Egyetértek.
Ahhoz, hogy valaki az eseményben "jól' szerepeljen, ép-vel bírnia kell, ősköves italt, vagy LE italt kell vennie.
Nekem még az aktiválás költségének "elszámolása" is kérdéses. Lehet esett róla szó, de nincs időm mindent visszaolvasni.
Én azért valamit nem értek. A játék fontos része, hogy sikerélményt ad. Anélkül valljuk be kevesen játszanánk. Önmagában a sárkányok elleni győzelem, hogy harcban megverjük őke,t nem az. Az viszont, hogy azért olyan jutalmat kaphatunk, amitől erősebbek, ügyesebbek, némelyek okosabbak
lesznek, már inkább.
Már régen nem arról kéne beszélnünk, hogy megéri-e majd vagy sem. Alapvetőnek kellene lennie, hogy aki részt vesz, és költi rá az LE-t, csp-t, ép-t veszt, az erősebben jön ki belőle, mintha vadászgatna (hiszen az semmi kihívással nem jár).
Ráadásul az esemény így lehetne pozitív hatással azok játékára is, akik nem érnek rá egész nap a gép előtt ülni. Aki "normálisan" játszik, pontosan tudja, hogy a vadászat, az abból származó LE elköltése, térkapu, entitás, epikus, portya miatt nagyon sokat kell gép előtt lenni.
Ha játszunk a sárkány ellen, egyből egyszerűsödik az egész. Ha tisztában vagyunk vele, hogy megéri, akkor az ép-t nem portyára, egyebekre lőjük el feltétlenül, a csp-t nem hosszan tartó vadászatokra, nem görcsölnénk az LE időben történő elköltésén, egyszerűen játszunk az eseményben. Hiszen azért elég napi kétszer-háromszor belépni, és már meg is van a csp, LE elköltése. Majd 30 nap múlva beérik a gyümölcse, és lesz egy hejjehujja be szép karakterünk.
Persze itt figyelembe lehet venni, hogy pont azért ne adjon annyi tápot, hiszen gyorsítja a játékot, és effektív kevesebb időt kell a játékkal foglalkozni.
Erre azt tudom mondani, az eseménynek mindenki örül, mindenki boldog, legalább 30 napig csökken a játékra fordított időnk;)
De ha ez olyan áron "történik", hogy a karakterem gyengülhet, akkor inkább az lesz, amit mondott Miklós, napi egy sárkány, hogy a morál ne csökkenjen.
Akkor mi is az értelme az eseménynek?
Szerintem játékfejlesztői oldalról ti nem látjátok - és most furcsán fogok fogalmazni - , mennyire "ki vagyunk éhezve" valami újdonságra a játékban. Az új épületek, szakik, vagy mittomén is szép meg jó, de valami történés már nagyon kellett. VAlami versengés, olyasmi amivel foglalkozni tudunk folyamatosan.
Végre itt van valami, erre gondolkozni kell rajta;
" tetszik, üssük, de rosszul járhatok, vagy maradjak ki az eseményből, ezzel csökkentve a játékélményemet".
Ha a játéknak az a lényege, hogy egyre erősebb, táposabb karakterünk legyen, akkor ez az eseménynél miért kérdéses?
maci