Undo policy
1. hozzászólás - 2012.03.01. 12:07:57
1. hozzászólás - 2012.03.01. 12:07:57
Időről időre kapunk kéréseket azzal kapcsolatban, hogy "elrontottam valamit, kérlek, csináljátok vissza nekem, mert óriási hátránnyal jár ez számomra!"
Annak idején egy ilyen nagyon katasztrofális következményekkel járó "félrekattintásról" tudtunk, ha valaki kisajtolta véletlenül a magas szintű állatát. Erre akkor be is raktunk egy undo funkciót.
De az ügyfélszolgálat azóta is kap ilyen kisebb-nagyobb volumenű problémákkal kapcsolatos kérdéseket.
"Véletlenül eladtam az aukciós házban 10 aranydukátért az epikusból szerzett gyűrűmet."
"Véletlenül a lélekkufárnál rossz sisakot vásároltam meg."
stb.
A magánvéleményem, hogy én, mint játékos, ha egy játékban ilyen hibát követek el, lenyelem a békát, én rontottam el. Előfordulhat, hogy próbálkozom, hátha visszaadják, de ha nem lehet, akkor elfogadom, nincs harag.
Mint cég azonban természetesen maximális ügyfél elégedettségre törekszünk. Éppen ezért az ügyf. szolgálat tényleg próbál minden esetben segíteni. Csakhogy, a legtöbb ilyen eset igen körülményes. nagyon nehéz kideríteni, hogy tényleg úgy volt-e, és nagyon körülményes a dolgok visszacsinálása. Épp ezért az ilyen esetek általában Baratynál kötnek ki, aki minden egyes ilyen problémával eltölt egy csomó időt. Odáig jutottunk, hogy ez sajnos már a játék fejlesztés rovására megy.
Jelenleg vannak dolgok, amiket az ügyfélszolgálat meg tud csinálni, ezekkel nincs is probléma. Ráadásul, ahogy látjuk, milyen gondok vannak, ezeket a lehetőségeket folyamatosan bővítjük, hogy minél több problémában tudjunk segíteni. És fogunk fejleszteni olyan, a játékon belüli undo funkciókat is, mint a sajtolás visszaállítása. Próbáljuk a felületet is úgy fejleszteni, hogy csökkenjen a hibázás lehetősége.
De amiért ezt a postot írom most: azokban az esetekben, amikor az ügyfélszolgálat tud segíteni, akkor megteszünk minden tőlünk telhetőt. De vannak esetek, ahol sajnos nem tudunk segíteni, egészen egyszerűen azért, mert fizikai képtelenség. Nem lehet minden félrekattintást egy gombnyomással visszacsinálni. Ha kapsz egy confirm ablakot, olvasd el, mit kérdez. Fontos dolgokat ne csinálj középső egérgombbal (új ablakban, confirm nélküli katitntás). Stb.
Ha tehát elutasító választ kap valaki, ne az ügyfélszolgálatra haragudjon. Szeretnénk tehát mindenkinek mindenben segíteni, de ez nem mindig megoldható. Köszönjük a megértéseteket!
Annak idején egy ilyen nagyon katasztrofális következményekkel járó "félrekattintásról" tudtunk, ha valaki kisajtolta véletlenül a magas szintű állatát. Erre akkor be is raktunk egy undo funkciót.
De az ügyfélszolgálat azóta is kap ilyen kisebb-nagyobb volumenű problémákkal kapcsolatos kérdéseket.
"Véletlenül eladtam az aukciós házban 10 aranydukátért az epikusból szerzett gyűrűmet."
"Véletlenül a lélekkufárnál rossz sisakot vásároltam meg."
stb.
A magánvéleményem, hogy én, mint játékos, ha egy játékban ilyen hibát követek el, lenyelem a békát, én rontottam el. Előfordulhat, hogy próbálkozom, hátha visszaadják, de ha nem lehet, akkor elfogadom, nincs harag.
Mint cég azonban természetesen maximális ügyfél elégedettségre törekszünk. Éppen ezért az ügyf. szolgálat tényleg próbál minden esetben segíteni. Csakhogy, a legtöbb ilyen eset igen körülményes. nagyon nehéz kideríteni, hogy tényleg úgy volt-e, és nagyon körülményes a dolgok visszacsinálása. Épp ezért az ilyen esetek általában Baratynál kötnek ki, aki minden egyes ilyen problémával eltölt egy csomó időt. Odáig jutottunk, hogy ez sajnos már a játék fejlesztés rovására megy.
Jelenleg vannak dolgok, amiket az ügyfélszolgálat meg tud csinálni, ezekkel nincs is probléma. Ráadásul, ahogy látjuk, milyen gondok vannak, ezeket a lehetőségeket folyamatosan bővítjük, hogy minél több problémában tudjunk segíteni. És fogunk fejleszteni olyan, a játékon belüli undo funkciókat is, mint a sajtolás visszaállítása. Próbáljuk a felületet is úgy fejleszteni, hogy csökkenjen a hibázás lehetősége.
De amiért ezt a postot írom most: azokban az esetekben, amikor az ügyfélszolgálat tud segíteni, akkor megteszünk minden tőlünk telhetőt. De vannak esetek, ahol sajnos nem tudunk segíteni, egészen egyszerűen azért, mert fizikai képtelenség. Nem lehet minden félrekattintást egy gombnyomással visszacsinálni. Ha kapsz egy confirm ablakot, olvasd el, mit kérdez. Fontos dolgokat ne csinálj középső egérgombbal (új ablakban, confirm nélküli katitntás). Stb.
Ha tehát elutasító választ kap valaki, ne az ügyfélszolgálatra haragudjon. Szeretnénk tehát mindenkinek mindenben segíteni, de ez nem mindig megoldható. Köszönjük a megértéseteket!
Pontszám: 8.59