ez azért nagyon hiányzik a piramis alól (az idézet a templom alól származik):
"A teljes rituálé végrehajtására még 22 napod, 4 órád és 48 perced van. Újabb templomot csak ezután kereshetsz fel."
Valahol azért nem ártana figyelni arra is, hogy ne kényszerítsük a játékost ész nélküli pazarlásra:
pl: a bűvös állateledelnek legyen egy reális alternatívája karakter szintjéhez, vagy a karakter legmagasabb állat szintjéhez mért meggyőzőkészség szakértelemben, mert aki áldozott nem kevés őskövet a familiárisra és költött azok moráljára mivel nem "lecserélhetők", az gyakorlatilag nem kap cserébe semmit, ennyi erővel áldozz 24 őskövet is lehetne a küldetés...
------------ MÁS ---------
Azért lehetne egy kicsit javítani a piramis event jellegén, hogy az "érdekessége" tovább fennmaradjon, mint az első 24 óra...
pl azzal, hogy nem látszik előre az egész, 3 naponta újabb szint nyílik meg és egy visszaszámláló mutatná, hogy mennyi idő múlva történik meg a dolog. Mindenkinek a felhasznált idő számlálója addig pörögne, amíg az épp látszó legfelső szint kincsét át nem veszi, és az összidő + dekrétumok mutatják meg, hogy mennyi időt használt fel. A toplistában jó lenne megjeleníteni ezt az összeget.
változások a mostani rendszerhez képest:
- van 3 "óra", két közös, ami a piramis adatait mutatja(hátra levő teljes event idő és a következő szint megjelenéséig hátra levő idő), és egy saját óra, ami a felhasznált idő mutatja
- nincs lefutva az első (15) hely az első héten, nyílt a verseny az utolsó szint megnyitásáig
- a zsákbamacska jelleg miatt az event érdekessége tovább fennmarad, 3 naponta ismétlődő flame a fórumon
- a rendszer minden további nélkül bővíthető akár oldalágakkal is, amiket nem kötelező megcsinálni, de opcionális jutalmak lehetnek benne pl: 3*3-as mini templom annak aki dekrétum nélkül csinálja meg az adott szintet