Idézet: Miklós - 2014.12.18. 14:10:27 Nyilván a legegyszerűbb lenne berakni egy, nem a játékos tulajdonságai, hanem pusztán a szintje alapján számolt karakter kreálni, de itt viszont nagy a veszély, hogy sok játékos megölhetetlen ellenfelet fog kapni, és/vagy más karakterek pedig 1 ÉP-t se sebződve, dögunalmas csaták milliárdjait nyomják. Arra is gondoltunk, hogy az ellenfeleket a kalandok próbáihoz hasonlóan, az adott szintű karakterek átlagából hozzuk létre, de a kalandoknál is előfordult, hogy bizonyos játékosokat így túl nehéz feladat elé állítottuk.
Lehetne a klón tulajdonságainak meghatározásánál megnézni hogy mennyi a kalandok által generált érték (az erőseknek ez kedvezne), valamint a jelenlegi rendszer, a saját érték %-a (ez a gyengébb kariknak kedvezne, gyakorlatilag nem változna nekik semmi, ha gyengébbek a kaland átlagnál). E két érték közül megnézni melyik a kisebb, és az lenne a végső, bekerülő érték.
Nyilván nem látok rá a teljes játékosállományra, van olyan, akinek még ez sem jelentene megoldást?