Upssz, most lebuktam...
Én nem sűrűn olvasgatom ezt a fórumot, csak most aktuálisnak éreztem az "armageddon" előtt...
Akkor ez legyen egy Vx-edik világ ötlete...
Hozzászólások - Rsrs
Oldal: 12
Dátum: 2009.11.14. 15:42:19
Dátum: 2009.11.14. 14:39:01
V5-ről ma esett szó először... azt is én írtam, akinek semmi köze semmihez.
Miért ne lehetne 2 versenyszerver.
1 V4-es, ami a gyors.
Meg egy V5-ös, ami normál sebességgel menne, mint a V1-V2-V3, de rengeteg mindent fel kéne építeni, meg sok epit leverni, meg miegymás... Majd valami okos koma kitalálja, megálmodja, megrágja, lenyeli, felbüfizi és végül...
Mi meg majd megpróbáljuk megnyerni...
Miért ne lehetne 2 versenyszerver.
1 V4-es, ami a gyors.
Meg egy V5-ös, ami normál sebességgel menne, mint a V1-V2-V3, de rengeteg mindent fel kéne építeni, meg sok epit leverni, meg miegymás... Majd valami okos koma kitalálja, megálmodja, megrágja, lenyeli, felbüfizi és végül...
Mi meg majd megpróbáljuk megnyerni...
Dátum: 2009.11.14. 12:33:09
Idézet: Ywgarrd - 2009.11.14. 11:12:54
Én meg még normál sebességű verseny(!) szerverről, amiben sokkal több mindent kéne teljesíteni a győzelemhez, és így jóval magasabb szinteken érne véget...
Nem V4-re, hanem V5-re (normál sebességű nem verseny szerver) írtam a javaslatom.
Én meg még normál sebességű verseny(!) szerverről, amiben sokkal több mindent kéne teljesíteni a győzelemhez, és így jóval magasabb szinteken érne véget...
Dátum: 2009.11.14. 10:41:31
Idézet: Rokamoka - 2009.11.14. 10:34:05
És a v5-ös témához mit szólnál...
Mondjuk az lehetne normál sebességű is...
Idézet: Rsrs - 2009.11.14. 10:29:55
Szerintem meg nem!
Sztem még a nyerésre álló szövinél is sokan szívesen nyomnák még tovább.
Szerintem meg nem!
És a v5-ös témához mit szólnál...
Mondjuk az lehetne normál sebességű is...
Dátum: 2009.11.14. 10:39:26
Egy kicsit valóban elveszi a verseny ízét, hogy folyamatos prémtagnak kell lenni, ha valamit el akar érni itt az ember.
Megértem, hogy ebből éltek, de lehetne ezt barátibb módon is kivitelezni.
Pl.: Megmaradnának a prémiumos cuccok, de a prémium tagsággal nem járna több csp. Arra ott van az Elementális fúzió.
Ennyi változtatással máris esélye lenne egy nem prémes tagnak is, de azért még sokan kihasználnák a lélekkútkisütéstől az ösköves cuccokig, italokig a lehetőségeket.
Gondoljátok meg, mert lassan mindenki megérti, hogy prémtagság nélkül nem megy semmire az ember, és akkor jelentősen megcsappan majd a létszám, ami előbb utóbb a játék végét jelenti.
(50 emberrel ki akar versenyezni...?)
Viszont a fent említett változtatással, inkább csak még több ember akar majd "szerencsét" próbálni, és valszeg a sok ember miatt a kevesebb befektetési igény is többet hozna nektek a konyhára. Sőt, ha sok ember lenne versenyben, akkor méginkább hajlanának az emberek az ősköves cuccok megvételére.
Ha belegondoltok hosszútávon nektek is jobban megéri majd...
Megértem, hogy ebből éltek, de lehetne ezt barátibb módon is kivitelezni.
Pl.: Megmaradnának a prémiumos cuccok, de a prémium tagsággal nem járna több csp. Arra ott van az Elementális fúzió.
Ennyi változtatással máris esélye lenne egy nem prémes tagnak is, de azért még sokan kihasználnák a lélekkútkisütéstől az ösköves cuccokig, italokig a lehetőségeket.
Gondoljátok meg, mert lassan mindenki megérti, hogy prémtagság nélkül nem megy semmire az ember, és akkor jelentősen megcsappan majd a létszám, ami előbb utóbb a játék végét jelenti.
(50 emberrel ki akar versenyezni...?)
Viszont a fent említett változtatással, inkább csak még több ember akar majd "szerencsét" próbálni, és valszeg a sok ember miatt a kevesebb befektetési igény is többet hozna nektek a konyhára. Sőt, ha sok ember lenne versenyben, akkor méginkább hajlanának az emberek az ősköves cuccok megvételére.
Ha belegondoltok hosszútávon nektek is jobban megéri majd...
Dátum: 2009.11.14. 10:29:55
Valahogy tarthatna tovább is egy v4...
Pl, ha a feltételek között szerepelne, hogy fel kell építeni bizonyos épületeket valamekkora szintig.
Sokkal több variálást tehetne lehetővé, ha pl, gyakteret, védőfalat, mágustornyot, akadémiát... stb., stb., ki kéne maxolni.
Sztem még a nyerésre álló szövinél is sokan szívesen nyomnák még tovább.
Persze, elég sok időt is felemészt ez a játék így...
Esetleg maradhatna a v4 olyannak amilyen, és egy v5-ös világon lehetne egy sokkal hosszabb versenyvilágot létrehozni.
Pl, ha a feltételek között szerepelne, hogy fel kell építeni bizonyos épületeket valamekkora szintig.
Sokkal több variálást tehetne lehetővé, ha pl, gyakteret, védőfalat, mágustornyot, akadémiát... stb., stb., ki kéne maxolni.
Sztem még a nyerésre álló szövinél is sokan szívesen nyomnák még tovább.
Persze, elég sok időt is felemészt ez a játék így...
Esetleg maradhatna a v4 olyannak amilyen, és egy v5-ös világon lehetne egy sokkal hosszabb versenyvilágot létrehozni.
Dátum: 2009.10.02. 09:03:38
Tök jó ez a V4, egy kis versengés felviszi az aktivitást...
Kár, hogy nem indultam az elsőn is, de majd most bepótolom...
Azért aki több kategóriában is győz, az kaphatna valami megkülönböztetést... pl. több medált, de csak egynek a tápja érvényesülne, tehát több medál mellett is csak 1%-ot kapna a karakter a vadászatokra, vagy működhetne úgy is, mint a Bajnoki viadalok medálja, +1 a tulajdonságokra...
Kár, hogy nem indultam az elsőn is, de majd most bepótolom...
Azért aki több kategóriában is győz, az kaphatna valami megkülönböztetést... pl. több medált, de csak egynek a tápja érvényesülne, tehát több medál mellett is csak 1%-ot kapna a karakter a vadászatokra, vagy működhetne úgy is, mint a Bajnoki viadalok medálja, +1 a tulajdonságokra...
Dátum: 2009.06.30. 17:09:44
Azért ez nem ilyen egyszerű, ha minden adatot tudnál a karakteremről, attól még nem biztos, hogy rájönnél, hogy hogyan is lehet elérni...
Nem tudom, hogy mit tud a kristálygömb, de gondolom olyasmit, amit csak sok-sok LE felálédozása után tudna a karakter elérni, ha szakértelem lenne, és az nem menne olyan gyorsan...
Dátum: 2009.06.30. 11:55:20
Timcsike, teljesen rendben van, amit írsz, csak én nem erről ítram...
Van akinek az a fontosabb, hogy gyorsan léphessen szintet, és van akinek az,hogy minél erősebb legyen... mindenki úgy játszik ahogy akar, erre a játékban megvannak a lehetőségek.
A kémgömbös módosításoknak pont az lenne az értelme, hogy most szinte ingyen van. Ha szakértelemhez lenne kötve, akkor komoly befektetésbe kerülne, hogy több infóhoz jusson az ember, de aki hajlandó áldozni rá, az minél többet kapjon a befektetésért...
Van akinek az a fontosabb, hogy gyorsan léphessen szintet, és van akinek az,hogy minél erősebb legyen... mindenki úgy játszik ahogy akar, erre a játékban megvannak a lehetőségek.
A kémgömbös módosításoknak pont az lenne az értelme, hogy most szinte ingyen van. Ha szakértelemhez lenne kötve, akkor komoly befektetésbe kerülne, hogy több infóhoz jusson az ember, de aki hajlandó áldozni rá, az minél többet kapjon a befektetésért...
Dátum: 2009.06.30. 08:55:08
Kb fél éve kezdtem, és úgy gondoltam, hogy mostmár azért képben vagyok annyira, hogy nem fogok hülyeségeket írni... Barbapapa vagyok az 1-es világról, 15. szintű karakter, de nagyjából képben vagyok a későbbiekkel is, mert mindig olvasgatom a vikidotot is...
Majd benézek néha, hogy válaszol-e valaki...
Majd benézek néha, hogy válaszol-e valaki...
Dátum: 2009.06.30. 08:17:18
Persze, merértem, hogy ez nem egy olyan dolog, amit egy két kattintással meglehet oldani... igazából az érdekel most, hogy van-e értelme írogatni erre a fórumra, azaz válaszolnak-e a felvetésekre a játék készítői... vagy csak homokba írt sorok ezek a tengerparton... csak mert van még pár ötletem, de feleslegesen nem koptatom a billentyűket...
Dátum: 2009.06.29. 22:41:17
Változtatások.
Elég sok változtatás történt mióta elkezdődött a játék, ami máshogy hat az új és máshogy a régi(magasabb szintűek) játékára.
A változások jogát nem lehet/ nem érdemes firtatni, de volna egy egyszerű módja, annak, hogy azonos esélyeket kaphassanak az újak is. Gondolok itt arra, hogy a kivégzés, és a kreatív affinitás korlátozása miatt aki most alacsonyabb szinten van, az már nem tud annyit fejlődni egy szint alatt, mint korábban a többiek, és így nem érheti el azt a szintet, ahol a korábban kezdő karakterek vannak.
A javaslatom az lenne, hogy egységesen minden szinten emeljék meg a szintlépéshez szükséges TP mennyiségét x százalékkal (pl.: egy 20% körüli emelés kompenzálná szerintem a változtatások miatt felépő hátrányokat.)
Elég sok változtatás történt mióta elkezdődött a játék, ami máshogy hat az új és máshogy a régi(magasabb szintűek) játékára.
A változások jogát nem lehet/ nem érdemes firtatni, de volna egy egyszerű módja, annak, hogy azonos esélyeket kaphassanak az újak is. Gondolok itt arra, hogy a kivégzés, és a kreatív affinitás korlátozása miatt aki most alacsonyabb szinten van, az már nem tud annyit fejlődni egy szint alatt, mint korábban a többiek, és így nem érheti el azt a szintet, ahol a korábban kezdő karakterek vannak.
A javaslatom az lenne, hogy egységesen minden szinten emeljék meg a szintlépéshez szükséges TP mennyiségét x százalékkal (pl.: egy 20% körüli emelés kompenzálná szerintem a változtatások miatt felépő hátrányokat.)
Dátum: 2009.06.29. 22:31:30
Üdv mindenkinek.
Volna pár javaslatom a játékkal kapcsolatban, remélem most megtaláltam azt a fórumot, ahol ennek a helye van… és hogy elolvassák majd a játék fejlesztői is…
A kémkedés 30 VP jelenleg mindenkinek, és óránként lehet használni a kémgömböt.
Javasolnám, hogy lehessen használni a kémgömböt, pl.: 1 Csp-ért azonnal újra.
Ezenfelül, nem túl igazságos elosztás, hogy ugyanannyiba kerül egy kezdő, és egy pl.: 50. szintű játékosnak, aki 30 VP-t észre sem vesz. Ezt lehetne egy (pl.: szint * x) képlettel szabályozni.
A kémkedés még további lehetőségeket is rejthetne, ha szakértelemhez is kötve lenne. Gondolok itt arra, hogy minél nagyobb szakértelemszint után minél több információt tudhatnánk meg a célpontról. Magasabb szinteken pl.: a szakértelemszintjeit is láthatnánk, még magasabb szinteken az aktuális LE állást. Alacsonyabb szinten a célpont állatának adatait is megtudhatnánk…
Tömören…
Volna pár javaslatom a játékkal kapcsolatban, remélem most megtaláltam azt a fórumot, ahol ennek a helye van… és hogy elolvassák majd a játék fejlesztői is…
A kémkedés 30 VP jelenleg mindenkinek, és óránként lehet használni a kémgömböt.
Javasolnám, hogy lehessen használni a kémgömböt, pl.: 1 Csp-ért azonnal újra.
Ezenfelül, nem túl igazságos elosztás, hogy ugyanannyiba kerül egy kezdő, és egy pl.: 50. szintű játékosnak, aki 30 VP-t észre sem vesz. Ezt lehetne egy (pl.: szint * x) képlettel szabályozni.
A kémkedés még további lehetőségeket is rejthetne, ha szakértelemhez is kötve lenne. Gondolok itt arra, hogy minél nagyobb szakértelemszint után minél több információt tudhatnánk meg a célpontról. Magasabb szinteken pl.: a szakértelemszintjeit is láthatnánk, még magasabb szinteken az aktuális LE állást. Alacsonyabb szinten a célpont állatának adatait is megtudhatnánk…
Tömören…
Dátum: 2009.06.29. 22:13:49
Kösz. Lanmandragoran.
Dátum: 2009.06.29. 12:41:50
Hááát... akkor nem igazán értem, mi értelme van egy "Várható Fejlesztések" topiknak...
Akkor most hova lehet írni, ha az ember a játék fejlesztőihez szeretné eljuttatni a véleményét valamiről?
(... Akkor ez itt most olyan, mintha a mozdonyvezető beszélgetne a kalauzzal, hogy "Öreg, új vonalat kellene építeni Csajágiröcsöge felé" vagy nem? . ..)
Akkor most hova lehet írni, ha az ember a játék fejlesztőihez szeretné eljuttatni a véleményét valamiről?
(... Akkor ez itt most olyan, mintha a mozdonyvezető beszélgetne a kalauzzal, hogy "Öreg, új vonalat kellene építeni Csajágiröcsöge felé" vagy nem? . ..)
Dátum: 2009.06.28. 19:28:53
Ezeket a fórumokat olvassák a játék fejlesztői is, vagy csak a játékosok?
Dátum: 2009.06.27. 13:34:45
Üdv.
Nem tudom volt-e már téma, hogy esetleg a Kémgömböt is lehetne azonnal újrahasználni egy csp-ért?
(Hááát..., valóban sok újítást bevezettek mostanában, ami által aki korábban kezdte a játékot, az kiaknázhatott olyan lehetőségeket, amiket mostmár nem lehet... ennek a kompenzálására sztem egész jó megoldás lenne, ha magnövelnék a szintlépésekhezhez szükséges TP-t egységesen... PL.: 20-25%-al. Ezáltal az újítások jogossága is el lenne ismerve, de a kisebb szintűek is lehetőséget kapnának, hogy képesek legyenek ugyanolyan szintet elérni fejlődésben a következő szintlépésig, mint a régebb óta játszók.)
Nem tudom volt-e már téma, hogy esetleg a Kémgömböt is lehetne azonnal újrahasználni egy csp-ért?
(Hááát..., valóban sok újítást bevezettek mostanában, ami által aki korábban kezdte a játékot, az kiaknázhatott olyan lehetőségeket, amiket mostmár nem lehet... ennek a kompenzálására sztem egész jó megoldás lenne, ha magnövelnék a szintlépésekhezhez szükséges TP-t egységesen... PL.: 20-25%-al. Ezáltal az újítások jogossága is el lenne ismerve, de a kisebb szintűek is lehetőséget kapnának, hogy képesek legyenek ugyanolyan szintet elérni fejlődésben a következő szintlépésig, mint a régebb óta játszók.)
Oldal: 12