A kincsekkel kapcsolatban tényleg igazad van. Jó az elképzelés, legyen szivatósabb az epikus csata. Két kérésem van:
1. A jelenleg legyőzött maximum* epikusszámig NE változzon semmi.
2. Epikus spec vonatkozzon ( teljesen logikusan) a közeharci sebzésekre IS.
Ha ez garantálható, akkor jöjjenek az igazi epikus csaták.
Még egy megjegyzés:
Ha az egész csak azért "probléma", mert nem győzitek az új kincsek kitalálását, akkor egyrészt baromira szomorú vagyok, másrészt a két javaslatom TELJES összhangban van az elképzeléseddel.
mod*
Hozzászólások - Butchman
Dátum: 2009.08.27. 22:21:37
Dátum: 2009.08.27. 16:27:01
Felhúztuk a kincseskamrát 15-re, hogy legyen valami élmény a játékban, és tudjunk akár naponta is epikust ölni. Nekünk a játékban majdhogynem csak ez maradt élvezhető. Kincseket szerezni, elosztani, licitálni, stb. Erre most ezt a dolgot is le akarod lassítani. Az meg, hogy nincs garantálva a "közel" egyenlő feltétel, az nonszensz. Miért ne maradhatna ugyanúgy a dolog addig amíg az elsők eljutottak? Ha az a cél, hogy lassíts minket, így is meg fogod kapni, csak kicsit igazságosabb leszel. Ezzel az elképzeléssel csak a "második vonalat" fogod tovább szűkíteni. Kérlek gondold ezt át!
Dátum: 2009.08.27. 14:06:30
Miklós,
Lenne két észrevételem, bár mivel most írom be másodszor, már megelőztek vele.
1. Nem lenne okosabb dolog nem növelni a közelharci, hanem csökkenteni a varázslatok sebzését még jobban? Esetleg ugyanolyan képlettel számolni, mint az erő, támadás. Ezzel a játékosoknak több ÉP-je maradna epikusozni, térkapuzni, manózni. A portyára maradó több ÉP-t nem mondom, mert az kiegyenlíti egymást. Több ÉP portyára, azt jelenti többet is fognak ütni, és te is többet ütsz. Úgy gondolom, hogy ezzel több elégedett játékos szereznél.
2. Epikusok: szerintem nem lenne fer, hogy az epikusokat "felturbóznád" Mi sem állunk nagyon szarul velük, de ha növeled a sebzésüket, akkor azok akik már ígyis többet öltek, előnybe kerülnek.
+1 Most látom Kóc javaslatát. Az epik spec közelharcra kivetítése nagyon jó megoldás lenne, pláne, hogy eredeti ötletében (amit nem hagytak a talin elmondani neki) ez is szerepelt.
Lenne két észrevételem, bár mivel most írom be másodszor, már megelőztek vele.
1. Nem lenne okosabb dolog nem növelni a közelharci, hanem csökkenteni a varázslatok sebzését még jobban? Esetleg ugyanolyan képlettel számolni, mint az erő, támadás. Ezzel a játékosoknak több ÉP-je maradna epikusozni, térkapuzni, manózni. A portyára maradó több ÉP-t nem mondom, mert az kiegyenlíti egymást. Több ÉP portyára, azt jelenti többet is fognak ütni, és te is többet ütsz. Úgy gondolom, hogy ezzel több elégedett játékos szereznél.
2. Epikusok: szerintem nem lenne fer, hogy az epikusokat "felturbóznád" Mi sem állunk nagyon szarul velük, de ha növeled a sebzésüket, akkor azok akik már ígyis többet öltek, előnybe kerülnek.
+1 Most látom Kóc javaslatát. Az epik spec közelharcra kivetítése nagyon jó megoldás lenne, pláne, hogy eredeti ötletében (amit nem hagytak a talin elmondani neki) ez is szerepelt.
Dátum: 2009.08.26. 09:32:45
Sajnos még most sem sikerült az egyszerre elküldött kristály hadüzenetek problémáját megoldani, így tehát a Ronin duplán áll hadban a kristályokkal. Esetleg nem lehet ezt a bugot javítani?
Dátum: 2009.08.23. 14:33:37
Lehet hogy nagyon népszerűtlen leszek, de nem bánom.
Volna pár kérdésem a fejlesztők felé:
1. Észrevették-e, hogy mostanában nagyon sok, komoly játékos hagyta abba az aktív játékot?
2. Ha igen, akkor megpróbálták-e kitalálni, hogy mi az oka?
3. Részben kapcsolódik, bár véleményem szerint nagyon összefügg: miért nem lehetséges játékon kívüli erőforrás (őskő) segítségével a vadászati idő csökkentése? (Igen, tudom, hogy töménytelen CSP, és LE elköltésével megoldhatóvá tettétek, de kérdés, hogy miért jó egy kényelmi funkciót a játék erőforrásaiból megvásárolhatóvá tenni?)
4. Van-e valamilyen koncepciójuk arra nézve, hogy hogyan fogják kezelni a játékékosok egyre inkább fellépő (szintbeli) szétszakadozását, amiért mi játékosok szintén felelősek vagyunk?
Előre is köszönöm a KONSTRUKTÍV hozzászólásokat, és esetleges válaszokat.
Volna pár kérdésem a fejlesztők felé:
1. Észrevették-e, hogy mostanában nagyon sok, komoly játékos hagyta abba az aktív játékot?
2. Ha igen, akkor megpróbálták-e kitalálni, hogy mi az oka?
3. Részben kapcsolódik, bár véleményem szerint nagyon összefügg: miért nem lehetséges játékon kívüli erőforrás (őskő) segítségével a vadászati idő csökkentése? (Igen, tudom, hogy töménytelen CSP, és LE elköltésével megoldhatóvá tettétek, de kérdés, hogy miért jó egy kényelmi funkciót a játék erőforrásaiból megvásárolhatóvá tenni?)
4. Van-e valamilyen koncepciójuk arra nézve, hogy hogyan fogják kezelni a játékékosok egyre inkább fellépő (szintbeli) szétszakadozását, amiért mi játékosok szintén felelősek vagyunk?
Előre is köszönöm a KONSTRUKTÍV hozzászólásokat, és esetleges válaszokat.
Dátum: 2009.08.20. 18:30:33
Kisajtoltam 2 állatomat és rendbejött. Ennek ellenére furcsa.
Dátum: 2009.08.20. 18:14:55
Valami bazi nagy gond van nálam. A vadászatnál azt írja ki, hogy "Amíg pihensz, nem mehetsz el vadászni!", a pihenésnél meg azt hogy: "Amíg pihensz, nem mehetsz el vadászni!" Most akkor mi is van?
Dátum: 2009.08.19. 13:50:45
Tényleg én voltam a béna, és igazad van. Minden reggel csinálni szoktam, és ma elfelejtettem. Köszi a segítséget.
Dátum: 2009.08.19. 13:46:54
Köszönöm a választ, ellenőrzöm.
Dátum: 2009.08.19. 13:06:51
De ölök. Tehát manókkal kellene 99-nek lennie? Mert akkor brutálisan nem ok! Akkor ez gyakorlatilag a 3szorosa, mint amit kapok. Elég, ha itt ezt beírom, vagy üzenetet is küldjek valakinek?
Dátum: 2009.08.19. 12:57:48
Hú bakker. Igazad van! (az is maxos) Akkor biztos valami gond van, nem? Te hogy látod Morti?
Dátum: 2009.08.19. 12:50:51
Sziasztok!
Manaregenerációs gondom van. Íme az adatok, számolások:
(Fontos tudni, hogy ölöm a manókat, tehát az nem lehet gond.)
Szóval:
MAXVP: 14846
Varázslótorony szintje: 18.
Nekrofun fókusz szintje: 15 (ez sajnos nem publikus, hogy mennyit emel a regen sebességén.)
Ha nem számolok a nekrofunnal:
Pihenés nélkül tehát: 24-(18*0,5) óra, azaz 900 perc alatt kellene teljesen feltöltődni.
Ez percenként 16,49 VP-t jelentene pihenés nélkül.
Jelenleg pihenek, és percenként 37 VP-t regenerálok, pedig elvileg a pihenés 3 szorosára gyorsítja a regenerációt. Ez azt jelenti, hogy 49,48 VP/perc -el kellene töltődni. A mért 37, ettől 25%-al elmarad. Kérdésem, hogy ez miért van így? Valaki más esetleg tapasztal ilyet?
Ha esetleg én vagyok hülye, és nem jól számolok, akkor szóljatok.
/Mod: nekrofun fókuszt elfelejtettem./
Manaregenerációs gondom van. Íme az adatok, számolások:
(Fontos tudni, hogy ölöm a manókat, tehát az nem lehet gond.)
Szóval:
MAXVP: 14846
Varázslótorony szintje: 18.
Nekrofun fókusz szintje: 15 (ez sajnos nem publikus, hogy mennyit emel a regen sebességén.)
Ha nem számolok a nekrofunnal:
Pihenés nélkül tehát: 24-(18*0,5) óra, azaz 900 perc alatt kellene teljesen feltöltődni.
Ez percenként 16,49 VP-t jelentene pihenés nélkül.
Jelenleg pihenek, és percenként 37 VP-t regenerálok, pedig elvileg a pihenés 3 szorosára gyorsítja a regenerációt. Ez azt jelenti, hogy 49,48 VP/perc -el kellene töltődni. A mért 37, ettől 25%-al elmarad. Kérdésem, hogy ez miért van így? Valaki más esetleg tapasztal ilyet?
Ha esetleg én vagyok hülye, és nem jól számolok, akkor szóljatok.
/Mod: nekrofun fókuszt elfelejtettem./
Dátum: 2009.08.18. 07:40:05
Lehet, hogy tévedek, de az elnyelés nem a varázslat alapsebzését csökkenti? Mert akkor igenis jelentős a 100 plusz elnyelés. Persze ettől még nem lesz vége a varázslóknak, az tuti.
Érdekes lenne azt is tudni, hogy csak az kap ilyet, aki egyes fázisban kapott már transzcendális cuccot, vagy esetleg be lehet szállni még most is a varázslatelnyelősért?
Érdekes lenne azt is tudni, hogy csak az kap ilyet, aki egyes fázisban kapott már transzcendális cuccot, vagy esetleg be lehet szállni még most is a varázslatelnyelősért?
Dátum: 2009.08.17. 18:58:15
Dexta 54. szint, ok: ismeretlen
Dátum: 2009.08.14. 16:21:21
Annyira el vagyok keseredve, hogy vérbeli rubinként számomra is csak az IQ és a kritikus varázslat csillagos égbe történő feltornázása az egyedüli esély... Nem lehetne ezzel valamit kezdeni? Nem a smaragdokkal van bajom, csak egyszerűen tragikus, hogy az élen MINDENKIBŐL varázslót kell csinálni, ha túl akarja élni a napi viszontagságokat...
Dátum: 2009.08.07. 07:47:46
Lehet, hogy nem egyedüli leszek ezzel a véleményemmel, de akkor is leírom, hogy mit gondolok erről az eseményről:
1. Bármennyire is szerepjátékos esemény ez, illő lenne legalább az megmondani, hogy milyen téren kellene leginkább helytállni. (pl: a legjobban teljesítő horda az elismerés mellett előnyt is fog kapni, vagy aki a legtöbbször aktivált, az lesz ilyen szerencsés). Még a mértéke sem érdekel, de legalább valami iránymutatás lenne jó.
2. Az esemény "játékélmény fokozása" szerintem a portyába bedobott plusz LE. Gondoljatok arra, hogy össze kell szedni elég jelentős mennyiséget, amivel be kell menned, és még nyerned is kell. Ebből a dologból azok profitálnak igazán, akik vadásznak a pilontöltögetőkre.
3. Nem szeretnék nagyon negatív lenni, de számomra úgy tűnik, hogy a CSP elvonás egyben játék lassítást is jelent. Nagyon szomorú, hogy sok dologgal (például gyorsítás) Miklós lassítani akarja a játékot.
4. Nagyon szomorú az is, hogy az eseményen nem az van jutalmazva, aki erős karakterrel rendelkezik, (akár szintjén is erős, nem magam felé beszélek) hanem aki tud és akar áldozni a saját fejlődéséből.
Ennek ellenére kellett valami újdonság, mert azt látom, hogy az álmom a legjobbak közé jutásról nem azért fog megvalósulni, mert ügyesen játszok, hanem mert mindenki abbahagyja, és sajnos ez erősen egy egyirányú út.
1. Bármennyire is szerepjátékos esemény ez, illő lenne legalább az megmondani, hogy milyen téren kellene leginkább helytállni. (pl: a legjobban teljesítő horda az elismerés mellett előnyt is fog kapni, vagy aki a legtöbbször aktivált, az lesz ilyen szerencsés). Még a mértéke sem érdekel, de legalább valami iránymutatás lenne jó.
2. Az esemény "játékélmény fokozása" szerintem a portyába bedobott plusz LE. Gondoljatok arra, hogy össze kell szedni elég jelentős mennyiséget, amivel be kell menned, és még nyerned is kell. Ebből a dologból azok profitálnak igazán, akik vadásznak a pilontöltögetőkre.
3. Nem szeretnék nagyon negatív lenni, de számomra úgy tűnik, hogy a CSP elvonás egyben játék lassítást is jelent. Nagyon szomorú, hogy sok dologgal (például gyorsítás) Miklós lassítani akarja a játékot.
4. Nagyon szomorú az is, hogy az eseményen nem az van jutalmazva, aki erős karakterrel rendelkezik, (akár szintjén is erős, nem magam felé beszélek) hanem aki tud és akar áldozni a saját fejlődéséből.
Ennek ellenére kellett valami újdonság, mert azt látom, hogy az álmom a legjobbak közé jutásról nem azért fog megvalósulni, mert ügyesen játszok, hanem mert mindenki abbahagyja, és sajnos ez erősen egy egyirányú út.
Dátum: 2009.08.05. 17:35:08
Köszönöm a dicséretet.
Dátum: 2009.07.20. 22:02:43
Ok, akkor világos, köszi.
Dátum: 2009.07.20. 21:59:08
Miklós,
Most ez komoly? Mennyire könnyen? Két integer típusú változó bakker!
Most ez komoly? Mennyire könnyen? Két integer típusú változó bakker!
Dátum: 2009.07.20. 20:59:58
Lehet, hogy nem hiba, de elég furcsának tűnik, és jó lenne, ha segítenétek megmagyarázni:
Van egy 10% lélekszívós cuccom.
Eltalálok valakit, sebzek 140ÉP-t.
Nincs lélekszívás.
Majd a csata végén vesztek 110 LE-t.
Ezek szerint a transz. projekció a lélekszívás ellen is véd? Ha nem véd, akkor a végén miért vesztettem LE-t?
Előre is köszi a választ.
Van egy 10% lélekszívós cuccom.
Eltalálok valakit, sebzek 140ÉP-t.
Nincs lélekszívás.
Majd a csata végén vesztek 110 LE-t.
Ezek szerint a transz. projekció a lélekszívás ellen is véd? Ha nem véd, akkor a végén miért vesztettem LE-t?
Előre is köszi a választ.