Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Szörnyidézés
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1081 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
21. hozzászólás - 2017.11.15. 21:07:22 (Válasz Offsboy #20 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2017.11.15. 20:09:49
Persze kérdés, hogy szerintetek a játékosoknak jelenleg interakcióra vagy energiakoncentrátumra van szüksége inkább.

Nem tudom, energiakoncentrátumból toltam már feljebb az IQ-t, de interakcióból még nem
Pontszám: 6.07
kedvencUnr34lFérfi
Végzetúr tehetség
234 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
22. hozzászólás - 2017.11.15. 23:26:08 (Válasz Miklós #17 hozzászólására.)
2017. Feb. 17. óta vagyok a V1-en és még azóta sem sikerült leklónozni újra adatbázist ( 9 hónapja biztosan nem volt frissítve ) nem tudok semmit kipróbálni teszt szerveren mint az új Szörnyidézést sem ( ez is tele lesz majd hibával ) , ez is egy NAGY PROBLÉMA szerintem elég aktív játékos vagyok, ott a jó példa a csatlós arénával tele volt hiba amit már az éles indítás előtt ki lehetett volna javítani, ezt sem tudtam tesztelni


ui. teljes mértékben megértem azokat a játékosokat akik abbahagyják
V1 - Unr34l - Azúr Légió ex-JólesőHullaszag (V5)
Pontszám: 8.38
kedvencShadowrun1990Férfi
Végzetúr mester
304 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
23. hozzászólás - 2017.11.16. 06:46:39
Tesztelőkhöz néhány kérdés: szörnykreáláskor a karakter milyen bónuszait veszi fel a szörny? Számítanak a következők: csatlósbónusz, esszencia(kritikus ütés/varázslat, kivégzés), robbantás, támadás/őrjöngés itala? Csata menete hogy néz ki? UV-s viadalhoz hasonlóan addig csatázok, amíg az egyikőnk ÉP-je el nem fogy? Segítségkéréskor a segítő milyen bónuszait kapom meg? További tulajdonságbónuszt vagy +sebzést kapok a szörny ellen? Van erre valami korlát?

Nagyon szívesen tesztelnék én is, de ahogy olvasom még V1 aktuális adatbázisa sem frissült, nem hogy a többi világoké!

Jutalomlistára néhány további ötlet: aranydukát, kryxónium és unobtánium fókusz.

Esetleg jöhetne még egy új fétis is:

Kronofétis(alapszint 150/200): minden 50. szintje után 1 perccel csökken a sajtolás és térkapu újrahasználati ideje, 250. szint felett minden további 50. szint után +1 CSP-t kapsz naponta. Passzívan is működik.
V2 Shadowrun
Pontszám: 8.12
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
24. hozzászólás - 2017.11.16. 07:48:00 (Válasz Shadowrun1990 #23 hozzászólására.)
A csatlósbónuszos tulajdonságértékeket kapja a szörny 1-1ben téged klónoz. Kritikusok a tiéddel azonosak, releváns harci AF-ek.
Csata sima csata, mint egy térkapu. Ami Ép-je marad, annyiról indul a követkető csatánál, amire 5 perced van. Elég lineáris, nem számít hogy valójában erősebb vagy-e a szörnynél, mert sok csatából is lenyomhatod, ő látványosan gyengül. Legalább az ÉP-t kellene sokszorozni a szörnynek, ha valóban nem egyértelmű csatát akarunk. Pláne ha lesz segítő is. Amit egyébként nem találtam most.

Megvehető buffok, a mai összes szörnyvadászatodra (csak egy vehető meg!)

+10% minden tulajdonságodra. Ár: 10 ektoplazma
+20% minden tulajdonságodra. Ár: 50 ektoplazma
+20% minden tulajdonságodra. Ár: 5 őskő
+30% minden tulajdonságodra. Ár: 10 őskő
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.20
kedvencShadowrun1990Férfi
Végzetúr mester
304 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
25. hozzászólás - 2017.11.16. 08:19:29 (Válasz Offsboy #24 hozzászólására.)
Ebben a formában jelenleg nincs benne jóformán semmi kihívás! Mindenképpen az UV-s viadalhoz hasonló harcrendszerre lenne szükség. Tehát addig üssük a szörnnyel egymást, amíg az egyikőnk ki nem fekszik! Ha egy harcot elbukunk lehessen ugyanúgy újrapróbálkozni, de a szörny gyógyuljon maximális ÉP-re. Ne mindig az legyen, mint pl. a térkapunál, csatlóscsatáknál stb., hogy automatikusan nyerünk, anélkül, hogy kicsit is megerőltetnénk magunkat. Valódi kihívásra lenne szükség, nem automatikus, előre kiszámított győzelemre!
V2 Shadowrun
Pontszám: 8.75
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
26. hozzászólás - 2017.11.16. 10:23:46 (Válasz Shadowrun1990 #25 hozzászólására.)
Egyetértek.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.20
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3221 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
27. hozzászólás - 2017.11.16. 15:03:03
Idézet: Offsboy - 2017.11.15. 20:09:49
hogy ki, milyen eredménnyel lépett vele interakcióba.

Idővel ebből azért elég masszív adatfolyam lenne, ha mindent kiírnánk. Esetleg egy olyan lehet, hogy kijelezzük, hányan győzték le, és ki volt az utolsó

Az igazi interakció az lenne, ha a szörny gazdája erősíthetné a szörnyét/szörnyeit folyamatosan, akár 1-1 ellenfél ellen is. Listázható lenne kik milyen eredménnyel támadják a szörnyét, és aki ellen akar, tudna erősíteni; és a támadó fél is látná hogy kik, milyen erősítést fejlesztettek ellene.

Hát, ez már olyan, mintha feltaláltuk volna a portyázást, ez már szerintem megvan a játékban.
Ez a fejlesztés PVE, mert az eddigi felmérések alapján erre volt inkább igény. A jutalmak listáját természetesen bővíteni fogjuk, ez csak a kezdeti default lista volt.

Idézet: Shadowrun1990 - 2017.11.16. 08:19:29
Mindenképpen az UV-s viadalhoz hasonló harcrendszerre lenne szükség. Tehát addig üssük a szörnnyel egymást, amíg az egyikőnk ki nem fekszik! Ha egy harcot elbukunk lehessen ugyanúgy újrapróbálkozni, de a szörny gyógyuljon maximális ÉP-re. Ne mindig az legyen, mint pl. a térkapunál, csatlóscsatáknál stb., hogy automatikusan nyerünk, anélkül, hogy kicsit is megerőltetnénk magunkat. Valódi kihívásra lenne szükség, nem automatikus, előre kiszámított győzelemre!

Ez nem működik. Itt kvázi bárki bárkit üthet, nemcsak azzal a 8 emberrel harcolhatsz, akivel ütőtávban / egy kategóriában vagytok. Az alacsonyabb szintű karakterek semmit nem tudnának megölni, ha a szörny maxra gyógyulna. A kihívás itt is megvan, az éles játékban egy nap korlátozott számú próbálkozásod lesz, ha abból és a buffokkal sem sikerül győznöd, akkor a szörny tényleg maxra gyógyul.
A jutalom attól függ egyébként, milyen erős ellenfelet győzöl le. Minél erősebbet, annál több a jutalom. Ha akarod, ütögetheted az 1. szintű "orkokat" hogy legyen belőle heti 1 energiakoncetrátumod, ha akarod, akkor a legerősebb játékosok szörnyeit támadod, hogy komolyabb tápot szerezz belőle.
Ez egy olyan rendszer, ahol különböző erősségű ellenfelek vannak, te választhatsz, melyiket támadod meg, de a jutalom is attól függ. Ennél nem hiszem, hogy dinamikusabb lehetne az egész.
Amin még gondolkodtunk, hogy az egészet megfejeljük speciális célokkal is, amikre lehet hajtani, megadott jutalmakért.
Pl. győzz le 100 szörnyet, kapsz 1 sajtoló medált, győzz le 1000 szörnyet, kapsz 1 verempálcát, győzz le egy legalább 200. szintű szörnyet, győzz le egyetlen hét alatt 2000 össz-szintnyi szörnyet, stb.
Megértem azt is, hogy a játék legerősebb, a többiektől messze elhúzó karakterei számára valószínűleg nem lesz elég "komoly kihívás". De ezen lehet segíteni azzal, hogy manuálisan megbuffolunk pár KH tagot, és ők is hoznak létre néhány félisten hatalmú szörnyet.
Pontszám: 7.73
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3221 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
28. hozzászólás - 2017.11.16. 15:30:54
Egyébként van a dologban jócskán interakció is, de ezt meghagyom nektek, hogy kilogikázzátok, miért
Pontszám: 7.73
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
29. hozzászólás - 2017.11.16. 15:50:18 (Válasz Miklós #27 hozzászólására.)
Megértem azt is, hogy a játék legerősebb, a többiektől messze elhúzó karakterei számára valószínűleg nem lesz elég "komoly kihívás"

Ez inkább szándék kérdêse. Oké, ne tároljunk minden xart. De - mondjuk AF pontból, úgyis az is haszontalan már -, lehessen végtelenítve erősíteni a megidézett szörnyeket. Fix költségért, fix %os bónuszokat lehessen pluszban adni, a teremtéskor, végtelenítve. Nincs azzal semmi baj, ha a Top50 szörnyét nem győzik le egyből, csak miután hozzáerősödtek a lentebbiek.
Ha szerinted erős KH klónok bármit megoldanak, akkor mondjuk eleve baj van.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 9.10
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
30. hozzászólás - 2017.11.16. 19:20:18 (Válasz Miklós #27 hozzászólására.)
Illetve elég sok érdemi dologra, felvetésre nem reagáltál. Pl. mi értelme az offnezív tulajdonságoknak így hogy nem UV a csata? Válaszolok: semmi. Védekezés, Iq, egészség, meg szeremcse befolyásolja csak a szörny életben maradását.

Utolsó vérig csatához még:
Ez nem működik. Itt kvázi bárki bárkit üthet, nemcsak azzal a 8 emberrel harcolhatsz, akivel ütőtávban / egy kategóriában vagytok. Az alacsonyabb szintű karakterek semmit nem tudnának megölni, ha a szörny maxra gyógyulna.

Ez egyszerűen nem igaz. Most van 8 ember az ütőtávjában, de pont hosszabb távú cél lesz az eggyel feljebbi bajnoki kategória győztes szörnyklónját legyőzni, ha még fejleszt a játékos a karin. A megidézett szöny statjai állandóak, nem fejlődnek, míg a kari igen. Ésígytovább a követlezőt, stb.

Jelenlegi rendszer egy rakás komposzt lesz, mert az ütőtávban lévő játékosok erősségtől függetlenül simán le fognak nyomni minden szörnyet, mert 3-4-5 csatányi lehetőségük lesz, míg szerencsétlen szörny csak gyengül.

Megint az automatikus győzelmet azonosítjuk a sikerélménnyel.


* Ja, most nézem még az állatokat se másolja ez a szerencsétlen szörny, na így aztán tényleg nagyon sok eséllyel indul a túlélésért.

Azt hiazem ezt a "fejlesztést" már nem akarom megvárni.
A hozzászólást Offsboy módosította 2017.11.16. 19:27:04-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.80
kedvencShadowrun1990Férfi
Végzetúr mester
304 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
31. hozzászólás - 2017.11.16. 21:49:14
Itt kvázi bárki bárkit üthet, nemcsak azzal a 8 emberrel harcolhatsz, akivel ütőtávban / egy kategóriában vagytok. Az alacsonyabb szintű karakterek semmit nem tudnának megölni, ha a szörny maxra gyógyulna. A kihívás itt is megvan, az éles játékban egy nap korlátozott számú próbálkozásod lesz, ha abból és a buffokkal sem sikerül győznöd, akkor a szörny tényleg maxra gyógyul.


A fenti résszel én sem értek egyet! A lényeg azon lenne, hogy az UV viadal mintájára történjenek a csaták, elvonatkoztatva attól, hogy ki mekkora szintű vagy ki kinek az ütőtávjába tartozik! Pont ettől lenne izgalmas az egész, hogy bárki bárkinek a szörnyét támadhatja SZABADON. A saját példámat nézve 99. szintűként nyilván nem fogom megütni a nálam jóval erősebb, magasabb karakterek szörnyeit, ha azt látom, hogy semmi esélyem. Ezenfelül is még bőven lesznek olyan karakterek, akik szintben jóval fölöttem járnak, mégis letudom győzni a szörnyeiket, ha kell akkor egy kis segítséggel. Legalább lesz kihívás, hogy ha pl. azt látom, hogy XY szörnyéhez már csak egy kevés hiányzik, elemezhetem a csatákat és látni fogom, hogy legközelebbre mi az amit még fejlesztenem kell(TÖ/SZÖ vagy akár mindkettő), később annál nagyobb lesz a sikerélmény! Az UV-s harcrendszer izgalma pont abban rejlik, hogy végig mennek a csaták egészen addig, míg az egyik fél ÉP-je teljesen el nem fogy, az egészség tulajdonság itt is jelentős szerepet kapna. Továbbra is szerintem így lenne a legélvezetesebb ez a fejlesztés, illetve ha az újbóli próbálkozásnál max ÉP-ről kezdene a szörny! Bőven lesz így is mindenki számára olyan célpont, ahol sikert érhet el.

Akik pedig végképp nem boldogulnak, azoknak továbbra is adott a lehetőség:
Ha akarod, ütögetheted az 1. szintű "orkokat" hogy legyen belőle heti 1 energiakoncetrátumod...
A hozzászólást Shadowrun1990 módosította 2017.11.16. 22:24:12-kor
V2 Shadowrun
Pontszám: 8.13
kedvencShadowrun1990Férfi
Végzetúr mester
304 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
32. hozzászólás - 2017.11.16. 21:57:15 (Válasz Shadowrun1990 #31 hozzászólására.)
Illetve Offsboy írja, hogy a teremtett szörnynek harcoló állatai sincsenek! Jó lenne, ha másolná azokat is, mert így jelenleg tényleg nagyon gyenge! Nagyon jó fejlesztés lehetne, kár lenne elrontani...
V2 Shadowrun
Pontszám: 8.13
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3221 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
33. hozzászólás - 2017.11.17. 10:53:33
Baraty frissítette a teszt szerveren a karaktereket, úgyhogy akinek korábban nem volt V1-es karaktere, de azóta csinált, az is ki tudja most próbálni a fejlesztést

Offsboy:
Miért jó az, ha legyőzhetetlen szörnyet csinálsz? Ha te vagy a legerősebb játékos, és még buffolsz rá valamit, azért az elég kemény kihívás lesz Lehet, hogy buffok vásárlásával az a 3-4 ember, aki mögötted van, le fogja tudni győzni, de más nemigen. És mire a többiek felfejlődnek, már csinálsz úgyis egy új klónt, ami még erősebb lesz.
Mi értelme az offenzív tulajdonságoknak: nagyon is sok. Ha a szörnyed nem üt vissza, akkor csak egy sok ÉP-s boxzsákot kreáltál Az is egy módja a szörnykihívás nehezítésének, ha a te dögöd 3 kör alatt lelövi a támadókat.
Állatok klónozása: ebben igazatok van, ez szükséges, megoldjuk valahogy!
Pontszám: 6.82
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
34. hozzászólás - 2017.11.17. 11:03:09 (Válasz Miklós #33 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2017.11.17. 10:53:33

Miért jó az, ha legyőzhetetlen szörnyet csinálsz? Ha te vagy a legerősebb játékos, és még buffolsz rá valamit, azért az elég kemény kihívás lesz Lehet, hogy buffok vásárlásával az a 3-4 ember, aki mögötted van, le fogja tudni győzni, de más nemigen.

Más valóban nem tudja legyőzni, CSAKIS AZ, aki segítséget kér ettől a 3-4 embertől. Ja, várj; akkor mindenki.
Mindegy, hagyjuk.


*
Az is egy módja a szörnykihívás nehezítésének, ha a te dögöd 3 kör alatt lelövi a támadókat.

Na csak még ez. A támadó fel tudja magát gyógyítani 2 csata között, tehát nem tudom ezen pontosan mit értesz.

Miért jó az, ha legyőzhetetlen szörnyet csinálsz?

Mert hosszútávú célt adsz a játékosoknak? Mert örülni fog a jelenleg 200. szintű, ha 50 szint múlva legyőzi az 1-2 éve generált akkori top karakter szörnyét? Mert sikerélményt szerez a felfelé jövő karakter is, hogy - ha már velem példálóztál -, legyőzi Offsboy szörnyét? Amire egyébként nem lenne máshogy esélye?
A hozzászólást Offsboy módosította 2017.11.17. 14:57:30-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.20
népszerűFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1325 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
35. hozzászólás - 2017.11.17. 11:44:40 (Válasz Miklós #33 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2017.11.17. 10:53:33
Baraty frissítette a teszt szerveren a karaktereket, úgyhogy akinek korábban nem volt V1-es karaktere, de azóta csinált, az is ki tudja most próbálni a fejlesztést


el felejtetted ide írni , hogy 70es szinttől lehet tesztelni , vagyis aki csinál v1es karit hogy ki próbálja az se fog hirtelen 70 szintet lépni

miért nem lehet egyszer végre egy össz világ klón szervert csinálni teszteléshez ..

mindig ugyanazok tesztelhetnek , pedig nyilván más világon is van olyan akit érdekelne a teszt üzem .

Mellesleg emlékszek pár éve volt egy teszt szerver valami miatt ahol minden világ minden elmúlt két hétbe aktív játékos karija le volt klónozva egy közös szerverre ...
Pontszám: 8.57
kedvencRowinaNő
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
36. hozzászólás - 2017.11.17. 13:15:30 (Válasz Fsanyi82 #35 hozzászólására.)
Gondolom azért mert van aki minden világra ugyanarról az e-mail címről regisztrált és így több karaktere is lenne, egyetlen belépéshez.
De ez megoldható lenne úgy hogy mindenki csak a legmagasabb szintű karakterét kapná meg a teszt világra.
A V1-es 56. szintű karakteremmel én sem tudok tesztelni jelenleg, de a V6-os 122. szintű karakteremmel engem is érdekelne a dolog.
V1 - Gaia
V2 - Peninek klánja
V5 - Salto Mortale
V6 - Pudvás Nyuszitappancs
Pontszám: 8.88
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3221 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
37. hozzászólás - 2017.11.17. 16:53:04 (Válasz Offsboy #34 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Más valóban nem tudja legyőzni, CSAKIS AZ, aki segítséget kér ettől a 3-4 embertől. Ja, várj; akkor mindenki.

Ezt nem egészen értem, ilyen opció tudomásom szerint jelenleg nincs, hogy egy erős játékos segít neked legyőzni a szörnyet. A te szörnyedet a szörnyidézésre képes játékosok 95%-a megkarcolni sem fogja tudni

Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Na csak még ez. A támadó fel tudja magát gyógyítani 2 csata között, tehát nem tudom ezen pontosan mit értesz.

Nem mind1, hogy egy szörny már a varázslattal kifektet, vagy tudom végig ütni, ezen simán múlhat, hogy lemegy-e a 3 próbából vagy sem.

Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Mert hosszútávú célt adsz a játékosoknak? Mert örülni fog a jelenleg 200. szintű, ha 50 szint múlva legyőzi az 1-2 éve generált akkori top karakter szörnyét?

Erre írtam (nem tudom, mennyire próbálgattad a dolgot), hogy a szörnyedet idővel elengeded, és idézel helyette erősebbet. Tehát mire az alacsony szintű kari elérné a kitűzött célt, és elég erős lenne, hogy kihívja a te 200. szintű óriássárkányodat, addigra már egy 250. szintű megadémon fogja helyette várni

Fsanyi: igen, az esemény csak 70. szinttől elérhető. Sajnos, az összes világot összeimportálni egybe, indexeket harmonizálni stb. nagyon durva meló, de talán előbb-utóbb meg fogjuk tudni oldalni. Addig annyit tudok mondani vigasztalásul, hogy hamarosan úgyis bekerül az éles világokra, és ott majd ki tudja mindenki próbálni.
Pontszám: 7.73
kedvencShadowrun1990Férfi
Végzetúr mester
304 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
38. hozzászólás - 2017.11.17. 17:39:29
Idézet: Miklós - Ma, 16:53:04
Ezt nem egészen értem, ilyen opció tudomásom szerint jelenleg nincs, hogy egy erős játékos segít neked legyőzni a szörnyet. A te szörnyedet a szörnyidézésre képes játékosok 95%-a megkarcolni sem fogja tudni

Idézet: Miklós - 2017.09.20. 11:17:42
A csatákhoz segítséget is kérhetsz egy másik játékostól, aki már szintén tud szörnyeket kihívni. Egy játékos csak egy másiknak segíthet egy napon. A segítségkérésedet ezen az oldalon, vagy az eseményekben tudja ő jóváhagyni.

Az a maradék 5% miért probléma? Idővel úgy is egyre többen fogják legyőzni, mivel az épp akkor megidézett szörnyének statjai nem változnak, viszont a karakterek folyamatosan fejlődnek, erősödnek. Illetve írod, hogy a szörny csak akkor pusztul el, ha elég sokan legyőzték, tehát bőven lesz lehetőségük a gyengébb karaktereknek is hozzáerősödniük. Amúgy is mi értelme lenne az egésznek, ha egyből majdnem mindenki lezúzná a top1 szörnyet?
Idézet: Miklós - Ma, 16:53:04
Erre írtam (nem tudom, mennyire próbálgattad a dolgot), hogy a szörnyedet idővel elengeded, és idézel helyette erősebbet. Tehát mire az alacsony szintű kari elérné a kitűzött célt, és elég erős lenne, hogy kihívja a te 200. szintű óriássárkányodat, addigra már egy 250. szintű megadémon fogja helyette várni

Ezt megint nem értem miért probléma? Ahogy idővel elég erős lesz a 200. szörny legyőzéséhez, ugyanúgy idővel szintén megerősödik, hogy legyőzze a 2. 250. szintű szörnyét is stb.! Egy karakternek lehet egyszerre több aktív, legyőzésre váró szörnye is:
Idézet: Miklós - 2017.09.20. 11:17:42
Minden játékos minden egyes szörnyét csak egyszer győzheted le. Ha több szörnye van, először az elsőt, utána a másodikat stb. kell legyőzni.
V2 Shadowrun
Pontszám: 9.07
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
39. hozzászólás - 2017.11.17. 19:50:05 (Válasz Shadowrun1990 #38 hozzászólására.)
Pontosan ugyanezekről beszétem, köszönöm. Miklós, amit nem tudsz már a tök gagyi "érvekkel" sem megcáfolni, azt letagadod hogy nem is volt ilyenről szó? Nemár. Ismerünk már pár éve ahhoz hogy ezen átlássunk. Részemről téma lezárva. Egyetlen épkézláb választ sem írtál, betűről betűre butaságokkal van tele a reakciód, nincs nekem erre energiám. Nagyon jó lesz úgy a fejlesztés, ahogy gondolod.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.57
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szörnyidézés
40. hozzászólás - 2017.11.18. 14:33:16
Bug: láthatatlanul is lehet támadni.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.21
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!