Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Eliteninja

Dátum: 2011.02.07. 21:54:39
Szerintem felpezsdítené a játékot
Dátum: 2011.02.07. 15:35:09
Nem kéne KH és lenne elég célpont is...
Dátum: 2011.02.07. 15:34:14
Elvetemült ötlet: mi lenne, ha egyesülne a V1 és V2?
Dátum: 2011.02.02. 00:43:38
Nekem is ilyen varim van, ott nincs 10% álaltsebzés, de a dög varijánál ki van írva.

Amúgy meg tudtommal azt senki nem mondta, hogy nincs másodlagos támadásuk/varijuk. Vagy tévednék?
Dátum: 2011.02.01. 23:59:52
mérgező gőz


Szint: 105
Sebzés: 180-240
10% sebzés az ellenfél állatába
VP költség: 300
Hatása az ellenfélre: -5 Erő, -10 Elnyelés

nekem így van:)
Dátum: 2011.02.01. 23:43:44
Mérgező gőz, és van.
Dátum: 2011.02.01. 23:31:22
A csatában összesen 14136 sebzést okoztál, és 896 sebzést kaptál.

így néz ki egy csatám...kb, itt azért mázlim is volt, de amikor bekapom a varit marad ugyanúgy a 10%.

mód: mindjárt megvan az 10 millió sebzés:D
Dátum: 2011.02.01. 20:32:52
A szintemen kb nekem a legszarabb az IQ-m, mégis alig varázsol le a dög...szerintem nem csak a vastagbőrrel vannak problémák

mód: 80-as a vastagbőröm és max 200ép, amit az állatok sebződnek. 1.nap 8 szintet léptek az állataim.
Dátum: 2011.02.01. 19:36:23
Én úgy csináltam azt a sok csatát egy nap alatt, hogy kb 1* sem gyógyítottam rá a dögökre... mindenki sóher vastag bőrt húzni? Akkor meg nem kell sírni...

Mód: most sem olyan irdatlan az állatsebzés, hogy kisimuljanak...
Dátum: 2011.01.31. 21:45:36
Okozott sebzésed: 8502477

Mégis mennyi élete van egy ilyen dögnek?
Dátum: 2010.12.12. 00:09:47
Nem csak varázslattal nem lehet
Dátum: 2010.12.11. 21:27:18
Hogyan lehet 30%-al többet? Avass be pls... a térkapus dögöket nem vlm nehéz eltalálni, varózsléként sem, plusz ott vannak a lélekszívó varázslatok...

Portyában meg akkor érvényesül kb a szívás, ha téged támadnak, mert mindenkinek akkora transzcendálisa van, hogy támadóként semmit nem tudsz szívni...
Dátum: 2010.12.10. 10:13:42
Persze csak amíg olyan kreatív tárgyak vannak, hogy 50IQ/Támadás és a szinted is ad támadó bónuszt, vagy a varázslő rádlő egy olyan varázslattal ami levesz mondjuk 100 védőt, nem elég, hogy levarázsolt még szét is veri a fejedet a varázspálcával.

Amíg az IQ kettő az egyben tulajdonság addig mindigis olcsóbb lesz varázslót csinálni, mint közelharcost ebben a játékba. Kócos remélem ezt te sem gondoltad komolyan

V2-n varázslóval játszom és megmondom őszintén sokkal könnyebb volt vele játszani, sokkal kevesebb LE-t igényelt. Építő karinak indult és egyszer be is falaztam, ezután vissza tudtam hozni olyan szintre, hogy a pókokat kivéve majdnem mindenkit megvert a szintjén...

IQ, védekezés, Tau, krit vari. Viszont a harcosnak, Védekezés, erő, egészség, támadás, krit ütés...persze még az állatszakik, de azt most ne soroljuk ide. A gond nem csak itt van, hanem a tárgyak kivitelezésében, valamitn abban, hogy magas szinten már akár 100 tulajdonságot is módosíthat egy varázslat. Mivel harcosként nem tolom az IQ-t, valószínű, hogy beszívom a varázslatot és a tulajdonságcsökkentő tényezőt is. MIvel a szinttel együtt nő a támadás a varázslónak nem kell ráköltenie annyit, hogy el tudjon találni, amíg csomó varázsló felszerelés támadást is ad, nem csak IQ-t, valamit a tulajdonságcsökkentés.

Amíg ekkora a random a közelharcban és egyszerre ad sok felszerelés közel azonos IQ/Támadást addig mindigis könnyebb lesz varázslót csinálni, mint harcos karaktert.
Dátum: 2010.12.09. 20:42:37
Erre annyit tudok mondani, hogy random. De ez a másik oldalon is megvan, amikor 70%os találati eséllyel 3* találom el, emellett ugye beszívom a varit és már ki is kaptam

A varázsló: IQ, Tau, Védekezés, Krit vari és kész is

A harcos: Védekezés, Támadás, Erő, egészség is kell, mert le fog varázsolni csúnyán és persze kritikus ütés. Emellett ne beszéljünk még a vastag bőrről és folyamatos sebgyógyításról sem...ugyanakkora LE bevétel mellett baromi nehéz labdába rúgó közelharcos karaktert csinálni. V2-n a fordított szerepet játszottam, mint V1-en..
Dátum: 2010.12.09. 15:18:56
Én ebben nem vagyok ilyen biztos. Már most van olyan, hogy nagyobbat ütök kritikus nélkül. Vegyük azt, hogy ugyanolyan fegyverünk van. Ergó a kritikusom duplázza a fegyver sebzést és mivel nekem nagyobb a kritikusom ezért nekem bejön, de neki nem, viszont neki akkora ereje van+a szintből eredő erőbónusz, hogy kenterbe ver, hiába krittelek rá. Olyan drasztikus erőkülönbség sem kell, hisz látom a saját példámon, hogy nagyobbakat is képes vagyok ütni alap ütéssel, mint kritikussal. Ha leklónozna engem a program(tiszta mátrix...)és a krit ütést levinné nullára, viszont az abból eredő LE-t rárakná erőre, szerintem megverne a klónom. Ugyanakkorát biztos sebezne, ha nem többet, hiszen én csapoka jelenlegi erőmmel nagyobbat szimplán, mint krittel...
Dátum: 2010.12.09. 12:39:30
Szerintem ez nem csak elmélet. Max kb 300 sebzéskülnbség van a krit és a nemkrit között(ha éppen úgy dob a gép...)ez kb semmi és, ha megnövelem picit az erőt, akkor nagyobbat fogok csapni alap ütéssel O.o
Dátum: 2010.12.09. 12:24:19
Hát szerintem sincs rendben. Eléggé demoralizáló ezt látni...

Ha jól értelmeztem, akkor bizonyos szint felett le kell szarni a krit ütést és csak erőt tolni?
Dátum: 2010.12.09. 10:27:42
Ha ez így van az eléggé igazságtalan O.o ígyis a varázslat, de még az, hogy krit nélkül nagyobbat tudok ütni mint kritikussal az egyszerűen röhejes....
Dátum: 2010.12.09. 10:16:05
Valami szerintem nagyon el lett számolva a közelharcban...

Kritikussal ütök mondjuk 900-at, sima ütéssel meg mondjuk 800-at. MIvel csak pár célpontom van, ezért könnyű megvizsgálni, mert ugyanazokat a karikat ütöm. Nos ütök 800at sima ütéssel, de 1600at sosem ütök. Ez miért van?

Ez baromira bűzlik és megmondom őszintén nagyon nem tetszik.
A legjobb jóbarátom