Az alábbi Star Trek univerzumban szereplő karakterek közül ki nem volt eddig még az Enterprise űrhajó kapitánya?
James T. Kirk (William Shatner - The Original Series)
Jean-Luc Picard (Patrick Stewart - Az új nemzedék)
Jonathan Archer (Scott Bakula - Enterprise)
Benjamin Sisko (Avery Brooks - DS9 - A 9-es űrállomás)
A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.
"Figyelmeztetés: Kérjük, próbálj meg olyan kérdéseket feltenni, amelyek megválaszolhatók,
és arra is ügyelj, hogy jól jelöld meg, melyik a helyes válasz.
Ennek hiányában elveszítheted a lehetőséget, hogy a jövőben kérdést tegyél fel,
és így az ebből szerzett lélekenergiától is elesel."
Melyik filmet nem Sam Mendes rendezte?
Amerikai szépség
Bőrnyakúak
A kárhozat útja
Sivár vidék
A kérdésre a válaszolók több mint 75%-a nem tudta a választ, ezért kivettük az adatbázisból!
Elismerem, hogy az első spec kérdés, szándékosan raktam be, hogy lássam átmegy e a rendszeren, ha már a regénybeli szablyákra, regénybeli anyós lányának kutyájának nevére, különböző alig ismert vallások isteneire, Harry Potterben szereplő átkokra, stb... vonatkozó kérdések simán fent ficegnek a kvízben és nap mint nap kapom őket az arcomba. Az alatta levő figyelmeztetés, ha általános akkor vettem, ha nem, akkor közölném, hogy mindig alaposan utána nézek, hogy jó válasznak tényleg jó választ jelöljek meg, ezúttal is így volt, szóval amit megjelöltem az tényleg jó.
A másik esetében mindössze azt nem értettem, hogy valamikor du 3-kor tettem fel a kérdést, még aznap este 10-11 magasságában láttam, hogy jónak értékelték, felvettem a LE-t, akkor még 0-0 arány volt, majd másnap du. 3 körül a dőlten szedett szöveget láttam. Hány ember jó-rossz válaszadásából lehet leszűrni a 75%-ot, hogy az számítson, főleg alig 24 órás időintervallum alatt. Megnézve a korábbi kérdésekre adott válaszadási arány, ott hetek teltek el, mire valami hasonló történt (mert az eddigi "rossz" kérdéseim mind ilyenek voltak, egy idő után 25% alá estek) és többnyire az össz válaszadások száma 40-50 fölött volt. Nem hiszem, hogy egy éjszaka alatt ennyien megkapták volna a kérdésem, miután van olyan több hete bent levő kérdésem, amire még 30-an se válaszoltak összességében.
Asszem ennyi....
Hozzászólások - Tyberius06
Dátum: 2009.01.15. 10:42:32
Dátum: 2009.01.14. 23:57:05
Minek a rövidítése: L.A.?
Egy különleges szervezet rövidítése.
Amerika egyik álamának a rövidítése.**
Egy nem rég megjelent könyv címnek a rövidítése.
Semminek, ez egy értelmetlen rövidítés.
Még nem tudom mi lenne a jó megoldás, de az állam az 2 db. "l" betű tudtommal. Plusz, úgy gondolom valójában akár Los Angeles is lehetne, de az itt nincs. Majd módosításban közlöm a jó választ. Ja és bent van a rendszerben, mert nem tudom értékelni. Ja és még valami: L. A.
A csillagozott a helyes válasz, csak éppen Los Angeles az egy város, ugyan szép nagy, de akkor is csak egy város, nem pedig állam. Kalifornia államban fekszik a Csendes-óceán partján.
Egy különleges szervezet rövidítése.
Amerika egyik álamának a rövidítése.**
Egy nem rég megjelent könyv címnek a rövidítése.
Semminek, ez egy értelmetlen rövidítés.
Még nem tudom mi lenne a jó megoldás, de az állam az 2 db. "l" betű tudtommal. Plusz, úgy gondolom valójában akár Los Angeles is lehetne, de az itt nincs. Majd módosításban közlöm a jó választ. Ja és bent van a rendszerben, mert nem tudom értékelni. Ja és még valami: L. A.
A csillagozott a helyes válasz, csak éppen Los Angeles az egy város, ugyan szép nagy, de akkor is csak egy város, nem pedig állam. Kalifornia államban fekszik a Csendes-óceán partján.
Dátum: 2009.01.14. 11:54:07
Ez aztán tényleg alapműveltség és még csak értékelni se tudom, mert már benn van az adatbázisban.
A Swift II milyen eredményt ért el az EURO NCAP törésteszten?
2 csillag
4 csillag
5 csillag
3 csillag
Azt se tudom, mi a fene ez az Euro NCap törésteszt. Akkor már ezerszer a történelmi évszámok. Jó lenne az ilyeneket sűrgősen eltávolítani.
A Swift II milyen eredményt ért el az EURO NCAP törésteszten?
2 csillag
4 csillag
5 csillag
3 csillag
Azt se tudom, mi a fene ez az Euro NCap törésteszt. Akkor már ezerszer a történelmi évszámok. Jó lenne az ilyeneket sűrgősen eltávolítani.
Dátum: 2009.01.14. 11:45:22
jól van helyre állt a rend , egy hatalmas jött 600LEért és egy órás 1000-ért. "Szerintem" ez "bug".
Dátum: 2009.01.14. 09:18:55
persze, hogy akkor nem fogok, most se az aprókon van a hangsúly, hanem a kapott LE mennyiségén, mivel eddig az aprók is kétszáz felett termeltek. Voltak eddig is apró meg kisebb vadászataim, majdnem minden alkalommal, de nem 130-190 LE között kaptam értük, hanem 200-250, és akkor még a spektrálisom nem is volt 20-ra feltornázva. Volt hogy 20+10-es mellett befigyelt egy apró 150 LE-s szörny, úgy hogy jó volt a kvíz is, tehát még abból is jött LE. Persze azt megértem, hogy nem lehet mindig szerencsém, és igen volt olyan, amikor egy vadászaton belül volt 4-5 nagyobb, 3 hatalmas, meg néhány normál (ez egy 11-es kör volt mondjuk). A kapott LE az az, ami bosszant.
Dátum: 2009.01.14. 01:42:06
Most komolyan elmentem egy 10-es adag vadászatra, egymás után 3 apró 200 LE alatt tejelő lényt kaptam 20-as spektrális és 64-es szerencse mellett. Ez egy csöppet gáz , mindezt 25-ös szinten. Hetek óta nem volt 200 alatti vadászatom, az elmúlt hétvége óta, viszont vadászatonként (akár 5-ösre, 10-esre, 20-asra) legalább egy befigyel, de most egymás után három. Ez mégis hogy a fenébe lehet??
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.01.13. 15:16:04
Világ3-hoz javasolnák teljesen új tárgyakat, fegyvereket, hogy kicsit másabbak legyenek névre, kinézetre és adott tulajdonságokra, mint a v1-v2-ön. Pl, mivel az békésebb világ lesz elvben lehetne olyan tárgy (fegyver, vagy akármi), ami vadászatbónuszt ad, vagy növeli az építésszakértelmet, vagy az elementáris fúziót, pl olyan ruha (páncél, ami a tanulás szakértelmet növeli, vagy ilyen fókuszkristály). Ilyen bónuszok egyébként a többi világot is érdekesebbé tehetnék.
Dátum: 2009.01.13. 14:26:07
Érdeklődnék, hogy miért van az, hogy megtubózott 20 (+10). szintű spektrális manipulációval kevesebb LE-t kapok egy lényért, mintha nem lenne megturbózva (ma turbózom tegnap nem turbóztam és frankón több LE jött ugyanazokból a lényekből, mint most). Azonkívül, hogy lehet 20 spektrális mellett 25. szinten 163 LE-t kapni egy lényért, helyes kívázválasz mellett. Most komolyan 25 szinten is kaphat az ember vadászatért 100 alatti LE-t? Harmadik probléma, hogy lehet hogy egy adott normál lényért több LE-t kapok, mint ugyanabból a lényből egy nagyobbért?
Dátum: 2009.01.12. 22:15:49
Január 3-án kapituláltunk egy szövetséggel szemben úgy hogy kész volt a A béke csarnoka 3. szinten. A támadó szövetség még aznap bontotta a békeszerződést, viszont ma megint hadat üzentek és este 10 után már támadnak is. Hogy lehetséges ez? Alap szinten 7 nap, a csarnok szintenként ad +3 nap békét, ami 3. szinten +9 nap, szóval nem értem hogy támadhatnak minket 9 nappal a kapituláció után, amikor kész volt már a 3. szintje a csarnoknak a kapitulációnk idején.
Dátum: 2009.01.12. 21:08:34
Crimson ezt számold ki mégegyszer. Még csak 9 nap telt el és igen 3. szintű volt a béke csarnoka, de ha 1es szintű akkor is csak 10 nap után támadhattak volna. És jan. 3-dika óta mégcsak 9 nap telt el.
Dátum: 2009.01.12. 20:52:35
Január 3-án kapituláltunk egy szövetséggel szemben úgy hogy kész volt a A béke csarnoka 3. szinten. A támadó szövetség még aznap bontotta a békeszerződést, viszont ma megint hadat üzentek és este 10 után már támadnak is. Hogy lehetséges ez? Alap szinten 7 nap, a csarnok szintenként ad +3 nap békét, ami 3. szinten +9 nap, szóval nem értem hogy támadhatnak minket 9 nappal a kapituláció után, amikor kész volt már a 3. szintje a csarnoknak a kapitulációnk idején.
Dátum: 2009.01.12. 18:05:22
Egy másfél hete feltett kérdésem arányai, amit még látok:
A kérdésre eddig 21 jó és 22 rossz válasz érkezett.
Legalább másfél hete került fel és ennyi az össz válasz ami érkezett rá, szóval nem hiszem, hogy 24 óra alatt több száz válasz érkezett volna. V2-ön is tettem fel egy kérdést még valamikor tegnap, össz-vissz reggelre volt rá 1 válasz. Azért furcsa egy kicsit.
A kérdésre eddig 21 jó és 22 rossz válasz érkezett.
Legalább másfél hete került fel és ennyi az össz válasz ami érkezett rá, szóval nem hiszem, hogy 24 óra alatt több száz válasz érkezett volna. V2-ön is tettem fel egy kérdést még valamikor tegnap, össz-vissz reggelre volt rá 1 válasz. Azért furcsa egy kicsit.
Dátum: 2009.01.12. 17:39:40
Feltettem egy kérdést, ami a következő volt, mindez tegnap 16:35-kor jó értékelést kapott, aztán ma már a következő szöveget láttam a kérdés alatt:
Melyik filmet nem Sam Mendes rendezte?
Amerikai szépség
Bőrnyakúak
A kárhozat útja
Sivár vidék
A kérdésre a válaszolók több mint 75%-a nem tudta a választ, ezért kivettük az adatbázisból!
A kérdésem az lenne, hogy a 24 óra alatt érkező jó-rossz válaszadási arány hogy lehet elégséges egy kérdés adatbázisból való törléséhez és rosszá minősítéséhez. Mivel friss kérdés, így nem látom, hogy hány százalékban válaszoltak jól rá, de egy nap alapján ez akkor is necces, mert kb ha 10-20-an szülhettek választ rá max. kb 10000 emberből. Annyira meg nem egetverően nehéz a kérdés, hogy egy minimális utánajárással ne lehessen kideríteni a jó választ, főleg ha már nekem meg még egy csomó embernek nap mint nap matematikai feladatokat kell kvízhez elvégeznünk és nem mind egyszerű összeadás.
Melyik filmet nem Sam Mendes rendezte?
Amerikai szépség
Bőrnyakúak
A kárhozat útja
Sivár vidék
A kérdésre a válaszolók több mint 75%-a nem tudta a választ, ezért kivettük az adatbázisból!
A kérdésem az lenne, hogy a 24 óra alatt érkező jó-rossz válaszadási arány hogy lehet elégséges egy kérdés adatbázisból való törléséhez és rosszá minősítéséhez. Mivel friss kérdés, így nem látom, hogy hány százalékban válaszoltak jól rá, de egy nap alapján ez akkor is necces, mert kb ha 10-20-an szülhettek választ rá max. kb 10000 emberből. Annyira meg nem egetverően nehéz a kérdés, hogy egy minimális utánajárással ne lehessen kideríteni a jó választ, főleg ha már nekem meg még egy csomó embernek nap mint nap matematikai feladatokat kell kvízhez elvégeznünk és nem mind egyszerű összeadás.
Dátum: 2009.01.09. 21:40:56
25. szinten a legendában találod
Dátum: 2009.01.09. 20:20:36
Na jó, igazából asszem erről van szó. 25. szintre léptem, ÉP-m Vp-m maxra ment majd mielőtt valami értelmeshez kezdhettem volna, betámadtak 29. szintről...
Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 943 sebzést kaptál.
Köszönöm jól vagyok, ezek után vettem valami gyógyitalt, és elkezdtem keresni valami egy szinttel magasabb de annyira nem erős karaktert egy küldetéshez, de mire nagyon belemélyedtem volna a dologba (mellesleg csak ájult 15% alatti emberrel találkoztam):
Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 671 sebzést kaptál.
Ez így egy kicsit sok volt 1 órán belül, úgy hogy közben kénytelen voltam gyógyitalozni. Na meg mekkora gáz, hogy 35 szintű térkapus szörny nem sebez rajtam annyit, mint egy 26-30-as karakter.
Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 943 sebzést kaptál.
Köszönöm jól vagyok, ezek után vettem valami gyógyitalt, és elkezdtem keresni valami egy szinttel magasabb de annyira nem erős karaktert egy küldetéshez, de mire nagyon belemélyedtem volna a dologba (mellesleg csak ájult 15% alatti emberrel találkoztam):
Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 671 sebzést kaptál.
Ez így egy kicsit sok volt 1 órán belül, úgy hogy közben kénytelen voltam gyógyitalozni. Na meg mekkora gáz, hogy 35 szintű térkapus szörny nem sebez rajtam annyit, mint egy 26-30-as karakter.
Dátum: 2009.01.09. 14:41:25
Na igen, kikémkedtem a jelenlegi állapotát, azóta szerzett +4 tulpontot, de az a helyzet, hogy tárgybónuszok nélkül is az egészség és mágia, szerencse kivételével, minden tulajdonságom 7-10-zel jobb mint az övé, gyengébbek a fegyverei, varázslatai, még állata sincs. Azért erős a random, mert hogy van az, hogy nagyobb iq-val, tauval és erősebb varázslat mellett is egy smaragd kevesebbet sebez varázslattal, mint egy másik klán beli, pedig a smaragd elvben a varázslatokra van specializálódva. Azonkívül egy rahedli tárgybónuszról beszélek az esetenként 5-7 szinttel magasabb tárgyaimmal, meg az állatpajtás, aki mellettem harcol. Miről is beszélünk??? Erős a random, kevésbé veszi figyelembe a tulajdonságokat, nem az zavar, hogy kikaptam, hanem, hogy milyen feltételek mellett. Ha megközelítőleg ugyanolyan erejű, vagy kicsit gyengébb lett volna az ellen, akkor aláírom, minden zokszó nélkül, de így fura...
Mindegy, egyébként én itt részemről lezárom, csak ilyen alapon felesleges a kül. kategóriákat szétbontani. 20-as a 10-es ellen hátha nyer a 10-es.
Ennyi...
Ez most a világ2-es karakteremről szólt, Heretic néven fut, és azért másoltam be az egész csatát, hogy látható legyen milyen aránytalanságról beszélek, és ezért írtam le alá, hogy ki mit viselt.
Mindegy, egyébként én itt részemről lezárom, csak ilyen alapon felesleges a kül. kategóriákat szétbontani. 20-as a 10-es ellen hátha nyer a 10-es.
Ennyi...
Ez most a világ2-es karakteremről szólt, Heretic néven fut, és azért másoltam be az egész csatát, hogy látható legyen milyen aránytalanságról beszélek, és ezért írtam le alá, hogy ki mit viselt.
Dátum: 2009.01.07. 21:06:37
Na igen nekem Világ 1-en 27-ből 7 kapott eddig rossz értékelést, minden kérdésem valamilyen filmes kérdés (rendező, színész stb...), és ebből 6 azért lett rossz, mert 25 % alá esett. Egyébként van valami javítás mely szerint a ha a kérdéseid felét rossznak ítélik, akkor nem tehetsz fel több kérdést.
Dátum: 2009.01.07. 20:00:59
Ha megfigyeled te kezdted a harci köröket, szóval megvolt a plusz egy köröd, csak épp nem találtad el ellenfeledet, így nem sebződött.
Dátum: 2009.01.06. 22:11:42
Ezt ugye te se gondolod komolyan. Ha naponta nem 30, hanem 100 vadászatot tudnék csinálni, minden nap, nem összegyűjtve, annyi LE-ből se tudok annyit fejleszteni az Egészségen és a Védekezésen, hogy egy 28-30-as szintű játékos támadasát kivédjem, akinek 30 szintű fegyvere van legalább, aminek az alapsebzése átlag 100+ amit az erő még növel rajta, a varázslata is a tauval sebez legalább 200-250-et. Nem azzal van a gond, hogy magasabb a szintje, hanem, hogy a fegyvere 10 szinttel nagyobb mint az enyém és ezen ellen semmi nem véd meg. Ráadásul ha egy ekkora böhöm ált top 10 szövis megtámad, annak a szívossága is minimum 2-vel nagyobb az enyémnél ha turbózza, szóval még kétszer rámver körönként 100-150-et, amit növel még ha kritikus is. Fejleszthetem én a védelmet meg az egészséget, csak amíg én ezeket fejlesztem, addig a másik, aki támad a harci tulajdonságait, ami ugyanoda vezet. És akkor még a kivégzésről nem is beszéltem. 10-15-ös kivégzéssel ha vagyok netán 500 Ép-n pihenek épp, amikor megtámad ha csak 450-et üt rajtam már akkor vége. Ha mostantól (24. szint) két szinten keresztül, az összes LE-t a védelembe és az egészségbe tollnám akkor se lennék előbbre, mert a nagyok simán tudják fejleszteni a sebző tulajdonságokat és vígan keresztülverik a védelmet, márcsak a nagyobb támadás miatt is.
Mondom nem a szinttel, meg azzal, hogy milyen mélyen üt vissza van a probléma, hanem egy csatában megfelezi az ÉP-met, aztán jön egy havarja az meg ki is végez két kör alatt, úgy hogy én a varázslattal sebzek 5-öt. És ez mind csak a fegyverek és egyéb tárgyak miatt, amik olyan bónuszokat adnak, amiket a saját szintemen kapható tárgyak nem.
Ja ha már fegyverek és tárgyak. Szintenként ne csak 1 választék legyen mindenből hanem 3-4-5 hordaspecifikusan is akár a lélekkufárnál. Persze ez több programozást igényel, de úgyis a random dönt, tehát tök mindegy, de legalább meglenne a változatosság és a választás illúziója.
Mondom nem a szinttel, meg azzal, hogy milyen mélyen üt vissza van a probléma, hanem egy csatában megfelezi az ÉP-met, aztán jön egy havarja az meg ki is végez két kör alatt, úgy hogy én a varázslattal sebzek 5-öt. És ez mind csak a fegyverek és egyéb tárgyak miatt, amik olyan bónuszokat adnak, amiket a saját szintemen kapható tárgyak nem.
Ja ha már fegyverek és tárgyak. Szintenként ne csak 1 választék legyen mindenből hanem 3-4-5 hordaspecifikusan is akár a lélekkufárnál. Persze ez több programozást igényel, de úgyis a random dönt, tehát tök mindegy, de legalább meglenne a változatosság és a választás illúziója.
Dátum: 2009.01.06. 17:30:48
Kedves Miklós!
Amikre itt reagáltál az mind szép és jó, csak a legfontosabbat hagytad ki, mégpedig azt, hogy lassan esélytelen hogy a karakterek háromnegyede (főleg 20-as szint fölött) mást is csináljon mint vadásszon, mert hiába fejleszti az Egészségét az egekbe, kap két támadást egy-egy 4-6 szinttel magassabbtól, akik szintjük+2-3-4-es feleszerelésekkel hadakoznak és csatánként 400-700-as sebzéseket adnak le. Mióta 22 fölé értem esélytelen, hogy úgy menjek térkapuba, vagy netalán portyázni, hogy előtte ne költsek vagy 1 kis, vagy egy nagy LE-ért kapható gyógyitalt, és akkor max ha kétszer-háromszor tudok támadni egyhuzamban akkor is szintem alatt 3-4-gyel, ha túl is akarom élni, arról nem is beszélve a portyalista randomizáló alig dob a saját szintemről ellenfeleket, persze ezt nem csodálom, mert nagyrészük épp ájuldozik.
Már legalább másfél hónapja maxon vannak a portyapontjaim (nem tudom elkölteni őket), pedig a kisebbik, napi 15 pp-t adó beállításon vagyok, de napi három portyánál és nem kis LE költéssel 1-2 térkapunál többet nem tudok csinálni az 1-es világon levő karakteremmel. Mostanában már csak a vadászat és az állatok kenneleztetése miatt lépek be oda...
A 2-es világon még csak 9-es szintű karakterem van ott még élvezhető a játék, de már előre félek, hogy mi lesz, ha az is eléri a 20-as szintet.
Valahogy vissza kellene fogni a sebzéseket, mert így élvezhetetlen. Most is mire elmentem volna 3 óra pihenés után térkapuzni egyet 400 ÉP-vel, ami úgy is elszállt volna seperc alatt a szörnnyel szemben, de nem feltétlen terültem volna ki, betámadott egy 4 szinttel magassabb karakter és sebzett rám 500-at (a 30. szintű fegyvereivel), szóval megint csak 0-ban vagyok és várhatok megint vagy 3-4 órát mire lesz annyi ÉP-m (legalább 300), hogy megpróbáljak vagy egy portyát, vagy egy térkaput, de szigorúan csak az egyiket, mert úgy se marad ÉP-m egy másikra. És közben imádkozhatok, hogy ne verjen le közbe valaki...
Ezen kéne változtatni, mert ez senkinek se jó...
Ja és még valami, ez a hab a tortán számomra. A harcrendszer randomizálóját valahogy finomhangoljátok mert röhejes hülyeségeket produkál. Példa, ami alig pár perce történt:
Reggel megtámadtam egy karaktert aki 145 tulponttal láthatatlanul ücsörgött cs.vérfarkas agyarral, méregfelhővel, szöges orglingbőr vérttel és hárítópajzsal. Én mentem 237 tulponttal, cs. vérfarkas agyarral, elf láncinggel, méregfelhővel, acélpajzsal. Az eredmény, hogy alig tudtam rajta sebezni valamit a varázslattal, de egyébként szét alázott.
Ezt még úgy ahogy el is tudtam volna fogadni, de pl egy nappal korábban agyonvertem ugyanezzel a felszereléssel csak nekem akkor kevesebb tulpontom volt (minden tulpontom harci tulajdonságokra ment azóta 2 pontnyi szerencse kivételével).
Most este le akartam veretni az ÉP-met és gondoltam ugyanezt a láthatatlan karaktert megtámadom -20%-kkal, minden ugyanaz volt, mint reggel csak most már 240-es tulpontösszeggel mentem (iq kapot 2 pontot, védekezés 1-et reggel óta) és dupla akkora sebzéssel mint amit ő rám mért megvertem.
Ez így hülyeség!!!! Nem mintha nem örülnék hogy nyertem (ha tudom 4-500 LE-vel mentem volna ), de totál logikátlan, hogy -20%-kal vertem el ugyanazt, akit korábban normálisan se tudtam. Erre adjon nekem valaki magyarázatot, vagy legalábbis valahogy próbáljátok ezt a rendszert finomhangolni. Illetve ehhez kapcsolódik, hogy kétszer lezúzom ugyanazt a 60-80 ponttal gyengébbet (szégyeljem magam tudom, de magasabb volt a szintje szóval...), aztán harmadjára meg kétszer akkora sebzéssel ver el engem, pedig se tulajdonságban se felszerelésben nem állt be egyikünknél sem változás. Ez is egy hülyeség.
Amikre itt reagáltál az mind szép és jó, csak a legfontosabbat hagytad ki, mégpedig azt, hogy lassan esélytelen hogy a karakterek háromnegyede (főleg 20-as szint fölött) mást is csináljon mint vadásszon, mert hiába fejleszti az Egészségét az egekbe, kap két támadást egy-egy 4-6 szinttel magassabbtól, akik szintjük+2-3-4-es feleszerelésekkel hadakoznak és csatánként 400-700-as sebzéseket adnak le. Mióta 22 fölé értem esélytelen, hogy úgy menjek térkapuba, vagy netalán portyázni, hogy előtte ne költsek vagy 1 kis, vagy egy nagy LE-ért kapható gyógyitalt, és akkor max ha kétszer-háromszor tudok támadni egyhuzamban akkor is szintem alatt 3-4-gyel, ha túl is akarom élni, arról nem is beszélve a portyalista randomizáló alig dob a saját szintemről ellenfeleket, persze ezt nem csodálom, mert nagyrészük épp ájuldozik.
Már legalább másfél hónapja maxon vannak a portyapontjaim (nem tudom elkölteni őket), pedig a kisebbik, napi 15 pp-t adó beállításon vagyok, de napi három portyánál és nem kis LE költéssel 1-2 térkapunál többet nem tudok csinálni az 1-es világon levő karakteremmel. Mostanában már csak a vadászat és az állatok kenneleztetése miatt lépek be oda...
A 2-es világon még csak 9-es szintű karakterem van ott még élvezhető a játék, de már előre félek, hogy mi lesz, ha az is eléri a 20-as szintet.
Valahogy vissza kellene fogni a sebzéseket, mert így élvezhetetlen. Most is mire elmentem volna 3 óra pihenés után térkapuzni egyet 400 ÉP-vel, ami úgy is elszállt volna seperc alatt a szörnnyel szemben, de nem feltétlen terültem volna ki, betámadott egy 4 szinttel magassabb karakter és sebzett rám 500-at (a 30. szintű fegyvereivel), szóval megint csak 0-ban vagyok és várhatok megint vagy 3-4 órát mire lesz annyi ÉP-m (legalább 300), hogy megpróbáljak vagy egy portyát, vagy egy térkaput, de szigorúan csak az egyiket, mert úgy se marad ÉP-m egy másikra. És közben imádkozhatok, hogy ne verjen le közbe valaki...
Ezen kéne változtatni, mert ez senkinek se jó...
Ja és még valami, ez a hab a tortán számomra. A harcrendszer randomizálóját valahogy finomhangoljátok mert röhejes hülyeségeket produkál. Példa, ami alig pár perce történt:
Reggel megtámadtam egy karaktert aki 145 tulponttal láthatatlanul ücsörgött cs.vérfarkas agyarral, méregfelhővel, szöges orglingbőr vérttel és hárítópajzsal. Én mentem 237 tulponttal, cs. vérfarkas agyarral, elf láncinggel, méregfelhővel, acélpajzsal. Az eredmény, hogy alig tudtam rajta sebezni valamit a varázslattal, de egyébként szét alázott.
Ezt még úgy ahogy el is tudtam volna fogadni, de pl egy nappal korábban agyonvertem ugyanezzel a felszereléssel csak nekem akkor kevesebb tulpontom volt (minden tulpontom harci tulajdonságokra ment azóta 2 pontnyi szerencse kivételével).
Most este le akartam veretni az ÉP-met és gondoltam ugyanezt a láthatatlan karaktert megtámadom -20%-kkal, minden ugyanaz volt, mint reggel csak most már 240-es tulpontösszeggel mentem (iq kapot 2 pontot, védekezés 1-et reggel óta) és dupla akkora sebzéssel mint amit ő rám mért megvertem.
Ez így hülyeség!!!! Nem mintha nem örülnék hogy nyertem (ha tudom 4-500 LE-vel mentem volna ), de totál logikátlan, hogy -20%-kal vertem el ugyanazt, akit korábban normálisan se tudtam. Erre adjon nekem valaki magyarázatot, vagy legalábbis valahogy próbáljátok ezt a rendszert finomhangolni. Illetve ehhez kapcsolódik, hogy kétszer lezúzom ugyanazt a 60-80 ponttal gyengébbet (szégyeljem magam tudom, de magasabb volt a szintje szóval...), aztán harmadjára meg kétszer akkora sebzéssel ver el engem, pedig se tulajdonságban se felszerelésben nem állt be egyikünknél sem változás. Ez is egy hülyeség.