Dátum: 2014.03.13. 00:10:24
Szerintem ezt te sem gondolom komolyan
Mivel jobb az auto sajtolás, mint az időráfordítás nélküli sajtolás? Azt a 10 klikket akarjuk megspórolni vele? Jah, többek között

Dátum: 2014.03.12. 21:16:33
Nos, én még mindig tartom magam ahhoz a verzióhoz, amit fentebb írtam. Tökéletesen kielégíteni az igényeket. Mármint az enyémet

És ez tényleg automatizmus, és tényleg a sok kattintást váltja ki. Nem kell itt felkészülni minden eshetőségre, meg mi van ha dologra. Egy dolgot csináljon, de azt jól

Dátum: 2014.03.12. 17:17:46
A vadászat automatizálást támogatom, viszont Birkának igaza van abban, hogy nem egyszerű automatizmus ez, mivel valóban van döntés a folyamatban. (melyik gradulátum, van-e elég, zabáltatsz-e, van-e elég.) Persze ezt is lehetne végül is olyan módon, hogy indul a vadászat, ahol is a feltétel az, hogy csak 1 fennmaradó állat hely van, az elfogás utáni idomítás automatikus, megtörténik a 48 órás kennel (nem tudom mennyit számít LÉ-ben 3 szintlépés

), beállított gradulátumot felveszi (ha nincs, akkor vesz egyet őskőért, ha nincs őskő, leáll a vadászat), zabáltatás (ha nincs eledel, akkor vesz, ha nincs őskő, akkor leáll a vadászat). Ez egy viszonylag egyszerű folyamat lenne szerintem.
A portyázásnál a pve bevezetése nem rossz ötlet, viszont csak korlátok között lenne érdemes, nehogy eltolódjon a játék ebben az irányba.
Dátum: 2014.03.11. 22:27:15
Igen. És mondjuk ezekből a nagy ősköves akciókból előre megvenném egy évre, és jó is

Dátum: 2014.03.11. 11:07:00
Én nem emlékszem rá, hogy ilyen lett volna.
Dátum: 2014.03.11. 11:05:35
De ezekre így meg nem éri meg átalányt fizetni heti szinten. Nekem legalábbis. A térkapu nagyon jó lenne, a spec. váltás talán, a szimulációt pedig alap javítani kéne, hogy nem dobjon rossz eredményeket. A lélekkút kisütésénél inkább a maximum jutalomhoz szükséges őskövek számát csökkenteném, nem egyszer volt már, hogy csak emiatt kellett őskövet venni. A szerencsekerék, feladat és VT dekrétum is hasznos lenne.
Most így belegondolva még spórolhatnék is egy izmosabb héten

Dátum: 2014.03.11. 11:00:01
Én még csökkentem is, mert bronz végzetmedált váltottam. Viszont így megvan az összes kicsi

Dátum: 2014.03.11. 10:30:36
Nekem ez a VIP funkció nagyon sok időt spórol majd meg, szóval igencsak megérős.
Dátum: 2014.03.10. 16:18:25
Én is támogatnám a térkapuba való gyorsított belépés megoldását valamilyen alternatív módon

Dátum: 2014.03.07. 16:34:44
Az bug. Aki nem jelenti annak dádá lesz

Dátum: 2014.03.07. 06:59:39
Azért nincs itt világvége meg hirtelen jött apokalipszis

Szerintem nagyon extrém kirívó eset az, ha bárki valamilyen segédprogrammal nyeri a kvíz olimpiát. Én is magamtól nyertem meg az összes medálom, és így van ezzel mindenki, akit ismerek. Egyáltalán nem nagy magic

Dátum: 2014.03.06. 23:51:24
Ennek a megoldására kíváncsi lennék

Pont az automatizálás ellen lett kitalálva a flash-es megoldás úgy tudom

Dátum: 2014.03.06. 23:03:17
Véleményem szerint ez kliens oldali probléma. És azok, akik csak siránkoznak az olimpia bevezetése óta, azok nem is akarnak tenni semmit

Nálam is lassú volt először, megoldottam, meg kell próbálni.

Dátum: 2014.03.06. 22:55:00
Mire gondolsz? Milyen hivatkozási alap?
Dátum: 2014.03.06. 22:45:13
Idézet: Bpetya75 - 2014.03.06. 22:42:21 Ez a kvízflash probléma nem orvosolható?
De. Másik böngésző, cache törlés, Flash Player frissítés, memória bővítés, Windows újratelepítés, stb.

Dátum: 2014.03.06. 17:18:00
Az 1-es ebből a szempontból nem számít, a visszahívásnak semmi köze az új kincsekhez ugye
A 2-es igaz, de szerintem nem mérvadó.
A 3-ast nem is értem igazán, mi az hogy erőfölény?
4-eshez annyit, hogy nagyon meglepődnék ha sok óráig tartana, nagyon max. 1 órát saccolok.
Egyébként szerintem megint nem gondoltad át, hogy mit akarsz írni, csak úgy kijött belőled egy csomó szöveg. Kócék valószínűleg azért nem ütik minden nap a legerősebb epikust, mert:
1. így a kisebb tagok nem juthatnak kincsekhez az új szabály miatt
2. az új kincsek csak hajszállal jobbak a régieknél
3. egyéb
Véleményem szerint ezen javítani ilyen formában nem lehet. Ha erősebb kincsek kerülnek be, akkor pillanatok alatt bekövetkezik a csodás exploit, ami alatt azt értem, hogy egy idő után bitang erős tárgyak lesznek. Igen, a mostaninál is sokkal erősebbek. Ráadásul csak kevés ember éri el.
Én esetleg egy adott epikus szint után jutalmaznám a visszahívottak ütését valamivel. Mondjuk aktuális epik 500. szintű, 470 - 500. szintű visszahívott meg feltölti a kutat félig.
Dátum: 2014.03.06. 17:06:27
Nem fog.
Dátum: 2014.03.05. 20:59:16
Nálam nem
mod.: De!

Dátum: 2014.03.04. 12:59:33
Légy szíves rendezd bekezdésekbe az írásod, így jóval nehezebben emészthető. Szeretném olvasni, mert az értelmesebb kategóriába tartozol, így még kulturált vitát is el tudok képzelni, de csak rendezzük a gondolatokat
Az animációkkal kapcsolatban, lehet hogy mi nem pont ugyanarra gondolunk. Az a fejlesztés, hogy egy adott csata x verzióval szépen animálva megjelenik a felhasználónak, az gyakorlatilag semmit sem ér. Nagyon jó példa erre a The West párbajos felülete például. Semmilyen információt nem tudsz meg belőle, az animáció betöltése pedig erőforrásba kerül. Lehet, hogy ez a te géped esetében nem probléma, viszont itt több száz csata történik óránként, gondolj bele, micsoda lassulást okozna, ha még ilyen gif-eket is töltögetnénk közben.
Kliens csak mobilos környezetben jöhet szóba, a webes alkalmazások potenciális előnye, hogy bárhonnan bármikor elérhető, és semmit sem kell letölteni hozzá. Maradjon is ez így.
Mobilról a játék kifejezetten kényelmetlen. Volt már részem pár mobilos alkalmazás tervezésében és fejlesztésében, az előttem szólóhoz csatlakozva kiemelném a nagy, kényelmesen elérhető gombok és a gyorsaság fontosságát. Hozzátenném, hogy a játék mobilról játszva lassabb. Ez tény.
Egyébként pedig ezen tök felesleges még beszélgetni is, mert nem lesznek ilyen jellegű animációk. Legyen inkább felület átrendezés, optimalizálás, stílus váltás, és mindenféle, gyorsaságot elősegítő fejlesztés

Dátum: 2014.03.04. 12:47:06
Szép összefoglaló, ilyet szívesen olvasok
