Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Buildermann

Dátum: 2015.08.25. 22:16:14
Egyelore erdeklodes szinten informalodok, van-e olyan szovetseg V5-on, amelyik szivesen latna egy magas szintu karaktert tagjai kozott. Gyemant horda elonyben, de barmelyik masik szin is szoba johet. Elso sorban nagy lelekkuttal rendelkezo szovetseget keresek.
Dátum: 2015.08.25. 02:05:46
Icecold, pont az a lenyeg, hogy nem kotelezo minden tagnak 10 gyozelemmel kezdeni. A tokenek miatt ugyan erosen celszeru, de nem kotelezo. Ha 1 nagy letszamu szovi gyozni akar, megteheti, hogy osszesen 10 gyozelemmel kezdenek. Ebben az esetben borul a levezetesed. Sarkitott a peldam, de szemlelteti a nagy letszamu szovetsegben rejlo lehetoseget.

Buyuk, akkor igen gyer lehet a konkurencia arrafele, ha ezt kiviteleztetek. V5-on ez biztosan nem ment volna pl. Nevethetsz barmennyire, ha megfelelo motivacio volna az szb-n -akkora, hogy megerne egy nagy szovetsegnek osszesen 10-15 gyozelemmel kezdeni, csinalhatnal barmit egy 3 fos szovetseggel, semmi eselyetek sem lenne.

Az, hogy mi eri meg es mire van lehetoseg 2 kulon fogalom, nem celszeru osszekeverni.
Dátum: 2015.08.24. 17:24:52
Pontosan, ahogy irod. Egy 20-35 fos szovetseg is kezdhet osszesen 10 gyozelemmel ugyanugy mint egy 3 fos. Utana viszont a 3 fosnek 3x-10 pp-je varialni, a nagyobb szovetsegnek meg pl. 25x-10 pp-je. Aldozatvallalas es szervezes kell hozza, de szigoruan nezve 1 kis letszamu szovetseg soha nem fogja tudni felvenni a versenyt egy nagy szoetseggel.
Dátum: 2015.08.24. 13:34:03
Idézet: IceCold - 2015.08.24. 12:57:45
A kis szövetségek amúgy is nagy előnyben vannak SZB szempontjából. Sokkal könnyebb nyerni egy 3 aktív taggal rendelkező szövetségnek, mint egy 15-20 aktív taggal rendelkező szövetségnek.


Pontositanek. Sokkal konnyebb szervezkedni egy alacsony letszamu szovetsegnek, gyozni viszont epp hogy kisebb az eselye. A kis letszamu szovinek messze nincs akkora varialasi lehetosege mint egy nagynak. Inspiralt szerverekre ez nem igaz, de minden mas esetben megallja a helyet.
Dátum: 2015.08.13. 13:51:10
Ami engem illet, nem ertek egyet az elottem szolokkal. Ha minden tulajdonsagod egyenletesen fejleszted, akkor egyertelmuen megeri, viszont ha van 2 olyan tulajdonsag, amint nem vagy csak alig-alig es nagyon ritkan fejlesztesz, akkor nem. Az biztos, hogy LEeroben mindenfelekepp pluszra jon ki a dolog, de harci erore ez mar nem feltetlen ervenyes.
Legalabbis szerintem.
Dátum: 2015.08.13. 10:17:19
Idézet: NEMESIS 13 - 2015.08.12. 15:56:13
Gondolok itt arra, hogy a mágusnak fejlesztett karakterek megeszik kenyér nélkül a harcosokat.


Ha-ha-ha, na persze..
Dátum: 2015.08.06. 11:04:48
Ranezve az igazan magas szintu kincsekre, legfokepp a valtozatossag jonne jol. Az ujak kozul mindegyik 1 az egyben ugyanazt tudja, mint az 1-gyel elotte levo, csak mindenbol 1-gyel tobbet ad. Ezzel van a gond.
Elsosorban valamivel tobb fantaziara lenne szukseg. A mar meglevo bonuszok es adott tulajdonsagok kombinaciojaval is lehetne ekszereket kesziteni. A lenyeg, hogy legyen diverzitas, ne egy kaptafara keszuljon az osszes. Gyakorlatilag nincs valasztasi lehetoseg jelenleg, amin egeszen egyszeruen lehetne valtoztatni par perc raforditasaval...

* Meg valami. Ha ujfajta kepesseg kerul be az epikus ekszerekhez, akkor lehetoleg olyan formaban tortenjen, hogy lehessen ellene vedekezni/legyen olyan hatas, ami negalja. A mar meglevok kozul pl. az ellenfeled elszenvedi a kozelharci/varazslatsebzese x %-at pont ilyen, vedekezni ellene viszont sehogy sem lehet.
Dátum: 2015.07.30. 11:02:16
Megtortent a valtoztatas, ugyebar azert, mert a tobbseg igy szavazott. mar akkor is igen szoros volt az allas, amikor a modositas megtortent, azota viszont tobbsegbe kerultek azok, akik szerint az alap keplet rendben volt. Ok, hogy jelenleg is teszt jelleggel mukodik a dolog, de a fenti adatot mindenkepp figyelembe kell venni. Tetszik, nem tetszik, elvileg a jatekosok tobbsegenek szava alapjan tortenik mindennemu valtozas a temaval kapcsolatban, a szamok pedig jelenleg azt mutatjak, nem szukseges az alapkeplet megvaltoztatasara.
Dátum: 2015.07.24. 16:33:58
Ertem, a levelezes kivetelre kerult, amit megtettem volna a keresedre. Koszi, hogy ezt megsporoltad nekem. Ehhez a reszhez annyit fuzok hozza, hogy mivel eleg ellentetes informaciokat kaptam itt kulso forumon es az usz-en, a teljes kep kedveert ugy iteltem meg, jobb ha beidezem. Lejarato vagy egyeb negativ celom nem volt vele.
A problemam pont az, hogy a capet eddig is elertem az esetek tobbsegeben (23K-33K sebzes robbantassal az epikusba), es annak ellenere, hogy elvileg nem tortent valtozas, viszont az epikus robbantas AF-kepessegem nott, a sebzesen visszaesett az eredeti harmadara-negyedere (8K).

A turelem reszemrol adott. Meg ha erelyesebben is fogalmazok, arra altalaban igyekszem odafigyelni, hogy a koszonom es kerem/kerlek ott legyenek. A pumpa viszont felmegy bennem, ha azt tapasztalom, nincs megertve es megfeleloen kezelve a problema (es itt meg veletlenul sem a reszedrol megnyilvanulo hozzaallasrol irok!). Az oka nyilvanvaloan egyszeru: az idom es energiam megy ra feleslegesen ugyanugy ahogy a Ti reszetekrol is.
Nalam ez okozza a problemat, melyet remenyeim szerint sikerult megvilagotanom.

*..es koszonom az utanajarast, a legelejetol kezdve ennyi volt a celom.
Dátum: 2015.07.24. 15:52:26
Miklos, az elozo hsz-emben irtam, hogy 267720 a max EP-m. Egyebkent pedig ne haragudj, de ellent kell mondjak. Ha utana van jarva a probelmanak, akkor ilyen levelezes aligha kerekedhetett volna.
Dátum: 2015.07.24. 15:06:18
267.720

Megirtam usz-re is, ime a levelezes:

Szia,

Olvastam kulso forumon, hogy a robbantas csatloskepesseg megvaltoztatasra kerult, es hogy ez nem befolyasolta az epikusra gyakorolt hatast. Elvileg eszerint kellene mukodnie, de a gyakorlatban nem igy van.
Eddig 5-os robbantassal 23-33K-t sebeztem robbanassal az epikus csatakban, ami most hirtelen visszaesett: 6-os robbantassal a kovetkezo szebzest produkaltam az akrualis epikus leny ellen:
Csatlósaid asztrális robbanást okoznak! (8032 sebzés)

Kerlek, javitsd a hibat, ezt elore is koszonom.

Udv,
Balazs
ma, 12:31István
Szia.

Ez nem hiba, a robbanás képletén változtattunk. De epikusba továbbra is 2x annyit sebez, mint játékosba. (de egyébként a fórumon Miklós is írta, hogy ez egy kb 1 hetes tesztidőszak).


További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető


Lehetne olyan, hogy legalabb utana jar a temanak, mielott valaszol?
Dátum: 2015.07.24. 13:08:39
Lehet nem szerettetek volna csokkenteni az epikusra gyakorolt hatast, a kivitelezesben viszont valami nagyon felrement. Eddig 5-os robbantassal 23-33K-t sebeztem, most 6-os robbantassal: Csatlósaid asztrális robbanást okoznak! (8032 sebzés)
Dátum: 2015.07.24. 12:53:44
Sok sikert es kitartast hozza! Kivancsi vagyok, mit fogsz belole kihozni.
Dátum: 2015.07.24. 00:11:27
Huhu, mi lesz itt, ha majd valaki atmegy garazdalkodni a regebbi szerverekre, miutan vegigtolt egy karaktert full oskoves tamogatassal V5-on az uj inspiracios szaballyal. Tokeletes peldaja lesz a `pay to win` szemleletnek...
Dátum: 2015.07.16. 21:45:26
90 cselekves, ami 4,5 robbantas naponta. 900ezerrel szamolva karakterenkent naponta, 2 karakterrel ez 1 epikus/napa szinte 0 befektetessel. Meg max EP sem kell hozza, mert a 2. kor elejen kisul. Gyakorlatilag erossegtol fuggetlenul a napi 1 epikus mindenfele befektetes nelkul meglenne szinte barkinek. Entitast 3naponta lehet kikerni. Napi 4,5, egyenkent 200ezres robbantassal nincs az az entitas amelyik nem fekszik meg ennyi ido alatt. Ha az a cel, hogy bohockodas legyen az epikusbol/entitasbol, akkor tenyleg ez a megoldas. Ez nem a kisebb szovetsegeknek valo segitseg volna, hanem azt eredmenyezne, hogy barmelyik szovetseg barmikor barmilyen erossegu epikust beleverne a foldbe. Ha jobban belegondolok, ez inkabb azokat a szovetsegeket erositene, akik igy is fenyevekkel vannak a kisebbek elott. De nem ezen a reszen van a hangsuly.

Az idezett reszre reagalva. Valahogy az atmeneti reszt sikeresen ignoraltad. Nem szerencses 1 szovegkornyezetbol 2 sort kiemelni, mert teljesen mas jelentest kap a mondando, es a lenyeg akar el is veszhet.
De ezen felul ha valaki nem gyorsit, lehet neki 100millio feher kronitja is, ha nincs olyan csatlosa, amelyikre hasznalhatna (vagy 1-2, mig a gyorsito karakternek 10-13). Valamint az a 45 ora sem egeszen 45 ora. 13 csatlos eseten az akar 7*13*45 ora is lehet, ami lenyeges kulonbseg. Erre hivatkozott az atmeneti elonyt biztosit resz. Jelenlegi mukodes szerint 13 csatlos eseten leegyszerusitve ez azt jelenti, hogy aki gyorsit, es 2*13*7*10 oskovet kolt, gyakorlatilag kap egy gombot atmenetileg, amivel lenyom barkit barmikor, mert a masik "csak" 13*7*10 oskovet hajlando aldozni. Attol fuggetlenul, hogy elotte "a" karakter akar soha nem koltott oskovet, "b" karakter meg 20ezret az evek alatt. Na ez a nem mindegy. Nincs meg egy ilyen a jatekban, ami ezt lehetove tenne, meg atmenetileg sem.

Ami a programozast illeti. A keplet megvaltoztatasa eseten, 1 darab kepletet kell atirni osszesen, ha jol sejtem. Ennel valamivel (nem sokkal) lenne bonyolultabb a te javaslatod leprogramozasa. De nem a programozason van a hangsuly, hanem azon, hogy az epik- es entitasolest teljesen elsilanyitana a javaslatod megvalosulasa, aminek szerintem nem szabad celnak lennie. Tenyleg azt szeretned? Ennyi erovel kerhetnenk Miklostol azt is, hogy ne epikus leny jelenjen meg az emlekmunel, hanem automatikusan a kovetkezo kincs, mert a szovetseg 10-15 perc alatt ugyis szetrobbantja az epikust.
Az alap problema az elszallt sebzes, szerintem az nem megoldas, ha az epikus/entitas elleni harcra pakoljuk at ugyanazt a merteku elszallt sebzest.
Dátum: 2015.07.16. 16:04:03
Azert az ugy kicsit eros volna, ha hirtelen egy masfel millio EP-ju epikusba csatankent +200ezret sebezni. Ez nem lehet a helyes irany. Szerintem az epikus elleni reszevel semmi gond nincs, ami a problemat okozza az a fizetek 10 oskovet gyorsitasra/nem kozotti oriasi kulonbseg okozza -tobbek kozt. Egyetlen masik elem sincs a jatekban, ahol a fizetek/nem fizetek kozott ekkora kulonbseg volna, vagy ahol ennyi oskoert ekkora merteku tapot kapna a karakter. Bar az effele elony csak atmeneti, a merteke akkor is tulzas.

Jo megoldas lehetne, ha az osszsebzes egy reszet tehetne csak ki a robbantas, de a 2. kor elejen ez a szam meg nem tudhato. A gyakorisag korlatozasa sem oldja meg a problemat, mert a szamok attol meg semmit sem valtoznak, raadasul ha csak a portyara hatoan lenne ilyen korlatozas, epikre/entitasra nem, akkor az feltetelezem bonyodalmat okozna a leprogramozasaban.
Amig semmit sem tudunk a tamado-vedekezo robbantas aranyok okozta sebzesbeli megnyilvanulasarol, addig jo megoldas sem szulethet. Ami elsore biztosnak tunik, a robbantas kepleteben kell(ene) keresni a problema gyokeret es a megoldast.

Nekem egy dolog jut eszembe. Jelen allas szerint ugy nez ki, hogy minden egyes robbantaskulonbseg ugyanakkora mertekben modositja a sebzest. Ezt kellene valahogy modositani, hogy x-szel (20, 50, 100?) nagyobb robbantaskulonbsegig csokkentett mertekben szamolja a sebzest, x felett mar nagyobb mertekben. Pl. 1-20 kulonbsegig otodakkora hatasfok, 21-40: 40 % hatasfok, stb.. Egeszen a 100% hatasfokig, ami fele 100-nal nagyobb kulonbseg eseten sem emelkedhet a szorzo. Tehat ha eddig pl. 100-zal nagyobb robbantassal egy 250ezer EP-s karakter sebzett atlag 100ezret (1000/robbantas), akkor innentol kezdve az 4000+8000+12000+16000+20000=60000 sebzest jelentsen. A szamok hasrutesszeruek, csak a szemleltetes vegett irtam oket. A lenyeg, hogy igazan nagy sebzest (de az eddiginel kisebb) csak sokkal-sokkal magasabb robbantassal lehessen okozni.
Talan egy ehhez hasonlo megoldassal a gyorsitasra kolto jatekosok atmeneti elonye is megmaradna megfelelo mertekben, es a gyorsitasra nem aldozok jatekelmenye es eddigi karakterfejlesztesenek eredmenye is.
Jelenleg 7679 piros mytokronitom van, nekem ebbol van a legtobb. De ezen kivul is csak a sarga es a feher az, amibol 1000 alatti keszletem van. Az rendben, hogy valamennyit tartalekolok a meg hianyzo 5 csatlos szamara is, de pl. pirosbol es kekbol nem valoszinu, hogy azon kell majd aggodnom, mikor fogy el. Tenyleg jo volna ha lenne valamilyen megoldas az ehhez hasonlo esetek elkerulesere/megelozesere.
Dátum: 2015.07.01. 00:49:53
Ami meg hozzamehet:

- Mini eventeknel egy checkbox, hogy automatikusan atveszem a nap vegen az at nem vett jutalmakat. (A tegnapival egyutt 4* mulasztottam el csak a legutobbi eventen.)
- Allatoknal a matrixok merete ne fix, hanem allthato legyen.
- Templomnal checkbox, hogy lejaratkor automatikusan adjon ujat

Illetve a legjobb az volna, ha oltozeteket tevekenysegekhez lehetne rendelni. Pl. kuldetes menuben automatikusan kuldetes oltozek. Ha mar kuldetesek, akkor meg is lehetne jeleniteni a szamlalot a fejlecben, es kuldetesek teljeulesekor felugro ablak az SzB-hez hasonloan. Ez utobbi checkboxos megoldassal ki/bekapcsolhato is legyen akar. ..Vissza a tevekenysegekre.. Beallithato legyen, hogy pl. kabitas "kuldetes+portya ablak" automatikusan a "kabit2" szettben toltson be az oldal, kabitas+SzB oldal" eseten meg "kabit1"-ben. Ha eleg szerteagazoan lehetne kombinalni es menteni a beallitasokat, akkor az oltozetvaltast szinte nem is kellene manualisan hasznalni.
Dátum: 2015.06.29. 14:19:59
Latom megertetted a lenyeget.

Csatlosokkal vacakolas, allatok menu, csatlos kepessegnoveles, stb. Alap dolgok kellenene lenniuk, hogy ne kelljen egyenkent kattingatni. Ezek semmilyen jatekelmenyt nem nyujtanak xezredjere ugyanaz, semmit nem kell gondolkozni rajta..
Barmennyire nem tetszik, ugy nez ki a tobbsegnek fontosabb.

A + egyeni indokom meg leirtam korabban. Ezen felul nem is baj, hogy nem a heten indul egy vadonatuj esemeny, biztosan precizen ki volna vitelezve ezalatt a par nap alatt...
Dátum: 2015.06.29. 12:53:04
A tobbseg ugy latszik a kattintgatasok szamanak csokkenteset es bugok javitasat fontosabbnak tartotta, mint az uj esemenyt. Ennyi. Az meg hogy a regi jutalmak is megszerezhetok lesznek az uj eventen "valahogy", nem tul bizalomgerjeszto. Ha a jatekido csokkenteset nem tartanam fontosabbnak, akkor is igennel szavazam volna egy egeszen egyszeru okbol kifolyolag: mivel nekem erosen hianyos a HH-n megszerezheto tapok listaja (a kornyezetemmel ellentetben), inkabb 3-5 relikviakuponnal legyen nekik tobb, mint az uj -az utobbi idokvol kiindulvavelhetoen tapos- relikviakat hasznalhassa hamarabb/tovabb.