Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Butchman

Dátum: 2009.08.27. 22:21:37
A kincsekkel kapcsolatban tényleg igazad van. Jó az elképzelés, legyen szivatósabb az epikus csata. Két kérésem van:
1. A jelenleg legyőzött maximum* epikusszámig NE változzon semmi.
2. Epikus spec vonatkozzon ( teljesen logikusan) a közeharci sebzésekre IS.

Ha ez garantálható, akkor jöjjenek az igazi epikus csaták.

Még egy megjegyzés:
Ha az egész csak azért "probléma", mert nem győzitek az új kincsek kitalálását, akkor egyrészt baromira szomorú vagyok, másrészt a két javaslatom TELJES összhangban van az elképzeléseddel.

mod*
Dátum: 2009.08.27. 16:27:01
Felhúztuk a kincseskamrát 15-re, hogy legyen valami élmény a játékban, és tudjunk akár naponta is epikust ölni. Nekünk a játékban majdhogynem csak ez maradt élvezhető. Kincseket szerezni, elosztani, licitálni, stb. Erre most ezt a dolgot is le akarod lassítani. Az meg, hogy nincs garantálva a "közel" egyenlő feltétel, az nonszensz. Miért ne maradhatna ugyanúgy a dolog addig amíg az elsők eljutottak? Ha az a cél, hogy lassíts minket, így is meg fogod kapni, csak kicsit igazságosabb leszel. Ezzel az elképzeléssel csak a "második vonalat" fogod tovább szűkíteni. Kérlek gondold ezt át!
Dátum: 2009.08.27. 14:06:30
Miklós,
Lenne két észrevételem, bár mivel most írom be másodszor, már megelőztek vele.

1. Nem lenne okosabb dolog nem növelni a közelharci, hanem csökkenteni a varázslatok sebzését még jobban? Esetleg ugyanolyan képlettel számolni, mint az erő, támadás. Ezzel a játékosoknak több ÉP-je maradna epikusozni, térkapuzni, manózni. A portyára maradó több ÉP-t nem mondom, mert az kiegyenlíti egymást. Több ÉP portyára, azt jelenti többet is fognak ütni, és te is többet ütsz. Úgy gondolom, hogy ezzel több elégedett játékos szereznél.

2. Epikusok: szerintem nem lenne fer, hogy az epikusokat "felturbóznád" Mi sem állunk nagyon szarul velük, de ha növeled a sebzésüket, akkor azok akik már ígyis többet öltek, előnybe kerülnek.

+1 Most látom Kóc javaslatát. Az epik spec közelharcra kivetítése nagyon jó megoldás lenne, pláne, hogy eredeti ötletében (amit nem hagytak a talin elmondani neki) ez is szerepelt.
Dátum: 2009.08.26. 09:32:45
Sajnos még most sem sikerült az egyszerre elküldött kristály hadüzenetek problémáját megoldani, így tehát a Ronin duplán áll hadban a kristályokkal. Esetleg nem lehet ezt a bugot javítani?
Dátum: 2009.08.23. 14:33:37
Lehet hogy nagyon népszerűtlen leszek, de nem bánom.

Volna pár kérdésem a fejlesztők felé:
1. Észrevették-e, hogy mostanában nagyon sok, komoly játékos hagyta abba az aktív játékot?
2. Ha igen, akkor megpróbálták-e kitalálni, hogy mi az oka?
3. Részben kapcsolódik, bár véleményem szerint nagyon összefügg: miért nem lehetséges játékon kívüli erőforrás (őskő) segítségével a vadászati idő csökkentése? (Igen, tudom, hogy töménytelen CSP, és LE elköltésével megoldhatóvá tettétek, de kérdés, hogy miért jó egy kényelmi funkciót a játék erőforrásaiból megvásárolhatóvá tenni?)
4. Van-e valamilyen koncepciójuk arra nézve, hogy hogyan fogják kezelni a játékékosok egyre inkább fellépő (szintbeli) szétszakadozását, amiért mi játékosok szintén felelősek vagyunk?

Előre is köszönöm a KONSTRUKTÍV hozzászólásokat, és esetleges válaszokat.
Dátum: 2009.08.20. 18:30:33
Kisajtoltam 2 állatomat és rendbejött. Ennek ellenére furcsa.
Dátum: 2009.08.20. 18:14:55
Valami bazi nagy gond van nálam. A vadászatnál azt írja ki, hogy "Amíg pihensz, nem mehetsz el vadászni!", a pihenésnél meg azt hogy: "Amíg pihensz, nem mehetsz el vadászni!" Most akkor mi is van?
Dátum: 2009.08.19. 13:50:45
Tényleg én voltam a béna, és igazad van. Minden reggel csinálni szoktam, és ma elfelejtettem. Köszi a segítséget.
Dátum: 2009.08.19. 13:46:54
Köszönöm a választ, ellenőrzöm.
Dátum: 2009.08.19. 13:06:51
De ölök. Tehát manókkal kellene 99-nek lennie? Mert akkor brutálisan nem ok! Akkor ez gyakorlatilag a 3szorosa, mint amit kapok. Elég, ha itt ezt beírom, vagy üzenetet is küldjek valakinek?
Dátum: 2009.08.19. 12:57:48
Hú bakker. Igazad van! (az is maxos) Akkor biztos valami gond van, nem? Te hogy látod Morti?
Dátum: 2009.08.19. 12:50:51
Sziasztok!
Manaregenerációs gondom van. Íme az adatok, számolások:
(Fontos tudni, hogy ölöm a manókat, tehát az nem lehet gond.)

Szóval:

MAXVP: 14846
Varázslótorony szintje: 18.
Nekrofun fókusz szintje: 15 (ez sajnos nem publikus, hogy mennyit emel a regen sebességén.)

Ha nem számolok a nekrofunnal:
Pihenés nélkül tehát: 24-(18*0,5) óra, azaz 900 perc alatt kellene teljesen feltöltődni.
Ez percenként 16,49 VP-t jelentene pihenés nélkül.
Jelenleg pihenek, és percenként 37 VP-t regenerálok, pedig elvileg a pihenés 3 szorosára gyorsítja a regenerációt. Ez azt jelenti, hogy 49,48 VP/perc -el kellene töltődni. A mért 37, ettől 25%-al elmarad. Kérdésem, hogy ez miért van így? Valaki más esetleg tapasztal ilyet?
Ha esetleg én vagyok hülye, és nem jól számolok, akkor szóljatok.

/Mod: nekrofun fókuszt elfelejtettem./
Dátum: 2009.08.18. 07:40:05
Lehet, hogy tévedek, de az elnyelés nem a varázslat alapsebzését csökkenti? Mert akkor igenis jelentős a 100 plusz elnyelés. Persze ettől még nem lesz vége a varázslóknak, az tuti.
Érdekes lenne azt is tudni, hogy csak az kap ilyet, aki egyes fázisban kapott már transzcendális cuccot, vagy esetleg be lehet szállni még most is a varázslatelnyelősért?
Dátum: 2009.08.17. 18:58:15
Dexta 54. szint, ok: ismeretlen
Dátum: 2009.08.14. 16:21:21
Annyira el vagyok keseredve, hogy vérbeli rubinként számomra is csak az IQ és a kritikus varázslat csillagos égbe történő feltornázása az egyedüli esély... Nem lehetne ezzel valamit kezdeni? Nem a smaragdokkal van bajom, csak egyszerűen tragikus, hogy az élen MINDENKIBŐL varázslót kell csinálni, ha túl akarja élni a napi viszontagságokat...
Dátum: 2009.08.07. 07:47:46
Lehet, hogy nem egyedüli leszek ezzel a véleményemmel, de akkor is leírom, hogy mit gondolok erről az eseményről:

1. Bármennyire is szerepjátékos esemény ez, illő lenne legalább az megmondani, hogy milyen téren kellene leginkább helytállni. (pl: a legjobban teljesítő horda az elismerés mellett előnyt is fog kapni, vagy aki a legtöbbször aktivált, az lesz ilyen szerencsés). Még a mértéke sem érdekel, de legalább valami iránymutatás lenne jó.
2. Az esemény "játékélmény fokozása" szerintem a portyába bedobott plusz LE. Gondoljatok arra, hogy össze kell szedni elég jelentős mennyiséget, amivel be kell menned, és még nyerned is kell. Ebből a dologból azok profitálnak igazán, akik vadásznak a pilontöltögetőkre.
3. Nem szeretnék nagyon negatív lenni, de számomra úgy tűnik, hogy a CSP elvonás egyben játék lassítást is jelent. Nagyon szomorú, hogy sok dologgal (például gyorsítás) Miklós lassítani akarja a játékot.
4. Nagyon szomorú az is, hogy az eseményen nem az van jutalmazva, aki erős karakterrel rendelkezik, (akár szintjén is erős, nem magam felé beszélek) hanem aki tud és akar áldozni a saját fejlődéséből.

Ennek ellenére kellett valami újdonság, mert azt látom, hogy az álmom a legjobbak közé jutásról nem azért fog megvalósulni, mert ügyesen játszok, hanem mert mindenki abbahagyja, és sajnos ez erősen egy egyirányú út.
Köszönöm a dicséretet.
Dátum: 2009.07.20. 22:02:43
Ok, akkor világos, köszi.
Dátum: 2009.07.20. 21:59:08
Miklós,
Most ez komoly? Mennyire könnyen? Két integer típusú változó bakker!
Dátum: 2009.07.20. 20:59:58
Lehet, hogy nem hiba, de elég furcsának tűnik, és jó lenne, ha segítenétek megmagyarázni:
Van egy 10% lélekszívós cuccom.
Eltalálok valakit, sebzek 140ÉP-t.
Nincs lélekszívás.
Majd a csata végén vesztek 110 LE-t.

Ezek szerint a transz. projekció a lélekszívás ellen is véd? Ha nem véd, akkor a végén miért vesztettem LE-t?

Előre is köszi a választ.