Re: Undo policy
36. hozzászólás - 2012.03.17. 02:52:44
Miklós,
Lassan eljutunk arra a szintre, hogy ne cs.sztessük az ügyfélszolgálatot.
Emberek vagyunk, mindenki hibázik (belefut egy szkarásba, kisajtol egy nagy dögöt stb.).
Most ezt a topicot azért hoztad létre, hogy ne kérjünk segítséget nagyobb problémák esetén?
Persze, nyeljük le a békát, és 10 szint után kapunk egy plusz növelhető szakértelmet.
VF-el ez kicsit gázos.
Adjuk el a rubin triászunkat, zafír csillagunkat, ha nem "ugat" a rendszer, hogy ez epikus tárgy, és tegyünk úgy, mint ha ez csak egy baki lenne, de a játékban atom nagy hátrány.
Komolyan h.lyének nézel minket?
A legtöbb játékos felnőtt, tanult ember, aki nem csinál naponta bakikat.
Nem rinyál, a hibáit belátja.
Ettől függetlenül, félre kattinthat, ahogy én is tettem, és az ügyfélszolgálat a TE morbid topicodra hivatkozva sz.rt sem csinált. A levelezés alatt két perc lett volna visszaállítani azt, amit én elrontottam.
Mindenki ismeri a szabályokat, a GYIK-ot.
Próbáljuk betartani, te meg betartasz nekünk...
Kérdezem én, hogy aki több 100k-t nyomott bele a játékba (tiszteletem a kivételnek!), az fél évente nem fordulhat segítségért, mert elszúrt valamit?
"Mint cég azonban természetesen maximális ügyfél elégedettségre törekszünk. Éppen ezért az ügyf. szolgálat tényleg próbál minden esetben segíteni. Csakhogy, a legtöbb ilyen eset igen körülményes. nagyon nehéz kideríteni, hogy tényleg úgy volt-e, és nagyon körülményes a dolgok visszacsinálása. Épp ezért az ilyen esetek általában Baratynál kötnek ki, aki minden egyes ilyen problémával eltölt egy csomó időt. Odáig jutottunk, hogy ez sajnos már a játék fejlesztés rovására megy. "
Attól nagyon elégedettek leszünk, ha a segítség nem jön, idézet a TE kis írásodból oszt jónapot...?!
Baratyt nem lehet klónozni, max. felvenni egy munkaerőt, aki ezzel foglalkozik, tény.
A csomó idő meg arra menne el, hogy csak nerfeljük az ősköves játékosokat, mint a nemrég benyomott szerencsekerék?
Tudod, egy normális játékban, normális játékosok normális hangvételt, segítséget várnak el azért amiért fizettek. (Biri szavaival élve, veszek egy kiló kenyeret, és fizetek érte, nem ingyen van!)
Vannak olyan elszúrt dolgok, amiket egy pillanat alatt vissza lehetne állítani.
Te is meg tudnád csinálni, ha nem a blogoddal foglalkoznál állandóan...
Nyeld le te is a békát párszor, aztán kíváncsi leszek, hogy is viszonyulsz a dolgokhoz.
Büszke vagyok rá, hogy egy MAGYAR játékkal játszok évek óta!
Válság ide-oda, nem én vagyok az egyetlen aki őskövet vesz, amiért bizonyos szolgáltatásokat elvár (ide tartozik a segítségnyújtás!)
Komolyan gondolod cégvezetőként, hogy ezzel a mentalitással növelni fogod a népszerűséged, és ugrásszerűen megnő a prémium játékosok száma?
Család, munka, hiteltörlesztések mellett nyomjuk jó pár éve, a kemény mag.
Jó párszor csalódtam a mentalitásodban, élőben a találkozókon, online egy Ultra fejlesztés után!
Könnyű Baratyt, és minket hibáztatni, ahelyett, hogy belátnád, nem vagyunk ROBOTOK, hibázunk néha!
Véleményem szerint a legjobb magyar játéknak ártasz, ha nem változtatsz szemléletet, csak "korlátozod" azt, amire sokaknak tényleg nagyon szüksége lenne!
Szebb jövőt!
"A világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. Bár az elsőben nem vagyok biztos."
A. Einstein
Pontszám: 8.79