Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
1. hozzászólás - 2013.06.24. 16:25:26
Végzetúr tervek 2013. június

Összeírtam minden ötletet és javaslatot, amiből válogatjuk, hogy mit fogunk fejleszteni a jövőben:

Szövetségek
Kezdők kútbeépítése:
Ha egy világ elég idős, a kutat gyorsabban tudja tölteni a karakter, pl. kap szinttől függő bónuszt rá.

Szövetségi küldetések:
lehessen közben is bekapcsolódni.
A szövi küldetéseknél az inaktív karakterek (pl. katakombában pihenők) kevésbé számítsanak valamilyen módon.
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.

Új Szövetségi épületek:
Az élet fája. Fejlesztési doksi már ki van rakva, a többi, alábbi épület hamarosan bekerül.

Szövetségbe való jelentkezés.
A szövetség tudjon feltételt megadni
- minimális építés szintnek a megléte
- minimális szintnek a megléte
A jelentkezők pedig tudjanak az aktiv szövetségekre szürni.

Kis szövik felzárkóztatása epikussal: csökkentett licit idő (akár magasabb kincseskamra szint által), gyakrabban ugorjon a kincstábla. megvásárolható epikus ellen egyszer használatos "epikus rakétavető" ami nagyon sokat sebez az epikusba.

Szövetségi háború reformja.

Világok összevonása, új világok indítása.
Bajnokin ne kapjál azonos szintű klónt!

Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.

Epikus kalandok - minden 10, de csak 100. szinttől és ha legalább X kalandot teljesített. A jutalom szerencsekerék ritka kincs.

Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.

Nem harci varázslatok (Aurri ötlete alapján)

Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására.


Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).

Sisakszilánkért megvehető elhasználódó tárgyak.


Napi rutinok oldal továbbra is kidob ha vásárolok /dukát, ital, csomag/. Úgy kellene megoldani mint a konstit. Így a fejlesztéssel együtt is feleslegesen sokk a kattolás.

feladatok: ötlet: kétszer egymás után ugyanazt a küldit ne adja ki.

Ha valaki lentről támad nagyon magas szintre, veszithessen akár sok LE-t.

Lehessen öskőért azonnalivá tenni: sebgyógyitás, idomitás, láthatatlanság megszüntetés

A szövetségbe belépek oldalon csak az aktiv szövik jöjjenek fel. Aki még nincs szöviben, az a napi rutinok oldalon lássa azokat a szöviket,
amiket legutóbb alapítottak és beléphet hozzájuk.

Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.

állatgyakorlásnál a confirm irja ki, hány órára küldöm el az állatot.
Támadó nevének kiírása a támadási oldalon a confirm ablakba.

Fenti (öltözetváltós) sávba tudatturbó váltás.

Térkapus csatáknál látszódjon, volt-e kincs.

Huzalozott sebgyógy mindig max ép-1-be rakjon

bajnoki epikus térkapus stb csaták átrakhatók legyenek archivumba. A bajnoki megoldható, a többi sajnos nem. Archivumban 3-nál több oldal is megnézhető legyen. A bajnokin is meg lehessen nézni a cuccokat, mint portyánál.

A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet VAGY 4 db átváltható legyen más esszenciára a konverterrel.

Szövi küldiknél inkább hátralevő feladat legyen kiirva.

A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.

Szövi top listánál kiírni, ki hány küldetést csinált meg.

Kviz admin tudjon megjelölni kérdést (jóváhagyottat is) és ezekre az adminban rá lehessen szürni.

Templomnál ha újat kapna rákérdezzünk, hogy biztos akar-e új templomot kapni. Ha kérhetsz új templomot, sárguljon ki a gomb.

bajnokin top kategóriában a saját klónodnak legyen medálja, v alacsonyabb kategóriából is lehessen klón, ha a tiedben nincs.

kőműveskanál számitson xenó eventnél is

kalandtalálás esélyét ideiglenesen növelő holmi

vadássz le 15 kis szörnyet csökkenteni a számot.

láthatatlanságnak legyen alternativája, pl. nyerj kincset a kincseskamrából.

őrjöngés italt ha iszol, azt irja ki a csata elején, hogy felhöpintesz egy támadás italt.

Felcser AF képesség: minél magasabb szintről ütnek, annál többet gyógyitson vissza.

mini EH-nál a LE max 100 TP után járjon, különben többet ad, mint a EH.

állatájulás a csatában más szinnel legyen

kvizkérdés besorolását tudják az adminok módositani

Chat maradjon minimalizálva következő belépéskor. Online szövi tagok legyenek láthatóak, ha ezt engedélyezik. Ha privátban rádírnak ugorjon fel a chat. Chat optimalizálása androidos telefonra.

Vadászzsákmánynál:
Jelenleg __ állatot foghatsz be.
Jelenleg __ kalandot találhatsz.

További játékos ötletek: lehetne olyan ősköves funkció, ami nem termelne lét, de segítene egyes dolgokban és élményszámban menne, pl:

- 5 állat viselése egy napra egy hónapban egyszer ****
- 1,1-1,2* TP szerzés egy napra egy hónapban egyszer
- +1 kör entitás és epik ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- dupla vastag bőr entitás és epikus ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- 55-ös kronokompenzáció egy hónapban egyszer

Bronz energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 10-10%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*1 sisakszilánk

Ezüst energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 25-25%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*3 sisakszilánk

Arany energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 50-50%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*6 sisakszilánk
Pontszám: 7.43
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
2. hozzászólás - 2013.06.24. 17:04:44
Epikus kaland, kíváncsi vagyok.

Állatok evolúciója még jobban! Tenyészteni is lehet?

Játékos ötletek:

- 5 állat viselése egy napra egy hónapban egyszer ****
- 1,1-1,2* TP szerzés egy napra egy hónapban egyszer
- +1 kör entitás és epik ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- dupla vastag bőr entitás és epikus ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- 55-ös kronokompenzáció egy hónapban egyszer


Semmilyen formában nem támogatom, az uralkodó pálcáját, csökkentené, tudom, hogy csak x időre, de akkor is. Aki akarja vásárolja meg.

+kör, szívósság öve féle...így is lehet esszenciával csinálni, aki nagyon szeretne.

Kronokompenzáció, majd ha leküzdötték a fertőzést, mehet nyugodtan, ha meg nem hajlandó áldozni érte, akkor ez van.

Nem támogatom a pénzért vásárolt pluszokat.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 8.51
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
3. hozzászólás - 2013.06.24. 17:22:34 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2013.06.24. 16:25:26
További játékos ötletek: lehetne olyan ősköves funkció, ami nem termelne lét, de segítene egyes dolgokban és élményszámban menne, pl:

- 5 állat viselése egy napra egy hónapban egyszer ****
- 1,1-1,2* TP szerzés egy napra egy hónapban egyszer
- +1 kör entitás és epik ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- dupla vastag bőr entitás és epikus ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- 55-ös kronokompenzáció egy hónapban egyszer
Egyetértek Viszokkal, nekem sem tetszenek. Az 5 állat, +1 kör LE-t is termel az aláhúzott szöveggel ellentétben. A +TP sem élmény, hanem előnyszerzés, csak nem feltétlen LE-ben mérve. 55-ös krono csak tudatos játékosoknak hiányzik, ők pedig már elérhetik nagyon hamar, kivéve, ha kifejezetten nem akar szintetlépni.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 6.55
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
4. hozzászólás - 2013.06.24. 18:22:30 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Szép kis lista.
Ezek az energiaitalok nagyon durvának tűnnek, remélem csak április 1-én jelennek meg a játékban.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.48
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
5. hozzászólás - 2013.06.24. 19:10:21
Ezek a "további játékos ötletek" iszonyatosan durvának tűnnek!
Semmikép nem javasolnám! Brutálisan ki lehetne használni a dolgot...
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.04
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
6. hozzászólás - 2013.06.24. 19:14:44
A részemről várt fejlesztések jellemzői az alábbiak lennének:

- bugjavítások
- játék gyorsítása
- játék olcsóbbá tétele

Nekem ez a három a legfontosabb jelenleg. Nagyon jól hangzik az epikus kaland, és sok más is a listáról, de ezeket fontosabbnak tartom.

Nagyjából kiszámoltam milyen összegeket fizetek ki most, és fizettem ki korábban a játékra. Ezért én semmi olyan fejlesztést nem tudok már támogatni, ami őskőbe kerül, akkor sem, ha az nekem nagyobb előny, mint esetleg azoknak, akik nem fizetik már meg.

Nekem bőven sok az az idő, amit foglalkozhatok a játékkal jelenleg.

A lista egyes elemei nem tetszenek, az energia italok létjogosultsága is erősen megkérdőjelezhető.
Pontszám: 8.81
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
7. hozzászólás - 2013.06.24. 19:18:22 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Nézzük...

Idézet: Miklós - 2013.06.24. 16:25:26
Végzetúr tervek 2013. június

Összeírtam minden ötletet és javaslatot, amiből válogatjuk, hogy mit fogunk fejleszteni a jövőben:

Szövetségek
Kezdők kútbeépítése:
Ha egy világ elég idős, a kutat gyorsabban tudja tölteni a karakter, pl. kap szinttől függő bónuszt rá.

Ez jó!

Szövetségi küldetések:
lehessen közben is bekapcsolódni.
A szövi küldetéseknél az inaktív karakterek (pl. katakombában pihenők) kevésbé számítsanak valamilyen módon.
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.

Nem értem, katakombába 1 napra is el lehet menni, nyugodtan számíthat a küldikben, maximum ha már 1-2 hete van ott, akkor ne számítson.
Az 5%-os kútnövelést se érzem olyan vészesen nehéznek, szerintem maradhatna, de ha egy bizonyos kútmére fölött csökken ez az arány, ám legyen.

...
Szövetségbe való jelentkezés.
A szövetség tudjon feltételt megadni
- minimális építés szintnek a megléte
- minimális szintnek a megléte
A jelentkezők pedig tudjanak az aktiv szövetségekre szürni.

Ez kell! Ne tudjanak 1. szintűek jelentkezni top szövikbe.

...
Szövetségi háború reformja.

Remélem nem veszik el ez a pont újabb évekre

Világok összevonása, új világok indítása.
Bajnokin ne kapjál azonos szintű klónt!

Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.

Azok, akik kiadtak X kavicsot a világváltásra, biztos "örülnek" ennek


Epikus kalandok - minden 10, de csak 100. szinttől és ha legalább X kalandot teljesített. A jutalom szerencsekerék ritka kincs.

Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.

Érdekes ötlet

...Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására.

Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).

Sisakszilánkért megvehető elhasználódó tárgyak.

Most a platina erre jó, ezt lehetne fejleszteni.

...feladatok: ötlet: kétszer egymás után ugyanazt a küldit ne adja ki.

Ha valaki lentről támad nagyon magas szintre, veszithessen akár sok LE-t.

Visszaélésre ad okot. Ha jól tudom, az elején ezért is lett ez korlátozva.

...
Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.

Vagy írja ki a számukat...

...
Fenti (öltözetváltós) sávba tudatturbó váltás.

Térkapus csatáknál látszódjon, volt-e kincs.

Huzalozott sebgyógy mindig max ép-1-be rakjon

bajnoki epikus térkapus stb csaták átrakhatók legyenek archivumba. A bajnoki megoldható, a többi sajnos nem. Archivumban 3-nál több oldal is megnézhető legyen. A bajnokin is meg lehessen nézni a cuccokat, mint portyánál.

A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet VAGY 4 db átváltható legyen más esszenciára a konverterrel.

Ezt nem igazán értem, miért pont a felejtés esszencia?

...
láthatatlanságnak legyen alternativája, pl. nyerj kincset a kincseskamrából.

Kezdek ezzel nagyon egyetérteni, sorozatban 5. alkalommal kaptam meg...

További játékos ötletek: lehetne olyan ősköves funkció, ami nem termelne lét, de segítene egyes dolgokban és élményszámban menne, pl:

- 5 állat viselése egy napra egy hónapban egyszer ****
- 1,1-1,2* TP szerzés egy napra egy hónapban egyszer
- +1 kör entitás és epik ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- dupla vastag bőr entitás és epikus ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- 55-ös kronokompenzáció egy hónapban egyszer

Egyetértek a többiekkel. Nem kell. 5 állatot betolják bajnoki nevezés napjára és fixen megvan a plusz.


Bronz energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 10-10%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*1 sisakszilánk

Ezüst energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 25-25%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*3 sisakszilánk

Arany energia ital
Hatása: 12 (24) órára megnöveli a tulajdonságokat 50-50%-kal (kivéve egészség és mágia) támadás esetén.
Ára: 5 őskő és szint*6 sisakszilánk

Ez valóban április 1-ei hír lehet
A hozzászólást Craslorg módosította 2013.06.24. 19:30:39-kor
Pontszám: 7.75
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
8. hozzászólás - 2013.06.24. 19:19:43 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2013.06.24. 16:25:26
Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.


Nekem 150-160. szint környékén ne dobálja a bronz sz@rokat, csak mert nincs a tárgylistámban! Inkább nézegetem a kincseimet.
A hozzászólást Alendaar módosította 2013.06.24. 19:32:41-kor
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.04
fórumozóD4vidFérfi
Végzetúr mester
1548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
9. hozzászólás - 2013.06.24. 19:25:45
Szét ment az egész...
A hozzászólást D4vid módosította 2013.06.24. 19:26:15-kor
Pontszám: 5.62
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
10. hozzászólás - 2013.06.24. 19:31:08 (Válasz D4vid #9 hozzászólására.)
jav.
Pontszám: 7.75
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
11. hozzászólás - 2013.06.24. 19:33:13 (Válasz Craslorg #10 hozzászólására.)
Nálam volt a gond, Cras?
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.04
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
12. hozzászólás - 2013.06.24. 20:08:35 (Válasz Craslorg #7 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2013.06.24. 19:18:22

Az 5%-os kútnövelést se érzem olyan vészesen nehéznek, szerintem maradhatna, de ha egy bizonyos kútmére fölött csökken ez az arány, ám legyen.
Amilyen kicsi a kutatok, én sem aggódnék emiatt a küldi miatt

Ha valaki lentről támad nagyon magas szintre, veszithessen akár sok LE-t.

Visszaélésre ad okot. Ha jól tudom, az elején ezért is lett ez korlátozva.

Nem látom, hogy ebben hol van lehetőség a visszaélésre. Az alacsonyabb szintűtől azért nem lehet rabolni, mert a szintkülönbség védi a kisebbet. De ha a kisebb szintű támad, akkor rizikó nélkül támadhatja a nagyobbat, mert ha nagy szintkülönbség esetén veszít, akkor sem bukik LE-t. Aki akart, eddig is át tudott adni egyik karakterről másikra LE-t, nem ez a változtatás nyitja meg a kiskaput, ugyanis ez csak nagy szintkülönbségekre vonatkozik.

A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet VAGY 4 db átváltható legyen más esszenciára a konverterrel.

Ezt nem igazán értem, miért pont a felejtés esszencia?

Mert az ember nagyon ritkán felejti le a szakértelmeit, és a maradék eszencia semmire sem jó (89 db van belőle a zsákomban).
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.97
kedvelt tagBalumaciFérfi
Végzetúr tehetség
228 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
13. hozzászólás - 2013.06.24. 20:26:24
azt is fel lehetne venni hogy ne dobáljon a szerencsekerék x szint vagy x db felett végzet medált meg ultraimplantot, szerintem van pár ember akinek ezek nem érnek már semmit.
Pontszám: 5.46
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
14. hozzászólás - 2013.06.24. 20:45:33 (Válasz Balumaci #13 hozzászólására.)
Abból sosem elég... ( végzetmedál ) Az ultraimplantban egyetértek, ha megvan a négy vagy 5 darab... Nekem 141. szintü létemre napi 3 forgatás + sorsjegyek ellenére még egy sem esett. Epikus láda is csak egy darab jött nemrég. Hú de sajnálom azokat akik nem tudnak velük mit kezdeni...
A hozzászólást ADZSI76 módosította 2013.06.24. 20:56:33-kor
Pontszám: 6.10
irritálóSandman010Férfi
Végzetúr mester
446 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
15. hozzászólás - 2013.06.24. 20:49:07
Nagyon sok ötlet,javaslat mint mindig is. Majd válogatnak belőle az üzemeltetők/fejlesztők mi lesz és mi nem.
Ezek közül nekem most egy mondat piszkálja nagyon ám az orromat igenis ("ha alacsonyabb szintű karakter nagyon magasan üt felfelé azaz jóval magasabb szintű karit támad be,több LE-t veszíthessen"). Röhej. Eddig is végig a tendencia az volt és az is marad,hogy a magasabb és erősebb karakterek rávetik magukat a gyengébb és alacsonyabb szintű karakterekre. Ne is beszélje nekem itt be senki ám az ellenkezőjét! Ma is volt szerencsém látni a szövinkbe egyet a sok csatajelentés közül,hogy 145-ös szintű karakter leverte,lezúzta a 108-as szintű karaktert! Igazán már határt kellene szabni igenis a fejlesztőknek abban,hogy mennyi legyen a felfelé illetve lefelé ütések karakterszintkorlátjai portyázáskor. Mondjuk max.10-20 szint,de nem ám több. Tudja mindenki,hogy ebben merről fúj a szél azaz mi a bűnös ebben! Magas szinteken már alig vannak hasonló vagy közel hasonló szintű karik így a kicsik szívják meg. Ez ugyebár kevés játékost feltételez a világokban igenis. Nemcsoda hát ha ennek egyik folyamodványaként inkább a 100%-os fertőzöttség a karakternek,hogy a gazdája tudjon hasonló hordabelieket is támadni "pluszba" a kevés,itt-ott fellelhető célpont mellé,hogy neki is legyen a portyázásoknál néminemű játékélménye a Nagyokkal szemben úgymond.


U.i: Bocsika 104-es szintű karakter volt és nem 108-as,de ez a leírtakon nem változtat.
A hozzászólást Sandman010 módosította 2013.06.24. 20:54:57-kor
Valahol Valamerre a Végzetúrban azaz V3:-))
Bár a legjobb a Home Sweet Home azaz a H2O:-DDD
Pontszám: 3.84
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
16. hozzászólás - 2013.06.24. 20:53:53 (Válasz Ariel #12 hozzászólására.)
"Ha valaki lentről támad nagyon magas szintre, veszithessen akár sok LE-t.

Visszaélésre ad okot. Ha jól tudom, az elején ezért is lett ez korlátozva.

Nem látom, hogy ebben hol van lehetőség a visszaélésre. "

Akkor olvasd el mégegyszer Ariel és értelmezd. Jó sok LE-vel, xar karival jó sokat bukok a havernak, esetleg valakinek akivel priviben lebizniszelek magamnak érte egy kis honoráriumot... Az ilyesmit visszaélésre és magyarul nevezve csalásra lehet használni. Utol lehetne érni kis karikkal a "semmit sem csináló" bajnokikat halmozó karikat és se perc alatt még jobban feltápolni öket.
Vak aki ezt nem látja...
-----------------

mod: Nem szóltam semmit, had jöjjön a fejlesztés... Jól jön majd az extra LE, majd leboltolom az ütötávomban lévökkel...
A hozzászólást ADZSI76 módosította 2013.06.24. 21:02:10-kor
Pontszám: 5.86
irritálóSandman010Férfi
Végzetúr mester
446 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
17. hozzászólás - 2013.06.24. 20:57:00 (Válasz ADZSI76 #16 hozzászólására.)
Na erről az ominózus mondatról írtam én is az előbb.
Nagyon nem kellene ám tovább szuperüberelni a már jól felhízott vagy akár tápos "Nagyokat".
Nem játék a játék klasszikusan mondva. Ez így semmiképpen. Mindamellett az ilyen "Nagyok" abszolút csekély játékintelligenciával vannak megáldva. Hasonlattal élve nem nagy kunszt egy 10 éves gyereket elverni egy 40-esnek saccperkábé. Miért nem foglalkoznak ezek a hasonló kaliberűekkel????
A hozzászólást Sandman010 módosította 2013.06.24. 21:10:09-kor
Valahol Valamerre a Végzetúrban azaz V3:-))
Bár a legjobb a Home Sweet Home azaz a H2O:-DDD
Pontszám: 3.84
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
18. hozzászólás - 2013.06.24. 21:07:54 (Válasz Sandman010 #15 hozzászólására.)
Mondd neked az valamit, hogy szubplazma?
Pontszám: 7.75
irritálóSandman010Férfi
Végzetúr mester
446 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
19. hozzászólás - 2013.06.24. 21:11:17 (Válasz Craslorg #18 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2013.06.24. 21:07:54
Mondd neked az valamit, hogy szubplazma?


Mindjárt megnézem az idegen szavak és kifejezések szótárában!
Valahol Valamerre a Végzetúrban azaz V3:-))
Bár a legjobb a Home Sweet Home azaz a H2O:-DDD
Pontszám: 3.84
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
20. hozzászólás - 2013.06.24. 21:35:57 (Válasz ADZSI76 #16 hozzászólására.)
Idézet: ADZSI76 - 2013.06.24. 20:53:53
Akkor olvasd el mégegyszer Ariel és értelmezd. Jó sok LE-vel, xar karival jó sokat bukok a havernak, esetleg valakinek akivel priviben lebizniszelek magamnak érte egy kis honoráriumot... Az ilyesmit visszaélésre és magyarul nevezve csalásra lehet használni. Utol lehetne érni kis karikkal a "semmit sem csináló" bajnokikat halmozó karikat és se perc alatt még jobban feltápolni öket.
Vak aki ezt nem látja...

A helyzet az, hogy te nem látod át, és már megint fölöslegesen okoskodtál...
Amit említesz, azt már most is meg tudod csinálni. Nem az fog lehetőséget adni rá, hogy alacsonyabb szintű karakter is tud majd LE-t bukni azokban a csatákban, amiket nagyobbak ellen indít. A kisebb szintű karaktert a nagyobbal már most is tudod tömni. A változástól nem fognak elszaporodni a csalások, de megszűnik az az abnormális állapot, hogy a kisebb karakter nagyobbat támadva akkor sem veszít LE-t a csatában ha több millió LE van nála.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.98
Oldal: 1234567
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője