Hozzászólások - Tyberius06
Dátum: 2008.12.18. 10:34:49
Pont a lassítós küldetések ölik meg számomra az egész küldetésesdit. Ezért kéne párhuzamosan mennie, egy lassabban teljesíthetőnek, Pl csinálj 10 döntetlen (erre mennyi esély van? Én eddig max ha 5 döntetlen csináltam 21 szint alatt) és egy kevesebb LE-s gyorsan megcsinálhatónak. Az ilyenek, hogy lépjen állatod 5 szintet csak időhúzások, aztán van mögötte élből 3 olyan, amit egyből meg tudok csinálni, vagy majdnem egyből. A the-west nevű játék jut így hirtelen eszembe, ahol kapod 4 embertől a küldetéseket, van hogy egytől többet is, és azért azok se mindig egyszerűek és egyből teljesíthetőek, de vannak mellette olyanok, amik könnyebben. Plusz a küldetések itt is adhatnának néha (mondjuk a kisebbek) TP-t a LE helyett, vagy kevesebb LE-t és némi TP-t.
Dátum: 2008.12.17. 17:57:25
Egy ötlet a küldetések megreformálására:
1. egyszerre lehessen több küldetést felvenni
2. legyenek változatosabb könnyebben teljesíthető küldetések kevesebb LE-ért (A küldetés mellett az ember láthatja, hogy mennyit ér, és kedvére válogathat, hogy most egy kisebbet akar teljesíteni, vagy egy nagyobbat. Pl. csinálj 10 döntetlent portyázásból elég reménytelen küldetés, a lépjen állatod 5 szintet a másik fele, akár több hétig is húzódhat. Ezért lenne jó az első pont. Ez lenne egy durva tápos küldetés, míg mellette lehetne felvenni 1-2 ezer LE-ért kisebb küldiket párhuzamosan)
1. egyszerre lehessen több küldetést felvenni
2. legyenek változatosabb könnyebben teljesíthető küldetések kevesebb LE-ért (A küldetés mellett az ember láthatja, hogy mennyit ér, és kedvére válogathat, hogy most egy kisebbet akar teljesíteni, vagy egy nagyobbat. Pl. csinálj 10 döntetlent portyázásból elég reménytelen küldetés, a lépjen állatod 5 szintet a másik fele, akár több hétig is húzódhat. Ezért lenne jó az első pont. Ez lenne egy durva tápos küldetés, míg mellette lehetne felvenni 1-2 ezer LE-ért kisebb küldiket párhuzamosan)
Dátum: 2008.12.13. 13:02:44
Csak egy kicsit OFF, de azért felhívnám rá a figyelmet:
Szerintem nem a szintkülönbségen van a hangsúly, hanem a tulajdonságösszeg különbségen. Inkább a tulajdonságpontokhoz kéne kapcsolni a támadhatóságot, és nagyobb befolyásoló erőt kellene biztosítani ennek. Két példa, ami eléggé felhúz:
1. 2-es világon egyszál buzogánnyal agyonver egy mindenféle fejlesztést nélkülöző, de egy szinttel magasabb karakter (ő 4. szintű volt 140 tulponttal én 3. szintű 161 tulponttal), miközben én a legfontossabb sebzést befolyásoló tulajdonságaimat felfejlesztettem, volt varázslatom (meg 25-ös iq-m és 22-es taum hozzá), fegyverem, páncélom, pajzsom. Ez így eléggé igazságtalan... Bár olvastam, hogy a magassabb szintű +1 támadást kap szintenként az alacsonyabb szintűvel szemben, oké, akkor van neki 21- es támadása az én 27-esemmel szemben, de még akkor is eléggé túlerőben vagyok ahhoz, hogy szétkapjon. Szóval az ilyen logikátlanságokkal kéne valamit kezdeni.
2. a szintkülönbség semmit nem jelent ha az 1-es világon dekkolok x tulponttal 19-20. szinten és egy 15. szintű tagnak x+10-15 tulpontja van, jobb esetben. Ergó megtámadhatom a 15. szintű karaktert a magam 19-20-as szintjével, csak épp a tulajdonságösszeg különbség miatt még így is agyon tud verni.
Ezért javasolnám, hogy valahogy a szintkülönbség mellett még a tulajdonságpont különbséget is bele lehetne venni a támadhatóság kérdésébe.
Szerintem nem a szintkülönbségen van a hangsúly, hanem a tulajdonságösszeg különbségen. Inkább a tulajdonságpontokhoz kéne kapcsolni a támadhatóságot, és nagyobb befolyásoló erőt kellene biztosítani ennek. Két példa, ami eléggé felhúz:
1. 2-es világon egyszál buzogánnyal agyonver egy mindenféle fejlesztést nélkülöző, de egy szinttel magasabb karakter (ő 4. szintű volt 140 tulponttal én 3. szintű 161 tulponttal), miközben én a legfontossabb sebzést befolyásoló tulajdonságaimat felfejlesztettem, volt varázslatom (meg 25-ös iq-m és 22-es taum hozzá), fegyverem, páncélom, pajzsom. Ez így eléggé igazságtalan... Bár olvastam, hogy a magassabb szintű +1 támadást kap szintenként az alacsonyabb szintűvel szemben, oké, akkor van neki 21- es támadása az én 27-esemmel szemben, de még akkor is eléggé túlerőben vagyok ahhoz, hogy szétkapjon. Szóval az ilyen logikátlanságokkal kéne valamit kezdeni.
2. a szintkülönbség semmit nem jelent ha az 1-es világon dekkolok x tulponttal 19-20. szinten és egy 15. szintű tagnak x+10-15 tulpontja van, jobb esetben. Ergó megtámadhatom a 15. szintű karaktert a magam 19-20-as szintjével, csak épp a tulajdonságösszeg különbség miatt még így is agyon tud verni.
Ezért javasolnám, hogy valahogy a szintkülönbség mellett még a tulajdonságpont különbséget is bele lehetne venni a támadhatóság kérdésébe.
Dátum: 2008.10.08. 21:44:44
Hali!
Volt egy olyan kérdés, hogy Ki találta fel a távcsövet? a) Hoffmann b) Galilei c) Reiz (vagy valami hasonló) d) Kepler
Én Galileit jelöltem, szerintetek a helyes megoldás Kepler. A Magyar Szó online erre vonatkozó cikke (http://archiv.magyarszo.com/arhiva/031126/tarkavilag.htm) szintén Galileit említi, míg a Wikipedia (http://hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%A1vcs%C5%91) szerint egy bizonyos Hans Lippersheynek. Több forrásban is olvastam, hogy elég vitatott, hogy kié is az elsőbbség, hiszen egyszerre többen is kisérleteztek vele, és sokszor egymás munkásságát másolták (lopták) vagy egészítették ki.
Volt egy olyan kérdés, hogy Ki találta fel a távcsövet? a) Hoffmann b) Galilei c) Reiz (vagy valami hasonló) d) Kepler
Én Galileit jelöltem, szerintetek a helyes megoldás Kepler. A Magyar Szó online erre vonatkozó cikke (http://archiv.magyarszo.com/arhiva/031126/tarkavilag.htm) szintén Galileit említi, míg a Wikipedia (http://hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%A1vcs%C5%91) szerint egy bizonyos Hans Lippersheynek. Több forrásban is olvastam, hogy elég vitatott, hogy kié is az elsőbbség, hiszen egyszerre többen is kisérleteztek vele, és sokszor egymás munkásságát másolták (lopták) vagy egészítették ki.