Oké, féléves cuccok:
*a sebezhetetlenség medálja (állataid nem sebződnek, állataid a számított érték 25%-át, 50%-át...);
*a feltétlen bizalom medálja (állataid morálja nem csökken, 25%-os sebességgel csökken, 50%-os...);
*a kitartás medálja (ha megtámadnak jutalmul kapsz 5 CSP-t és egy PP-t).
Nehogy megint a brutális táppal gyertek...
Hozzászólások - Pörgönc
Dátum: 2011.10.11. 21:05:47
Dátum: 2011.09.27. 18:15:05
Annyit tennék hozzá, hogy 50. szintig a varisebzés, egy bajnoki döntőben nem visz el mindent. Az a tapasztalatom, hogy közel azonos IQ-jú karik között 2000 feletti max. sebzés mellett is csak 1000 alattiak, közeliek jönnek a varikörből.
Simán 3-4 fordulós egy bajnoki döntő még az ÉP-re gyúrás nélkül is. Lejjebb meg még több.
Simán 3-4 fordulós egy bajnoki döntő még az ÉP-re gyúrás nélkül is. Lejjebb meg még több.
Dátum: 2011.09.26. 19:26:01
Miklós nyitó hozzászólásában.
Dátum: 2011.09.26. 16:46:49
Van információja valakinek a pontos jutalmazásról? 100. szinten a jutalom 750 000 LE (3 szintlépésnél), ez azt jelent, hogy 50. szinten 375 000 (3 szintlépéssel), és 125 000 egy szintlépéssel (megfelelő TP-vel)?
Dátum: 2011.09.25. 17:47:42
Egy-két újabb jutalom tipp:
*ami már elhangzott mástól, az a katalizátor esszencia, szintfüggő mennyiségben;
*varázslatba illeszthető lélekszívó kristály (2 db), ez is volt már javaslat;
*szintfüggő mennyiségű, legördülőmenüből választható tetszőleges esszencia;
*alacsony szinttől használható féléves esszenciakonverter;
*egyedi páncél, 4-5 féle választható bónusszal, amelynek alapvédelem értéke és a választott bónuszok értéke a játékos szintjéhez igazodva nő (nyilván bármely felszerelés lehet a páncél helyett, de nekem azok tűnnek a leggyengébbnek magasabb szinten);
*fél éves druida medál, amely 50%-kal növeli a csapdakészítés szakértelem bónuszát (max. 12%-ra, a láthatatlanság kikapcsolja, elismerem ez brutál táp ).
*ami már elhangzott mástól, az a katalizátor esszencia, szintfüggő mennyiségben;
*varázslatba illeszthető lélekszívó kristály (2 db), ez is volt már javaslat;
*szintfüggő mennyiségű, legördülőmenüből választható tetszőleges esszencia;
*alacsony szinttől használható féléves esszenciakonverter;
*egyedi páncél, 4-5 féle választható bónusszal, amelynek alapvédelem értéke és a választott bónuszok értéke a játékos szintjéhez igazodva nő (nyilván bármely felszerelés lehet a páncél helyett, de nekem azok tűnnek a leggyengébbnek magasabb szinten);
*fél éves druida medál, amely 50%-kal növeli a csapdakészítés szakértelem bónuszát (max. 12%-ra, a láthatatlanság kikapcsolja, elismerem ez brutál táp ).
Dátum: 2011.09.23. 20:41:03
Lan szöviküldises javaslatában szerepelt jutalomként a katalizátor esszencia (mondjuk szinttől függő X darab), ott nem került be a jutalmak közé, de itt....
Dátum: 2011.09.23. 20:38:14
Ahogy láttam Miklós HSZ-ét, rögtön írtam Baratynak.
Tudom, hogy egy relatíve szűk rétegről beszélek (60. szint alatt, még fertőzötten, de már ismétlőküldizve), de mégis.... Valahogy előnyösebbé kellene tenni az ismétlőküldisek számára az eventet. A saját példámból kiindulva, a vadászat mondjuk kb. 115 LE/TP (az új +2%-os relikkel), ez a küldizéssel szemben hmmm... nem elég jó. EH-ra váltva meg még rosszabb... Gondoltam a dupla EH-ra, mint a Kufárok csatájánál, esetleg 50 helyett 10-15 xenó lecsapásos küldivel, az már hozná a 180 LE/TP-t. Nem ragaszkodom ehhez, de klassz lenne fogszívás, meg állandó kalkulálgatás helyett, tuti biztos pozitív végkifejletet borítékolva, max. erőbedobással eventezni...
Tudom, hogy egy relatíve szűk rétegről beszélek (60. szint alatt, még fertőzötten, de már ismétlőküldizve), de mégis.... Valahogy előnyösebbé kellene tenni az ismétlőküldisek számára az eventet. A saját példámból kiindulva, a vadászat mondjuk kb. 115 LE/TP (az új +2%-os relikkel), ez a küldizéssel szemben hmmm... nem elég jó. EH-ra váltva meg még rosszabb... Gondoltam a dupla EH-ra, mint a Kufárok csatájánál, esetleg 50 helyett 10-15 xenó lecsapásos küldivel, az már hozná a 180 LE/TP-t. Nem ragaszkodom ehhez, de klassz lenne fogszívás, meg állandó kalkulálgatás helyett, tuti biztos pozitív végkifejletet borítékolva, max. erőbedobással eventezni...
Dátum: 2011.09.23. 18:24:07
Tetszik, főleg, ha új elemként jelenik meg. A híres randomot nagyon szépen korrigálná. Bizony lenne értelme Egészséget fejleszteni.
Dátum: 2011.09.22. 20:05:04
Hmmm... csak ezért ütöttem ma a drakónokat. Ez sem jó.
Dátum: 2011.09.02. 15:08:58
A már sokat emlegetett valami*drakónok száma, ami egy a saját vadászatot alapul vevő, attól 15-20%(?)-kal nagyobb szám, csak egy része a TÖ növekedést számító egyenletnek. A szükséges minimumom felüli töltés ehhez simán (módosító szorzók nélkül) hozzáadódik és végül szétosztódik a tulajdonságokon. Akinek van feles LE-ja és szeretné azt egyenletesen ráteríteni a TÖ-jére, az töltsön vadul pluszban, bár haszon nincs rajta, egy pár specváltást meg lehet spórolni vele.
Illetve lehet ezzel kicsit taktikázni is... Egy bajnoki kategória tetejére érkezvén az event végén, 30 nap alatt egyszerre növelve minden tulajdonságot...
Illetve lehet ezzel kicsit taktikázni is... Egy bajnoki kategória tetejére érkezvén az event végén, 30 nap alatt egyszerre növelve minden tulajdonságot...
Dátum: 2011.08.16. 08:42:14
Leteszteltem:
1434 LE-t zsákmányoltam 70 TP-ért, -6 szintre ütve.
A jutalom 11500 LE és 83 TP.
Szumma 12 934 LE 153 TP-ért, ez 84,5 LE/TP rosszabb, mint a vadászat (VF).
Ha EH-val megyek
A zsákmány 4800 70 TP-ért
A jutalom 11500 LE és 83 TP.
Szumma 16 300 LE 153 TP-ért, ez 106,5 LE/TP rosszabb, mint a vadászat (VF).
Miklós, hogyan tovább?
Ha portyaküldit nem csinálok (VF-esként, 46. szinten), akkor marad a Kaland küldi (megjegyzem abból sem jön ki a 170 LE/TP), Térkapu és az állatos, amit a bubisok is csinálnak. Hogyan versenyezzek ezzel a 84 LE/TP-vel (v. 106,5) a 170 LE/TP-vel. Annyi lesz a játék (haladás), hogy havonta egyszer vadászok kb. 100-at plusz, ami a Térkapuból jön TP?
Tisztán látszik, hogy Térkifordítóznom sem éri meg... Az EH semmi a bubisokkal szemben (46. szint) kétszer annyi TP jön a 100 vadászatból, és a Térkapuból, a portyázós küldikből meg csak 106 LE/TP. Ez minden elemében gyengébb a bubinál. Sakk-matt...
Bocs, hogy mindig a bubisokkal példálózok, de a környékemen sokan vannak és mellettük kellene érvényesülnöm.
1434 LE-t zsákmányoltam 70 TP-ért, -6 szintre ütve.
A jutalom 11500 LE és 83 TP.
Szumma 12 934 LE 153 TP-ért, ez 84,5 LE/TP rosszabb, mint a vadászat (VF).
Ha EH-val megyek
A zsákmány 4800 70 TP-ért
A jutalom 11500 LE és 83 TP.
Szumma 16 300 LE 153 TP-ért, ez 106,5 LE/TP rosszabb, mint a vadászat (VF).
Miklós, hogyan tovább?
Ha portyaküldit nem csinálok (VF-esként, 46. szinten), akkor marad a Kaland küldi (megjegyzem abból sem jön ki a 170 LE/TP), Térkapu és az állatos, amit a bubisok is csinálnak. Hogyan versenyezzek ezzel a 84 LE/TP-vel (v. 106,5) a 170 LE/TP-vel. Annyi lesz a játék (haladás), hogy havonta egyszer vadászok kb. 100-at plusz, ami a Térkapuból jön TP?
Tisztán látszik, hogy Térkifordítóznom sem éri meg... Az EH semmi a bubisokkal szemben (46. szint) kétszer annyi TP jön a 100 vadászatból, és a Térkapuból, a portyázós küldikből meg csak 106 LE/TP. Ez minden elemében gyengébb a bubinál. Sakk-matt...
Bocs, hogy mindig a bubisokkal példálózok, de a környékemen sokan vannak és mellettük kellene érvényesülnöm.
Dátum: 2011.08.15. 22:43:39
Milyen igazad van! 10 perc múlva tudok ismétlő küldetésezni... Pár szinttel felettem, többen lenyomtak már 100-150-et, még egy dolog, amiért nem nyerő ez ebben a formában. Lehetne csak 60. szinttől? A tárgybónuszokat meg kérjük szépen pluszban rátenni, TP nélkül.
Dátum: 2011.08.15. 22:12:46
EH nélkül így semmit nem ér a dolog és EH-val is éppen csak hozza a bubisok 170 LE/TP-jét, V3-on jó nagy szívás ez. Most így 60. szint alatt is bele lettem kényszerítve az EH-ba, hogy ne szakadjak le. A még nevetséges LE szívás miatt ugrik a Térkapu. Esetleg csak azt ütögetem és szétunom magam... Ezt most miért kellett így? Ráadásul rá kell mennem a KK plusz miatt az élő karikra. Lesz anyázás, törlés. Kell vennem egy preventoakármit...
Dátum: 2011.08.09. 13:59:08
Némi CSP nem árt.
Dátum: 2011.08.03. 19:26:17
Teljesen fellelkesültem Lan szövetségi küldi fejlesztésén és újra nekifutottam a szövetségi háború témának. Íme az újabb verzió!
A kezdeményező fél hadat üzen, van 12 órája, hogy taktikát válasszon. A taktika abban nyilvánul meg, hogy háború ablakban minden tag egyénileg kiválaszthatja a kihívott szövetség ütőtávolban lévő karijaiból, hogy kit támadjon az első körben (a jelölő felszerelése tárolódik). A védekezők jelentkeznek, mint bajnoki viadalra pusztán azért, hogy az Ő felszerelésük is mentődjék (ha nem teszi, akkor a háború kitörésének pillanatában aktív cuccukkal indulnak). Innentől mindkét fél játszhatja a szokásos napi játékát.
Színesítő elem, hogy ütőtávon belül több karakter is választhatja ugyanazt az ellenfelet. Kitör a háború, azonnal lemegy az első kör (automatikusan),mindenki full ÉP-ről és VP-ről indul, de pótlás semmilyen úton nem lehetséges, ha a harcban bárki is elájul az a folytatásban nem vesz részt. Most jön az izgalmas rész. A többen támadnak egy játékost szituációban, a megtámadott, csak az első (ezt nem tudom mi alapján határozzuk meg) ellenfélre varázsol vissza. Közelharcban két támadó esetén a védekezésére és a támadására is -20%-ot kap, három támadónál -30% és -30%, hiszen a figyelme egyre jobban megoszlik. Ennél több támadó esetén további tulajdonság rontás már nincs. A csataleírásban valahogy úgy működne, mint az állatokkal: A harcban részt vesz még Vérnyúl és Kacaj nevű szövetségi társad is...
Így vonnánk be az építő és a gyengébb karikat értékes módon a harcba.
A csaták mindkét szövetség minden tagja által megtekinthetőek.
A második körben a kihívott félnek van lehetősége ellenfelet választani, 12 óra elteltével lemegy a második kör. Majd a 3. és a 4. kör. Ekkor a hadüzenettől számított 48. óránál járunk. Folytatásban életbe lép a felpörgetés. A csapások óránként mennek oda-vissza, aki gép előtt van beavatkozhat, aki nem, az úgy jár, mint ahogy normál háborúban járna.
Mi történik azokkal, akik nem választanak ellenfelet? A program automatikusan a leggyengébb TÖ-SZÖ-jű ütőtávon belüli ellenfélre küldi rá. A legrosszabb esetben X óra elteltével már csak különböző szövetségekben lévő ütőtávon kívüli magányos karik vannak. Ettől a pillanattól szabad ellenfélválasztás következik (az automatika még mindig a leggyengébb ellenfélre küld rá a támadót). Még egy csavart belevíve, az ütőtávon kívüli csatáknál a kisebb, mindegy, hogy támad, vagy védekezik, megkapja a láthatatlanság bónuszt. Egy erősebb, de még egy közepes erősségű, alacsony szintű karinál is jelentős erősödést hozhat, viszont az ÉP-je jóval kevesebb és a felszerelése csak limitáltan erősödik, így nagy valószínűséggel legázolják (ami rendjén is van). Azért egy ÉP-ben már jól megtépázott, magas szintű karit akár el is kaphat. Érzésre ez eléggé kiszámíthatatlanná és így érdekessé teszi a kimenetelt, a legerősebb szövik kivételével, de hát Ők minden szabályrendszerben így is, úgy is, győznek.
A nyeremények a korábban már nagyjából támogatott, nem a legyőzött szövetség Lélekkútját terhelő dolgok lennének, azaz a legyőzött nem veszítene semmit.
A kezdeményező fél hadat üzen, van 12 órája, hogy taktikát válasszon. A taktika abban nyilvánul meg, hogy háború ablakban minden tag egyénileg kiválaszthatja a kihívott szövetség ütőtávolban lévő karijaiból, hogy kit támadjon az első körben (a jelölő felszerelése tárolódik). A védekezők jelentkeznek, mint bajnoki viadalra pusztán azért, hogy az Ő felszerelésük is mentődjék (ha nem teszi, akkor a háború kitörésének pillanatában aktív cuccukkal indulnak). Innentől mindkét fél játszhatja a szokásos napi játékát.
Színesítő elem, hogy ütőtávon belül több karakter is választhatja ugyanazt az ellenfelet. Kitör a háború, azonnal lemegy az első kör (automatikusan),mindenki full ÉP-ről és VP-ről indul, de pótlás semmilyen úton nem lehetséges, ha a harcban bárki is elájul az a folytatásban nem vesz részt. Most jön az izgalmas rész. A többen támadnak egy játékost szituációban, a megtámadott, csak az első (ezt nem tudom mi alapján határozzuk meg) ellenfélre varázsol vissza. Közelharcban két támadó esetén a védekezésére és a támadására is -20%-ot kap, három támadónál -30% és -30%, hiszen a figyelme egyre jobban megoszlik. Ennél több támadó esetén további tulajdonság rontás már nincs. A csataleírásban valahogy úgy működne, mint az állatokkal: A harcban részt vesz még Vérnyúl és Kacaj nevű szövetségi társad is...
Így vonnánk be az építő és a gyengébb karikat értékes módon a harcba.
A csaták mindkét szövetség minden tagja által megtekinthetőek.
A második körben a kihívott félnek van lehetősége ellenfelet választani, 12 óra elteltével lemegy a második kör. Majd a 3. és a 4. kör. Ekkor a hadüzenettől számított 48. óránál járunk. Folytatásban életbe lép a felpörgetés. A csapások óránként mennek oda-vissza, aki gép előtt van beavatkozhat, aki nem, az úgy jár, mint ahogy normál háborúban járna.
Mi történik azokkal, akik nem választanak ellenfelet? A program automatikusan a leggyengébb TÖ-SZÖ-jű ütőtávon belüli ellenfélre küldi rá. A legrosszabb esetben X óra elteltével már csak különböző szövetségekben lévő ütőtávon kívüli magányos karik vannak. Ettől a pillanattól szabad ellenfélválasztás következik (az automatika még mindig a leggyengébb ellenfélre küld rá a támadót). Még egy csavart belevíve, az ütőtávon kívüli csatáknál a kisebb, mindegy, hogy támad, vagy védekezik, megkapja a láthatatlanság bónuszt. Egy erősebb, de még egy közepes erősségű, alacsony szintű karinál is jelentős erősödést hozhat, viszont az ÉP-je jóval kevesebb és a felszerelése csak limitáltan erősödik, így nagy valószínűséggel legázolják (ami rendjén is van). Azért egy ÉP-ben már jól megtépázott, magas szintű karit akár el is kaphat. Érzésre ez eléggé kiszámíthatatlanná és így érdekessé teszi a kimenetelt, a legerősebb szövik kivételével, de hát Ők minden szabályrendszerben így is, úgy is, győznek.
A nyeremények a korábban már nagyjából támogatott, nem a legyőzött szövetség Lélekkútját terhelő dolgok lennének, azaz a legyőzött nem veszítene semmit.
Dátum: 2011.07.27. 19:43:42
Korábban azt olvastam, hogy a küldikhez hagyták meg Őket, ilyen szempontból igen hasznosak.
Dátum: 2011.07.25. 20:43:59
Ariel már írt egy jó megoldást a felvető problémájára, amivel direkt vesztőkön (0 TP-s trükközők) kívül mást, kár nem ér. Lehet, hogy túlragozzuk...
Idézet: Ariel - 2011.07.24. 10:52:05
Amit én mondtam, ott számolódik, hogy hány portyából csinálta meg a karakter a küldit. Ha megvan neki 5 portyából, és a tp amit közben szerzett nem kevesebb mint az ezalatt maximális lefelé ütéssel szerezhető tp, akkor nem kap extra tp-t. Aki 10 portya alatt csinálja meg, annak 10 győztes portyára számolódik a minimum tp, és ha ennél kevesebb amit szerzett, akkor kiegészül erre a minimumra.
Így ha valaki direkt veszít folyamatosan, az fog kapni tp-t. De senki nem kap plusz tp-t, ha küldizés alatt összeszedte azt a minimumot, amit maximális lefelé ütéssel kapott volna a portyákért.
Idézet: Ariel - 2011.07.24. 10:52:05
Amit én mondtam, ott számolódik, hogy hány portyából csinálta meg a karakter a küldit. Ha megvan neki 5 portyából, és a tp amit közben szerzett nem kevesebb mint az ezalatt maximális lefelé ütéssel szerezhető tp, akkor nem kap extra tp-t. Aki 10 portya alatt csinálja meg, annak 10 győztes portyára számolódik a minimum tp, és ha ennél kevesebb amit szerzett, akkor kiegészül erre a minimumra.
Így ha valaki direkt veszít folyamatosan, az fog kapni tp-t. De senki nem kap plusz tp-t, ha küldizés alatt összeszedte azt a minimumot, amit maximális lefelé ütéssel kapott volna a portyákért.
Dátum: 2011.07.25. 16:50:43
Az alap reklamáció nem a jó, hanem az extrém LE/TP-nek szólt, ami ebben az esetben végtelen, a Térkapunál meg jól behatárolható.
Dátum: 2011.07.22. 18:35:50
Gondolkoztam ezen, mert olyan kesze-kuszának tűnt. Valakinek megéri, valakinek nem? Ha 0 LE-vel támadva csinálod a krit varis küldit, akkor az tényleg nem látszik vonzónak. A bevétel 20 kLE, de kell hozzá poti, becsúszhat egy-egy győzelem. Mondjuk nettó 15 kLE marad, igaz, hogy a TP 0, de mire elég ez még ha 3 ilyent is lenyomsz egy nap, 3 naponta +1 az IQ-ra? Ezért nem csinálná senki. Szerintem a csavar a lélekszívásban van. A játékos sok LE-vel megy veszíteni, elbukik csatánként 1000 LE-t, tehát a küldi alatt a teljes küldi bevételt, csakhogy közben csatánként nettó 4 kLE-ket szív magába. Mondjuk 20 csata alatt teljesítve a küldit, 80 kLE nettó 0 TP-vel. Ez már megéri és így jogosan röhögnek ki minket a +20 spm-s fejlesztésünkkel....
Szóval, vagy blokkolni a támadóként vesztett csatánál az LE szívást, vagy tényleg kell a vesztes csatára a TP. Az ismétlő küldi TP-vel való büntetése az olyan, mint a C-vitamin a szívinfarktusra...
Szóval, vagy blokkolni a támadóként vesztett csatánál az LE szívást, vagy tényleg kell a vesztes csatára a TP. Az ismétlő küldi TP-vel való büntetése az olyan, mint a C-vitamin a szívinfarktusra...
Dátum: 2011.07.21. 22:39:53
Ezt az egyéni és szövetségi dolog kombinációt jól át kell gondolni mielőtt bevezetésre kerülne. Rengeteg vitát és feszültséget okozhat egyes karik figyelmetlensége, nemtörődömsége. Kirúgásokkal, felbomlásokkal, törlésekkel...
Alternatív javaslat (ha egyébként nagy a tetszése az egyéni teljesítés mérésének is), hogy legyen egy relatíve könnyen teljesíthető minimum 2-3 küldetésből, további jutalom differenciálás nélkül (az úgyis van bőven az Eventekben).
Így, csak szupertápolós (TP álló) és az abszolút lusta karik maradnának kívül.
Alternatív javaslat (ha egyébként nagy a tetszése az egyéni teljesítés mérésének is), hogy legyen egy relatíve könnyen teljesíthető minimum 2-3 küldetésből, további jutalom differenciálás nélkül (az úgyis van bőven az Eventekben).
Így, csak szupertápolós (TP álló) és az abszolút lusta karik maradnának kívül.