Ügyfélszolgálat
1. hozzászólás - 2010.06.03. 13:51:55
1. hozzászólás - 2010.06.03. 13:51:55
Nocsak új kérdőív. Mivel nem találtam meg a szükséges válaszokat gondoltam kifejtem itt és egyúttal másokat is erre bíztatok.
Két esetben fordultam a hivatalos ügyfélszolgálathoz. Mindkét esetben gyors választ kaptam (1 munkanapon belül), tárgyilagos stílusban, tehát ezekkel nem volt gond. MIndkét esetben információt kértem, és kaptam is, ám ami az igazi gond volt, hogy a kapott információk utólag mindkét esetben hamisnak bizonyultak. Nem feltételezem, hogy rosszindulatból, de egy ügyfélszolgálatnak ennél több hozzáértéssel illenék rendelkeznie.
Gyakran keresem meg Baratyt, elsősorban bugokkal vagy hiányzó fejlesztésekkel kapcsolatban. Tőle mindig nagyon korrekt válaszokat kapok, igyekszik segíteni, ha én néztem be valamit tájékoztat erről, illetve ha nem illetékes elmondja kihez forduljak. Néha előfordul, hogy nem születik gyors megoldás a gondomra - elfelejtődés okán - ilyenkor 1-2 emlékeztető után az meg szokott oldódni.
Két esetben fordultam a hivatalos ügyfélszolgálathoz. Mindkét esetben gyors választ kaptam (1 munkanapon belül), tárgyilagos stílusban, tehát ezekkel nem volt gond. MIndkét esetben információt kértem, és kaptam is, ám ami az igazi gond volt, hogy a kapott információk utólag mindkét esetben hamisnak bizonyultak. Nem feltételezem, hogy rosszindulatból, de egy ügyfélszolgálatnak ennél több hozzáértéssel illenék rendelkeznie.
Gyakran keresem meg Baratyt, elsősorban bugokkal vagy hiányzó fejlesztésekkel kapcsolatban. Tőle mindig nagyon korrekt válaszokat kapok, igyekszik segíteni, ha én néztem be valamit tájékoztat erről, illetve ha nem illetékes elmondja kihez forduljak. Néha előfordul, hogy nem születik gyors megoldás a gondomra - elfelejtődés okán - ilyenkor 1-2 emlékeztető után az meg szokott oldódni.
Pontszám: 6.15