Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123
Szerző
Topic neve: Fogadjunk, hogy bajod esik: a biztosítások trükkjei
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Fogadjunk, hogy bajod esik: a biztosítások trükkjei
41. hozzászólás - 2010.10.13. 14:14:01 (Válasz DurLaDur #39 hozzászólására.)
Sorry, de nem igazán jött le nekem, hogy választ vársz a postodra... Terjedelmesen bizonygattad hogy milyen jó dolog is a biztosítás minden formája, és hogy a matematikámat biztos nem érted, meg laikus vagyok... Erre most mit válaszoljak? Hogy értem, hogy te egy biztosítónak dolgozol, és ezért nem esik jól ha ilyen szinten feszegetjük a témát? Én egyszerűen leírtam csak a saját tapasztalataimat. Én találkoztam olyan biztosítóval, ahol lehetett "alkudni" (nem alulértékeléssel), találkoztam olyannal is, ami kevésbé volt megbizható (nem fizetett indokolt esetben), és olyannal is, ami jobban (még kétséges esetben is korrektül fizetett).
Pontszám: 8.13
népszerűtlenSzarvasgymFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Fogadjunk, hogy bajod esik: a biztosítások trükkjei
42. hozzászólás - 2010.12.08. 21:27:17
csak egy javaslat: FOGJUNK ÖSSZE A BIZTOSÍTÓK ELLEN.
CSAK ÁTVERÉSEN ALAPUL A MI MEGNYUGTATÁSUNK.

HA PEDIG BAJ VAN AZ ÁLLAMNAK KELL A ZSEBÉBE NYÚLNI

PL. FEL BECSLÉS INGATLAN TELEKKEL ÉS MELLÉKÉPÜLETEKKEL X ÖSSZEG HA LEESIK EGY CSERÉP CSAK A CSEREPET FIZETI AZT IS AMORTIZÁCIÓS ÉRTÉKEN. ÉS ÉVENTE ÁTRAKHATOD A DÍJBÓL AZ ÖSSZES ÉPÜLETED TETEJÉT.
Pontszám: 3.83
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Fogadjunk, hogy bajod esik: a biztosítások trükkjei
43. hozzászólás - 2010.12.09. 06:31:40 (Válasz Szarvasgym #42 hozzászólására.)