 1/A béke Csarnoka 1
Hatás: A Dicsőségcsarnok másodlagos lélekkútként viselkedik, ahonnan nem lehet az épületekbe LE-t tölteni és a nyertes háborúk arányában nő a töltődési sebessége. Kapacitása a szövetség jelenlegi lélekkútjának szint*10%-a.
Ha kihívnak egy háborúra és azonnal kapitulálsz, akkor a Dicsőségcsarnoknak nincs hatása.
Ha a háború legalább három napig eltart, az elvesztett LE 25%-a a Dicsőségcsarnokból megy.
Ha 1 hétig is kitartott a szövetség, akkor az 50%-át állja a DCs.
Ha 2 hétig, akkor már a 90%-ot.
Természetesen nem fedezhet több veszteséget mint amennyi jelenleg benne van!
Remények: mivel a támadó a HCs miatt jóval több LE-t kap, megéri háborúznia erősen, a sok LE-ből amit nyernek kialakulhatnak igazi hadiszövetségek, amik ebből élnek.
A védekező ha felveszi a kesztyűt és védi ami az övé, sokkal kevesebbet fog bukni, minél dicsőbben harcol, annál kevesebbet.
Megérné harcolni, megérné legalább megpróbálni megvédeni ami a miénk és ez által még egy vesztes háborúban is lenne sikerélmény. Mindkét félnek.

Ez körülbelül megoldja ezt a gondot (igen, aki nem harcol, az ne is reklamáljon!!!)

Nézzük tovább, építsük ki a karakterszintű előnyöket. Ha már úgyis tervezzük azt a várost, akkor legyen egy olyan lehetőség, hogy ha a háború elhúzódik két hétig (ez a legtöbb esetben egyenlő felek összecsapását jelenti nem egy farmháborút) akkor a győztes fél kifoszthatja a vesztes fél városát! Vagyis onnan tárgyakat zsákmányolhat! A várost néhány táp épület mellett nagyrészt kényelmi cuccokkal kell feltölteni, de minden (vagy majdnem minden) épület után legyen pár zsákmányolható tárgy! Ha a háborút 1 hét alatt nyerték meg, akkor még mindig van zsákmányolás, de csak a hozható tárgyak 20%-a jár. Ennél gyorsabb győzelem esetén semmi! Csak a szokásos kis LE!

Nézzük, hogyan is gondolom:

Elsőként egy épület, a városi épületek alapfeltétele, amíg ez nincs, addig nem nyílik meg a fejlesztésük lehetősége.

Helytartóság

Építhető szintek: 1
Költség: 200.000 LE
Előfeltétel: Palota 5.
Hatás: Mostantól lehetőség van városi épületek építésére. Emellett szerintem jó lenne, ha a szövetségek választhatnának, milyen Tanácsházat építenek, úgy nézne ki a városuk. Mondom a példákat:
Vezéri sátor - a város: szállásterület (barbár sátrak, habarcs nélküli kőépítmények, stb) Extra: 5%-al könnyebb növelni az erő tulajdonságot, 5%-al nehezebb növelni az IQ-t.
Mauzoleum - a város: Necropolis (nagyon gonosz szövi élőholtakkal játszik). Extra: állandó lakossági morál: 50% (lásd lejjebb)
Helytartóság - a város: szabad királyi város (amit megszoktunk a fantasyban). Extra: nincs (ez az alap)
Admiralitás - a város: kikötőváros (éljen a kereskedelem, vagy a kalózkodás? ) Extra: 5%-al olcsóbb vásárlás, lopás fejlesztési költsége 10%-al drágul.
Ha a várost kifosztják, akkor minden tagja a győzteseknek fejenként szint*400 LE jutalmat kap!

És akkor ejtsünk szót a lakosságról is. Egy város erejét a benne lévő lakosság adja. Minél többen laknak a városban, annál erősebb, nagyobb, gazdagabb és a többi. Játéktechnikailag ez annyit tesz, hogy a lakosság két adattal rendelkezik: lakosok száma és lakosok morálja.
A lakosok száma annyit tesz, hogy ennyi ember fizet adót a városban.
A lakosok morálja a kedvüket jelenti, ha nagyon magas, akkor több az adóbevétel, ha nagyon alacsony, akkor elkezdik elhagyni a várost.
Az adózáshoz személy szerint javasolnám új értékként az aranypénz bevezetését, lévén a lakosok a Hegyből kijövő nem harcos galetkik, nem fognak lélekenergiával fizetni. Minden városi épületnek meglesz az aranyköltsége, erre lehet használni. Plusz jópár dologhoz fenntartási költség is legyen. 50% és 75% morál között minden lakos napi 1 aranypénz adót fizet be. 75% felett napi 2-t. Ha a morál eléri a 100%-ot, akkor 3-at.
Ha viszont a morál 50% alá zuhan, akkor elkezdődnek a zúgolódások. Az adóbevétel már csak minden 2 személy után jár, ha leesik 25% alá, akkor elkezd csökkenni a lakosok száma is.
Természetesen a morál folyamatosan csökken, de ha egy szövetség egy háborúban zsákmányol akkor azonnal 90%-ra ugrik, mert jut a javakból a népüknek is.
Amúgy a morált növelni az építkezéssel lehet, de csak LE-ből. A beépített LE 1%-a növeli a morált (mint állatoknál).
Ehhez kapcsolódóan új épületek:

Lakóházak
(Sátortábor/Temető/Lakóházak)

Építhető szintek: 30
Költség: belövik az okosok
Előfeltétel: Helytartóság
Hatás: Minden egyes szint max 10 lakos befogadására tesz képessé. Ha a morál eléri az 50%-ot, akkor naponta egy lakos érkezik, ha eléri a 75%-ot akkor napi 2. Ha viszont 25% vagy az alatt van, akkor napi 3 távozik.
Zsákmányolásnál 1 szint leomlik (1 alá nem csökkenhet).

Munkaterületek
(Húsfüstölő/Termőföldek/Halászkalyibák)

Szint: 30
Költség: belövik az okosok
Előfeltétel: azonos szintű lakóházak
Hatás: Minden szintje egy szintnyi állandó morál százalékot ad, ami normális esetben nem csökkenhet. Necropolisban nem építhető meg!

Kincstár

Szint: 1
Költség: nem nagy
Előfeltétel: Lakóházak 1
Hatás: mostantól adózik a lakosság (lásd fent). A begyűjtött adó kerül ide.
Zsákmányolás esetén a győztes annyi aranypénzt vihet innen, amennyi vereséget szenvedett összesen a háború alatt, de maximum a teljes készlet 50%-át.

És akkor jöjjenek az épületek, amikért érdemes ugye várost építeni, csak néhány példa:

Taverna

Építhető szintek: 10
Előfeltétel: Helytartóság
Költség: valamennyi LE ÉS aranypénz
Fenntartási költség: kevéske aranypénz
Hatás: ahányas szintű a taverna, annyi, tavernával szintén rendelkező szövinek lehet felajánlani "Örökbarátsági szerződést" (nem jelent békét) és kapni egy metafórumot (de max 5). 6. szinttől kezdve lehet szobákat nyitni, nem közös fórumként, hanem csak 1-1 szövivel külön metafórumokat, illetve létező topicok átmozgatása.
Zsákmányolás esetén minden győztes tag háborús győzelmei/10 db varkaudar pálinka boldog tulajdonosa lehet. Ez egy csak ilyen módon szerezhető ital, ami ha megiszod a köv csatádra ad +20 támadást és -10 védelmet.

Könyvtár

Építhető szintek: 15.
Előfeltétel: Helytartóság és Akadémia 5
Költség: LE és aranypénz
Fenntartási költség: nincs
Hatás: A könyvtárban max saját szintjének megfelelő szintre lehet vásárolni kizárólag aranypénzért köteteket. Minden fajta kötetnek max 15 szintje van és adott bónuszt ad. Példák:
Drágakőmágia: +szint*1 térkapus fókuszkristályod lehet.
Necromancia: állataid morálja szint*2%-al lassabban csökken.
Stratégia: háborús győzelemhez szint/3 győzelemmel kevesebb is elég.
Metamágia: szint*1%-al gyorsabb Vp regen.
stb.

Ispotály

Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Helytartóság
Költség: LE és aranypénz
Fenntartási költség: nincs
Hatás: Itt is lehet napi egyszer pihenést kezdeményezni (3-ba beleszámít). Ekkor a Vp normál, pihenés nélküli, az Ép viszont a pihenéshez képest +15%-os sebességgel regenerálódik.
Zsákmányolásnál a győztesek háborúban elért győzelmeik száma/5 gyógyitalt zsákmányolnak.

Hárem

Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Helytartóság
Költség: LE és aranypénz
Fenntartási költség: nincs
Hatás: Itt is lehet napi egyszer pihenést kezdeményezni (3-ba beleszámít). Az Ép normál, pihenés nélküli, míg a Vp a pihenéshez képest +15%-os sebességgel regenerálódik.
Zsákmányolásnál a győztesek háborús győzelmeik száma/5 varázsitalt kapnak.

Alkimista labor

Építhető szintek: 10
Előfeltétel: Ispotály és Hárem
Költség: LE és aranypénz
Fenntartási költség: minimális aranypénz
Hatás: szint*1%-al olcsóbb a gyógy és varázsitalok vásárlása minden módosítón felül.
Zsákmányolásnál a karakter győzelmei száma/20 kristályitalt szerezhet.

Templom

Építhető szintek: 1
Előfeltétel: lakosok száma minimum 50
Költség: LE és aranypénz
Fenntartási költség: aranypénz, viszonylag sok
Hatás: többféle templom építhető. Minden karakternek ki kell választani, melyik lesz az ő vallása. Bónuszuk ettől függ.

Raia:
Feltétel: 30 PP-s beállítás
Hatás: portyában ellenfeled másodlagos szakijai fele hatékonyságúak, x szintlépésenként egy császári dekrétum

Elenios:
Feltétel: csak végzetúrnők
Hatás: növelt esély térkapus tárgyra, vesztett portya esetén kap egy gyógyitalt.

Sheran:
Előfeltétel: x-es sebgyógyítás
Hatás: a sebgyógyítás szakértelem hatékonysága növekszik, könnyebb az irányított vadászat fejlesztése

Fairlight
Előfeltétel: x-es mágia tulajdonság
Hatás: kritikus vari esélye nő, kritikus ütésé csökken. Varázsitalok 15%-al több Vp-t adnak vissza (zafír bónusszal összeadódik).

Tharr
Előfeltétel: x győzelem (és pozitív győzelem/vereség mérleg)
Hatás: kritkus ütés esélye nő, kritikus varié csökken. Erő fejlesztése 5%-al olcsóbb, taué ugyanennyivel drágább.

Leah
Előfeltétel: x-es egészség
Hatás: másodlagos támadás sebzése nő, állatok feleannyi idő alatt ébrednek az ájulásból.

Dornodon
Előfeltétel: x-es lopás
Hatás: 5%-al könnyebb fejleszteni a taut és ugyanennyivel nehezebb az erőt. Lopás valószínűsége dupla.

Chara-din:
Előfeltétel: a karakter nem küzd a fertőzéssel
Hatás: LE-ből építés esetén a beépített LE X%-a valamely random épületbe is beleépül. 50-50% eséllyel a gyógy és varázsitalok vagy minimális vagy maximális hatást fejtenek ki.
Zsákmányolás esetén győzelmei/2 kristálypontot kap minden karakter a templom kifosztásánál.
(Az istenek visszatérésének alapötletéhez köszönet chechsnek )

Jósda
Építhető szintek: 20
Költség: LE és aranypénz
Előfeltétel: Kristálygömb, Helytartóság
Fenntartási költség: némi LE (kútból)
Hatás: szint*2 perccel rövidül a kémgömb használati ideje.
Fosztogatás esetén minden a háborúban győzelmet elért tag kap győzelmei/20 (de minimum 1) talizmánt. Egyszer használatos tárgy, lenullázza a követező kémgömb újra használati idejét és Vp költségét.

Vadászház
Építhető szintek: 10
Költség: LE és aranypénz
Előfeltétel: Kennel 5, Helytartóság
Fenntartási költség: pár aranypénz
Hatás: Idomítás maximum épület szintje/2 alkalommal automatikusan újraindítható. Szint*6 másodperccel csökken a vadászati idő. Az épület saját szintjével növeli az irányított vadászat szakértelmet.
Fosztogatás esetén a győztes fél minden harcosának minden állata kap háborús győzelmek száma*2 Tp-t és morált, és gyógyul győzelmek száma*5 Ép-t.

Pantheon
Építhető szintek: 1
Költség: csak LE
Előfeltétel: Dicsőség Csarnoka 9
Fenntartási költség: nincs
Hatás: ha a szövetség háborúban két hét alatt bukik el, akkor a Pantheon minden egyéb költség nélkül fedezi a Háború Csarnoka jelentette plusz veszteséget. Ha védekező félként győz, akkor a Háború Csarnokának módosítóját mindenképpen megkapja pluszként, de a támadó nem azt már nem veszíti el. (Ez alapvetően Butch jogos felvetésére, remélem ez is segítene meghozni a játékkedvet).

Fegyverraktár
Építhető szintek: 1
Költség: LE és aranypénz
Előfeltétel: Palota 10, Helytartóság
Fenntartási költség: pár aranypénz
Hatás: meg lehet adni szint*1 szettet (minden adott felszerelés típusból 1-et) és egyszerűen szettként egy kattintásra felvenni.
Fosztogatás esetén egy véletlenszerű típusú karakterszintje-(20+háborús győzelmei száma) szintű nem ősköves felszerelési tárgyat kap.

Barakk
Építhető szintek: 5
Költség: horribilis LE és aranypénz
Előfeltétel: Védőfal 20, Helytartóság
Fenntartási költség: komolyabb mennyiségű aranypénz és LE (kútból)
Hatás: bármely karakter felcsaphat városőrnek. Vagyis beállhat a barakkba. Egyszerre maximum épület szintje számú. Ekkor ő többé nem portyázhat a háborús ellenfelekre, viszont bármelyik társa kiválaszthatja maga mellé. Ekkor háborús védekező csatában egy regruta csatlakozik a többi állat mellé (maxba beszámít!), aki 1-es szintű, a beállt karakternek megfelelő alapszintű állatnak minősül. Eszerint sebez és ad elnyelést és a saját szintjéhez legközelebbi állatfelszerelés van rajta. Viszont az Ép-je úgy számolódik, hogy (barakk szintje*2) alapszintű, annyi szintet lépett állat, ahányas szintű karaktert képvisel. Semmilyen módon nem gyógyulhat és 24 óránként váltható az általa védett karakter. Ha a regruta elájul, akkor adott háború végéig már nem tér magához, nem csatlakozhat a helyére új, a támadó kap +1 győzelmet és a regrutaként beállt játékos veszít egy pp-t.
(Igen, ez azért van, hogy valóban kihívás legyen a nagy szövik lefarmolása!)

Ezek gyors példák voltak, írjatok még hozzá, ha tetszik a javaslat, na meg vitassuk meg... Még annyit, az nem véletlen, hogy mindenki a zsákmányolásnál háborús győzelmei szerinti előnyt kap, lévén aki elől jár a harcban, az előbb is ér oda a zsákmányhoz Próbáltam mindenféle cuccból adni, hogy megérje háborúzni, és ez persze a másik oldalon nem jelenik meg veszteségként, csak a lakóház bomlása, de hát tétnek lenni kell
Ha ez a szavazás most meg is bukik, akkor is fenntartom, hogy a háborús rendszer reformra szorul...
Idézet: Tyberius06 - 2009.11.22. 13:39:59
teljesen új világ alapjaiba lehetne beépíteni...


Ez esetben azt javaslom, válasszuk szét a két témát, lévén amit én vetettem fel, az minden világon szükséges lenne, lévén a háború nagyon sok sebből vérzik, miközben az egyik fő eseménynek kéne lennie...
Ha nem tudsz topicot nyitni, írj nekem és megnyitom neked, magam meg ide összefoglalom, hogy az én ötletemmel hol tartunk