Idézet: Miklós - 2009.09.06. 17:57:26 6.) Aukciós ház felesleges. Ezzel nagyjából egyetértek, a szerver rövidsége miatt a hosszútávú előnyt adó tárgyak legtöbbje felesleges. De kiszedni bonyolultabb, mint bent hagyni, és azért van néhány tárgy, ami hasznos lehet, színt visz a játékba. De ha akarjátok, ki tudjuk kötni.
Ez esetben vegyétek ki egy az egyben! Rövid távon nem színfolt, és csak a CSP-t zabálja, de ez csak saját vélemény, bár eddig senki nem cáfolt rá. A faszályos megoldás szerintem a tárgyak szűrése lenne, de el tudom hinni, hogy nincs kedvetek ezzel tökörészni.
Idézet: Miklós - 2009.09.06. 17:57:26 Az alternativ nyerési feltételekről. Ezt közel képtelenség úgy belőni, hogy egyformán nehezek legyenek. Akkor viszont mindenki a legkönnyebben teljesíthetőt választja, és az egész csak arra volt jó, hogy aki nem jól méri fel a feladatok nehézségét, és rosszra hajt rá, az már eleve kiesik. Nem zárkózom el a dologtól, de csak akkor, ha valaki leir konkrét feltételeket, és matematikailag le is vezeti, hogy ezek elérése pontosan ugyanolyan nehéz.
Huhh. Matematikailag levezetni? A játék összes képletének tudatában is és ezek figyelembe vételével mókás feladat lenne a "pontosan ugyanolyan nehéz" feltételeket összehozni!
Persze, nagy volt a szánk (nekem is
), hogy így meg úgy volt szar a HT, de azért valljuk be, eléggé vaktában tapogatózás a kondíciók belövése, úgyhogy azért elsőre nem is sikerült _olyan_ rosszul.
Éppen az lenne a lényeg, hogy aki rosszul méri fel a terepet, az valamennyire lemarad. Mivel egy szövetség építkezik, háborúzik, stb., valamelyest ígyis-úgyis haladna az összes féle feltétellel, és idővel az ő döntésük, mire gyúrnak rá igazán. Ha ez mellé menne, attól még vissza tudnának szállni más úton. Így lenne igazán érdekes a verseny!
Idézet: Miklós - 2009.09.06. 17:57:26 Szövetségi háborúkat belevenni a győzelmi feltételbe: erre többen leírták már, hogy miért nem jó, egy alternatív javaslat elhangzott, hogy ne a győzelmek számát, hanem a háborúban rabolt LE mennyiségét tekintsük. Ez egy jó ötlet, csak sajnos ez egy olyan adat, amit jelenleg nem tárolunk. A javaslatok között szerepel a háborúnak egy kisebb reformja, azzal együtt ezt is meg tudjuk csinálni, de nem ígérem, hogy a következő indításra már meg lesz, legfeljebb a harmadik V4-re.
De abban egyetértek, hogy mindenképp jó lenne, ha volna lehetőség arra, hogy egy szövetség tudja akadályozni a másikat a győzelmi feltétel elérésében. Például ha egy szövetség vereséget szenved egy háborúban, akkor az epikuskra kapna valami minuszt egy adott időtartamra. És/vagy ha pusztitás citadellája van rajta, akkor ne tudja az epikust ütni.
Nagyon jó lenne, ha megcsinálnátok a rabolt LE-s dolgot, és akkor nem (csak?) építőháború lenne a szerver. A PC-t nem venném be a dologba - ha eltekintek attól, hogy szerintem felesleges viszályszító játékelem, és nem színfolt -, így is csak a sértődés volt belőle, közben meg komolytalan kivédeni azt a pár ezret. A vereségre valóban nem ártana kitalálni valamit, de lééééégyszi, ne az epikust rontsuk el vele! Nincs az a lélekkufár, aki bírná a megnövekedett gyógyital-mennyiséget szállítani...
Más ötlet ugyanerre?
*: Azt a 300 őskövet felesleges volt kispórolni, igencsak rászolgáltak a delikvensek! A saját bőrömön (is) tapasztaltam, mennyire...