Portyázás ablak - megszűnt a rendezhetőség
1. hozzászólás - 2008.11.14. 14:40:17
1. hozzászólás - 2008.11.14. 14:40:17
A portyázás ablakban, ha rákattintottál a szintre, szövetségre, tulajdonságösszegre stb. akkor a program e szerint a szempont szerint lerendezte az adatbázist, és ezután megjelenitette az első 10 találatot. ha ismét megnyomtad, akkor másik irányba rendezte, és megjelenitett igy is 10 találatot.
Ez a funkció még a legelején került be a programba, akkor a kisebb számú tesztelő miatt általában szinte mindenki megjelent a portya ablakban, aki megfelelt az adott szűrési feltételeknek, és a fenti funkció egy egyszerű rendezés volt az adott ablakra.
Most azonban, amikor már sokezer játékos van, más a helyzet.
A portyázás ablak véletlenszerűen választott ellenfeleket ad ki, akik a szűrési feltételeknek (horda, szintkülönbség vagy éppen szövetség) megfelelnek, és támadhatóak. A program elsősorban 100%-kos játékosokat próbál kiadni - olyanokat, akiket az elmúlt 3 órában nem támadtak, így minimalizáljuk a "zaklatásokat", és a zsákmány is maximális, 100%-kos lesz.
A rendezés használata után viszont már nem véletlenszerű találatok jelennek meg, hanem az adott szempont szerint leggyengébb vagy legerősebb karakterek. Tehát igy kényelmesen le lehetett kérni az összes támadható játékos közül a legalacsonyabb szintűt és azok közül is a legalacsonyabb tulajdonságút, aki támadható.
Ez egy fantasztikus kényelmi funkció, amelyről én már el is feledkeztem, és egyáltalán nem az volt a célja, mint amire most használják. A rendezés célja kizárólag az volt, hogy a portyázás során felhozott, kb. 10 véletlenszerű találatot lerendezze.
Így viszont rengetegen mindig egy-egy adott szint leggyengébb játékosait támadták. Nemcsak, amikor 100%-ban voltak, hanem még 80, 60 stb. százalékban is (sokan azt sem tudják, mi az a szám az LE oszlopban, és már csak azért is azt támadták, aki mellett kisebb szám volt, mert azt hitték, az gyengébb). Aki nem 3 óránként 1x, hanem 4x támadnak, annak nem sok esélye van a "felállásra".
Summa summárum, a "rendezési" funkciót kikötöttük. A portyázás gombot megnyomva, és a szűrési feltételeket beállitva (szándékosan nincs olyan, hogy 10. szintűeket támadok, csak olyat, hogy max 2 szintkülönbséggel támadok) véletlenszerű ellenfeleket kapsz, minden bizonnyal találsz köztük olyat, ki megfelelő kihivás lesz. Fontos dolog, hogy a támadásnál minél több lehetőséget kapj, és te dönthess, hogy kit támadhass, de arra nincs szükség, hogy mindig mindenki a létező legoptimálisabb ellenfelet üthesse.
Lehet erre mondani, hogy "akkor mindenki a toplistából fog támadni". Ha a toplistából támadsz, ott nem látszik a segitségnyújtás, az alacsony életpont és egy csomó más minden, könnyen lehet, hogy 10 embert kell végignyomkodnod, amig ellenfelet találsz. Így remélhetőleg erre csak néhány őrült lesz képes, a többiek használják a portyázást, és nem az lesz, hogy a játékosok 90%-ka ugyanazt a 10%-kot üti.
Köszönjük a megértéseteket!
Ez a funkció még a legelején került be a programba, akkor a kisebb számú tesztelő miatt általában szinte mindenki megjelent a portya ablakban, aki megfelelt az adott szűrési feltételeknek, és a fenti funkció egy egyszerű rendezés volt az adott ablakra.
Most azonban, amikor már sokezer játékos van, más a helyzet.
A portyázás ablak véletlenszerűen választott ellenfeleket ad ki, akik a szűrési feltételeknek (horda, szintkülönbség vagy éppen szövetség) megfelelnek, és támadhatóak. A program elsősorban 100%-kos játékosokat próbál kiadni - olyanokat, akiket az elmúlt 3 órában nem támadtak, így minimalizáljuk a "zaklatásokat", és a zsákmány is maximális, 100%-kos lesz.
A rendezés használata után viszont már nem véletlenszerű találatok jelennek meg, hanem az adott szempont szerint leggyengébb vagy legerősebb karakterek. Tehát igy kényelmesen le lehetett kérni az összes támadható játékos közül a legalacsonyabb szintűt és azok közül is a legalacsonyabb tulajdonságút, aki támadható.
Ez egy fantasztikus kényelmi funkció, amelyről én már el is feledkeztem, és egyáltalán nem az volt a célja, mint amire most használják. A rendezés célja kizárólag az volt, hogy a portyázás során felhozott, kb. 10 véletlenszerű találatot lerendezze.
Így viszont rengetegen mindig egy-egy adott szint leggyengébb játékosait támadták. Nemcsak, amikor 100%-ban voltak, hanem még 80, 60 stb. százalékban is (sokan azt sem tudják, mi az a szám az LE oszlopban, és már csak azért is azt támadták, aki mellett kisebb szám volt, mert azt hitték, az gyengébb). Aki nem 3 óránként 1x, hanem 4x támadnak, annak nem sok esélye van a "felállásra".
Summa summárum, a "rendezési" funkciót kikötöttük. A portyázás gombot megnyomva, és a szűrési feltételeket beállitva (szándékosan nincs olyan, hogy 10. szintűeket támadok, csak olyat, hogy max 2 szintkülönbséggel támadok) véletlenszerű ellenfeleket kapsz, minden bizonnyal találsz köztük olyat, ki megfelelő kihivás lesz. Fontos dolog, hogy a támadásnál minél több lehetőséget kapj, és te dönthess, hogy kit támadhass, de arra nincs szükség, hogy mindig mindenki a létező legoptimálisabb ellenfelet üthesse.
Lehet erre mondani, hogy "akkor mindenki a toplistából fog támadni". Ha a toplistából támadsz, ott nem látszik a segitségnyújtás, az alacsony életpont és egy csomó más minden, könnyen lehet, hogy 10 embert kell végignyomkodnod, amig ellenfelet találsz. Így remélhetőleg erre csak néhány őrült lesz képes, a többiek használják a portyázást, és nem az lesz, hogy a játékosok 90%-ka ugyanazt a 10%-kot üti.
Köszönjük a megértéseteket!
Pontszám: 6.78