Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tigristappancs

Én viszont elég fontos szerepét látom mégpedig éppen a közösségi mivolta miatt. Azt gondolom, hogy nagyban tudja növelni a játék megtartó erejét. A VU valljuk be eléggé le van maradva a játékpiacon abból a szempontból (is), hogy egy kezdő játékosnak nemigen tud pluszt nyújtani a játékok zöméhez képest két olyan dologban ami meghatározó a kezdeti időszakban, ezek pedig a közösségi elemek, illetve a dizájn (olyan egyéb dolgokat, mint a mobilra optimalizált verzió már nem is említek). Hiába remek ez a játék és csodás mélységekkel rendelkezik, sokan vszeg nem jutnak el odáig, hogy megismerjék. A cset szerintem ebben sokat segíthet.
Sztem vicces lesz a cset, de a napi rutint én is várom xD
Dátum: 2012.07.22. 21:45:59
abszolút, én most portya italokat innék
egyesével és elég gáz
Dátum: 2012.07.22. 19:44:51
mobilverzió már csak a korral való haladás miatt is ildomos lenne


mod.: vagyis manapság ez már nem is haladás lenne a korral, hanem egy elképesztő hiányosság pótlása
Dátum: 2012.07.19. 16:41:56
Egyébként a Tudatturbót nem lehetne ugyanolyan lenyílósra megcsinálni mint az öltözetet?
Annak sincs kb semmi értelme hogy mindig a Szakértelem oldalra visz.
Dátum: 2012.07.19. 16:29:40
Nagyon jó fejlesztés lett. : )

Észrevételek:

- Öltözetváltásnál feleslegesnek tartom, hogy betesz a karakterlapra, elég lenne, ha kiírja hogy X öltözet betöltve.
- Mana-, gyógyitalnál darabszám nagyon kell
- Relikviák közé tartozik most nekem a féléves bérlet és a bölcsesség kötet, míg jutalom relikviába a xenó tapasztalatgömb. Ezek azt gondolom egy kategóriába kellene hogy tartozzanak (én inkább tenném a bérletet meg a kötetet is a jutalomrelikviákhoz).
- A különböző italok (portya, vadászat, kristály) nagyon jó lenne ha kapnának már egy számolót, hogy hányat akarok belőle meginni.
Dátum: 2012.07.17. 17:45:03
egyse nem van
Dátum: 2012.07.13. 13:18:50
Tök fölösleges ez a VP vonogatás, meg úgy egyáltalán a költség, már többen leírtuk fentebb, több vele a baj mint a haszon.
Dátum: 2012.07.11. 22:12:32
Sajtod ki 10 állatodathoz:

Ma csináltam meg. Kezdtem egy 20. szintű sajtolással. Két küldi, még egy 20. szintű sajtolás. Azután vadásztam 81-et: 7 állat befogva, ezután még két küldi, majd újabb 20. szintű sajtolás. Ennyi.

Közben megcsináltam a fogj el egy nap 5 állatot feladatot, a szerezz egy nap X TP-t valamint a 3 Szerencse növelést építéssel.


Teljesen simán megoldható pár dögöt be kell tárolni, vagy kicsit többet vadászni ha nem vagy rákészülve.
Dátum: 2012.07.11. 17:52:04
Na Birka ez egy olyan cigány szöveg volt, ami még tőled is mosolyra fakasztó. xD

Először is, a szinteden az utánad következőhöz képest jelen pillanatban 476 pontnyi tulajdonságösszeg előnyöd van, a másodikhoz képest meg 806. Téged már akkor se hozna be senki, ha innentől csak vadásznál.

Nekem, most éppen vadászatra az LE/TP arányom ha autosajtolok akkor kb 100.

(LE: ( szint * 39,67 ) * (0,5 + EH * 0,015). Ha gyémántos, erre kap 1,05-ös szorzót, semmliyen más módosító nincs!
TP: (2+szint)*0,273.")

A képlet alapján a kufár eventen az arányom kb 250 lesz portyából. A kettő átlaga 175, ami már bőven versenyképes a sima portya arányával, sőt a küldikkel még talán jobb is.

Apropó küldik, az a kifogásod, hogy küldizni akarsz szintén nettó faszság, mivel a kufár event alatt jóval több lesz a potenciális célpont.

Az hogy EH-sként mennyi CSP-t tolsz el V5-ön szintén fals megközelítés, mivel V5-ön nincs VF, így ez jelen esetben nem releváns.


Vagyis gyakorlatilag kijelenthető, hogy semmilyen hátrány nem érne az eventtel, így a valódi oka annak, hoyg nem nevezel az az hogy azon akarsz élvezkedni, hátha meg tudsz fogni valakit nagy rablással, illetve hogy a mezőny még jobban elmenjen melletted és ne a 3- hanem, a másodiktól legyél 800 pont tulösszegre a szinteden a ranglistán.

Nevetséges és szánalomra méltó ez a hozzáállás Birka öreg harcos. : )
Dátum: 2012.07.11. 17:16:03
Hát nem tudom, valami oka biztos van, hogy valakinek nem megy az elfogás, másnak meg igen.
Dátum: 2012.07.11. 12:51:02
hát én úgy csinálom, h begyűjtök pár vágóállatot 20. szinten aztán sajt, küldi, vadászat körforgóban kb 100-120 vadászattal megvan, azt annyi, erre ugyan rá kell készülni, de korántsem annyira gáz, építkezzetek szerencséért, jól jön az elfogáskor :p
Dátum: 2012.07.10. 22:35:28
Vajon holnap indul a nevezés?
Dátum: 2012.07.09. 17:28:06
Jól látom, hogy a kereskedelem megint működik? (jajdejójajdejó)
Dátum: 2012.07.04. 22:22:02
V5-ön lassan már egy hónapja csak 5 aukciós tétel van 6 helyett...
úgy egyébként
Dátum: 2012.07.04. 16:46:55
v5 ftw xD
Dátum: 2012.07.02. 16:54:31
Kocossal értek egyet teljes mértékben.
A játéknak a taktikai, stratégiai döntésekről kell szólnia, arról hogy mikor kit ütök, milyen küldit veszek fel, milyen ütemezéssel csinálom a templomot, melyik eventet, mikor hogy nyomom ésatöbbi.
Nagyon helyes az az irány, hogy a játék elemek bővülnek (pl a beígért szinthez kötődő küldetések), ugyanakkor emellett szükséges a kényelmi elemek fokozott bővítése.
A játékmenet tervezése ugyanis az új elemekkel egyre több időbe kerül, ami mellett a monoton rutinszerű kattintgatás egyre terhesebb és fárasztóbb.
Egy egy öltözet fontosabb darabjáért adott esetben mondjuk hónapokig veri az ember az entitásokat, az után nekem már nem nyújt játékélményt az, hogy utána váltogatom az öltözetet meg 3453466x is turbózok mondjuk építéshez.
Dátum: 2012.06.29. 06:26:41
idomítás, sebgyógyítás, mágikus regeneráció így is meg lett növelve költségvonás nélkül
manakonsti féloldalas maradt mert vonja a VP-t
ultraspec / transzplant-nak nincs is nagyon értelme állandó költségvonogatással a többpontos fejlesztések miatt
a kereskedelmet ki kellett szedni mert a költség problémát okozott
a sajt sztem mindenkinek maxos, legfeljebb a +5 nincs betéve
marad az építés

a huzalozott dolgok amúgyse vonnak költséget ha éppen nem jár a turbó számoló, amikor meg vonnak akkor meg inkább csak problémásak, úgyhogy a magam részéről nem igazán értem miért ne lehetne kivenni a költség vonogatást; ezzel ragaszkodtok egy marginális jelentőségű dologhoz, ami csak problémákat okoz és felemássá tesz egy igazán jó fejlesztést


mod:
Korábbi posztomból: egyébként meg nyugodtan kivehetnétek a reflexeknél ezt az egész költség (CSP, VP, +1/3 kavics) vonogatás dolgot, nem hiszem, hogy ezek az 1/3 őskövek borítanák meg a játék eredményességét, ellenben így már egy rendkívül vonzó és elengedhetetlen fejlesztés lenne mindenki számára, arról nem is beszélve, hogy több CSP maradna a vásárlóknál amit több játékra fordíthatnának és ez által gyorsabban fejlődnek ami részben ellensúlyozhatná is például a top50 lassításból származó lassabb szintlépést és az ebben rejlő potenciális bevétel szűkülést


gyakorlatilag a költség vonogatás mellett nincs semmilyen ésszerű érv, ellene viszont számtalan
Dátum: 2012.06.28. 17:28:36
elég sokat próbálgattam a reflexeket tegnap, de konkrétan a kereskedelem volt az amivel nem volt semmi gond és ráadásul a tisztább szárazabb érzés minden jellemzőjét magán hordozta, nehogy már ezt vegyétek ki


mod: Lora hozzászólás után

nekem nem vont le semmit kereskedelemnél és ez így is van jól

egyébként meg nyugodtan kivehetnétek a reflexeknél ezt az egész költség (CSP, VP, 16+ kavics) vonogatás dolgot, nem hiszem, hogy ezek az 1/3 őskövek borítanák meg a játék eredményességét, ellenben így már egy rendkívül vonzó és elengedhetetlen fejlesztés lenne mindenki számára, arról nem is beszélve, hogy több CSP maradna a vásárlóknál amit több játékra fordíthatnának és ez által gyorsabban fejlődnek ami részben ellensúlyozhatná is például a top50 lassításból származó lassabb szintlépést és az ebben rejlő potenciális bevétel szűkülést
Dátum: 2012.06.28. 17:18:39
Most nem működik, vagy nem is fog? Mert ha nem fog az igen nagy kibaszás.