Hozzászólások - BlackSheep77HUN
Dátum: 2010.01.28. 22:26:08
A Liga mindenhol ott van és a Liga szeme mindent lát! Mételyként terjed és fertőzi mind a 3 világot. Aki ellenáll abból Fekete Túró lesz, aki meg nem annak sorsa felől az Atya dönt. És nem csak a világokon vagyunk ott ezt ékesen bizonyítja, hogy már ez a topik is rólunk szól.
Dátum: 2010.01.21. 19:41:26
Lipót zárva van. Így már csak a V3 maradt!
Dátum: 2010.01.20. 23:29:29
Kíváncsi vagyok ez most jó helyre megy-e!
A Te Hsz-edt pontoztam és a 10-es ellenére 9.xx valamennyiről lement 8.8-ra. Erre most néztem vissza a neked szánt üzenetemet (Válasz erre) az alattad hozzászóló Mary Lou-nak küldte. Bár lehet a válasznál én kattintottam rossz helyre. De a pontozás mindenképpen érdekes!
Rosszul írtam Mary nevét: Bocsi javítottam
A Te Hsz-edt pontoztam és a 10-es ellenére 9.xx valamennyiről lement 8.8-ra. Erre most néztem vissza a neked szánt üzenetemet (Válasz erre) az alattad hozzászóló Mary Lou-nak küldte. Bár lehet a válasznál én kattintottam rossz helyre. De a pontozás mindenképpen érdekes!
Rosszul írtam Mary nevét: Bocsi javítottam
Dátum: 2010.01.20. 22:53:27
Adtam rá 10 pontot és 9.3-ról lement 8.6-ra! Ez igen, pontozási rendszer meg nesze neked fejlesztés.
Dátum: 2010.01.19. 20:07:33
Sokan nem azért ellenzik amiket leírtál. Hanem azért mert Miklós javaslat nem háború, hanem inkább egy szövetségek közötti bajnoki viadal.
Dátum: 2010.01.19. 18:32:46
Most ahogy olvastam az utóbbi hsz-eket. Eszembe jutott egy lehetséges alternatíva a két rendszer összemosására.
- A hadüzenet után zároljuk a két hadban álló szövetséget. Ez alat azt értem, hogy a tagok a bajnokihoz hasonlóan full Ép-ről és Vp-ről indulnak.
- A háborúban a jelenlegi szintkorlátok mellet vagy inkább szigorítva, mindenki támadhat mindenkit, viszont gyógyitalt vagy mágikus italt használni nem lehet.
- Akinek elfogy az Ép-je és elájult az kiesett.
- A háború alatt a katakombákba már nem lehet elbújni illetve a szövetségből nem lehet kilépni. A katakombát a hadüzenet után még lehet használni a kitörésig.
- A háború akkor ér véget, ha az egyik szövetségből minden ellenfél elfogyott, vagy ha már nincs támadható ellenfél.
(a szintkorlát miatt két győzelmi lehetőség van, - 1 az ellenfélből mindenki ájult és nincs kivel harcolni. - 2 a szintkorlát miatt azonos számú ellenfél marad talpon de már nem érik el egymást akkor a háború idején az összesen több sebzést okozó szövetség nyer)
- A háborúban résztvevő szövetségekre nem lehet portyázni a háború ideje alatt, Ők viszont az ÉP terhére kifelé portyázhatnak.
_ én kivenném a 15%-os szabályt tehát az alatt is támadható az ellen addig amíg el nem ájul. Vagy megmarad de akkor aki 15% alá került akkor az kiesett. Itt fontos, hogy a 15% az tényleges 15% maradjon és ne legyen menne szintmódosítás.
Azt hiszem ezzel Miklós ötlete is megvalósul ugyanakkor megmarad a támadhatóság is.
Az ötletem lényege, hogy a gépi automatizált háború helyett megmarad a támadás lehetősége. És így megmarad a taktikázás lehetősége is.
Ja és ezzel ki is van zárva a létszám probléma, mert a szintkorlát megmarad valamilyen formában, viszont érvényesülhet a sok lúd disznót győz elmélet miszerint a háborúban te döntöd el kit támadsz és ha 2-3 tag rászáll az erősebbre akkor letudják verni az Ép-jét ájulásig.
- A hadüzenet után zároljuk a két hadban álló szövetséget. Ez alat azt értem, hogy a tagok a bajnokihoz hasonlóan full Ép-ről és Vp-ről indulnak.
- A háborúban a jelenlegi szintkorlátok mellet vagy inkább szigorítva, mindenki támadhat mindenkit, viszont gyógyitalt vagy mágikus italt használni nem lehet.
- Akinek elfogy az Ép-je és elájult az kiesett.
- A háború alatt a katakombákba már nem lehet elbújni illetve a szövetségből nem lehet kilépni. A katakombát a hadüzenet után még lehet használni a kitörésig.
- A háború akkor ér véget, ha az egyik szövetségből minden ellenfél elfogyott, vagy ha már nincs támadható ellenfél.
(a szintkorlát miatt két győzelmi lehetőség van, - 1 az ellenfélből mindenki ájult és nincs kivel harcolni. - 2 a szintkorlát miatt azonos számú ellenfél marad talpon de már nem érik el egymást akkor a háború idején az összesen több sebzést okozó szövetség nyer)
- A háborúban résztvevő szövetségekre nem lehet portyázni a háború ideje alatt, Ők viszont az ÉP terhére kifelé portyázhatnak.
_ én kivenném a 15%-os szabályt tehát az alatt is támadható az ellen addig amíg el nem ájul. Vagy megmarad de akkor aki 15% alá került akkor az kiesett. Itt fontos, hogy a 15% az tényleges 15% maradjon és ne legyen menne szintmódosítás.
Azt hiszem ezzel Miklós ötlete is megvalósul ugyanakkor megmarad a támadhatóság is.
Az ötletem lényege, hogy a gépi automatizált háború helyett megmarad a támadás lehetősége. És így megmarad a taktikázás lehetősége is.
Ja és ezzel ki is van zárva a létszám probléma, mert a szintkorlát megmarad valamilyen formában, viszont érvényesülhet a sok lúd disznót győz elmélet miszerint a háborúban te döntöd el kit támadsz és ha 2-3 tag rászáll az erősebbre akkor letudják verni az Ép-jét ájulásig.
Dátum: 2010.01.19. 15:55:21
Teljesen jó az ötlet Én csak az első gondolathoz szólnék hozzá. Ami igazából nem neked személyesen szól csak amolyan kiegészítés.
Én 54. szinten ugyanannyit költök a játékra, ha nem többet mint az aki toplista első oldalán van. Ha ezt vesszük figyelembe akkor az Én szavam, vagy bárki másé aki költ a játékra ugyanannyit ér vagy többet és mint azoké akik az első oldalon tanyáznak.
Ne az legyen egy javaslat elfogadási feltétele ki mennyit költ a játékra vagy ki hol helyezkedik el a toplistán. Egyszerűen csak az döntsön, hogy a javaslat jó vagy nem jó. a játékot élvezhetőbbé teszi-e vagy sem. Az élvezhetőséget pedig globálisan kéne nézni, nem pedig egyes rétegek szerint.
Én 54. szinten ugyanannyit költök a játékra, ha nem többet mint az aki toplista első oldalán van. Ha ezt vesszük figyelembe akkor az Én szavam, vagy bárki másé aki költ a játékra ugyanannyit ér vagy többet és mint azoké akik az első oldalon tanyáznak.
Ne az legyen egy javaslat elfogadási feltétele ki mennyit költ a játékra vagy ki hol helyezkedik el a toplistán. Egyszerűen csak az döntsön, hogy a javaslat jó vagy nem jó. a játékot élvezhetőbbé teszi-e vagy sem. Az élvezhetőséget pedig globálisan kéne nézni, nem pedig egyes rétegek szerint.
Dátum: 2010.01.19. 15:33:11
Már megijedtem. Azt hittem kötekedni akarsz.
Sajnos igaz az amit leírtál. A baj az, hogy a fejlesztők azt nézik egy javaslatban hogy ki adja és nem azt, hogy miről szól. Pedig fordítva kéne lennie.
Sajnos igaz az amit leírtál. A baj az, hogy a fejlesztők azt nézik egy javaslatban hogy ki adja és nem azt, hogy miről szól. Pedig fordítva kéne lennie.
Dátum: 2010.01.19. 15:28:18
Darah lehet meglepő, de ez a való világ.
Dátum: 2010.01.19. 15:23:07
Idézet: Prisma - 2010.01.19. 14:38:49
Idézet: BlackSheep77HUN - 2010.01.19. 14:17:33
Elvileg dönthetne a többség az alapelvekben is (valójában persze a TOP prominens tagjai )
Na látod én már rögtön vétóznám a zárójeles részt. A TOP az 3x25 játékos. Vagyis világonként 25. Ne hogy már 25/75 ember mondja meg, hogy mi a jó a több 1000-nek. Minden szentnek maga felé hajlik a keze. Ha TOP javaslatait kiemelten vennénk figyelembe akkor az egy olyan torz rendszert hozna ami az Ő előnyükre válna.
A Játékfejlesztése a fejlesztők dolga. Javaslatot lehet adni a játékos oldalról sőt kell is, de azt nem szabad csinálni, hogy az egyik vagy másik javaslatot kiemelten kezelünk, mert az egy TOPlistás játékos adja.
Ezzel csak az a baj, hogy sokan már az alapelvekkel sem értenének egyet. Legalábbis szerintem.
Elvileg dönthetne a többség az alapelvekben is (valójában persze a TOP prominens tagjai )
Na látod én már rögtön vétóznám a zárójeles részt. A TOP az 3x25 játékos. Vagyis világonként 25. Ne hogy már 25/75 ember mondja meg, hogy mi a jó a több 1000-nek. Minden szentnek maga felé hajlik a keze. Ha TOP javaslatait kiemelten vennénk figyelembe akkor az egy olyan torz rendszert hozna ami az Ő előnyükre válna.
A Játékfejlesztése a fejlesztők dolga. Javaslatot lehet adni a játékos oldalról sőt kell is, de azt nem szabad csinálni, hogy az egyik vagy másik javaslatot kiemelten kezelünk, mert az egy TOPlistás játékos adja.
Dátum: 2010.01.19. 14:17:33
Ezzel csak az a baj, hogy sokan már az alapelvekkel sem értenének egyet. Legalábbis szerintem.
Pl. Mit jelent az hogy:
- A háború inkább erkölcsi elismerést jelentsen, mint komoly tápot.
Már bocs, de ha én erőforrást, pp-t és energiát fektetek a háborúba akkor azért bizony jutalmat várok. Legyen az jól időzített portyából bejövő LE, vagy plusz zsákmány a HCS-ban, vagy csak simán több nyeremény akutba.
Ha erkölcsi elismerésre vágynék akkor beállnék papnak vagy szerzetesnek.
A háborúknak most is az az egyik legnagyobb gondja, hogy nincs benne nyeremény! Ha erkölcsi elismerés lenne a jutalom, akkor már az elején megöli az új rendszert vagy legyen az bármilyen újítás.
Ez a játék az erőforrások szerzéséről szól nem pedig az elismerésekről.
Félreértés ne essék, szerintem is ott kéne kezdeni, hogy először azt tisztázzuk mit várunk egy szabálymódosítástól, és csak utána kéne a szabályokon gondolkozni. Ezzel teljesen egyetértek. De az alapelvek ne legyenek a játék gyilkosai.
Pl. Mit jelent az hogy:
- A háború inkább erkölcsi elismerést jelentsen, mint komoly tápot.
Már bocs, de ha én erőforrást, pp-t és energiát fektetek a háborúba akkor azért bizony jutalmat várok. Legyen az jól időzített portyából bejövő LE, vagy plusz zsákmány a HCS-ban, vagy csak simán több nyeremény akutba.
Ha erkölcsi elismerésre vágynék akkor beállnék papnak vagy szerzetesnek.
A háborúknak most is az az egyik legnagyobb gondja, hogy nincs benne nyeremény! Ha erkölcsi elismerés lenne a jutalom, akkor már az elején megöli az új rendszert vagy legyen az bármilyen újítás.
Ez a játék az erőforrások szerzéséről szól nem pedig az elismerésekről.
Félreértés ne essék, szerintem is ott kéne kezdeni, hogy először azt tisztázzuk mit várunk egy szabálymódosítástól, és csak utána kéne a szabályokon gondolkozni. Ezzel teljesen egyetértek. De az alapelvek ne legyenek a játék gyilkosai.
Dátum: 2010.01.19. 13:06:57
Ezzel az a baj, hogy mindent számításba kell venni már a nevezés előtt Egy ilyen mértékű taktikázás meg már átbillenti a másik oldalra a játékot és túlbonyolítja. Ahhoz hogy minden lehetőséget számba vegyél minimum egy Napoleonnak kéne lenni.
Dátum: 2010.01.19. 12:56:56
Ne beszéljél már butaságot egy olyan karakter akit úgy ütnek ki, hogy nem tud kb. azonos mértékű sebzést okozni mint amivel kiütik az már eleve gyengíti a szövetséget. És ez rohadtul nem taglétszám függő.
Mortimer példája nagyon jól ábrázolja ezt. Sőt még ha azonos szintű de 3-400 TŐ-vel eltérő tagok akadnak össze (nem ritka) már akkor is mutatkozik, hogy hiába vannak sokan, ha meg sem tudják sebezni azt az egyet.
Mortimer példája nagyon jól ábrázolja ezt. Sőt még ha azonos szintű de 3-400 TŐ-vel eltérő tagok akadnak össze (nem ritka) már akkor is mutatkozik, hogy hiába vannak sokan, ha meg sem tudják sebezni azt az egyet.
Dátum: 2010.01.19. 12:49:49
Csak egy ötlet. Aki benevez az azért teszi mert biztos a dolgában. Ez a mostani háborúban is így van aki támad az nyerni akar.
Tehát, aki nevez 3000LE-vel teszi, mire kiütik megnyer mondjuk 4 csatát az össze bónuszával és szakival egyetemben, nyerne mondjuk 12000LE-t de mivel legyőzték így veszíteni is fog lehet, hogy mindet, de lehet, hogy csak 1500LE-t.
Itt a lényeg az, hogy a jelenlegi háborús rendszerben van portya amiből tudsz nyerni magadnak LE.t ha szemfüles vagy az új rendszer meg teljesen kiveszi a háborús portyából szerezhető LE lehetőségét. És ez szerintem semmiképpen nem jó.
Abba meg szinte 100% biztos vagyok, hogy Miklós olyanba nem menne bele, hogy az új ötletű háborús rendszerben mindenkinek jóváírjon mondjuk x LE-t kezdéskor. Bár szerintem ehhez a rendszerhez ez lenne a legkorrektebb és akkor nem saját LEt. használnál fel.
Vagy egy másik ötlet hogy nyert csatánként mindenki kap valamennyi LEt. Mondjuk annyit amennyit az EH adna és azt felszorozni a bónuszokkal.
Tehát, aki nevez 3000LE-vel teszi, mire kiütik megnyer mondjuk 4 csatát az össze bónuszával és szakival egyetemben, nyerne mondjuk 12000LE-t de mivel legyőzték így veszíteni is fog lehet, hogy mindet, de lehet, hogy csak 1500LE-t.
Itt a lényeg az, hogy a jelenlegi háborús rendszerben van portya amiből tudsz nyerni magadnak LE.t ha szemfüles vagy az új rendszer meg teljesen kiveszi a háborús portyából szerezhető LE lehetőségét. És ez szerintem semmiképpen nem jó.
Abba meg szinte 100% biztos vagyok, hogy Miklós olyanba nem menne bele, hogy az új ötletű háborús rendszerben mindenkinek jóváírjon mondjuk x LE-t kezdéskor. Bár szerintem ehhez a rendszerhez ez lenne a legkorrektebb és akkor nem saját LEt. használnál fel.
Vagy egy másik ötlet hogy nyert csatánként mindenki kap valamennyi LEt. Mondjuk annyit amennyit az EH adna és azt felszorozni a bónuszokkal.
Dátum: 2010.01.19. 12:34:51
Mit tehát? Példázatokról van szó nem a valós taglétszámokról. Ne csak olvas próbáld megérteni is.
Dátum: 2010.01.19. 12:31:29
Ez így nem teljesen igaz, mert a lefelé ütéssel mindenki kicsapható, de a nagy számokat nézve van benne valami.
Dátum: 2010.01.19. 12:27:57
Nekem is hasonló a véleményem! A jelenjavaslatnál a rég rossz rendszer is jobb. Ez persze nem zárja ki az újat. Sőt ha Miklós hallgatna itt egy két tapasztaltabb játékosra akkor egész jó rendszert lehetne kihozni az újításból.
A háborús portyából kimaradó LE-re lenne is egy ötletem. Azok akik neveznek a nevezést csak x mennyiségű LE-vel tehetik meg. Azok akik nem neveznek de részt vesznek a csatában pedig kapjanak y mennyiségű LE-t.
Mondjuk x legyen 3000LE míg az y legyen a fele.
Persze ezt lehet finomítani.
A háborús portyából kimaradó LE-re lenne is egy ötletem. Azok akik neveznek a nevezést csak x mennyiségű LE-vel tehetik meg. Azok akik nem neveznek de részt vesznek a csatában pedig kapjanak y mennyiségű LE-t.
Mondjuk x legyen 3000LE míg az y legyen a fele.
Persze ezt lehet finomítani.
Dátum: 2010.01.19. 12:05:27
3.) Gyenge karakterek, katakomba, láthatatlanság stb. Látom, ezt a részét nem mindenkinek sikerült megérteni. Irok egy szemléletes példát. Tegyük fel, hogy van 2 szövetség. Ugyanannyi, tökéletesen egyforma taggal. Tegyük fel, hogy az egyik szövetséghez hozzácsapunk 1 harmatgyenge karaktert, akitől annyira telik, hogy sebez 100-at egy varázslattal. Ettől erősödött vagy gyengült a szövetség? Aki bizonytalan azzal kapcsolatban, hogy mi a helyes válasz, konzultáljon a matektanárával, vagy logikában járatos barátaival, de kérem, ne a fórumon adjon hangot kétségeinek.
Miklós ne haragudj, de én ezt még mindig nem értem. Két 35-35 fős szövi kerül össze abból az egyik harmatgyenge. Bevisz 100sp-t és cserébe kap egy kiütést. 34-35 akkor ez a karakter nem hogy segít, hanem egyenesen hátráltat mert a 100 sp édes kevés egy másik karakter kifektetéséhez. és mivel a csata utolsó emberig tart így 34-35 fővel szemben máris hátrányban van.
Tehát akkor most erősödött a gyenge karakter kiütésével a szövetség vagy gyengült. Semmi ördöngösség nincs benne se matek se logika egyszerűen visszafordítottam a kérdést amit feltettél.
A másik azt hittem a fórum azért van, hogy megbeszéljük azokat a dolgokat amiket nem értünk, de lehet, hogy tévedtem ebben is.
Miklós ne haragudj, de én ezt még mindig nem értem. Két 35-35 fős szövi kerül össze abból az egyik harmatgyenge. Bevisz 100sp-t és cserébe kap egy kiütést. 34-35 akkor ez a karakter nem hogy segít, hanem egyenesen hátráltat mert a 100 sp édes kevés egy másik karakter kifektetéséhez. és mivel a csata utolsó emberig tart így 34-35 fővel szemben máris hátrányban van.
Tehát akkor most erősödött a gyenge karakter kiütésével a szövetség vagy gyengült. Semmi ördöngösség nincs benne se matek se logika egyszerűen visszafordítottam a kérdést amit feltettél.
A másik azt hittem a fórum azért van, hogy megbeszéljük azokat a dolgokat amiket nem értünk, de lehet, hogy tévedtem ebben is.
Dátum: 2010.01.19. 11:55:20
Mort ott van hogy a "normál szabályok szerint" a normál szabályokba beletartozik a szintátütési korlát is.
Bár lehet én nem értem! Ezt mindenképpen tisztázni kéne szerintem!
Bár lehet én nem értem! Ezt mindenképpen tisztázni kéne szerintem!
Dátum: 2010.01.19. 11:30:48
Nem tudom ki és honnan vette ezt a szintátütéses dolgot. Elolvastam Miklós kezdő hsz-ét, de ilyenről szó sem volt. Egy szóval sem írt olyat, hogy szintkorlátok el lennének törölve. Vagyis nem fog egy 80 szintű karakter egy 50. szintűvel csatázni.