Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Byzon

Dátum: 2010.05.25. 18:13:05
Vitát scriptes topicba átvittem, itt OFF lenne
Dátum: 2010.05.25. 18:11:26
Bocs Hype itt válaszolok, mert ide tartozik.

Idézet: Hype - 2010.05.25. 17:50:36
Az első probléma az, hogy scriptelés már köztéma és nem egyes csaló karakterek féltve őrzött titka.(Pistika feljön fórumra "Néé má, itt mindenki scriptel, há akkó én is") Miklós elég egyértelműen kijelentett valamit amit aztán nem tart be. Te pl. többször is kijelentetted, hogy scriptet használsz és már majdnem abbahagytad mert unod magát a játékot. A fórum az utóbbi időben másról sem szól, csak arról, hogy szinte MINDENKI él valamilyen csalással. Én ezt unom.


Kb harmadszor mondtam ki a fórumon asszem, és igen használok. Ha kapok érte bármilyen bant, mint eleddig is mondtam, vállalom. Képzeld azért szaporodtak el a scriptek, mert nagyon sok féle van, mert a játék időigényes, vagy mert előnyt akar vele termelni a gazdája. Ebből a két okból. Akik itt megnyilatkoznak ez ügyben, azok az első csoportba sorolandók.

Idézet: Hype - 2010.05.25. 17:50:36
A második probléma, hogy te és még páran megunják a játék egy bizonyos részét és ezt scripttel váltják ki. Képzeld, tényleg unom a portyázást mégse kezdek használni külső segédprogramokat. Hidd el, nekem is növelné az "élvezeti faktort", ha mindenkit le tudnék ütni 15%-on. Ja, hogy szerinted a portyás cucc előnyt termel, a kvízes meg nem. Ezt már vitatták sokan, szerinted nem termel előnyt, szerintem igen. Ha más nem már csak azért, mert ugye egy script kevés kvízkérdést ront el.


A script is ront kérdéseket, amire nem ismeri az adatbázis a választ. Hangsúlyoznám: a kvízes script előnyt termel. Valamivel jobb a %-a mint egy játékosnak, ha az nem keres rá a kérdés helyes válaszára. Igen, termel valamennyi előnyt. Azt viszont én jelentem ki neked itt és most: nem ezért használom! Ha csak erről lenne szó fel nem raktam volna!

Idézet: Hype - 2010.05.25. 17:50:36
A harmadik probléma az, hogy jelenleg a te méltóságos unalmad miatt nincs a játékban kvízolimpia.


Örülök, hogy tájékozott vagy, így megnyilatkozol, elképzelésem nincs mi a bánat közöm van nekem ehhez. Az életben meg nem nyilatkoztam az olimpia kapcsán (azon kívül, hogy gratulálok a győzteseknek), az általam használt script automatice letiltja magát az olimpia idején, és nem indultam már vagy fél éve. Egyéb kérdés?

De értem amúgy hogy mi bánt. Igen, az első részében még van is igazad. De ha nem hozzuk fel a témát, hanem csak csendesen hallgatunk és csak tudjuk x és y játékosokról hogy használ, vagy használok, de ezt csak a barátaim tudják, az nem lesz problémamegoldás sohasem. Ha egy script tisztán előnytermelésre való, akkor üldözzük és írtsuk ki. A többit is, de ha azok időspórolási szándékúak, játékkönnyítőek, akkor a legjobb harc ellenük, ha adunk hivatalos lehetőséget az életünk és a játékélményünk megkönnyítésére-növelésére. Miklósék akármilyen algoritmust írhatnak, akárhogy próbálkoznak, a scriptesek lesznek a nyerők. Így tudnak valamit tenni. Máshogy sansztalan.
Véleményem és az érte járó büntetést vállalom továbbra is!

ui. Hype! A stílusodon fogj egy kicsit vissza szerintem, mert elvész a mondanivaló. Két régi VU-s, egyik ismer is téged, volt szövi társad jegyezte meg hirtelen nekem: "Ez mekkora tapló" Szerintem van realitása a mondandódnak, ne hagyd elveszni.
Dátum: 2010.05.25. 17:48:58
Ez minden világon így van, állandó marad a költsége, sohasem esik vissza, mindig csak nő egy ezressel.
Dátum: 2010.05.25. 17:30:13
Gratulálok Hype, azt hiszem sikerült tökéletesen kiforgatnod a szavaimat. Nem mondom, hogy a script jó. Sőt nem is mondtam. Azt mondtam a script olyan dologra jön elő ami a játékosok részéről problémaként jelentkezik, és azt kezeli.
(Igen, van a portyascript is, ami egyértelműen más célzatú, de ez jelenleg nem tartozik a topic témájához)
Bármilyen meglepő is leszek: nem azért használom a scriptet, hogy előnyt termeljen nekem. Azért használom, mert növeli az élvezeti faktort és csökkenti az üres kattogtatást.
Lenti szavaimat vállalom. Igen, régi motoros vagyok a játékban. Ez nem jelent semmit. Ha máshogy nem lehet szűrni, "beismerő vallomásom" alapján nyugodtan lehet bannolni. Nem kértem, és nem kérek semmilyen VIP bánásmódot sem a befizetett köveim, sem a játékidőm alapján. Hogy te ezt honnan szűrted le nem tudom.
Egy problémára kívántam rávilágítani. És arra hogy eddig a kvízscript adott alóla kibúvót. Ha esetleg visszaveszel a gúnyolódásból és elmondod amit szeretnél ténylegesen, akkor beszélhetünk is. Addig itt befejeztem.
Dátum: 2010.05.25. 17:16:30
Nagyon szívesen.
V4 van, nincs erőm 5 világra, ha az véget ér, utána majd látsz.
(De ne OFFoljunk )
Dátum: 2010.05.25. 16:49:55
Idézet: Miklós - 2010.05.25. 15:57:35
A post számos problémát vet fel, anélkül, hogy az ok és okozat közötti összefüggést boncolgatná. Én ezt most megteszem, és megpróbálok néhány téveszmét is eloszlatni.

1. A postod egyik sarkalatos pontja, hogy a kvíz unalmas, felesleges, stb. Ez túlzott általánosítás, a valós helyzet az, hogy nagyon sok ember van, aki élvezi a kvízt, még hosszú idő után is, sőt, olyanok is vannak szép számmal, akik elsősorban a kvíz miatt játszanak a játékkal. Ugyanakkor az is tény, hogy a játékosoknak szintén jelentős része a VU-ban elsősorban a karakterfejlesztős, pvp és egyéb elemeket élvezi, a kvízt pedig csak egy felesleges nyűgnek tartja, amit a táp miatt érdemes csinálni.


Hát nézd Miklós elég régi motoros vagyok, elég sokakat ismerek, a régi játékosok közül nagyon sokaktól hallom, hogy borzalmasan unalmas már. Nekem is az. Nyilvánvaló a nagy számok törvénye alapján is, hogy van aki élvezi ezt, de ha bekerül egy opció a kiváltásukra, azzal nem kötelező élni! Ők nem veszik meg. De aki ki akarja iktatni az életéből őket, az had tehesse már meg.

Idézet: Miklós - 2010.05.25. 15:57:35
2. Rossz ötlet volt a kvízért játékbeli jutalmat adni. Ezzel is vitába szállnék. Ehhez hasonló modellt számos más játékban, és a sajátunkban is láttam, és tudom, hogy ha a kvízért nem lenne számottevő játékbeli jutalom, akkor a következő történne: a játékosoknak csak csekély töredéke foglalkozna vele a mostanihoz képest. Ezek közül is azok, akik csinálnák, és nem csak a kvíz érdekelné őket, hanem a játék maga, folyamatosan panaszkodnának, elvárnák, hogy az erőfeszítésükért valami jutalmat kapjanak (és amikor ez nem történne meg, sokan elveszítenék az érdeklődésüket). Azok, akik egyáltalán nem kvízeznének, a játékot az első hetekben / hónapokban kevésbé találnák érdekesnek, kevesebb kihívást, sikerélményt találnának benne, sokkal nagyobb lenne a lekopási ráta.


Maga a kvíz jutalmazása még hagyján. Nekem spec akkor is hagyján volt, amikor pár ember szerezhetett kvízmedált ésszel vagy csalással, volt nyilván ilyen is, olyan is. A baj inkább az hogy általánossá és erőforrássá vált ez is. Vagy csinálod marhamód időigényesen, vagy lemaradsz. Ez viszont minden csak nem jó. Mint írtam, oké, legyen mód kvízbesorolással is kvízmedált kapni ha mindenkinek osztani kell (bár lehetőleg más néven, valami különböztesse már meg a futószalagjutalmat a teljesítménytől...) De ne csak egy olyan módszer, ami még több időre a gép elé köt, könyörgöm. Így is sok. Legyen egyéb lehetőség a kiváltására. Ha meg kell vennem még mindig erőforrást kell rá költenem, jobban jár aki melózik vele, besorolja. De én sem maradok le teljesen. Ennyi a kérés tulképpen.

Idézet: Miklós - 2010.05.25. 15:57:35
3. Az mondod, hogy az ajánlási akciót azért csináltuk, mert "halódik" a játék, ugyanezért csináljuk a kvízbesorolást is. Ez nem így van. Amikor egy-egy játékunkban csökkent a játékosok száma, a játékosok azt vetették a szemünkre, hogy ez a mi hibánk, mert nem marketingelünk, nem teszünk meg mindent az új játékosok szerzéséért. És igazuk volt. A Végzetúr viszont köszöni, jól van, a szerverünk alig bítja a terhelést, rengetegen játszanak, a játékosok száma nem csökkent - de ez nem jelenti azt, hogy lazítanunk kellene. Épp ezért megteszünk mindent a játék további népszerűsítéséért, jelentős összeget költünk reklámra is. Az, hogy a játéknak legyen utánpótlása, jövője, nemcsak a mi érdekünk, hanem a tietek is - minél több játékos van, minél jobban megéri a játékot üzemeltetni, annál több erőfeszítést teszünk a játék érdekében mi is.


Ezt sem én mondtam először még a fórumon sem. Régi játékosok is kapásból úgy reagáltak (lásd pl Ariel) hogy na akkor ide jutott a VU? Más már azt kérdezte, vegyen-e még egyáltalán kvet, vagy mennyire haldoklik a cucc? (Játék fejlesztési topic) Ott nem reagáltál akkor, így ez azóta is tartotta magát közforgásban a fórumon. Az hogy az akció nem a legjobb az egy dolog (a régi játékosok kb már régen ajánlották mindenhol a játékot, max nagyon zavaró a piros kiírás, ennyi). De örülök, hogy most sok félelmet eloszlattál.

Idézet: Miklós - 2010.05.25. 15:57:35
4. A kvízbesorolás macerás. Valójában, a kvízbesorolás egy ugyanolyan játék, mint a kvíz, gondolkodni kell hozzá. Az érte járó jutalom jelentéktelen volt - és épp ezért nagyon kevesen csinálták (lásd 2-es pont). A kvízmedál besorolást nem azért vezettük be, hogy "rávegyük" a játékosokat, hogy "akartuk ellenére" ezzel foglalkozzanak. Volt egy nagyon erős igény arra, hogy a kvízmedálokat alternatív módon be lehessen szerezni. Erre a kritériumok a következők voltak:
- kellő időbefektetéssel biztosan meg lehessen szerezni
- mindenképpen sokszorta macerásabb legyen, mint egy kvízolimpia kitöltése.
- ne lehessen valamilyen automatizálható, scirptelhető stb. folyamattal kiváltani, mindenképp gondolkodni kelljen hozzá
A játékban egyetlen ilyen mechanizmus volt, a kvíz besorolás. (A másik javaslat, hogy a helyes kvízválaszok alapján adjunk kvízmedálokat, a kvíz script létezése miatt felejtős volt).
A kvízbesorolásnak ezenkívül nem az a célja, hogy a végén "eladjuk" vagy valami hasonló: egyszerűen, a kvíz adatbázis nyílttá tételével a játékosok számára megkönnyítjük a kérdések keresését (épp azért, hogy ne kelljen külső programot használniuk), és emellett reméljük, hogy ezáltal további játékosokat tudunk szerezni.
Ami jogos, hogy a kvízbesorolás nehézkes, és a jutalom nem elég "érzékelhető", mivel sokszor napok múlva kapod csak meg. Ezeken gondolkodni fogok, hogyan lehetne az egészet egyszerűsiteni, és a jutalmazást nyilvánvalóbbá tenni.
De ha ennyire nem szeretitek a kvízbesorolást, akkor kitalálok egy algoritmust, ami az eddig besorolt kérdések alapján besorolja a többit is, és keresünk helyette valami más mulatságot a kvízmedálokra áhítozóknak )


Az alternatív kvízmedál szerzés jó vagy nem jó, az egy dolog. De ha lehetőség van rá, akkor a kvízmedál erős bónusza miatt ha versenyképes akarsz maradni kvázi kötelező. Ezzel viszont a jelenlegi rendszerben az a baj, hogy nagyon, de nagyon időigényes. Rettenetes módon. És unalmas is de veszettül. Akit érdekelt, az csinálta. Lásd 2-es pontra adott válaszomat, jó lenne valamilyen módszer, amivel még meg lehet szerezni. Nem muszáj amit mondtam, az csak egy lehetőség, hogy erőforrásköltségért, így kvázi "kevésbé optimálisan" de lehessen. Lévén ez egy játék, az élvezeti faktorról kell szólnia. Ehhez jó lene ha nem maradnánk le (nem csinálod, nincs kvízmedál) de ugyanakkor nem olyan dologgal kell tölteni az időt ami unalmas (besorolás annak aki eddig nem csinálta borítékolhatóan az).

Idézet: Miklós - 2010.05.25. 15:57:35
5. A teljes kvízrendszer kiváltása meghatározott idő után. A fentiektől függetlenül, ezt az igényt megértem. Minél hosszabb ideje játszik valaki, annál inkább szeretné, hogy a lehető legtöbb folyamat egyszerűsödjön, automatizálva legyen, és nyilván sokaknak még maga a kvíz is túlzó macera lesz 1 vagy 2 év játék után. Nem zárkózom el teljesen, hogy ennek az igénynek eleget tegyünk, de ennek a mikéntjét alaposan át kell gondolni, és hozzáteszem, hogy nekem sokkal szimpatikusabb az, hogyha a gyorsitáshoz hasonlóan, egy kvíz kérdés több vadászatra vonatkozik, mintha a kvizt teljesen kikötjük a játékból egy bizonyos szint után. Tehát ha van megfelelő relikviád, vagy X kvizkérdésed, vagy besorolásod, vagy akármid, akkor nem 2, hanem 4, 8 vagy még több vadászatra biztosítja a helyesen megválaszolt kvízkérdés a tápot.
A megválaszolt kvízkérdések számához kötni ezt az engedélyt egyébként nem biztos, hogy jó ötlet. Ha túl magasra tesszük a lécet, akkor nem jut el azokhoz, akiknek szánjuk. Ha túl alacsonyra, akkor a túlteljesítők kárpótlást fognak követelni. Ráadásul aki eddig nem foglalkozott a kvízzel, az duplán rosszul jár, hiszen ezután aki ugyanúgy nem válaszol a kvízkérdésekre, több LE-t fog kapni, mint ő. Harmadrészt ott van a szokásos felvetés, hogy a kvíz scriptelhető...


Most nagyon őszinte leszek Miklós, és aztán ha gondolod bannoljatok nyugodtan. 3 hónappal ezelőttig abszolút becsületesen játszottam. Úgy gondolom. (Na jó néhány küldetésnél "Ölj állatot" "szerezz X LE-t" le volt beszélve a dolog ) Addigra olyannyira megcsömörlöttem a csomó felesleges tevékenységtől, kattogtatástól, hogy a törlés szélén álltam. Egy remek, ehhez értő barátomtól kaptam egy scriptet, ami vadászatnál automatán megválaszolja a kérdéseket egy adatbázisból keresve, ha nem talál választ akkor pedig tippel egyet. Engem kb ez a script tartott meg a játékban. És nem csak én vagyok így vele hidd el nekem. (Azóta használok egy olyat még amivel azt a zavaró piros feliratot el lehet tüntetni a kép alól, kövezzetek meg érte, engem nagyon zavar )
Na most! Nekem nem jó érzés hogy scriptelek. De szeretem ezt a játékot, a haverokat akiket megismertem rajta keresztül, sok mindent élvezek benne. Ezért is veszek még majd a talin is őskövet a kariknak. Mert egyelőre játékban akarok maradni. 100%-ig tudom, hogy nem csak én vagyok így vele.
Úgy gondolom hogy amennyiben van probléma a script használattal, akkor először is keressük meg azt, hogy milyen okból jön létre adott script. Ha erre ti tudtok hivatalos megoldást találni, akkor elmaradnak ezek is. Mert ezek tulképpen mind játékosi igényekre születnek. Az öltözködős script ment egy darabig, most már csak a nagyon hc-ék használják, mert átlagjátékos igényeit majdnem kielégíti a hivatalos is. (Bár már várjuk a tárhelynövelést )
Amiket én itt felhoztam, azok tulképpen csak problémák. Amikre eddig csak a script jelentett valós megoldást. Bárki, bármit mondjon is, nagyon sokakat ezek a scriptek tartottak meg a játékban. Nektek is, mint fizető kuncsaftok. És a barátoknak is a játékban. Hidd el engem mondjuk abszolút a jó szándék vezérelt, mikor ezt felhoztam. Nagyon szerettem ezt a játékot, most már nem égek olyan hőfokon benne, de szeretem most is. Szeretném ha "csalás" nélkül is játszható maradna, nem olyan iszonyatos időigénnyel is. Úgyhogy annyira kérlek, ne támadásként értékeld a szavaimat.
Hmm. Érdekes, hogy a hónap elején még oly távoli célként megjelölt dolgokból egy csomó milyen közel ért. A Krausosnak már a kapujában vagyok, az IQ is szépen növöget, max 1 jó hónap és megvan... Az epikek dőlnek, szerencsét is lassan majd helyrepofozgatom... A Gyógyító pálcához sem kell túl sok... Hmm.
Egy ideje nagyon visszahúz a szívem. Valaha rubin voltam, kényszerből lett a karakter smaragdféleség. De a mágustorony pang és kihalt... Vissza vágyom. A mágusköpeny alatt piros szív dobog. Elképzelhető hogy az egyik cél éppenséggel az lesz, hogy ha a vége felé járok az epikusoknak amiket ki akarok írtani megkérdezem valamelyik rubin szövit (első blickre mondjuk a Primal Godst) van-e hely egy hetvenvalahányas (pár szintet biztos lépek addig) karakternek feléjük.
Na de ez a jövő zenéje. Most még gyorsan el kell érni a kitűzött célokat és kiírtani egy rakatra való epikust.

(ui. Ebben a hsz-ban mi rosszat mondtam ami lepontozást igényelt? )
Dátum: 2010.05.25. 12:43:22
Idézet: Archibald Cunningham - 2010.05.25. 06:25:13
Remek ötletek. Csak az a baj, hogy ugye a "játékosok kérése alapján" lett jutalmazva kvízmedállal a besorolás-> lett kötelezővé téve. Gondolom túl kevesen csinálták azért a kevés LEért. Most majd mindenkinek muszáj lesz. Nos szeretném tudni, hogy hány játékos kérte ezt az opciót, mert eddig csak ellene szóló embereket hallottam, olvastam. És ha meg van az a 2-3 ember, akkor akár név szerint is meg lehetne említeni őket.


Nem gyanítom, hogy a játékosokat kéne szidni Archie. Jellemzően mire megvalósul egy fejlesztés, addigra már nem épp az lesz belőle, amit szeretünk volna. Lásd Gyógyító szentély! Volt kérve egy épület ami gyorsítja az Ép regent, amikor pihensz. Ehelyett kaptunk egy épületet, ami mindig,működik, és tovább rombolja az amúgy is ellehetetlenített háborús rendszert. Szóval gyanítom itt is ilyesmi van.
Dátum: 2010.05.25. 09:44:07
Uhh. Milyen böngészőt használsz? Firefoxnál néha előjött a probléma nekem is. Ilyenkor annyi segít, hogy út közben kilépsz a vadászatképernyőről máshová (pl, szövetség, karakterlap) és utána vissza, akkor már új kérdést látsz, de akkor meg az ragad be. Ha nem sürgős nagyon a vadászat, akkor állítsd le a foxot és indítsd újra. Párszor... Hála Istennek ritkán jön elő. Ha nem fox, akkor viszont nem tudom mi lehet
Dátum: 2010.05.24. 21:09:01
Nézd Jeriko, aki akarta, az kategorizálta szépen eddig is. De lényegében kötelezni rá a játékosokat minden, csak jó ötlet nem. Egyszerűen ha az van amit írsz, akkor végtelenül inkorrekt játékbeli előnyökkel "fizetni" ezért. Nagyobb baj, hogy időigényes is. És fárasztó. És most még kötelezővé is tették...
Dátum: 2010.05.24. 13:20:58
A vesztes kihívás morált növel, Tp-t nem ad, nem tudom mennyit.
A vesztes csata ad Tp-t ha az állatod szintje még a tiéd alatt marad valamennyivel, és csak akkor ha téged támadnak.
Dátum: 2010.05.24. 13:00:24
Fene tudja Dózer. V1-en átugrottam epikusozni az alszövinkbe, mert van pár kisebb tárgy ami tetszik, kiütögetem magamnak. De most pl egy Konstruktor esett, 70-es szinten mi az ördögöt csináljak +7 építéssel? Nekem az epi kincsek már csak 1 dukátot érnek az aukciós házban is. Vigye valamelyik kicsi. Simán lecsapkodom ezeket a kezdő monstrákat és mivel a manakonstim magában nagyobb mint a teljes szövetség építési kapacitása... na meg én ütöm az epit, így ha kell valami, az az enyém (elvégre én melóztam vele ) Ami a dolog hátránya, én mondjuk nem sok cuccért jöttem át, az 50-es relicekből kell majd 1-2. De akik itt maradnak így is jó hosszan hozzá sem tudnak szagolni az epihez, max leveretésre lesz nekik jó. Nem árt egy lehetőség a szövetségnek, hogy üthessenek. (Egyet, aztán lehet fejlődni hónapokat )
Mondjuk a nagy szövinkben ugyanez a helyzet. Nem mostanában lesz az a randa nagy epi kiverve onnan.
Dátum: 2010.05.24. 11:04:41
Minden epiks magasabb szintű az előzőnél, jobb tulajdonságokkal, fegyverekkel, varázslatokkal jön elő. Ha nem fejlesztenél, magasabb sebzést produkálna az elődjénél. Nem csak te vagy erősebb, a monca is az.
Dátum: 2010.05.24. 10:52:12
Az epikus egy idő után minden középszövetségnél be fog állni. A Légio és Miklós időhiánya együtt felfelé eléggé csúnya varázslatokat és moncákat eredményezett, míg lefelé általános a vf. Vagyis a szövi nagy epikusa egy idő után mindenféleképpen be fog állni, és persze ezzel együtt az összes visszatapsolt is. Amit te mondasz akkor is, csak valamivel később.
Viszont néha a picik is üthetnének nyugiban egyet. (Bár megmondom őszintén nem látom be mi értelme egyiknek a másikra várni, amilyenre voksoltál az áll neked ott s kész, de ez már magánvélemény )Vannak spec szövetségek (lásd Zöld Pókok) amit ez egy az egyben nem érdekel, soha nem lesz visszatapsolt epi, de a szövik nagyobb részének jól jön. A kisebb tagoknak.
Ha a Légio is hív vissza, akkor optimális a fejlesztés, egyébként meg csak jó
Dátum: 2010.05.24. 10:42:45
Alapvetően értem már. Tüneti kezelés, a problémát nem oldja meg, de elódázza. Mehet részemről, tetszik, támogatva
Dátum: 2010.05.24. 09:48:28
Bedobom a kvízes scriptet és egy darab reklámot nem látok. Ha ez így a kft-nek jó...
Dátum: 2010.05.24. 09:44:49
Darah, az nem újdonság, hogy nagyon szimpizek a visszahívható epic ötletével. Viszont bár nagyon jónak tűnik amit leírtál, nem sikerült 100%-ban felfognom asszem. Írok egy példát és kérlek válaszolj majd a kérdéseimre.
Adott példaszövetségünk 8 egész tagból áll:
Kandúr (75-ös szint)
Pandúr (68-as szint)
Kata (51-es szint)
Tata (48-as szint)
Romboló (35-ös szint)
Pusztító (35-ös szint)
Karvaly (24-es szint)
Keselyű (23-as szint)

Így van némi szintbeli széthúzás a tagok között. Tegyük fel, hogy most csapták le a 92-es epicet és bejön az új lehetőség a visszahívásra. Pusztító épp vizsgaidőszakban van, 2 hétig nincs, ő nem reagál semmit.
Kandúr és Pandúr úgy érzik simán elbírnának a 93-as epivel is, így ők ugye kapásból arra böknek.
Kata, Tata, Karvaly és Keselyű viszont vakarják a fejüket, az előző is erős volt, ők inkább a kicsit hívnák be, ami (50 vagy 53-as?)
Ekkor szavazás jön létre? Mert akkor jön a kisepik és Kandúr meg Pandúr csak csóválják a fejüket. Vagy 5 szavazat? Ha az egy nagynál van, akkor a kicsik morognak. Vagy mindenki megkapja amit kért? (Ha igen, akkor mire van a szavazás?)
Ez esetben seperc alatt le lesz csapva a pici epi, viszont Kandúrék mondjuk jól elszórakoznak a naggyal. Addig szépen elmalmoznak a kicsik.
Kandúr és Pandúr vf-esek mondjuk így lassan lépnek szintet (lassan lesznek versenyerősök az epikkel szemben). Vagyis mondjuk olyan 110-120 környékén elkezdik szívni a fogukat, nem nagyon megy több. A 40 szint még nincs meg. Nem válthatnak alacsonyabb kategóriába. Amíg meg nem erősödnek addig a kicsiknek is blokkolt az epi?
Pusztító amikor visszajön majd csak a kövi epik halála után választhat ugye, addig ő licitelni sem tud?
Előre is köszi a válaszokat.
Dátum: 2010.05.23. 22:05:12
Nos úgy érzem ez az egész kvízes téma eljutott arra a pontra, hogy keresni kell rá valamilyen verziot.

Nézzük jelenleg ami ehhez tartozik:

1. Kvízkérdések: a játék elejének egy üde színfoltja, ami nagyon hosszú ideje érdektelen, dögunalmas kattogtatássá vált, amit a régi játékosok 99,9%-a szívből utál. Mostanra a kvízek rendszere ellaposodott, nagyon sokan (semmi szinten szerintem nem elítélhető módon) scripteket használnak a kikerülésére.

2. Kvízmedál: játékbeli agresszív előnyt termel nem játékbeli dologért. Nagyon problémás. Jelenleg a kvízbesorolással is szerezhető, eléggé rossz rendszer, időigényes, idegörlő, bonyolult.

3. Kalandban kapott kvízek: azt leszámítva hogy rombolják a kaland hangulatát, azt hiszem ez a még belefér kategória.

Megoldási javaslatok:

Kvízkérdések: lehetőség a teljes ignorálásukra! Nyilván olyan módon, hogy aki ezt teszi ne kerüljön hátrányba később, egyszeri költségért, baromi drágán, de egy életre elfelejthesse ezt a marhaságot.
Példa:
(Endyr mesternek hála az alapötletért)

Bölcs manó
típus: állat, relikvia
megszerezhetősége: lélekkufár
költsége: sok LGy, sok LE
előfeltétele: szint*200 (?) helyes kvízválasz
szintje: 50
hatásmechanizmus: egy kis famulus kerül be a jószágaid közé. Nem léphet szintet, nincs morálcsökkenése, nem segít a harcokban, de lefog egy állatslotot, nem lehet kennelbe küldeni. Amíg aktív állatként ki van választva, automatikusan helyesen válaszol minden kvízkérdésre amit kapsz (de a helyes kvízválaszok száma nem nő, ergo kérdésfeltevési/dobási lehetőség nem jár). A kérdések meg sem jelennek.

Kész. Többé nem kell scriptelni, semmi ilyesmi. És növelné a játékosok kedvét!!!! Ellentétben mondjuk az új játékoshívási rendszerrel...

Kvízmedálok: a jelenlegi rendszer egy katasztrófa. Alapban a medál működésével van a baj, mert LE-t ad, mint szinte minden "jutalom" ebben a játékban, a nagyobb baj, hogy a játékhoz nem tartozó dologért. Ez így alapban ostobaság volt. A kvízmedál adhatna bármi apróbb előnyt, maxba gyógyulás (ép-vp, napi egyszer). Kristálypontot. Akármit. Miért kell erőforrást termelnie nagyon durván? De ha már azt teszi, akkor ne idegeljük külön az embereket. Azt hiszem a játékosállomány szépen fogyogat, ennek ékes bizonyítéka ez a csodálatos hívjunk még játékost relikvia. Csak e helyett jobb lenne emberszerűbbé, szórakozásközpontúbbá tenni a játékot. Hogy ne kötelező nyűgök legyenek, hanem játék!!!
Vagyis, lehessen akkor ilyesfélét is vásárolni, de ne hívják kvízmedálnak! Mittomén:

A Bölcsesség Ősi Idolja
típus: relikvia
elérhetőség: lélekkufár
költség: X LGy, megvásárlásakor a helyes kvízválaszaid száma 5000-el csökken (esetleg őskő is)
hatásmechanizmus: az idol +1%-ot ad a kvízmedálnak megfelelően. Azokkal összeadódik, együtt max 12 lehet, de idol maximum 8.
Egye kánya, lehessen ilyet kapni mit bánom én kvízbesorolásért is, de azt ne tegyék már kötelezővé, időigényes, játékromboló...

Természetesen a fentiek csak ötletek. Ha van jobb ötletetek, akkor hajrá! Elő vele!
De valamit kezdjünk már ezzel a dologgal, mert jelenleg a VU egyik legtragikusabb része... És Miklósék határozottan nem nagyon akarták eddig normális keretek közé hozni.
Dátum: 2010.05.23. 21:21:38
Na megráztam magam és besoroltam 25 kvízkérdést, vagy jól, vagy rosszul, majd kiderül. Őszinte leszek. Számomra a játék történetének eddigi legrosszabb fejlesztésével találkoztam. Csodálatos, hogy ezt is kötelezővé tették. Kérem szépen a script írásával bajmolódókat, írjanak egy olyat, ami automatikusan besorolja valamilyen kategóriába a kvízeket is, mert ezt nagyon nem szeretném hosszú távon csinálni. Nem akartam mostanában törölni, de ez már így sok(k), hogy vagy csinálom ezt a baromságot vagy végletes hátrány. Nem akarom. Nagyon nem.
Dátum: 2010.05.23. 13:28:44
Idézet: Cheesysnail - 2010.05.23. 13:14:27
Üdv van egy küldetés miszerint legyen pontosan 0 VP-m amikor belépek a küldetések menübe. De sajna túl gyorsan regenerálódik a VP-m és nem tudok elég gyorsan belépni. Próbáltam több ablakot is megnyitva egyszerre VP-ből építeni és egy másikon belépni a küldetések menübe, vagy tudatturbót használni és úgy belépni a küldetések menübe, de nem sikerült. Van valami módja annak, hogy lelassítsam a VP regenerálódást?

Előre is köszönöm.

u.i.: Egy négyes világban lévő karakterről van szó


Na ott ez az egyik legnehezebb küldetés ami csak létezik...
Próbálj meg magadra mágiát csökkentő cuccokat aggatni, nincs sok de azért akad. Két ablak legyen megnyitva, az egyik, amiben költöd a vp-d, a másik meg a küldetések menüpont. természetesen ne pihenj. és amint költöttél rögtön átkattint és f5.
De így is fogsz vele szenvedni... Miklóséktól ostobaság volt bennhagyni ezt a küldit v4-en