A császári tekercset javitottuk.
A BU-s számlálásnál sajnos még mindig van egy bug, amit Baratynak nem sikerült kideríteni, de dolgozunk rajta.
A portyalistás bugról.
Itt gyakorlatban arról van szó, hogy egy több tízezer karakterből álló rekordból kell kiválasztani azt a 20-at, ami megjelenik, egy irdatlanul bonyolult feltéltel-szűrő segítségével. Aki tud programozni, az nagyjából el tudja képzelni, itt arról van szó, hogy a mysql tud bizonyos mezőkre szűrni, pl. szintje kisebb mint X, és nagyobb, mint Y. hordája ez. szövetségeink háború / béke mezője amaz. Stb. Irdatlanul bonyolult, ha egyszer veszünk fel programozót, szerintem a vizsgafeladat az lesz, hogy ezt aszűrőt meg kell értenie
Na most, bármilyen komplikáltnak tűnik, ez az egyszerűbb része. Ugyanis vannak adatok, amik nem valósak. Pl. a karakter életpontja és más, dinamikusan változó adatok, amelyek a vizsgálat pillanatában már nem annyik, amennyinek lenniük kellene. Arra nyilván nincs lehetőség, hogy ahányszor valaki lekér egy portyalistát, akkor minden játékosnak az ÉP-jét és egyéb dinamikusan változó mezőit frissítsük, erre a NASA számítókapacitása sem lenne elegendő. Épp ezért ezeket a dolgokat megpróbáljuk becsülni. Tehát a feltétel nem azt mondja, hogy ÉP > 15%, hanem olyasmit, hogy ÉP + regenerálási sebesség * regenerált ÉP + módósitók + .... > 15%. Sajnos, ez csak egy becslés, mert ha azt akarnánk, hogy pontos legyen ,és minden karakternél minden létező módosítót felolvassunk, akkor... ld. a NASÁs mondatot.
Tehát itt nem bugról van szó, hanem arról, hogy egy preciz, hibátlan portyalista kidobása olyan számítási kapacitást igényelne, ami nem áll rendelkezésünkre. ezért csak egy becslést tudunk adni, ami csak 90%-ban pontos, néha lesznek támadhatatlan ellenfelek. De gondolkodni fogunk rajta, hogyan lehetne ezt jobban megoldani.