Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
1. hozzászólás - 2013.06.24. 16:25:26
1. hozzászólás - 2013.06.24. 16:25:26
Végzetúr tervek 2013. június
Összeírtam minden ötletet és javaslatot, amiből válogatjuk, hogy mit fogunk fejleszteni a jövőben:
Szövetségek
Kezdők kútbeépítése:
Ha egy világ elég idős, a kutat gyorsabban tudja tölteni a karakter, pl. kap szinttől függő bónuszt rá.
Szövetségi küldetések:
lehessen közben is bekapcsolódni.
A szövi küldetéseknél az inaktív karakterek (pl. katakombában pihenők) kevésbé számítsanak valamilyen módon.
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.
Új Szövetségi épületek:
Az élet fája. Fejlesztési doksi már ki van rakva, a többi, alábbi épület hamarosan bekerül.
Szövetségbe való jelentkezés.
A szövetség tudjon feltételt megadni
- minimális építés szintnek a megléte
- minimális szintnek a megléte
A jelentkezők pedig tudjanak az aktiv szövetségekre szürni.
Kis szövik felzárkóztatása epikussal: csökkentett licit idő (akár magasabb kincseskamra szint által), gyakrabban ugorjon a kincstábla. megvásárolható epikus ellen egyszer használatos "epikus rakétavető" ami nagyon sokat sebez az epikusba.
Szövetségi háború reformja.
Világok összevonása, új világok indítása.
Bajnokin ne kapjál azonos szintű klónt!
Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.
Epikus kalandok - minden 10, de csak 100. szinttől és ha legalább X kalandot teljesített. A jutalom szerencsekerék ritka kincs.
Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.
Nem harci varázslatok (Aurri ötlete alapján)
Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására.
Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).
Sisakszilánkért megvehető elhasználódó tárgyak.
Napi rutinok oldal továbbra is kidob ha vásárolok /dukát, ital, csomag/. Úgy kellene megoldani mint a konstit. Így a fejlesztéssel együtt is feleslegesen sokk a kattolás.
feladatok: ötlet: kétszer egymás után ugyanazt a küldit ne adja ki.
Ha valaki lentről támad nagyon magas szintre, veszithessen akár sok LE-t.
Lehessen öskőért azonnalivá tenni: sebgyógyitás, idomitás, láthatatlanság megszüntetés
A szövetségbe belépek oldalon csak az aktiv szövik jöjjenek fel. Aki még nincs szöviben, az a napi rutinok oldalon lássa azokat a szöviket,
amiket legutóbb alapítottak és beléphet hozzájuk.
Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.
állatgyakorlásnál a confirm irja ki, hány órára küldöm el az állatot.
Támadó nevének kiírása a támadási oldalon a confirm ablakba.
Fenti (öltözetváltós) sávba tudatturbó váltás.
Térkapus csatáknál látszódjon, volt-e kincs.
Huzalozott sebgyógy mindig max ép-1-be rakjon
bajnoki epikus térkapus stb csaták átrakhatók legyenek archivumba. A bajnoki megoldható, a többi sajnos nem. Archivumban 3-nál több oldal is megnézhető legyen. A bajnokin is meg lehessen nézni a cuccokat, mint portyánál.
A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet VAGY 4 db átváltható legyen más esszenciára a konverterrel.
Szövi küldiknél inkább hátralevő feladat legyen kiirva.
A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.
Szövi top listánál kiírni, ki hány küldetést csinált meg.
Kviz admin tudjon megjelölni kérdést (jóváhagyottat is) és ezekre az adminban rá lehessen szürni.
Templomnál ha újat kapna rákérdezzünk, hogy biztos akar-e új templomot kapni. Ha kérhetsz új templomot, sárguljon ki a gomb.
bajnokin top kategóriában a saját klónodnak legyen medálja, v alacsonyabb kategóriából is lehessen klón, ha a tiedben nincs.
kőműveskanál számitson xenó eventnél is
kalandtalálás esélyét ideiglenesen növelő holmi
vadássz le 15 kis szörnyet csökkenteni a számot.
láthatatlanságnak legyen alternativája, pl. nyerj kincset a kincseskamrából.
őrjöngés italt ha iszol, azt irja ki a csata elején, hogy felhöpintesz egy támadás italt.
Felcser AF képesség: minél magasabb szintről ütnek, annál többet gyógyitson vissza.
mini EH-nál a LE max 100 TP után járjon, különben többet ad, mint a EH.
állatájulás a csatában más szinnel legyen
kvizkérdés besorolását tudják az adminok módositani
Chat maradjon minimalizálva következő belépéskor. Online szövi tagok legyenek láthatóak, ha ezt engedélyezik. Ha privátban rádírnak ugorjon fel a chat. Chat optimalizálása androidos telefonra.
Vadászzsákmánynál:
Jelenleg __ állatot foghatsz be.
Jelenleg __ kalandot találhatsz.
További játékos ötletek: lehetne olyan ősköves funkció, ami nem termelne lét, de segítene egyes dolgokban és élményszámban menne, pl:
- 5 állat viselése egy napra egy hónapban egyszer ****
- 1,1-1,2* TP szerzés egy napra egy hónapban egyszer
- +1 kör entitás és epik ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- dupla vastag bőr entitás és epikus ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- 55-ös kronokompenzáció egy hónapban egyszer
Bronz energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 10-10%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*1 sisakszilánk
Ezüst energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 25-25%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*3 sisakszilánk
Arany energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 50-50%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*6 sisakszilánk
Összeírtam minden ötletet és javaslatot, amiből válogatjuk, hogy mit fogunk fejleszteni a jövőben:
Szövetségek
Kezdők kútbeépítése:
Ha egy világ elég idős, a kutat gyorsabban tudja tölteni a karakter, pl. kap szinttől függő bónuszt rá.
Szövetségi küldetések:
lehessen közben is bekapcsolódni.
A szövi küldetéseknél az inaktív karakterek (pl. katakombában pihenők) kevésbé számítsanak valamilyen módon.
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.
Új Szövetségi épületek:
Az élet fája. Fejlesztési doksi már ki van rakva, a többi, alábbi épület hamarosan bekerül.
Szövetségbe való jelentkezés.
A szövetség tudjon feltételt megadni
- minimális építés szintnek a megléte
- minimális szintnek a megléte
A jelentkezők pedig tudjanak az aktiv szövetségekre szürni.
Kis szövik felzárkóztatása epikussal: csökkentett licit idő (akár magasabb kincseskamra szint által), gyakrabban ugorjon a kincstábla. megvásárolható epikus ellen egyszer használatos "epikus rakétavető" ami nagyon sokat sebez az epikusba.
Szövetségi háború reformja.
Világok összevonása, új világok indítása.
Bajnokin ne kapjál azonos szintű klónt!
Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.
Epikus kalandok - minden 10, de csak 100. szinttől és ha legalább X kalandot teljesített. A jutalom szerencsekerék ritka kincs.
Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.
Nem harci varázslatok (Aurri ötlete alapján)
Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására.
Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).
Sisakszilánkért megvehető elhasználódó tárgyak.
Napi rutinok oldal továbbra is kidob ha vásárolok /dukát, ital, csomag/. Úgy kellene megoldani mint a konstit. Így a fejlesztéssel együtt is feleslegesen sokk a kattolás.
feladatok: ötlet: kétszer egymás után ugyanazt a küldit ne adja ki.
Ha valaki lentről támad nagyon magas szintre, veszithessen akár sok LE-t.
Lehessen öskőért azonnalivá tenni: sebgyógyitás, idomitás, láthatatlanság megszüntetés
A szövetségbe belépek oldalon csak az aktiv szövik jöjjenek fel. Aki még nincs szöviben, az a napi rutinok oldalon lássa azokat a szöviket,
amiket legutóbb alapítottak és beléphet hozzájuk.
Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.
állatgyakorlásnál a confirm irja ki, hány órára küldöm el az állatot.
Támadó nevének kiírása a támadási oldalon a confirm ablakba.
Fenti (öltözetváltós) sávba tudatturbó váltás.
Térkapus csatáknál látszódjon, volt-e kincs.
Huzalozott sebgyógy mindig max ép-1-be rakjon
bajnoki epikus térkapus stb csaták átrakhatók legyenek archivumba. A bajnoki megoldható, a többi sajnos nem. Archivumban 3-nál több oldal is megnézhető legyen. A bajnokin is meg lehessen nézni a cuccokat, mint portyánál.
A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet VAGY 4 db átváltható legyen más esszenciára a konverterrel.
Szövi küldiknél inkább hátralevő feladat legyen kiirva.
A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.
Szövi top listánál kiírni, ki hány küldetést csinált meg.
Kviz admin tudjon megjelölni kérdést (jóváhagyottat is) és ezekre az adminban rá lehessen szürni.
Templomnál ha újat kapna rákérdezzünk, hogy biztos akar-e új templomot kapni. Ha kérhetsz új templomot, sárguljon ki a gomb.
bajnokin top kategóriában a saját klónodnak legyen medálja, v alacsonyabb kategóriából is lehessen klón, ha a tiedben nincs.
kőműveskanál számitson xenó eventnél is
kalandtalálás esélyét ideiglenesen növelő holmi
vadássz le 15 kis szörnyet csökkenteni a számot.
láthatatlanságnak legyen alternativája, pl. nyerj kincset a kincseskamrából.
őrjöngés italt ha iszol, azt irja ki a csata elején, hogy felhöpintesz egy támadás italt.
Felcser AF képesség: minél magasabb szintről ütnek, annál többet gyógyitson vissza.
mini EH-nál a LE max 100 TP után járjon, különben többet ad, mint a EH.
állatájulás a csatában más szinnel legyen
kvizkérdés besorolását tudják az adminok módositani
Chat maradjon minimalizálva következő belépéskor. Online szövi tagok legyenek láthatóak, ha ezt engedélyezik. Ha privátban rádírnak ugorjon fel a chat. Chat optimalizálása androidos telefonra.
Vadászzsákmánynál:
Jelenleg __ állatot foghatsz be.
Jelenleg __ kalandot találhatsz.
További játékos ötletek: lehetne olyan ősköves funkció, ami nem termelne lét, de segítene egyes dolgokban és élményszámban menne, pl:
- 5 állat viselése egy napra egy hónapban egyszer ****
- 1,1-1,2* TP szerzés egy napra egy hónapban egyszer
- +1 kör entitás és epik ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- dupla vastag bőr entitás és epikus ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- 55-ös kronokompenzáció egy hónapban egyszer
Bronz energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 10-10%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*1 sisakszilánk
Ezüst energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 25-25%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*3 sisakszilánk
Arany energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 50-50%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*6 sisakszilánk
Pontszám: 7.43